”Kun menimme lääketieteelliseen tiedekuntaan, emme oikein arvostaneet sitä tosiasiaa, että aidan kummallakin puolella liikkuu isoja summia. Meille ei ehkä ole väliä, onko viruksia vai ei, haluamme vain tietää totuuden. Mutta sillä on väliä, myydäänkö rokotteita viruksia vastaan.” Dr. Lee Merritt sanoi haastattelussa Tohtori Tom Cowan aikaisemmin tässä kuussa.
Monet johtavat terveyslaitokset ympäri maailmaa väittävät, että viruksia voidaan havaita samalla tavalla kuin tiedemiehet havaitsevat eksosomeja laboratorioissa. Eksosomit, joiden halkaisija on 30–150 nanometriä, ovat pienin ihmisen tuntema solunulkoinen vesikkelityyppi. Nämä ovat pieniä materiaaleja, jotka kulkeutuvat soluihin ja niistä ulos kuljettaakseen materiaalia.
Älkäämme menettäkö yhteyttä… Hallituksenne ja suuret teknologiayritykset yrittävät aktiivisesti sensuroida The:n raportoimia tietoja. Exposé omien tarpeidensa palvelemiseksi. Tilaa sähköpostilistamme nyt varmistaaksesi, että saat uusimmat sensuroimattomat uutiset. postilaatikossasi…
”Eksosomeja voi löytää. Saman kokoisia, saman morfologian omaavia ja saman tyyppisiä geneettisiä materiaaleja juuri tällä tavalla”, tohtori Cowan kertoi tohtori Merrittille.
Hän selitti, että aivan kuten eksosomit, virusmateriaali otetaan suoraan sairaalta henkilöltä ja sitten se laitetaan "maseroinnin, suodatuksen ja ultrasentrifugoinnin" läpi. Tutkijat voivat jopa osoittaa materiaalin morfologian tai karakterisoida sen genomin. Mutta ei ole todisteita siitä, että tätä olisi tehty oikein virusten kanssa.
"Sitä ei yksinkertaisesti voida tehdä millään patogeenisellä viruksella", hän sanoi.
Hän ja hänen kollegansa ovat tehneet laajoja tutkimuksia ja kysyneet viranomaisilta kaikkialla, mukaan lukien Yhdysvaltain kansallisista terveyslaitoksista (NIH), tautien torjunta- ja ehkäisykeskuksista (CDC) ja jopa asiantuntijavirologeilta laboratorioissa, kuten Yalen yliopistossa ja Wuhanin virologian instituutissa, ovatko he nähneet viruspartikkeleita sairaiden ihmisten nesteissä.
”Ja he sanovat: ’Meillä ei ole [todisteita]’”, sanoi tohtori Cowan.
Hän ja hänen kollegansa ovat myös kysyneet asiantuntijavirologeilta, onko SARS-CoV-2 eristetty ja sekvensoitu onnistuneesti.
”Kysyimme tältä kaverilta… ’Voiko SARS-CoV-2:ta löytää minkä tahansa Covid-tartunnan saaneen henkilön nesteistä?’ Hän vastasi ei. [Kysyimme] miksi ei. ’Koska virusta ei löydy tarpeeksi’”, muisteli tohtori Cowan.
Hän jätti tiedonvapauslain (Freedom of Information Act, ”FoI”) mukaisia pyyntöjä saadakseen hallituksen julkaisemaan tieteellisiä artikkeleita, jotka kuvaavat ”minkä tahansa SARS-CoV-2-viruksen eristämistä, puhdistamista ja karakterisointia mistä tahansa niin kutsutusta Covid-19-tartunnasta kärsivästä ihmisestä”, mutta hänelle ei voitu esittää yhtään sellaista.
Hän uskoo, että SARS-CoV-2-virusta koskevan tiedon puutteen pitäisi myös kyseenalaistaa, ovatko muut virukset, joiden oletetaan aiheuttaneen tunnettuja sairauksia, kuten zikavirusta, ebolan ja jopa HIV:tä, todellisia.
Klikkaa alla olevaa kuvaa katsoaksesi haastattelu Brightonissa.
Lue lisää: Bakteeriteorian ja virologian valheiden paljastaminen heidän omien lähteidensä avulla, ViroLIEgy
Tartuntamyytti
hänen kirjassaan'TartuntamyyttiTohtori Cowan käyttää runsaasti aikaa käyden läpi kaikki pandemioiden ympäristöön, sähköön ja kemiaan liittyvät syyt ja osoittaa vakuuttavasti, ettei ole tarvetta keksiä tarinoita "tappajaviruksista", kun on niin monia muita ilmeisiä tekijöitä ja syitä, kuten sähköistyminen, säteily, kaasut (metaani, joka voisi olla malarian todellinen syy), kemikaalimyrkytys (esim. DDT, joka voisi olla polion todellinen syy), luteet (jotka voisivat olla isorokon todellinen syy) ja paljon muuta.
Pohjimmiltaan kirjoittajat esittävät, että niin kutsuttu "tartunta" voidaan itse asiassa selittää yhteisöllisellä tai massamyrkytyksellä alueella – sillä, että kaikki altistuvat samalle myrkyllisyydelle/puutokselle, joka aiheuttaa taudin. Tietty syy ilmenee (kaikki samalla alueella olevat ihmiset altistuvat myrkyllisille sähkömagneettisille kentille, myrkyllisille kaasuille tai myrkyllisille kemikaaleille tai he kaikki kärsivät huonosta sanitatiosta) ja sitten syntyy tauti, jossa kaikilla on samanlaisia oireita. Kenenkään ei tarvitse "läpäistä" tai "saada" mitään – ainakaan fyysisellä tasolla hiukkasten tai virusten muodossa.
Lähde: Kirja-arvostelu, Tartuntamyytti, kirjoittanut Dr. Tom Cowan ja Sally Fallon Morell
Oliko isorokko lääketieteellistä propagandaa?
Sukupolvien ajan meidät on ehdollistettu uskomaan, että isorokko on erittäin tarttuva, umpimähkään tarttuva ja tappava virus – että se tappoi miljoonia ihmisiä maailmanlaajuisesti ja että vain rokotusten kehittäminen pelasti meidät sen hirvittäviltä tuhoilta. Se, mitä yleisesti pidetään vakiintuneena historiana, saattaa kuitenkin olla nykyaikaisen lääketieteellisen propagandan tulosta, sillä on olemassa toinenkin tarina: rokotteet eivät hävittäneet isorokkoa, vaan itse asiassa pahensivat ongelmaa.
Edward Jenner, jota usein kutsutaan "immunologian isäksi", aloitti kokeet lehmillä kuultuaan, että paikallinen maanviljelijä oli ilmeisesti saanut isorokkorokkoimmuniteetin rokottamalla itsensä lehmänrokko-eritteillä.
