Kehosi immuunijärjestelmä auttaa suojaamaan sinua infektioilta. Jos immuunijärjestelmäsi – eli sisäänrakennettu puolustusjärjestelmäsi – on huippukunnossa, olet paljon vähemmän altis kaikenlaisille sairauksille. Kehosi pystyy myös paremmin torjumaan syöpää ja vastustamaan viruksia, vilustumista ja flunssaa.
Älkäämme menettäkö yhteyttä… Hallituksenne ja suuret teknologiayritykset yrittävät aktiivisesti sensuroida The:n raportoimia tietoja. Exposé omien tarpeidensa palvelemiseksi. Tilaa sähköpostilistamme nyt varmistaaksesi, että saat uusimmat sensuroimattomat uutiset. postilaatikossasi…
Ongelmana on, että kaikenlaiset asiat voivat vahingoittaa immuunijärjestelmääsi. Suurimpia ongelmia ovat huono ruokavalio, liika stressi, yksinäisyys, turhautuminen, liikunnan puute, liian vähäinen auringonpaiste, liian vähäinen raikkaan ilman saanti keuhkoihin – ja niin edelleen. Myös jotkut lääkkeet voivat häiritä immuunijärjestelmää.
Lisäksi me kaikki vahvistamme immuunijärjestelmäämme olemalla tekemisissä toistemme kanssa. Erillään pysyminen muista ihmisistä, syystä riippumatta, heikentää immuunijärjestelmämme tehokkuutta ja lisää alttiuttamme kaikenlaisille infektioille. Jos esimerkiksi lukitsemme itsemme koteihimme, voimme vahingoittaa immuunijärjestelmämme tehokkuutta.
Mitä voit siis tehdä pitääksesi immuunijärjestelmäsi vahvana – ja torjuaksesi kaikkea sitä pahaa, mitä voi tapahtua?
Sen selvittäminen, mitä sinun pitäisi syödä, ei ole niin helppoa kuin sen pitäisi olla. Totuus on verhottu mysteerin ja hämmennyksen peitossa – suuri osa siitä on luotu varsin tarkoituksella omien etujen puolesta lobbaajien, mainostoimistojen ja suhdetoimintaryhmien toimesta.
Poliitikot ja nykyajan valtavirran pseudotoimittajat ovat aina epäluotettavia ja poikkeuksetta tarkoituksella epärehellisiä. Valitettavasti nykyään useimmat terveyskirjoittajat jakavat vain heille lähetettyjä lehdistötiedotteita. Liian monet ovat yksinkertaisesti vilpillisiä ja heille maksetaan tiettyjen ruokien mainostamisesta. En hyväksy sponsorointia, mainontaa tai ilmaisia näytteitä. Ainoat tuloni tulevat kirjoistani.
Tärkeintä on muistaa, että syömäsi ruoalla voi olla suuri vaikutus immuunijärjestelmäsi vahvuuteen ja tehokkuuteen.
Useimmat ihmiset tietävät, mitä ruokia heidän ei pitäisi syödä. He ymmärtävät, että jos he elävät hampurilaisten ja sipsien ruokavaliolla, jota seuraa suklaavanukas, jonka päällä on paljon kuohukermaa, ja lopuksi kolajuoma, heidän terveytensä kärsii.
Tässä siis muutamia positiivisia vinkkejä, jotka auttavat sinua pitämään immuunijärjestelmäsi terveenä ja vahvana.
Jos syöt munat Älä koskaan osta (tai syö) munia, joissa on säröillä oleva kuori. Tartunta pääsee paljon helpommin munaan, jossa on säröillä oleva kuori. Aidosti vapaina pidettyjen kanojen (jos niitä löytyy) munivat munat ovat todennäköisesti terveempiä kuin häkkikanojen munat.
Ruoat, jotka sisältävät antioksidantteja (kuten C- ja E-vitamiinit, seleeni ja beetakaroteeni, joka muuttuu ihmiskehossa A-vitamiiniksi) auttavat ehkäisemään syöpää ja sydänsairauksia sekä vähentämään alttiutta infektioille.
Mielestäni kaikki rasvat ovat haitallisia immuunijärjestelmällesi, mutta eläinrasvat ovat luultavasti pahempia kuin muut ja voivat todennäköisesti vahingoittaa immuunijärjestelmääsi enemmän. Yksi syy tähän on se, että eläinrasva on usein saastunut kemiallisilla jäämillä – myrkyllisillä ja mahdollisesti karsinogeenisilla jäämillä lääkkeistä, joita eläimet ovat (vahingossa tai tahallaan) nauttineet.
Usein on vaikea selvittää, kuinka paljon rasvaa tietyissä ruoissa on. Ja usein on todella helppoa syödä paljon rasvaa sisältäviä ruokia tietämättään. Ja muista, että jos kypsennät lisää rasvaa, kypsennettävän ruoan todellinen rasvapitoisuus nousee – usein dramaattisesti!
Hallitukset suosittelevat usein, että terveellisen ruokavalion tulisi sisältää enintään 30 % rasvaa. Mielestäni tämä luku on aivan liian korkea (luultavasti siksi, että suhteellisen runsasrasvainen ruokavalio auttaa pitämään elintarviketeollisuuden rikkaana ja onnellisena). Mielestäni ruokavalion rasvan osuuden tulisi olla enintään 15–20 %. Jos jostain syystä sinun on noudatettava vähärasvaista ruokavaliota, voit halutessasi vähentää rasvan saantiasi 10–15 prosenttiin.
Kehosi immuunijärjestelmä tarvitsee tarvikkeita vitamiineja ja kivennäisaineita toimiakseen tehokkaasti. Erityisesti immuunijärjestelmän vahvistamiseksi ja infektioiden ja syövän torjumiseksi kehosi tarvitsee säännöllisesti antioksidantteja (beetakaroteenia, C-vitamiinia ja E-vitamiinia) ja muita aineita sisältäviä ruokia.
D-vitamiini D-vitamiinin puutos on yleinen infektiopotilailla. D-vitamiinin puutoksen terveysriskit ovat valtavat. D-vitamiinin puutos ei ainoastaan lisää infektioriskiä, vaan se lisää myös sydänsairauksien, astman, syövän ja dementian riskiä. Lisäksi on näyttöä siitä, että D-vitamiinin puutos voi johtaa korkeaan verenpaineeseen, diabetekseen ja multippeliskleroosiin.
D-vitamiini on välttämätön (kuten kaikki vitamiinit tietenkin), ja ilman sitä kehomme eivät yksinkertaisesti toimi tehokkaasti ja solujen uudistuminen on vähemmän tehokasta. Ja jälleen kerran, tässä on se olennainen asia: D-vitamiini on välttämätön vitamiini infektioiden ehkäisemiseksi. Useimmille ihmisille tärkein D-vitamiinin lähde on auringonvalo. Liian pitkä sisätiloissa vietetty aika vähentää D-vitamiinin saantia ja lisää virusinfektioiden riskiä.
Voit saada jonkin verran D-vitamiinia D-vitamiinia sisältävistä ruoista, mutta monille ihmisille ratkaisu on luultavasti D-vitamiinilisän ottaminen.
Kannattaa muistaa sen arvo sinkki Sinkki on välttämätön terveelle immuunijärjestelmälle ja se voi auttaa lyhentämään flunssan kestoa ja lievittämään oireita. Sinkki auttaa kehoasi torjumaan infektioita lisäämällä vasta-aineiden tuotantoa. Sinkin puutos voi olla vastuussa 13 prosentista alle viisivuotiaiden lasten sairauksista, kuten keuhkokuumeesta ja flunssasta. Sinkin puutos on yleinen ikääntyneiden keskuudessa – ja merkittävä syy siihen, miksi he ovat alttiita infektioille. Helpoin ratkaisu on luultavasti säännölliset ravintolisät.
Nykyaikainen ”liha, voi, juusto, maito” -ruokavalio on kuolema kehon immuunijärjestelmälle paitsi siksi, että nämä ruoat ovat runsaasti rasvaa, myös siksi, että ne eivät sisällä paljon immuunijärjestelmää vahvistavia vitamiineja ja kivennäisaineita. On myös syytä muistaa, että maitotuotteiden ja rintasyövän välillä on erittäin vahva yhteys.
Kehosi saa paljon vitamiineja ja kivennäisaineita, joita se tarvitsee immuunijärjestelmänsä ylläpitämiseen, jos syöt runsaasti vihanneksia, hedelmiä ja viljoja.
On kuitenkin tärkeää olla tietoinen siitä, että vitamiinit voivat helposti tuhoutua. Esimerkiksi sienet, salaatti, parsakaali, parsa ja mansikat menettävät vitamiininsa hyvin nopeasti. Ruoat, jotka on kypsennettävä, tulisi kypsentää mahdollisimman lyhyen ajan ja mahdollisimman alhaisessa lämpötilassa.
Jotta varmistat, että syömäsi ruoka säilyttää korkean vitamiinipitoisuuden – ja auttaa pitämään immuunijärjestelmäsi terveenä – sinun tulee noudattaa muutamia yksinkertaisia sääntöjä:
- Elintarvikkeiden jalostus yleensä heikentää ruoan ravintoarvoa, joten aina kun mahdollista, kannattaa yrittää ostaa tuoretta ruokaa ja syödä se joko pestynä ja raakana (jos se on tarkoituksenmukaista) tai kypsennyksen jälkeen mahdollisimman lyhyen kypsennysajan.
- Osta vihanneksia kokonaisina. Älä poista porkkanoista lehtiä tai kaalista tai kukkakaalista varsia. Jos ostat vihanneksen kokonaisena, C-vitamiinin tuotanto jatkuu ja siirtyy kasvin syötäviin osiin.
- Kypsennä ruoat mahdollisimman vähässä vedessä tai höyryssä, vältä korkeita kypsennyslämpötiloja ja pitkäaikaista lämmönlähdealtistusta äläkä liota vihanneksia pitkiä aikoja.
- Pese hedelmiä tai vihanneksia, mutta älä kuori niitä, ellei se ole välttämätöntä. (Älä esimerkiksi kuori omenoita tai perunoita).
- Yritä käyttää ruoka heti ostopäivänä pakasteiden sijaan. Käytä ruoka heti ostopäivänä, jotta saat siitä parhaan hyödyn.
Suosittelen myös, että ostat aina kun mahdollista "luomu"tuotteita, jotka on valmistettu ilman kemikaaleja, ja yrität ostaa ruokaa, jota ei ole geenimuunneltu. Muista: geenimuunneltua ruokaa ei ole koskaan testattu eikä sen turvallisuutta ole osoitettu. Epäilen vahvasti, että näin on.
Paras tapa saada hyvää ja rehellistä ruokaa on kasvattaa se itse.
Muista, että lähes puolet kaikesta supermarketeissa ja kaupoissa myytävästä elintarvikkeesta, mukaan lukien hedelmät, vihannekset ja liha, sisältää mahdollisesti vaarallisia kemikaalijäämiä. Joitakin kemikaaleja ruiskutetaan kasvatettujen elintarvikkeiden päälle, joita kerätään tai kuljetetaan kauppoihin, mutta monet kemikaalit imeytyvät elintarvikkeiden kasvaessa, eikä niitä tietenkään voida poistaa pesemällä tai kaapimalla. Joidenkin nykyajan maanviljelijöiden käyttämien kemikaalien tiedetään aiheuttavan syöpää, astmaa ja monia muita vakavia sairauksia.