Jenner ei käynyt lainkaan kokeita ja osti 15 punnan arvoisen lääketieteen tutkinnon St. Andrewsin yliopistosta vasta kahdenkymmenen vuoden ammatinharjoittamisen jälkeen. Hänen vastustajansa pitivät häntä turhamaisena, ärtyisänä, viekkaana ja ahneena – "itseään pettävänä huijarina", joka jätti pois tärkeitä tietoja ja tuomitsi omat havaintonsa vain vahvistaakseen ne uudelleen, kun se hänelle sopi. Siitä huolimatta hän onnistui vakuuttamaan vaikutusvaltaiset eliitit vakaumuksistaan ja sai parlamentilta 30,000 3 punnan avustuksen (noin XNUMX miljoonaa puntaa nykyrahassa) työnsä jatkamiseksi.
Vuoden 1853 rokotuslaki teki Englannissa kaikkien alle kolmen kuukauden ikäisten vauvojen rokottamisesta pakollista. Ennen tätä tautiin kuolleiden kahden vuoden aikana oli 2,000 1871, kun taas kahdeksantoista vuotta myöhemmin, vuoden 44,800 pandemian aikana, se oli noussut 90 XNUMX:aan. Arvioiden mukaan XNUMX % sairastuneista oli rokotettu.
Rokotusvastus voimistui tilanteen pahentuessa, ei parantuessa. Valtava määrä ihmisiä ympäri maata oli huolissaan rokotteen vaarallisuudesta ja testaamattomuudesta. Vanhempia sakotettiin ja vangittiin, koska he kieltäytyivät rokottamasta lapsiaan, mutta heidän sitoutumisensa asiaan ei horjunut. Kiihkeän, sinnikkään ja aktiivisen vastustuksen ansiosta parlamentti lopulta hyväksyi vuonna 1898 lain, joka poisti rangaistukset ja antoi vanhemmille mahdollisuuden päättää, rokottavatko he lapsensa.
Isorokon todellinen ongelma oli Sir Edwin Chadwickin mukaan lika ja hygienian puute.
Samannimisessä esseessään isorokosta tohtori Vivian Virginia Vetrano kirjoittaa:
"Jos hygieniaan olisi turvauduttu isorokon alkuvaiheessa... komplikaatioita ei olisi ilmennyt ja aitoja märkärakkuloita olisi harvoin."
Noina päivinä potilaita pidettiin sängyssä lämpimissä huoneissa likaisten peittojen ja suljettujen ikkunoiden kanssa. Lääkärit käyttivät syövyttävään elohopeakloridiin tai karbolihappoon kastettua sideharsoa ja sitoivat sidokset tiukasti; valkosolut tuhoutuivat; mätä ei päässyt poistumaan; myrkyllisyys lisääntyi ja toinen kuume seurasi väistämättä.
Vaikuttaa siltä, että lääketieteellinen toimenpide ei poistanut tautia kokonaan, vaan pikemminkin pahensi sitä.
Lähde: Isorokko: Rokotteen myytti?

Paljastaja tarvitsee kiireellisesti apuasi…
Voisitko auttaa pitämään valot päällä The Exposen rehellisen, luotettavan, vaikuttavan ja totuudenmukaisen journalismin avulla?
Hallinto ja suuret teknologiayritykset
Yritä hiljentää ja sulkea The Expose.
Joten tarvitsemme apuasi varmistaaksemme
voimme jatkaa tuomista teille
tosiasiat, joita valtavirta kieltäytyy tunnustamasta.
Hallitus ei rahoita meitä
julkaisemaan valheita ja propagandaa heidän
kuten valtamedian puolesta.
Sen sijaan luotamme yksinomaan tukeenne.
tue meitä pyrkimyksissämme tuoda
sinä rehellinen, luotettava ja tutkiva journalismi
tänään. Se on turvallista, nopeaa ja helppoa.
Valitse alta haluamasi tapa osoittaa tukesi.
Luokat: Breaking News, Maailman uutiset

Jos viruksia ei ole olemassa, niin miten professori Luc Montangier löysi viruksen, joka aiheuttaa HIV:n / AIDSin?
”COVID-19 on ihmisen tekemä virus: HIV-löytäjä sanoo, että ”se olisi voitu luoda vain laboratoriossa” – Professori Luc Montangier, joka löysi HIV:tä ja AIDSia aiheuttavan viruksen.
https://www.zerohedge.com/health/covid-19-man-made-virus-hiv-discoverer-says-could-only-have-been-created-lab?utm_campaign=&utm_content=ZeroHedge%3A+The+Durden+Dispatch&utm_medium=email&utm_source=zh_newsletter
Miten COVID-19:n ainutlaatuinen rakenne voi tarkoittaa, että se voi olla ihmisen tekemä
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8356751/How-COVID-19s-unique-structure-means-man-made.html
Hän ei "eristänyt" virusta. Siinä piilee ongelma. Hän on saattanut nähdä biologisessa muussissa jotain, jonka hän luuli olevan HIV. Mutta hän ei eristänyt sitä ja tartuttanut sitä uudelleen toiseen organismiin. Siinä piilee ongelma ja hänen tekemänsä petos.
Kiitos vastauksestasi. Saanen esittää kaksi asiaa, jotka ovat tulleet mieleeni.
Montagier vaikutti minusta rehellisältä mieheltä, joten epäilen, että hän syyllistyisi petokseen. Ja jos viruksia ei ole olemassa, niin mitä Wuhanin laboratorio sitten työskenteli?
Ongelma HIV-löydöksessä oli mielestäni se, että sitten väitettiin, että se aiheutti aidsin ja sitten kuoleman. Kary Mullis sanoi, ettei HIV ollut aidsin syy. On mielenkiintoista huomata, että Faucin tappavaa aids-lääkettä ottaneet ihmiset kuolivat, ja ne, jotka eivät selvinneet (vaikka en tiedä kuinka kauan).
Suurin osa toipui. Jon Rappoportilla oli siitä artikkeli. Etelä-Amerikassa pappi vei monia HIV-tartunnan saaneita maatilalle, jossa he viettivät päivät ulkona kasvattaen ruokaa ja syöden sitä, ja kaikki toipuivat. Kaikki.
Paras ystäväni kuoli juuri lukiosta valmistuneena 80-luvun lopulla Faucin AZT-kemoterapiaan, johon hän oli jakanut patentit Burroughs Welcome Pharman kanssa. Näin, kuinka ystäväni, joka juuri sai jalkapallostipendin SDU:sta, nousi 19-vuotiaasta vahvasta ja terveestä urheilijasta siihen, että hän pystyi nielemään pillerit kuivilla kuukausien kuluessa AZT:n ottamisen jälkeen.
En koskaan kyseenalaistanut kaveriani hänen seksuaalisuudestaan, halusin vain auttaa häntä taistelemaan enkä antamaan HIV:n muuttua tappavaksi.
Kuinka naiivi olinkaan, kun silloin ei ollut internetiä ja ainoa mitä tein, oli tutkia HIV:tä ja keskustella lääkäreiden kanssa, jotta meillä olisi tietoa hänen terveytensä pitämiseksi parhaalla mahdollisella tavalla. Emme ainoastaan ymmärtäneet, että silloinen PCR-testi, jolla hänen HIV:nsä diagnosoitiin, oli huijaus, vaan media ja aktivistit (kuten ActUp) vaativat, että AZT:n tulisi olla edullista.