Kirjasta poimitun materiaalin perusteella Superbody: Selviytymisen salaisuus 21-luvulla Vernon Colemanin kirjoittama. Superbody on saatavilla Amazonista pokkarina ja e-kirjana.

Paljastaja tarvitsee kiireellisesti apuasi…
Voisitko auttaa pitämään valot päällä The Exposen rehellisen, luotettavan, vaikuttavan ja totuudenmukaisen journalismin avulla?
Hallinto ja suuret teknologiayritykset
Yritä hiljentää ja sulkea The Expose.
Joten tarvitsemme apuasi varmistaaksemme
voimme jatkaa tuomista teille
tosiasiat, joita valtavirta kieltäytyy tunnustamasta.
Hallitus ei rahoita meitä
julkaisemaan valheita ja propagandaa heidän
kuten valtamedian puolesta.
Sen sijaan luotamme yksinomaan tukeenne.
tue meitä pyrkimyksissämme tuoda
sinä rehellinen, luotettava ja tutkiva journalismi
tänään. Se on turvallista, nopeaa ja helppoa.
Valitse alta haluamasi tapa osoittaa tukesi.
Luokat: Breaking News, Maailman uutiset
Ei mainintaakaan ivermektiinistä.. kuinka mielenkiintoista!
Hei Kin, ivermektiini on hoito. Yllä oleva artikkeli käsittelee immuunijärjestelmän vahvistamista.
Keto- ja Carni-kultit tulevat... odota...
Minun piti tuhlata aikaani etsiessäni, mitä Keto on… Löysin tämän = https://www.acsh.org/news/2019/09/11/cult-keto-should-you-shun-carbs-and-feast-fat-14281
Mitä tulee "Carni"-huomautukseesi, oletan tarkoittavasi lihansyöjää – no, valitettavasti sinulle, me synnyimme kaikkiruokaisina, mutta kehomme tarvitsevat lihaa pysyäkseen terveenä – se näkyy esimerkiksi hampaidemme rakenteessa; miksi termi metsästäjä/keräilijä on ollut olemassa jo pitkään jne.
En kuitenkaan tunne sinua, ja vaikka tuntisinkin, en välittäisi pätkääkään mitä syöt... joten ehkäpä samalla kun halaat tuota puuta, tilaa Billy Gaten hyönteispizzaa, syö muutaman Monsanton (Bayer) peittämän "villi"sienen ja anna NORMAALIEN IHMISTEN syödä ja juoda mitä haluavat... ai niin, vaihdata hampaasi "uudella heränneellä" vegaanisella sateenkaarisetillä... jälleen Billy Gatesin ja globalististen loisten ansiosta – ja se parantaa sosiaalista luottoluokitustasi.
Tämän ei ole tarkoitus olla kritiikkiä Dr. Colemania kohtaan. Kyse on puhtaasti tiedonvälityksestä, ja jos Dr. Coleman lukee nämä kommentit, olisin erittäin kiitollinen hänen näkemyksistään näistä tiedoista.
Meille on pitkään kerrottu, että antioksidantit auttavat ehkäisemään syöpää. Uskoni tähän teoriaan oli niin vahva, että olin melko järkyttynyt, kun luin muutama vuosi sitten, että meidän tulisi välttää antioksidantteja, koska ne saattavat itse asiassa edistää syöpää.
Kun otetaan huomioon, että lääketieteellinen laitos piti itsestäänselvyytenä, että antioksidantit ehkäisivät syöpää, kuka uskaltaisi väittää päinvastaista?
Sen sanoi James Watson – Watsonista ja Crickistä, miehistä, jotka voittivat Nobelin palkinnon DNA-tutkimuksestaan, ja Watson oli työskennellyt syöpätutkimuksen parissa vuosikymmeniä.
Saammeko koskaan tietää, onko hän oikeassa? En tiedä, tämä on vain tiedoksi. Tässä on pari artikkelia.
"Aiheuttavatko superruoat syöpää? DNA-legenda James Watson on sitä mieltä, että ne saattavat aiheuttaa!"
https://www.thehealthsite.com/news/do-superfoods-cause-cancer-james-watson-of-dna-fame-thinks-they-might-42694/
"Ajatuksesta, että esimerkiksi värikkäissä marjoissa olevat antioksidantit torjuvat syöpää: "On aika vakavasti kysyä, todennäköisemmin aiheuttavatko antioksidanttien käyttö syöpää kuin ehkäisevät sitä.""
”Tutkimukset tukevat häntä. Useat tutkimukset ovat osoittaneet, että antioksidanttien, kuten E-vitamiinin, käyttö ei vähennä syöpäriskiä, vaan voi itse asiassa lisätä sitä ja jopa lyhentää elinikää.”
alkaen –
https://www.reuters.com/article/us-usa-cancer-watson-idUSBRE90805N20130109
Oletko koskaan kuullut tohtori Watsonin paljastavan huijarin? En ole. Eikö meidän pitäisi olla hieman epäluuloisia, että Reuters mainostaa tätä juttua?!
Joka tapauksessa pääkysymys oli, että antioksidantit heikentävät kemoterapian tehoa. Meidän ei kannata koskaan luottaa tällaiseen myrkylliseen "hoitoon".
Mielestäni meidän on parempi uskoa Jumalaan kuin kaikenlaisiin tutkimuksiin (kuka tietää, mitä intressejä niiden takana piilee!?) ja suurten lääkeyhtiöiden "ratkaisuihin", varsinkin viimeaikaisen covid-kokemuksen jälkeen...