Se, mitä opin kymmenen vuotta myöhemmin pidettyäni kaveriani sylissäni auttamassa häntä ottamaan nestemäistä myrkkyä, tulee kummittelemaan mielessäni ikuisesti.
Faucin apteekkaripojat eivät ainoastaan soluttautuneet homoaktivistien ryhmiin ja luoneet kontrolloitua oppositiota, mikä antoi ymmärtää AZT:n olevan ihmelääke, vaan sen niukkuus ja korkea hinta tekivät siitä pikemminkin epätoivoisen yrityksen päästä käsiksi AZT:hen.
Tämä loi kysyntää uhrien keskuudessa, jotka joutuisivat uhriksi ja kuolisivat hirvittävän kuoleman. Mutta se teki tohtori Faucista mediatähden, kun hän käveli NIH-rakennuksen eteen homoaktivistien luo kutsuakseen heidät keskusteluun. Tämä on tarina, jonka Fauci jakaa mielellään siitä, kuinka hän päätti tuolloin, että AZT:n tulisi olla välittömästi kaikkien sitä tarvitsevien saatavilla. Tämä koskee myös tuhansia raskaana olevia naisia Afrikassa, jotka hän murhasi tällä myrkyllä.
Häpeän hallitustani, joka on antanut hänen vahingoittaa kansalaisiaan ja mahdollistanut suurten lääkeyhtiöiden hallinnan Jumalan meille antamista kehoistamme.
Tässä on paljastus, joka paljasti Faucin – ainakin 80-luvun lopulla oli oikeita toimittajia, kuten rouva Farber.
https://www.spin.com/2015/10/aids-and-the-azt-scandal-spin-1989-feature-sins-of-omission/
Professori Luc Montagnier antoi useita haastatteluja, joissa hän totesi, ettei HIV ollut aidsin syy, ja muutti löydöstään, josta hänelle myönnettiin Nobel-palkinto. Valitettavasti hän menehtyi viime viikolla julkistettuaan, että tehosterokotteet aiheuttavat autoimmuunisairauksia ja että osia HIV-proteiinista on mRNA:ssa. Viimeisen vuosikymmenen aikana hän tutki, miten taajuudet vaikuttavat veteen, ja työskenteli julkaistakseen näyttöä, joka tukisi homeopaattien vaikutusmekanismia.
Montaigner kuoli yllättäen. Luulen tietäväni miksi.
Hän löysi "tartunnan" alkuperän, ja hänen tietonsa sotkisi WEF:n suunnitelmat.
Lyhyt video, kyse on vedestä ja sähkömagneettisesta voimasta!
https://www.youtube.com/watch?v=Zjzg8askO4c&t=1s
Anteeksi, kommentoin aiemmin kuin luin sinun. (Alla Montaignerin löytö)
IHIV:n ei ole koskaan todistettu aiheuttavan AIDSia. Se on proteiini, jota esiintyy ihmisillä, joilla on AIDS-oireyhtymä, luultavasti samankaltainen, tyypillinen sairauden eksosomi. Montaignerin kokeessa puhutaan vain sekvensoiduista fragmenteista, vaan kokonaisesta viruksesta.
Jopa kokeessaan (videolla) hän käytti bakteeria, joka viihtyi siellä. Ei syynä, vaan koska se on siellä "opportunistisena". Tohtori Robert O'Young todisti, että punasolut "muuttavat muotoaan" ja niistä tulee bakteereja tarvittaessa. Prosessi tallennettiin suorana videona (hänen sivustollaan).
Muuten olen samaa mieltä, mutta silti mielestäni tuo mRNA-osio on pelkkää silmänkääntötemppua. Ihmiset myrkytetään grafeenioksidilla aivan kuten ennen AZT-lääkkeellä, joka on AIDSin todellinen aiheuttaja.
Minusta näyttää siltä, että ne voivat matkia ja aiheuttaa "infektioita" tiedon kautta sähkömagneettisista kentistä ja vedestä, mutta mielenkiintoista kyllä, se ei ilmene hyvin rokottamattomilla ("irtoaa"), todennäköisesti siksi, että sinäkin voit tietämättäsi vaikuttaa veden sähkömagneettisiin kenttiin ja/tai olla vähemmän myrkytetty ilman grafeeniruisketta. (Sinun maaperäsi.)
Veda Austin todisti, että voimme vaikuttaa veden muistiin ja että se on älykäs.
Anteeksi, tämä on todella monimutkaista ja minulle aika uutta, mutta juuri niin Dr. Cowan sanoi videon lopussa artikkelissa – ja yritän vain todella ymmärtää –
"Lataamme" tavaroita veden avulla, analogisesti: "Meillä ei ole tarpeeksi isoa kiintolevyä, lataamme ne kosmisesta tietopilvestä".
Häh? Eli ihmiset kuten Magic Johnson huijattiin ottamaan HIV-lääkkeitä jollain viallisella testillä ja sitten heidät pakotettiin jatkamaan niiden ottamista koko elämän ajan, koska se tekee heistä riippuvaisia niistä? Ja sama pätee HIV-positiivisiin lapsiin?
Lähes. Kaikilla tapauksilla ei ollut samaa taustaa, eivätkä kaikki AIDS-tapaukset olleet samanlaisia (eri syyt, mutta samankaltaiset oireet).
Yhdysvalloissa homoseksuaaleja huijattiin legendalla uudesta, tappavasta viruksesta. Heitä pyydettiin menemään PCR-testiin, vaikka he tuntisivatkin olonsa hyväksi. Sitten heille kerrottiin, että testi oli positiivinen ja että he pysyisivät hengissä pidempään! (Huomaa: ei toipuakseen) Heidän piti ottaa lääkettä nimeltä AZT. AZT oli kemoterapialääke, mutta liian myrkyllinen kemoterapiaan. Ne, jotka söivät sitä, sairastuivat AIDSiin ja kuolivat, ja ne, jotka eivät syöneet sitä tai lopettivat sen käytön alusta, toipuivat ja pysyivät hengissä.
Huumeidenkäyttäjien keskuudessa esiintyi toisenlaista AIDS-tyyppiä, joka liittyi tiettyyn heidän käyttämäänsä huumeeseen, Kaposin sarkooma oli yleinen oire heillä.
Afrikassa tilanne oli toinen, sillä siellä AIDS johtui rokotteista ja massamyrkytyksistä. Esimerkiksi viimeisen suuremman epidemian aikana maat käyttivät väärennettyä AIDSia päästäkseen maan kamaralle. Oireita aiheuttivat (paikalliset raportit) formaldehydiä kaadetuista asioista kylien kaivoihin, uutistehtaiden mukaan kemikaaleja laimennettiin maaperään jne. Jos olet kiinnostunut, Rappoport on oikea mies, lue hänen blogikirjoituksensa siitä, satoja artikkeleita skandaalin jälkeen. Hän kirjoitti kirjan AIDS Inc. vuonna 1989, luulen.
Montagnier ei löytänyt sitä.. Kari Mullis pyysi häneltä asiaan liittyvää dokumentaatiota, koska häntä oli pyydetty pitämään siitä puhe. Mutta kukaan ei pystynyt toimittamaan hänelle mitään dokumentaatiota, joka tukisi tieteellisiä väitteitä, joiden mukaan HIV aiheuttaa aidsia.
Aloita katsominen kohdasta 11:45. Hän puhuu selkeää englantia.
https://youtu.be/9vuxibKj4z8
Olin unohtanut tuon yksityiskohdan. Oli hyvin vaikea määrittää kuka oli ennustaja silloin. Olen taipuvainen Mulliin – vaikka he molemmat kuolivatkin ennenaikaisesti, tosin Pharman osalta ajankohtaisesti.
Montaigner piti kaksi päivää ennen kuolemaansa erittäin mielenkiintoisen puheen mielenosoittajien edessä Italiassa. Sekä hänen löytönsä vedestä ja sähkömagneettisista kentistä (viruksen tai pikemminkin sairauden jälki) ja lopuksi hän oli määrätty todistajaksi Fuellmuchin valamiehistön tapauksessa.
https://www.brighteon.com/8d1c37b7-a6b8-4573-911d-fe83f2ad62d9
Hänen puheensa Milanossa.
Annan sinulle jo 10 puntaa kuukaudessa, antaisin enemmän, jos antaisit minun tulostaa ne, koska voisin lähettää niitä iäkkäille ystäville, joilla ei ole internetiä.
Joka kerta kun yritän tulostaa, se tulee tyhjäksi, vaikka käytän sitä duck duck go -sovelluksen kautta.
Oletko kokeillut tulostaa artikkeleita internetselaimellasi?
Mielestäni elintärkeää tietoa kahdeksassa minuutissa, mitä Montaigner löysi ja nyt yhtäkkiä kuolikin.
https://www.youtube.com/watch?v=Zjzg8askO4c&t=1s
Korostan tekstin, kopioin ja liitän sen tekstieditoriin (Muistioon) ja lisään linkit manuaalisesti.
Jos käytät Linuxia ja Chromium-selainta, voit tulostaa verkkosivun PDF-tiedostona. Yhdistä se UBlock Originin kanssa, niin voit estää kaikki sivun osat, joita et halua.
Lähetä sitten pdf-tiedosto ystäville ja perheenjäsenille.
Tom Cowan ei ole enää "Tohtori", koska hänet käytännössä poistettiin listalta.
Hän myös puhuu täyttä hölynpölyä.
Kalifornian lääketieteellinen lautakunta valitti Cowanista, koska tämä oli antanut luvatonta lääkettä syöpäpotilaalle näkemättä heitä tai lukematta heidän tietojaan vuonna 2017. Lautakunta käski Cowania joko luopumaan ajoluvastaan kurinpitotoimien vuoksi tai asettamaan hänet viiden vuoden koeajalle, johon sisältyy lisäkoulutusta ja kielto hoitaa syöpäpotilaita.
Toisin sanoen hänet "poistettiin" eikä hän ole enää lääkäri.
https://quackwatch.org/wp-content/uploads/sites/33/2021/02/cowan_license_surrender_2021.pdf
”Tohtori Thomas Cowan ei luovu lääkärinluvastaan siksi, että hän olisi oppinut läksynsä. Sen sijaan hän on nähnyt, kuinka muista huijareista on tullut miljonäärejä, ja aikoo seurata heidän jalanjälkiään.”
https://www.acsh.org/news/2021/02/10/how-quacks-become-millionaires-5g-covid-doctor-will-sell-supplements-15336
”Allekirjoittamalla tämän toimiluvasta luopumista koskevan sopimuksen vahvistan, että hallituksen virallisen hyväksynnän jälkeen menetän kaikki oikeudet ja etuoikeudet harjoittaa lääkärin ja kirurgin ammattia Kalifornian osavaltiossa ja että olen toimittanut hallitukselle lompakkotodistukseni ja seinälupani.” Päiväys 2021. tammikuuta 29
Ajattelinkin niin. Hän luopui lääkärinluvastaan tammikuun 2021. päivänä 29 sopimuksella. Hän ei ole enää lääkäri. On huijaus, että hän kutsuu itseään sellaiseksi. Hän on huijari, ei Covid. Ja ainoa asia, jota täällä ei ole, on hänen lääkärinlupansa.
Hän suoritti yliopiston tutkinnon, työskenteli lääkärinä, hänellä on tarvittava tieto, hän on silloin lääkäri. Loput on vain Big Pharman byrokratiaa.
Monet lääkärit luopuivat luvistaan voidakseen todella auttaa ihmisiä, mikä oli mahdotonta Rockafellan lääketieteen sääntöjen ja protokollien mukaan. Christiane Northrupilla, Susan Humpriesilla, en ole varma Sherri Tenpennystä, tohtori Madejilla on yksityisklinikoita, tohtori Kaufmanilla on myös nykyään yksityisvastaanotto. Näin on, yhä harvemmat haluavat syödä heidän myrkyllisiä lääkkeitään tai ottaa heidän myrkyllisiä rokotteitaan.
Tohtori Kaufman selittää miksi, modernin lääketieteen historian kautta.
https://www.youtube.com/watch?v=WUAtnaM7soM
Kannattaa vilkaista kommentteja…
"Veteraani pelastaa äidin hengen klooridioksidilla: FDA piilottaa vaihtoehtoiset hoitomuodot"
rumble.com/ vviebj-veteran-saves-mothers-life-with-chlorine-dioxide-the-fda-hides-alternative-.html
(poista linkistä välilyönnit)
Kaufman oli psykiatri, mutta huomasi sittemmin, että käärmeöljyn myyminen herkkäuskoisille on kannattavampaa.
Hän kutsuu itseään nykyään luontaishoidon konsultiksi.
Tässä on joitain tuotteita, joita hän nyt myy ……
Shilajit-Mumijo-kivennäisvesi hintaan 430 dollaria vuoden annokselta.
Aǹalemma-vesisauva hintaan 199.90 dollaria.
Premium-jäsenyys hänen ”True Medicine” -kirjastossaan hintaan 50 dollaria vuodessa.
https://andrewkaufmanmd.com/
Muutamat lääketieteellisen tai tieteellisen taustan omaavat ihmiset, jotka väittävät, ettei viruksia ole olemassa, ovat täysin uskottamattomissa. Jotkut heistä on poistettu listalta tai heitä tutkitaan. Heillä kaikilla on kirjoja, pillereitä, voiteita ja taikajuomia myytäväksi herkkäuskoisille, koska he eivät voi elättää itseään valtavirran lääketieteellä tai tieteellä. He ovat sellaisia ihmisiä kuin Lanka, Kaufman, Cowan ja Bailey.