”Oletko koskaan kuullut Dr. Watsonin paljastavan huijarin? En ole. Eikö meidän pitäisi olla hieman epäluuloisia, että Reuters mainostaa tätä juttua?” – luin tästä ensimmäisen kerran jo useita vuosia sitten. Sittemmin Watsonin juttu on peruttu jonkin hänen antamansa kommentin vuoksi – muistaakseni se koski jotain rotuun liittyvää ja tieteellisesti tuettua, mutta hänet silti peruttiin, joten vaikka hän olisi sanonut jotain koronavirusjuonesta, valtamedia ei olisi sitä uutisoinut.
”Pääkysymys oli, että antioksidantit heikentävät kemoterapian tehoa” – niin sanoi James Watson. Minulla ei ole aikaa lukea noita artikkeleita uudelleen, mutta hän saattoi olla ensimmäinen, joka sanoi niin. Olet tyytyväinen voidessasi hyväksyä hänen näkemyksensä tästä asiasta.
Kuinka pitkälle haluat viedä epäilyksesi Watsonia kohtaan – kenties kiellät DNA:n kaksoiskierrerakenteen? Anteeksi sanamuotoni, en yrittänyt olla töykeä, halusin vain nopean tavan esittää asian.
Anteeksi Freeman2 – taisin ymmärtää väärin pointtisi "pääasia oli, että antioksidantit heikentävät kemoterapian tehoa".
”Joten vaikka hän olisi sanonut jotain koronavirusjuonesta, MSM ei olisi uutisoinut siitä.” – saatavilla on vielä muitakin medioita…
Mitä tulee "pääasialliseen ongelmaan, että antioksidantit heikentävät kemoterapian tehoa", huomasin juuri, mikä Reutersin artikkelin pääkysymys oli.
Tässä ovat henkilökohtaiset vinkkini. Käytän D-lisäravinnetta, joka on D3-vitamiinia. (Tässä muodossa ei ole myrkyllisiä pitoisuuksia.) Pidän Doctor's Best 5000 IU:sta, koska se on verikokeiden perusteella osoittautunut toimivaksi minulla. Ripottelen jauhettua mustapippuria lähes kaikkeen, jopa Kittyn märkäruokaan, koska sen on raportoitu auttavan ehkäisemään syöpää.) Pidän silputusta luomupinaatista, jota sekoitetaan salaatteihin, pastaan, viljoihin jne. (jopa Kittyn märkäruokaan), koska se on yksi terveellisimmistä vihanneksista, kuten myös korianteri. Vähän luomuoliiviöljyä ruokaan sekoitettuna tehostaa ruoansulatusta. Avokadoöljy iholla torjuu ikääntymistä ja ehkäisee luonnollisesti auringonpolttamia ja ryppyjä. Probiootit auttavat merkittävästi vastustuskykyä ja ruoansulatusta.
Julkaisen julkisesti ja vapaasti MeWessä.
PYSY ELOSSA JA HYVIN LUONNOLLISESTI! SINÄ PYSTYT!
IKUISEN ELÄMÄN SIUNAUKSIA JAHWEN PYHILLE!
Meg, minun on myönnettävä, etten ollut ainoastaan järkyttynyt, vaan myös tyrmistynyt tämän lukemisesta, sillä ajattelin ainakin ”tohtori…”. Vernon Coleman” oli yksi meistä... ja olen seurannut häntä "ilmeisen globalistisen vallankaappauksemme" ensimmäisestä päivästä lähtien – en aina ole 1% samaa mieltä, mutta yleisesti ottaen pidän häntä hyvänä ja aitona miehenä.
Huomaatko tämän kappaleen ??? = ”Nykyaikainen ’liha, voi, juusto, maito’ -ruokavalio on kuolema kehon immuunijärjestelmälle, ei vain siksi, että nämä ruoat ovat runsaasti rasvaa, vaan myös siksi, että ne eivät sisällä paljon immuunijärjestelmää vahvistavia vitamiineja ja kivennäisaineita. On myös syytä muistaa, että maitotuotteiden ja rintasyövän välillä on erittäin vahva yhteys.”
Mikä täyttä paskaa ******* ***** ******** *** paskaa.
Arvatkaa kuka muu väittää täsmälleen samaa?
https://www.onegreenplanet.org/news/leaders-at-wef-in-davos-to-europeans-cut-meat-and-dairy-consumption-by-one-third/
Harmi, sillä pidin ennen "Vanhasta miehestä tuolissa" sellaisena kuin hän oli videosivustoilla.
Toinen puree pölyä = https://www.youtube.com/watch?v=rY0WxgSXdEE
Hei Bob, Dr. Vernon Coleman on kasvissyöjä omasta valinnastaan (jos muistan oikein, se on eettisin perustein tehty valinta) ja on ollut vuosikymmeniä. Se, että joku päättää olla kasvissyöjä, ei tee hänestä "yhtä heistä". "Yksi heistä" yrittää pakottaa veganismiin ihmisiä osana kulttiliikettä.
Tohtori Coleman ei kuitenkaan pakota ketään syömään tietyllä tavalla. Hän ainoastaan neuvoo terveellisesti. Hän ei yritä vahingoittaa sinua tai riistää sinulta vapautta.