Nämä ihmiset ovat vietelleet vaihtoehtomediassa muita ihmisiä, joilla ei ole lääketieteellistä tai tieteellistä taustaa, mutta joilla on myös myytäviä kirjoja ja rahoitettuja verkkosivustoja tukeakseen valheellisia 19-luvun maastoteorian väitteitään ja sitä, että "viruksia ei ole olemassa". Ihmiset kuten David Icke, Jon Rappaport, Mike Adams jne.
He esiintyvät jatkuvasti toistensa alustoilla, mukaan lukien Alex Jones Infowars, ja lainaavat toisiaan jatkuvasti ja toimivat valheiden ja petoksen kaikukammiossa saadakseen laitonta rahaa herkkäuskoisilta.
KAIKKI heidän väitteensä "virusten olemattomuudesta" on kumottu.
Kaufman on kumottu täällä. https://www.integralworld.net/visser169.html
Tässä https://www.integralworld.net/visser177.html
Ja täällä https://www.integralworld.net/visser210.html
Rakastat VAHELLETTA.
Tohtori Kaufman on molekyylibiologi. Hän oli asiantuntijatodistaja, oikeuspsykiatri – eräänlainen etsivälääkäri, jos niin haluat sanoa – hän oppi psykiatriaa ymmärtääkseen ihmisiä paremmin.
"Hän suoritti psykiatrisen koulutuksensa Duken yliopiston lääketieteellisessä keskuksessa valmistuttuaan Etelä-Carolinan lääketieteellisestä yliopistosta ja hänellä on molekyylibiologian kandidaatin tutkinto MIT:stä.
He eivät viekoitelleet ketään, eivät ainakaan minua. Olin epäluuloinen jo kauan ennen heitä, sillä bakteeriteoria ei ollut lainkaan järkevä, mutta jokainen selitys valehtelevasta Rockafella-lääkkeestä seurasi rahaa. Kaufman ja muut antoivat vastauksia vain TODISTEILLA.
Sinun puolesi on se, joka ei pysty todistamaan virusten olemassaoloa. Hänen puolensa puolestaan pystyi esittämään todisteita monista petoksista.
Hivenaineet eivät ole käärmeöljyjä. Hän tarjoaa hivenaineita.
Hänen pääliiketoimintansa on käärmeöljyn myyminen herkkäuskoisille, kuten hänen omat verkkosivunsa osoittavat.
Hän on yksi harvoista lääketieteellisen tai tieteellisen pätevyyden omaavista ihmisistä, jotka jatkuvasti höpöttävät hölynpölyä, että "viruksia ei ole olemassa", koska he voivat ansaita niillä rahaa.
Hän ja muut ovat merkityksettömiä.
Koska hän on jakanut skeptisen yhteisön, on väitetty, että hän on "maksettu oppositio", "palkkapalvelija" ja "portinvartija" Big Pharmalle ja koko tälle Covid-tyrannialle.
Kun kyseessä on Rhoda Wilsonin artikkeli, tietää heti, että se käsittelee naurettavaa ajatusta, että "viruksia ei ole olemassa".
Cowan on huijari.
https://www.integralworld.net/visser193.html
Ja toinen.
https://www.integralworld.net/visser213.html
Voit varmasti keksiä paremman argumentin kuin hyökätä viestinviejää vastaan?
Älä välitä "trolleista" ja keskity ymmärtämiseen sekä oikeiden ja yksityiskohtaisten artikkelien kirjoittamiseen.
Tom ei toimittanut tietopyyntöjä, eikä "SARS-CoV-2":sta tai "viruksista" ole "tiedon puutetta". TODISTEITA EI OLE. Niitä EI ole todistettu.
Eikä tässä ole kyse Tomista. Kyse on "viruksista" ja "virologiasta".
Joten kirjoita tuo kysymys keskiössä ja perehdy yksityiskohtiin, jotta voit esittää argumentit (ja totuuden) oikein ja puolustaa omia artikkeleitasi.
Lakkaa olemasta epäolennaista ja ryhdy etsimään totuutta.
Ja sama pätee kaikkiin teihin, jotka tätä luette.
Katsotaan, onko olemassa mitään todella eristettyä/puhdistettua (jotta on vain yhden tyyppinen hiukkas, jota sitten voidaan tarkkailla ja tutkia – EI keittoa asioista ja erilaisista geneettisen materiaalin lähteistä, jota sitten tutkitaan PCR:llä sekvensseiksi, joiden OLETAAN olevan osia "viruksesta", jonka puolestaan MYÖS OLETAAN olevan siellä), suoraan potilaalta (EI laboratorion "viljelmästä" – koska et voi todistaa, että laboratorion "viljelmästä" löytyvä oli todella potilaassa), ilman kaikenlaisia myrkyllisiä interventioita (antibiootteja, solujen nälkiintymistä jne.), karakterisoitua ja sekvensoitua (alusta loppuun – EI niillä mielivaltaisilla ja OLETETTUILLA/"YHTEENSOPIVILLA""sekvensointi"-menetelmillä, joita he käyttävät), ja sitten todistettu aiheuttavan sairauden ITSEÄÄN ja terveellä ihmisellä (EI myrkytetyissä ja nälkiintyneissä apinan munuaissoluissa laboratoriossa), ja osoitettu aiheuttavan juuri ne "oireet", joiden väitetään siirtyvän (täsmälleen saman tyyppisenä hiukkasena ja täsmälleen samana koostumuksena) ihmisestä toiseen ja sairastavan heidät täsmälleen samalla tavalla. "oireita".
Esitä kysymykset ja etsi vastauksia.
Kanadalainen aktivisti Christine Massey antoi hiljattain haastattelun Garreth Icken (Right Now) kanssa, jossa hän kertoi lähetetyistä tietopyynnöistä, noin 170 Sars-CoV2:ta koskien ja paljon muuta muista niin sanotuista virustaudeista. Asianmukaisesta eristäytymisestä ei ole mitään tietoja missään.
Katsokaa sitä ihmiset.
https://davidicke.com/2022/02/04/right-now-canadian-activist-christine-massey-talks-truckers-trudeau-virus-isolation/
Kyllä voin.
Ylivoimainen määrä todisteita virusten olemassaolosta.
Virukset ovat luonnon omituisuus, ja tieteellisesti keskustellaan siitä, ovatko ne eläviä organismeja vai eivät. On aina tiedetty, että virusta on mahdotonta "eristää" sanakirjan tarkoittamassa merkityksessä. (Samanlainen käsite kuin kvanttimekaniikan luonnon omituisuus, jossa valo voi olla hiukkanen TAI aaltomuoto).
Nykyaikainen virologia on osoittanut virusten olemassaolon kokeilla, joissa elävä, eristetty ihmissolu on infektoitu viruksella ja joiden on osoitettu infektoivan toisen elävän terveen ihmissolun ilman virusta. (Nykyaikaiset virologit ovat aina tienneet, että viruksia ei voida "eristää" tai "puhdistaa" sanan sanakirjan merkityksessä, koska virukset ovat ilmeisiä vain kiinnittyneinä elävään soluun). Lähes joka tapauksessa tehdään simuloituja kontrollikokeita käyttäen samaa tunnettua nestemäistä suspensiota tai substraattia. Koe kirjoitetaan tieteelliseen artikkeliin vertaisarviointia varten. Hae internetistä hakusanoilla "virus cell culture paper" löytääksesi tuhansia tällaisia artikkeleita. Yhtäkään artikkelia ei ole jouduttu perumaan.
Virusten olemassaolo on osoitettu nykyaikaisilla elektronimikroskopioilla ja valokuvilla, jotka osoittavat viruksen olevan samankaltainen mutta erilainen kuin eksosomi. Hae internetistä hakusanoilla "virus cell culture paper" (virussoluviljelypaperi), kuvia. Jälleen kerran yhtäkään paperia ei ole vedetty pois.
Virusten olemassaolon on osoitettu nykyaikaisen kokogeenisekvensoinnin avulla (mikä on ensisijainen tunnistusmenetelmä) kaikista emäspareista. SARS-CoV-2:lla ja sen varianteilla on 29,903 4 emäsparia, jotka on työläästi sekvensoitu kokonaisten geenien avulla (se vie 5–7 päivää eikä sitä ole tietokoneella luotu) ja ladattu GISAID-aloitteeseen yli XNUMX miljoonaa kertaa. Jälleen kerran yhtäkään artikkelia ei ole vedetty pois.
Virusten olemassaolon on osoitettu PCR-testeillä, jotka ovat erittäin spesifisiä ja tarkkoja havaitsemaan haluamasi viruksen ainutlaatuisen pitkän geenisekvenssin fragmentin (jos se tehdään oikein). Se ei ole niin hyvä infektion diagnosoinnissa, koska virus voi havaita kuolleita fragmentteja eikä elinkykyisiä, mikä voidaan tehdä vain soluviljelyllä märkälaboratoriossa. Alhainen CT-luku on kuitenkin merkki tartuttavuuskyvystä. (Vaikka PCR-testit ovat uskomattoman tarkkoja, kaikki riippuu laboratorioiden laadunvalvontatoimenpiteistä. Isossa-Britanniassa massatestausta varten tarkoitetuissa Lighthouse-laboratorioissa on heikko laadunvalvonta ja ne tuottavat paljon "vääriä positiivisia"). Jälleen kerran yhtäkään paperia ei ole vedetty pois.
Virusten olemassaolo on osoitettu Saksan tuomioistuimissa pahamaineisessa Lanka vastaan Bardens -tapauksessa, jossa kaikki tuomarit ja asiantuntijat olivat yhtä mieltä tuhkarokkoviruksen olemassaolosta. (Lanka vältti 100,000 XNUMX euron vedon maksamisen vakuuttamalla oikeuden, että se oli todistettu "kuudella" tieteellisellä artikkelilla eikä "yhdellä", jota hän oli pyytänyt).
Yhtäkään tieteellistä artikkelia, ei edes ennakkovedosta tai vertaisarvioimatonta, ei ole koskaan esitetty, etteikö viruksia olisi olemassa.
Toisin kuin tuhannet skeptiset ilmastotieteilijät, jotka kyseenalaistavat ihmisen aiheuttaman ilmaston lämpenemisen, ei ole ollut eläkkeellä olevaa virologia tai muuta henkilöä, jolla ei olisi mitään menetettävää, jos hän olisi esittänyt epäilyksiä "virusten olemassaolosta". Nykyaikaiset virologit eivät ole tunnustaneet kuolinvuoteellaan. Ei ole ollut tieteellisiä artikkeleita, jotka olisivat vihjanneet, ettei viruksia ole olemassa. Tämä osoittaa, että virukset ovat todellisia ja että niitä on olemassa, kuten jo mainituilla menetelmillä on todistettu.
Yhdysvalloilla on yli 200 bioaselaboratoriota ympäri maailmaa, ja niitä on paljon, paljon muita. Ne kaikki työskentelevät virusten jne. parissa. Jos tapahtuu biologinen onnettomuus tai hyökkäys, puoliuskonnollinen uskomuksesi "viruksia ei ole olemassa" ei pelasta sinua sairaudelta ja/tai kuolemalta.
Jotkut epäonnistuneen tieteellisen/lääketieteellisen taustan omaavat huijarit, joilla on myytävänä kirjoja, rahoitettavana verkkosivustoja ja myytävänä pillereitä, voiteita ja taikajuomia herkkäuskoisille, ovat nähneet valtavirran lääketieteen hylkäämisen ja 19-luvun maastoteorian ja "viruksia ei ole olemassa" -huijauksen kannattamisen tuottamat voittomahdollisuudet. Tällaisia ihmisiä ovat esimerkiksi Stefan Lanka, Andrew Kaufman, Tom Cowan, Sam Bailey jne.
Nämä ihmiset ovat vietelleet vaihtoehtomediassa muita ihmisiä, joilla ei ole lääketieteellistä tai tieteellistä taustaa, mutta joilla on myös myytäviä kirjoja ja rahoitettuja verkkosivustoja tukeakseen valheellisia 19-luvun väitteitään ja sitä, että "viruksia ei ole olemassa". Ihmiset kuten David Icke, Jon Rappaport, Mike Adams, Alex Jones jne.
He esiintyvät jatkuvasti toistensa alustoilla, mukaan lukien Alex Jones Infowars, ja lainaavat toisiaan jatkuvasti ja toimivat valheiden ja petoksen kaikukammiossa saadakseen laitonta rahaa herkkäuskoisilta. KAIKKI heidän väitteensä "virusten olemattomuudesta" on kumottu.
Faktat ovat faktoja ja virusten olemassaolo on todistettu.
Nämä ihmiset saattavat olla oikeassa sanoessaan, että Covid, sulkutilat, maskit, rokotteet, ilmaston lämpeneminen, massojen hallinta ja monet muut aiheet ovat huolenaiheita, mutta "olemattomien virusten" suhteen he ovat täysin väärässä, vanhentuneita ja osoitetusti väärässä.
Saatat olla näiden ihmisten seuraaja ja haluat uskoa heidän olevan oikeassa 100% ajasta, mutta "olemattomien virusten" väitteissä he ovat yksinkertaisesti väärässä, vanhentuneita ja todistetusti väärässä.
VIRUKSIA ON OLEMASSA.
Harmi, ettet pysty esittämään mitään todisteita uskomuksesi lisäksi.
Tohtori Lanka on Nobel-palkittu virologi, ja kun hän sanoo, ettei patogeenisiä viruksia ole olemassa, kuuntelen mieluummin häntä ja tarkistan hänen todisteensa kuin sinun loputtomat hölynpölykommenttisi ja räikeät valheesi.
Ai niin, se sattuu muuten.
Etelä-Afrikka taistelee covid-rajoituksia vastaan, jotka perustuvat "NÄYTÄ MINULLE VIRUS".
Tämäkin tulee sattumaan.