Meidän on pyrittävä olemaan näkemättä maailmaa "mustavalkoisena" leimaamisena tai luokitteluna, kuten globalistit ovat meitä kouluttaneet – se on kollektivismia, ja ihmisten leimaaminen on yritystä jakaa ja valloittaa, samaa ideologiaa, jota vastaan taistelemme. On monia harmaan sävyjä ja monia syitä, miksi ihmiset tekevät valintojaan – tämä on ajatusten monimuotoisuutta. Me olemme kaikki yksilöitä, joilla on omat uskomuksensa, tarpeensa, halunsa, mieltymyksensä ja inhokkinsa. Meillä on vapaus valita ja vapaus puhua – eikö sitä me puolusta? Vapauksia?
Kiitos vastauksestasi, Rhoda, jonka löysin mielenkiinnosta, koska en koskaan saanut tavanomaista sähköpostiviestiäni.
Minulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssa, että ihmiset ovat kasvissyöjiä; se ei ole minun asiani, mitä muut ihmiset uskovat (vaikka saatankin vähän liioitella!!).
Mutta hän totesi artikkelissasi kategorisesti edellä mainitun = ”Nykyaikainen ’liha, voi, juusto, maito’ -ruokavalio on kuolema kehon immuunijärjestelmälle, ei vain siksi, että nämä ruoat ovat runsaasti rasvaa, vaan myös siksi, että ne eivät sisällä paljon immuunijärjestelmää vahvistavia vitamiineja ja kivennäisaineita. On myös syytä muistaa, että maitotuotteiden ja rintasyövän välillä on erittäin vahva yhteys.”
Mikä ei pidä paikkaansa millään tavalla; se on täyttä hölynpölyä, ja hän vain suoltelee WEF:n idiootin sanoja.
Olet erittäin hyvä "rauhantekijänä"... mutta tämä ei ole harmaan sävy – TÄMÄ ON MUSTAVALKOISTA ja ihmisten pitäisi herätä ja nähdä se.
Idioottien sanoin ilmaistuna:
Ilman lihaa ja maitotuotteita meistä tulee heikkoja ja pienempiä rotuina... ja kyllä, tiedän miltä se kuulostaa – WEF sanoo, että meistä tulee pienempiä ja siten myös hiilijalanjälkemme pienenee... anna nyt Rhoda, yhdistä pisteet, ffs.
https://www.meatpoultrynutrition.org/content/great-taste-alone-shouldnt-dictate-your-dietary-choices-here-are-12-good-reasons-meat-and
Ennen olivat suorempia artikkeleita, mutta ne on kopioitu internetistä, mutta selaa alaspäin = https://dutchreview.com/expat/why-are-the-dutch-so-tall-answers/
https://www.washingtonpost.com/archive/politics/1993/01/23/japanese-standing-taller/94ba4f2d-68f9-49ed-9617-0d3287f41a1f/
....
Ei muuten tarkoitettu epäkunnioittavaksi.
Jos tohtori Colemanilla on "vapautumiskortti", se on sana "moderni"? Ehkäpä vanha "liha-, voi-, juusto- ja maitoruokavalio" oli hyvä "kehosi immuunijärjestelmälle"?
Olen varma, että nykyaikaisilla prosessointimenetelmillä on jotain annettavaa?
Joka tapauksessa, se mitä hän kirjoitti ei ole hyvää - olet oikeassa!
Itse käytän kaikkia maitotuotteita, vaikkakin pyrin hankkimaan niitä lähialueilta mahdollisuuksien mukaan.
Kristittynä minua kehotetaan olemaan tuomitsematta ketään ruoan tai juomisen perusteella (Kolossalaiskirje 2:16).
Elävätkö kasvissyöjät, vegaanit ja vihreät tuon säännön mukaan? Mielestäni eivät!!!!!
Sinä toteat "Kristittynä minua kehotetaan olemaan tuomitsematta ketään ruoan tai juomisen perusteella (Kolossalaiskirje 2:16). Kutsuitko juuri minua kannabiksen käyttäjiksi, alkoholisoituneeksi pummiksi, joka pitäisi polttaa kadotuksen liekkeihin roviossa, leimata kiinni ja tervata ja peittää höyhenillä? No, reilua peliä.
NYT kerrankin kerrankin mielestäni olet väärässä...muistan vain näkemykseni:
Lähti syömään vaimoa.
Bob,
Olet eksynyt sivuraiteelta!
Kun Raamattu puhuu siitä, ettei lähimmäisiämme tule tuomita ruoan ja juoman suhteen, oletin (virheellisesti), että ehkä ymmärsit Raamatun ei mihinkään käskee meitä syömään lähimmäisiämme!
Toki niukkuuden, kuivuuden ja muiden vastaavien aikojen aikana tällaista on tapahtunut, ja epäilemättä tapahtuu parhaillaan, ja se tulee tapahtumaan aina Herran paluuseen asti. Sellainen on ihmiskunnan langennut tila.
Raamattu kuitenkin kertoo meille, mitä ruokamme tulisi olla (tulvan ajoista lähtien): Kaikki liikkuva ja elävä olento olkoon teille ravinnoksi; niin kuin vihreät yrtit, olen minä antanut teille kaikki. 9. Moos. 3:XNUMX. Muistatko (jos tiesit alun perin?), että oli vain kahdeksan sielut elossa, kun tätä Käsky annettiin. Onneksi Nooa ja hänen perheensä eivät mässäilleet toistensa kyllyydestä, tai emme olisi täällä tänään!
On enemmän kuin omatuntoni kestää, jos kommenttini on rohkaissut sinua "syömään vaimon".
Kyllä, ”meitä leikitetään”; me olemme emme "idioottiyleisö", pikemminkin "idioottitoimijat" siinä, mitä edessämme avautuu! Lue 1. Korinttolaiskirjeen 4:9 ja Heprealaiskirjeen 10:33, jos sinulla on Raamattu? Ylistäkää Jumalaa Kristuksessa, että sinulla on – kaikki on verkossa, niin kauan kuin meillä on ainakin sähköä!