Kun Yhdistyneen kuningaskunnan vuoden 2020 koronaviruslaki oli mitätön, hallitukselta vaadittiin todisteita Sars-CoV2:n olemassaolosta. Määräaika oli elokuu 2020. Arvaa mitä? Emme koskaan saaneet todisteita, emmekä koskaan saaneet oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä tai minkäänlaista oikeudenkäyntiä. Vau. 🙂
Voit vapaasti tarkistaa tapauksen tiedot crowdjusticesta.
Täyttä roskaa.
Näytä minulle todisteet siitä, että Lanka voitti Nobelin palkinnon.
Hänet on täällä täysin diskreditoitu https://integralworld.net/visser175.html
täältä https://integralworld.net/visser203.html
ja täällä https://integralworld.net/visser211.html
Vaikka voin uskoa, että tätä virusta ei ole tunnistettu – olipa kyseessä virus tai jokin muu, ettei mikään tartunnan kaltainen ole mahdollista – kävin jouluna vilustuneen perheen luona ja sekä minä että mieheni sairastuimme lähes heti. Koska tämä olisi useimpien ihmisten kokemus… En todellakaan ymmärrä tätä argumenttia lainkaan – se ei ole looginen. Totta kai, hyvällä ruokavaliolla.
Se on yksinkertaista, ja ymmärrät sen – et vain vielä tajua sitä.
On olemassa ”ilmiö”, ”kokemus” tai tulos/havainto, ja kysymys kuuluu, mitä todella tapahtuu ja miten.
Se, että jokin näyttää "tartunnalta", ei tarkoita, että "tartuntaa" on olemassa. Se, että ihmiset "sairastuvat" samaan aikaan samankaltaisilla "oireilla", ei tarkoita, että he olisivat levittäneet "oireita" (tai jonkinlaista "taudinaiheuttajaa") toisilleen.
Ja vaikka joissakin tapauksissa esiintyisikin "tartuntaa" ja/tai jokin todella siirtyisi, se ei tarkoita, että kyseinen jokin olisi "virus" (= "tarttuva", "patogeeninen" hiukkanen, joka jahtaa sinua, pääsee soluihisi, lisääntyy, räjäyttää ne kaikki ja tekee sinut sairaaksi).
Joten kysy itseltäsi, mitä todella tapahtuu ja miten, ja onko niin kutsuttuja "viruksia" koskaan todella todistettu, ja katso, mitä löydät.
Se on loogista. Useimmissa tapauksissa se, mitä ihmiset pitävät virustartunnana, johtuu todellisuudessa jonkinlaisesta myrkytyksen seurauksena.
Esimerkkinä mainittakoon Yhdysvaltojen suuri polioepidemia, joka johtui torjunta-aineiden yliannostuksesta. DDT ja muut (ensin toinen tyyppi, jota käytettiin omenapuissa) tappoivat tuholaiset halvaannuttamalla ne. Kun totuus alkoi paljastua, DDT:tä myytiin Eurooppaan.
Tällä hetkellä – Firstenbergin ja monien muiden mukaan – influenssa-/covid-pandemiat johtuvat pääasiassa sähkösavusta. Kehostasi riippuen (kuten maksan glutationivarastoista) ja koska sillä on kumulatiivinen vaikutus aivan kuten röntgenillä, jotkut ovat sairaampia, toiset vähemmän ja jotkut eivät. Et myöskään voi nähdä näitä aaltoja (koska et ole kehittynyt näkemään niitä) tai haistaa, etkä voi koskaan tietää, milloin olet väärässä paikassa väärään aikaan.
On toinenkin asia, DNA:mme toimii antennina, ajattele virityshaarukoita, kun yksi antaa resonanssin toiselle lähellä olevalle. On hyvin todennäköistä, että lasten sairaudet kuuluvat tähän kategoriaan (ja ne ovat välttämättömiä, koska on käynyt ilmi, että niillä on suojaavia ominaisuuksia, ne ovat luonnostaan olemassa ja myöhemmin ajan myötä toinen suojaa sydänsairauksilta, toinen astmalta jne.).
Jenner kuulostaa paljon Faucilta!!
Jenner oli vihainen. Hänen poikansa kuoli kokeidensa vuoksi, ja myös pojan nuori ystävä/orja kuoli.
Hän käytti sairaiden eläinten mätää toimittaakseen sitä ihmisten kehoon haavojen kautta (rokotusten alku, mutta silloin se ei ollut neula).
Pasteur tappoi enemmän kuin pelasti (jos hän ylipäätään pelasti).
Jopa pastöroimiseksi kutsumamme prosessi on erittäin kyseenalainen. Raakamaito on yksi maailman terveellisimmistä elintarvikkeista, siinä on kaikki ravintoaineet, se on "itse elämä". Mutta kuumennusprosessi tuhoaa sen entsyymit, jotka auttavat sulattamaan ja imemään ravinteita, mineraaleja ja vitamiineja. Tämän vuoksi siitä on kuumentamisen jälkeen enemmän haittaa kuin hyötyä. Kalsiumin puutteen johtava syy.
Molemmat olivat Rockafellojen suosiossa. He tunnistivat valtavan tilaisuuden, kultaisen munan alkioteoriassa, piilossa olevan, todisteita ei vaadita, helposti uskottavan ja halvemman kuin pitää joet ja kaivot puhtaina. Näin me päädyimme.
Ehkä Dr. Cowan uskoo furiinin pilkkoutumispaikan löytyvän Sun-lehden sivulta 3?
"COVID-19:ää aiheuttavia viruksia ei ole koskaan eristetty laboratoriossa"
Jos luet saksankielisen raportin, jonka Google Kääntäjä on kääntänyt – https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenbericht_2021-12-30.pdf?__blob=publicationFileHe sekvensoivat geneettisesti useita tuhansia tapauksia – täydellisesti. Se on useita tuhansia eristyksiä. Loput he käyttävät omikronispesifistä PCR:ää. Tässä on kaksi artikkelia ihmisiltä, jotka eristivät Covid-19:n laboratoriossa. Ne ovat julkisia.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7045880/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8459669/
Tietenkin, jos COVID-19:ää ei ole koskaan eristetty laboratoriossa, laboratoriovuotohypoteesi on väärä ja Fauci, Gates ja Collins on hienosti vapautettu syytteistä.
Joten mietin kuka maksaisi lääkäreille Covid-19:n olemassaolon kieltämisestä?
Opin kauan sitten, että ihmiset, jotka valehtelevat ja peittelevät asioita, soluttautuvat myös niiden organisaatioihin, jotka yrittävät paljastaa heidät. Jos tohtori Cowan saa JOTKUT meistä uskomaan, että Covid-19:n aiheuttavat 7G-nanodaleksit ja että viruksia ei ole olemassa, silloin hänen työnsä on tehty.
Uskooko tohtori Cowan tietokoneviruksiin?
Tässä on raamatunkohta: Sotilaat piirsivät orjantappurakruunun, piikkiproteiineista tehdyn kruunun (Matteus 27, Markus 15, Johannes 19). Orjantappurakruunu on kaksoiskierre, DNA:n rakenne (jos sellainen on olemassa, niin tietenkin).
Viruksen RNA (lyhytikäinen) transkriptoidaan sitten virus-DNA:sta (pitkäikäinen)
Muista, että provosoivat lausunnot myyvät kirjoja.
Joten ehdotan, että sen sijaan, että jokaista planeetan virologia pidetään huijarina ja koko aihetta tutkittaisiin olemattomasta, tohtori Cowan yrittää tehdä nopeasti rahaa yliprovosoivalla kirjalla eikä välitä siitä, mitä vahinkoa hän tekee ihmishenkiä pelastavalle rokotevastaiselle asialle tai 40 miljoonalle HIV:n tai aidsin kanssa elävälle ihmiselle ja miljoonille, jotka saavat tartunnan joka vuosi suojaamattomasta seksistä (Dalekien kanssa).
Sekvensointi on jälleen yksi PETOS. Miten sekvensoit jotain, mitä et voi puhdistaa, eristää eli erottaa kaikesta muusta? Mistä sitten tiedät, mitä sekvensoit? Sitä paitsi heidän sekvenssinsä ovat vain pieni osa kokonaisuutta, vaan täydet sekvenssit, ja ohjelmistot täyttävät loput, joka kerta eri tavalla, joten "variantteja" on lukemattomia.
Niin kutsuttu Sars-Cov2-sekvenssi (heidän tietopankissaan) on osa ihmisen kromosomia 8 ja noin 100 bakteeria.
Mikä on heidän näiden sekvenssien tietokantansa perusta vertailua varten? Missä nämä virukset eristettiin ja sekvensoitiin, jotka ovat heidän tietokantansa perustana?
Sars-CoV2:n tapauksessa he käyttivät pientä sekvenssipätkää, jonka he väittävät olevan osa SARSia. Perustuu 87 %:n vastaavuuteen. Ihmisillä ja simpansseilla on 97 % yhteistä. Ovatko simpansseja?
Ei viruksia?
”Lisää todisteita siitä, että Covidia on muutettu laboratoriossa? Nyt tiedemiehet ovat havainneet, että viruksessa on pieni DNA-pätkä, joka vastaa Modernan KOLME VUOTTA ennen pandemian alkua patentoimaa sekvenssiä.”
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10542309/Fresh-lab-leak-fears-study-finds-genetic-code-Covids-spike-protein-linked-Moderna-patent.html
Laboratoriossa luotu tai luonnollinen, se olisi pitänyt eristää ja todistaa sairauden aiheuttavaksi. MISSÄ SE ON? Juuri siinä se pointti onkin.
He patentoivat mitä haluavat, he hallitsevat kaikkea.
Jos virusta ei voida eristää, niin miten sitä voi peukaloida?
Ei, he havaitsivat, että sairauksilla on tietty esiintymistiheys, ja he yrittävät manipuloida meitä sillä, käyttämällä tätä tietoa.
Katso Montaignerin löytö, jonka linkitin toisessa yllä olevassa kommentissa (video), erittäin informatiivinen aiheesta.
Käytä tässä vaiheessa aivojasi ja maalaisjärkeäsi. Et voi nähdä viruksia, etkä voi todistaa olemassaoloaan, mutta voit nähdä ne monet uudet antennit ja mastot, jotka he ottivat käyttöön valepandemian alussa. Mikä sitten todennäköisemmin sairastuttaa sinut?
Heidän on pidettävä viruslegenda elossa suunnitelmiaan varten, koska se on suurin vankilanne, oma pelkonne bakteereja kohtaan. Heidän on ohjattava ihmiset pois todellisista syistä, 5G:stä, tappavasta verkosta, metalleista, joita he ruiskuttavat vaikuttaakseen säähän ja myrkyttääkseen meidät, ja siitä kärsivät kärsivät. akuutti säteilysairaus (kaikki oireet täsmäsivät).
http://www.brighteon.com/c956deb1-3b4e-488f-954d-9f856b947e9f
Daily Mail ja valtamedia ajavat tätä laboratoriohölynpölyä yhä pidemmälle, mutta heidän heikko kohtansa on G(:t), erityisesti 5G. Ilman sitä kaikki on heidän käsissään tai heidän on löydettävä toinen tie (esim. Putin on myös WEF-kaveri, joka juuri kertoo). Koska he varastivat kaiken, he tarvitsevat tarpeeksi hyvän harhautuksen syyttääkseen sitä talouden romahduksesta (ja tappaakseen sillä monia ja kontrolloidakseen loput). Kontrollin saamiseksi heidän on rokotettava ihmisiä (grafeenioksidilla, nanoteknologialla), mutta miten heidät voisi suostutella, jos viruslegenda on kuollut?
Laboratoriossa luotu tai luonnollinen, se olisi pitänyt eristää ja todistaa sairauden aiheuttavaksi. MISSÄ SE ON? Juuri siinä se pointti onkin.
He patentoivat mitä haluavat, he hallitsevat kaikkea.
Jos virusta ei voida eristää, niin miten sitä voi peukaloida?
Ei, he havaitsivat, että sairauksilla on tietty esiintymistiheys, ja he yrittävät manipuloida meitä sillä, käyttämällä tätä tietoa.
Katso Montaignerin löytö, jonka linkitin toisessa yllä olevassa kommentissa (video), erittäin informatiivinen aiheesta.
Käytä tässä vaiheessa aivojasi ja maalaisjärkeäsi. Et voi nähdä viruksia, etkä voi todistaa olemassaoloaan, mutta voit nähdä ne monet uudet antennit ja mastot, jotka he ottivat käyttöön valepandemian alussa. Mikä sitten todennäköisemmin sairastuttaa sinut?
Heidän on pidettävä viruslegenda elossa suunnitelmiaan varten, koska se on suurin vankilanne, oma pelkonne bakteereja kohtaan. Heidän on ohjattava ihmiset pois todellisista syistä, 5G:stä, tappavasta verkosta, metalleista, joita he ruiskuttavat vaikuttaakseen säähän ja myrkyttääkseen meidät, ja siitä kärsivät kärsivät. akuutti säteilysairaus (kaikki oireet täsmäsivät)
brighteon.com/c956deb1-3b4e-488f-954d-9f856b947e9f (poista välilyönnit linkistä)
Daily Mail ja valtamedia ajavat tätä laboratoriohölynpölyä yhä pidemmälle, mutta heidän heikko kohtansa on G(:t), erityisesti 5G. Ilman sitä kaikki on heidän käsissään tai heidän on löydettävä toinen tie (esim. Putin on myös WEF-kaveri, joka juuri kertoo). Koska he varastivat kaiken, he tarvitsevat tarpeeksi hyvän harhautuksen syyttääkseen sitä talouden romahduksesta (ja tappaakseen sillä monia ja kontrolloidakseen loput). Kontrollin saamiseksi heidän on rokotettava ihmisiä (grafeenioksidilla, nanoteknologialla), mutta miten heidät voisi suostutella, jos viruslegenda on kuollut?