Kun Raamattu puhuu siitä, ettei lähimmäisiämme tule tuomita ruoan ja juoman suhteen, oletin (virheellisesti), että ehkä ymmärsit Raamatun ei mihinkään käskee meitä syömään lähimmäisiämme!
Luulen, että saatat huomata minun vitsailleen, joten tähän loppuun tulee "No niin, reilua peliä"!... Koska olen kotoisin Manchesterista, Isosta-Britanniasta, voin vakuuttaa, etten loukkaannu... vaikka saatankin vastata muutamiin nuhteisiin tarvittaessa.
Tämä on kyllä mielenkiintoista –”Kyllä, ”meitä leikitetään”; me olemme emme "idioottiyleisö", pikemminkin "idioottitoimijat"... En ole koskaan ajatellut asiaa noin; en ole varma, olenko samaa mieltä tällä hetkellä, mutta harkitsen asiaa.
Paperiraamatut ja ne valot, jotka tarvitset virittämiseen (pienimuotoista valmistelua). Nähdään myöhemmin.
Mancunilainen kannattamassa scouselaista jalkapalloseuraa???
Lämpimästi luin sinut! "Syntynyt ja kasvanut Birkenheadissa, vahva käsivarsi, mutta paksu pää!"
Älä loukkaantu! Olin kerran kylässä erään birkenheadilaisen perheen luona – ja he lauloivat usein tätä riimiä slangissa – satamalaisiahan he olivat!
Pohdiskellessasi myönnät toisaalta "tulevasi leikitetyksi", ja toisaalta haluat meidän uskovan olevamme "yleisö".
Poikkeuksetta jokainen ihminen, joka on koskaan elänyt maan päällä ensimmäisestä miehestä Aadamista viimeiseen mieheen (tai naiseen), joka syntyi ennen tulevaa suuren valkoisen valtaistuimen tuomiota (Ilmestyskirja 20:11), nähdään näyttelijänä, sillä emmekö me... kaikki osallistua suuressa näyttämössä alhaalla (suuret ja pienet)? Jopa niin kutsuttu eliitti on näyttelijä! (Vaikka he eivät tiedä sitä!). "Yleisö" on emme "Idiootteja", ei!!! Sillä Jumala ja Hänen pyhät enkelinsä ovat heidän joukossaan! On toki totta, että monet Kristuksen marttyyrit ovat olleet ihmisten yleisönä, esimerkiksi polttamalla roviolla, syöttämällä leijonille roomalaisilla colosseumeilla, mutta se on... vain Jumala (ja Hänen pyhät enkelinsä), jotka tarkkailevat, mitä täällä alhaalla tapahtuu.
Herran silmät ovat joka paikassa, katsellen pahaa ja hyvää. Sananlaskut 15: 3.
Ainakin Toffeesilla oli hyvä pallonhallinta tänään?
Joo, ja voit arvata, että lapsuuteni oli hauska!; koulussa ja otteluissa. Tilanne paheni entisestään, kun opin punakkaisen etelän aksentin asuttuani ja työskenneltyäni Lontoossa kahdesti parikymppisenä. Isän väki on oikeita Manchesterin pelaajia, äidin väki on oikeita Scouseja (tai mitä heistä on jäljellä)... molemmat joukkueet ovat riesa... Man Cityn, Manuren ja Kopiten faneja...
Tähän kommenttiin liittyen – ”Pohtiessasi myönnät toisaalta…”pelataan", ja toisaalta haluaisit meidän uskovan, että me olemme "yleisö"." …
Being pelattu = Luulen, että monet meistä näkevät sen nyt läpi, mutta olemme nähneet sitä jo vuosikymmeniä..
Me olemme yleisö = tietysti – pelkkää savua ja peilejä! ….. https://www.youtube.com/watch?v=ThbxxZxFaAw
En ole varma, mihin olet menossa seuraavalla osuudella, varsinkaan nähtyäni jälleen yhden tappion tänä iltana... joten saahan minun jatkaa surujeni hukuttamista... ja fantasiajalkapalloni on pilalla, koska en edes tajunnut, että ne olivat keskellä viikkoa pelattavia otteluita (oi elämän komplekseja!!). Myöhemmin.
Hei Bob, yhdistin pisteet punaisen lihan demonisoinnin ja suunnitelman heikentää esimerkiksi kognitiivisia kykyjämme, jotta kehomme ei tuottaisi riittävästi NAC:tä. Saarnaat käännynnäisille.
Useimmat kasvissyöjät tietävät, että heidän on täydennettävä ruokavaliotaan, koska siitä puuttuu välttämättömiä ravintoaineita, joita esiintyy erityisesti punaisessa lihassa. Mielestäni on kuitenkin edelleen valinta, onko joku kasvissyöjä vai ei, kunhan heille kerrotaan, mitä ravintoaineita he tarvitsevat, jotta he saavat niitä muista ruoista jne. (omituisella tavalla tämä voisi rinnastua "tietoon perustuvaan suostumukseen").
Veganismi on eri asia. Terveydenhuollon tulisi varoittaa vegaaneja sen riskeistä, erityisesti raskaana oleville naisille, ja siitä, miten niitä voidaan lieventää. Jos jotakuta varoitetaan riskeistä ja hän silti valitsee kyseisen elämäntavan, minusta se on heidän valintansa, vaikka en olekaan samaa mieltä. Aivan kuten arvostan omaa valinnanvapauttani, kunnioitan heidän valinnanvapauttaan. Enkä pidä oikeana demonisoida kasvissyöjiä tai vegaaneja heidän elämäntapavalintansa vuoksi.
Minulle ongelmana on se, ettei ihmisille anneta vapaata valintaa. Tämä on WEF:n suunnitelma – poistaa vapaudet, jotta meillä ei olisi valinnanvaraa. Ja heidän suunnitelmansa on tehdä se tavalla tai toisella – tästä johtuu esimerkiksi naudanlihan geenimuuntelu.
Jep, erittäin hyvä yhteenveto. Sivuhuomautuksena, näitkö nämä tänään? = https://www.dailymail.co.uk/news/article-11331411/Aldi-considers-selling-edible-INSECTS-help-families-cost-living-crisis.html
https://www.dutchnews.nl/news/2022/10/ministers-say-closing-600-farms-to-slash-nitrogen-levels-is-ambitious/
Ja heidän agendansa jatkuu! Kippis.
Toisen artikkelin osalta julkaisin parin viime päivän aikana artikkelin Alankomaiden maankaappauksesta.
Mitä tulee ensimmäiseen jakamaasi artikkeliin, olen aiemmin julkaissut artikkelin aiheesta "syöt hyönteisiä". Heidän tavoitteenaan on tehdä meistä vegaaneja ja hyönteissyöjiä. He saavat kiksejä ihmiskunnan täydellisestä nöyryyttämisestä – meidät on luotu Jumalan kuvaksi, joten he vihaavat meitä, koska olemme muistutus Hänestä. Heidän tärkein ja perimmäinen tavoitteensa on nöyryyttää ja tuhota Jumala, ja jos he eivät pysty siihen, he tekevät sen hänen luomakunnalleen toivoen, etteivät he jätä hänestä mitään muistutusta maan päälle. Sitten he haluavat korvata Jumalan itsellään. Kuvittelen tämän olevan toinen Baabelin tornin hetki – ja tiedämme, miten se toimi heille ensimmäisellä kerralla.
Palatakseni ruokatilanteeseen… he yrittävät saada meidät ahdistelemaan joka puolelta. Esimerkiksi korruptoivat ja rajoittavat ruokatarjontaamme – esimerkiksi lopettavat lihan saatavuuden tai muokkaavat sitä. Yhdysvallat ei ole ainoastaan nopeuttanut geenimuunneltujen nautojen käyttöä, vaan nyt näen, että Australiassa on nopeutettu mRNA-"rokotteiden" käyttö karjalle. Mietin, voivatko geenimuunnellut eläimet tartuttaa mihin tahansa, joka syö niiden lihaa? Mikään ei enää yllätä minua… Ja geenimuunneltujen viljelykasvien osalta meidän on kysyttävä, mitä he tekevät meille… En tiedä vastauksia, mutta nyt kun tiedämme kuinka pahoja heidän suunnitelmansa ovat, olisi viisasta ainakin kyseenalaistaa, mistä kaikessa ruoan lähteiden geneettisessä muokkaamisessa on kyse.
Kiitos, olen samaa mieltä kaikesta, mitä sanot. Muuten, tämä palaa hieman taaksepäin, mutta saattaa olla olennaista (mielestäsi?) GMO-kasvien osalta = https://search.brave.com/search?q=Monsanto+land+grab+for+17+bilion+World+bank+loan&source=desktop
Näyttää siltä, että Iso-Britannia ja EU avaavat ovensa tälle roskalle (valitsin tämän vain nopeuden vuoksi)... Iso-Britannia = https://sciencebusiness.net/news/uk-sets-out-diverge-eu-rules-genetically-modified-organisms
EU = https://www.reuters.com/world/europe/eu-calls-rethink-gmo-rules-gene-edited-crops-2021-04-29/
Kaikki niin ennalta-arvattavaa! Kippis.
”Mikä on täysin valheellista; se on täyttä hölynpölyä” – olet väärässä ollessasi noin yksiselitteinen, Bob. Olen varma, että tohtori Coleman voisi tukea sanojaan todisteilla, eikä lihan ja maitotuotteiden sisältämien lääkeaineiden mahdollisia vaaroja voida kiistää.
Lainaat http://www.meatpoultrynutrition.org – onko heillä jokin agenda?
Anteeksi ”Watcher Seeker”, mutta mistä väität minun olevan väärässä?; Suutelen kyllä paljon hölynpölyä, joten jos voisit osoittaa minulle oikean suunnan ja kertoa, mikä osa on vieraannuttanut sinua eniten, se auttaisi.
"Levitän kyllä paljon hölynpölyä"
Hyvä "tunnustus"!
Kyllä, Bob, minun täytyy usein kaivaa seula esiin tulkitessani kieltäsi!
Kuten "hyvä" kuolema?...
Hei Bob, tarkoitin, että on parempi olla hieman ennakkoluuloton kuin ajatella tietävänsä absoluuttisen totuuden tällaisissa asioissa. On ollut monia tapauksia, joissa asiat, jotka monet ihmiset ja jopa tiedemiehet ovat aiemmin hyväksyneet totena, on myöhemmin uusien tutkimusten perusteella kumottu. Joten jonkin asian hylkääminen täydellisenä hölynpölynä on epäviisasta, ja usein asiat eivät ole mustavalkoisia – totuuden elementtejä voi olla molemmilla puolilla keskustelua.
Hieman harhaillen – ne, jotka lankesivat hallituksen rokotepropagandan lumoihin, uskovat rokotteisiin ja arvostelevat ankarasti totuudenpuhujia. Jos yrität kertoa heille rokotteiden haitoista, he sivuuttavat varoitukset täydellisenä hölynpölynä. Toivottavasti jonain päivänä he näkevät olleensa väärässä. En yritä sanoa, että sinä olisit väärässä – epäilen, että jos keskustelisit tohtori Colemanin kanssa, voisit löytää yhteisen sävelen.
Ai niin, kiitos vastauksesta, josta olen itse asiassa täysin samaa mieltä. Joskus liioittelen mielipiteissäni, luultavasti siksi, että vainoharhaisuus iskee, koska nykyään on niin paljon kontrolloitua oppositiota ympärillä ja pelissä, "töynäyttämässä" meitä suuntaan tai toiseen.
Luin uudelleen ”tohtori Colemanin” lausunnon ja hän todellakin käyttää sanaa ”moderni” kuten – ”Moderni ”liha-voi-juusto-maito” -ruokavalio; joten pyydän anteeksi liioitteluani, koska useimmat meistä ovat varmasti samaa mieltä siitä, että supermarketit voivat myydä ja myyvätkin jonkinlaista mössöä täynnä olevaa roskaa; hälytyskellot on kuitenkin soitettu. Kippis
Kiitos vastauksestasi, Bob. Voi olla vaikeaa saada oikea sävy viestiin, jonka tyrmäämme nopeasti. Mielestäni jotkut minun viesteistäni tuntuvat liikaa luennolta. 🙂
Toivon, että tätä pidetään kevytmielisenä esimerkkinä siitä, ettemme koskaan tiedä kaikkia tosiasioita, kun edes asiantuntijat eivät ole samaa mieltä. Aiheena ovat banaanit ja niiden sokeripitoisuus – onko se haitallista vai ei – ja katsotaanpa, kuinka paljon kiistaa tämä asia herätti.
”Onko banaani yhtä paha tyypin 2 diabetekselle kuin KUUSI lusikallista sokeria? Huippulääkäri sanoo niin, mutta diabetesasiantuntijat ovat kiihkeästi eri mieltä. Joten kuka on oikeassa?”
https://www.dailymail.co.uk/health/article-8513229/Is-banana-bad-type-2-diabetes-SIX-spoons-sugar.html
”Rasismia, herjauksia, hysteriaa… Ja kaikki siksi, että uskaltaa väittää, ettei banaani ole yhtä paha kuin kuusi lusikallista puhdasta sokeria”, sanoo BARNEY CALMAN.”
https://www.dailymail.co.uk/health/article-8560113/Racism-slurs-hysteria-daring-suggest-banana-isnt-bad-six-spoonfuls-sugar.html
Kippis myös.
Tri Malcolm Kendrickin mukaan tyydyttynyt rasva on meille hyväksi.
https://drmalcolmkendrick.org/2022/09/22/saturated-fat/
Tohtori Kendrick oli tunnettu bloggaaja koko pandemian ajan. Hän kirjoitti koronaviruksesta ja rokotteiden haitoista, verihyytymistä, piikkiproteiinista – eli hän oli totuuden puhuja. Viranomaiset varoittivat häntä, mutta hän vaaransi uransa jatkamalla kirjoittamista. Myöhemmin hän kirjoitti erittäin mielenkiintoisen artikkelin GMC:stä, joka lähetti uhkauskirjeitä muille lääkäreille ja kehotti heitä pysymään hiljaa.
Rokottaminen – lääkäreiden vaientaminen Isossa-Britanniassa
https://drmalcolmkendrick.org/2022/02/27/vaccination-silencing-doctors-in-the-uk/
Törmätty ystäväni kertoi minulle syövänsä johanneksenleipähampurilaisia ja jättävänsä kaiken lihan pois. Vastasin, että hän voi syödä mitä haluaa, ja niin voin minäkin. Jatkan lihan ja kalan syömistä. Kyse on valinnasta; meidän kaikkien on pidettävä kiinni tuosta perusoikeudesta.
Tohtori Vernon, ihailen teitä. Aion kuitenkin jatkaa lihan, voin ja maitotuotteiden syömistä. Nautin niistä. On elintärkeää tukea maidontuottajia ja lihantuottajia, erityisesti Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa, entistä enemmän.
Otan myös päivittäin D-, sinkki- ja C-vitamiinia ja ulkoilen mielelläni paljon. En ole koskaan käyttänyt maskia tai pitänyt etäisyyttä. Mikään aivopesu ei ole mennyt perille! Aina kyseenalaistan, neuvoi edesmennyt äitini. Ja niin, kuten näette, teenkin!
Tohtori Coleman on hyvä mies. Olen kuitenkin eri mieltä rasvan rajoituksista. Tyydyttynyt rasva on vakaata ja terveellistä toisin kuin kasvissiemenöljyt, jotka härskiintyvät nopeasti ja aiheuttavat tuhoa kehossasi. Lihansyöjä- ja ketodieettit auttavat monia ihmisiä saamaan terveytensä takaisin. Luomu on parasta, mutta sitä on luultavasti vaikeampi löytää.
Olen terve ja hyvässä kunnossa, mutta sain pari kertaa influenssan pitkillä pyöräretkillä Andien vuoristossa.
Sen ruokavalio.
Useimmat pitkän matkan pyöräilijät/vaeltajat/melojat keskittyvät ruoan energiasisältöön ja unohtavat varsinaisen ravintosisällön.
Virhe.
Luin juuri tämän – ”TAPPAVAT INJEKTIOT: 18 % naudoista KUOLEE heti mRNA-”rokotuksen” jälkeen – ja siinä – ”Onko australialainen liha edelleen turvallista syödä?”
https://vaccinedeaths.com/2022-10-21-lethal-injections-cattle-die-mrna-vaccination.html
Tämä siirtyminen lehmien ruiskuttamiseen todennäköisesti leviää länsimaissa, mutta sovelletaanko sitä kaikkiin lehmiin vai jääkö karjoja puhtaiksi? Lihansyöjien on tiedettävä, mistä heidän lihansa tulee.