
Tohtori David Martinia on ylistetty miehenä, joka on osoittanut todisteita siitä, että ”SARS oli ihmisten Pohjois-Carolinan yliopiston laboratoriossa kehittämä tutkimus, joka sitten aseistettiin ja vapautettiin hyökkäämään ihmisiä vastaan”. Nyt hän on kuitenkin sanonut, että on olemassa ”ei sairautta, se oli oireiden joukko ja brändäyskampanjaYksinkertaistettuna hän sanoo, se on valevirus jota käytettiin vain suostuttelemaan monia ihmisiä ottamaan pistoksen.
"He (tekijät) sanoivat aikovansa järjestää tapahtuman, jossa mediahype saisi yleisön vaatimaan lääketieteellistä vastatoimenpidettä nimeltä rokote, joten siksi kyseessä oli yksiselitteisesti kotimaista ja kansainvälistä terrorismia, salaliittoa ja kiristystä.." Martin sanoo.
Valitettavasti suuri osa terveysvapausliikkeestä on käyttänyt hänen aiempia lausuntojaan tarkoituksellisesta "vapauttamisesta" antaakseen uskottavuutta laboratoriossa valmistetun viruksen ajatukselle, ajatukselle, joka on aiheuttanut monia väittelyjä niitä vastaan, jotka eivät ole koskaan uskoneet sen olemassaoloon.
Siksi Martinin teoria on mahdollisesti heikentänyt yhtenäisyyttä ja jakanut totuusliikettä. Nyt näyttää siltä, että tohtori Martin, joka ainakin vihjasi "tarkoitukselliseen vapautukseen", on muuttanut mielensä ja sanoo, ettei mitään tautia ollut!
Kuka on David Martin, filosofian tohtori?
Niille, jotka eivät ehkä tiedä kuka Dr. Martin on. Tohtori David Martin on puhunut SARSin synnystä vuodesta 2006 lähtien ja pystynyt antamaan historiallisen aikajanan väitettyyn vuoden 2020 pandemiaan asti. Hän on ollut keskeinen ääni niille, jotka etsivät totuutta pandemiasta ja ovat aina pitäneet häntä asiantuntevana ja luotettavana.

Niinkin hiljattain kuin tämän vuoden toukokuussa, tohtori Martin nähtiin pitämässä puhetta Kansainvälinen Covid-huippukokous 3 – LehdistötilaisuusEsityksessään hän väitti COVID-19-pandemian olevan ennalta suunniteltu kotimainen terrorismiteko, joka hän korosti, ettei tapahtunut yhdessä yössä.
Itse asiassa se kesti "56 vuotta valmistusta", hän väitti ja perusteli, että Pohjois-Carolinan yliopiston Chapel Hillin biologisten aseiden laboratorio sai poikkeuksen toiminnan lisäämiseen liittyvästä moratoriosta, joten vuoteen 2016 mennessä, tieteellisessä artikkelissa todettiin, että "SARS-koronavirus on valmis ilmestymään ihmiseen – vuonna 2016".
Näin väitti tohtori Martin.oli WIV-1., Wuhanin virologian instituutti Virus One" joka oli "Valmis ihmisen ilmaantumiseen vuonna 2016 Yhdysvaltain tiedeakatemian julkaisussa" ja hän jatkoi, "että vuoteen 2017 ja 2018 mennessä seuraava lause tuli yleiseen käyttöön yhteisön keskuudessa,”
"Hengitystiepatogeeni pääsee vahingossa tai tahallisesti ilmaan. […] Keskeinen sana tässä lauseessa on tietenkin sana ”vapautus”. Kuulostaako se vuodolta? Tohtori Martin kysyy
"Ja kas kummaa, saimme SARS-CoV-2:n, ja neljä kertaa huhtikuussa 2019 – seitsemän kuukautta ennen ensimmäisen potilaan väitettä – neljää Modernan patenttihakemusta muutettiin siten, että niihin lisättiin termi "hengitystiepatogeenin tahaton tai tahallinen vapauttaminen". Alla on dia Dr. Martinsin esityksestä.

Muuttiko tohtori David Martin mielensä?
Vaikuttaa siltä, että hyvä lääkäri on joko muuttanut mielensä tai ehkä kertoo meille nyt sen, mihin hän on aina uskonut, mutta vihjasi johonkin muuhun? Kuten tohtori Martin paljasti vasta viime kuussa, että hänellä oli uusi kanta pandemia-analyysiinsä keskustelussa Alec Zeckin kanssa... THEWAYFWRD perustavanlaatuisesta niin kutsutusta tieteestä, joka antoi tietä koko vuoden 2020 suunnitelman alkamiselle.
Se oli pitkä keskustelu, jossa tohtori Martin ja podcast-juontaja Alec keskustelivat ja olivat eri mieltä monista virologiaan liittyvistä perustavanlaatuisista kysymyksistä. Yritän näyttää keskustelun keskeiset osat, mutta videolinkki on artikkelin alareunassa.
Vain muutamia keskeisiä kohtia
- SARS-cov2 oli brändäyskampanja.
- He (tekijät) totesivat hyvin selvästi, ettei kyseessä ollut sairautena pysyminen, vaan oireiden yhdistelmä.
- Rokotteet valmisteltiin hyvissä ajoin ennen pseudopandemiaa.
- Viimeiset neljä vuotta olivat ennalta suunniteltua kotimaista ja kansainvälistä terrorismia.
- Se oli itse asiassa numeroiden sairaus, ei minkään sairaus.
- Luvut luotiin käyttämällä vääriä positiivisia testituloksia vilpillisistä PCR-testeistä.
- Tämä oli propagandaa ja sodankäyntiä.
- Tohtori Martin väittää, että hänen osallistumisensa propaganda-sodankäyntiin oli tarkoitettu osoittamaan, että propagandisteilla itsellään oli omat falsifioitavissa olevat todisteet.
Juontaja kysyi viipymättä tohtori Martinilta hänen näkemystään SARS-cov2:sta ja viruksista yleensä, ja annetut vastaukset olivat melkoinen yllätys.
SARS cov2 – Brändätty terrorikampanja
Tohtori Martin meni suoraan asiaan tärkeällä asialla sanoen, että ”Hänellä ei ollut epäilystäkään siitä, että ihmiset, joilla oli täysi aikomus häiritä ja vahingoittaa ihmiskuntaa, ja ihmiset, joilla oli täysi aikomus rakentaa asioita, jotka lopulta myrkyttivät ympäristöä ja tekisivät ihmiselämästä saavuttamattomampaa, jotta heillä olisi enemmän hallintaa, käyttivät sarjaa biologisia aseita ja loivat terrorikampanjan.”
SAR-cov1 hävitettiin
Hän kuitenkin jatkaa, että "Branded Terror -kampanja" oli kampanja, johon oli pakko sisällyttää termi SARS-cov2, se oli termi, joka oli välttämätön, koska he olivat julistaneet SARS-cov1:n hävitetyksi. "Ja on vähän kurjaa, jos yrität myydä pelkojuttua sille asialle, jonka sanoimme hävitetyksi, koska se viittaisi siihen, että tiede, joka julisti sen hävitetyksi, oli väärässä, ja sitä ei tietenkään voi tehdä, jos yrität toteuttaa terrorikampanjaa."" ja
”SARS cov2 oli brändäyskampanja, joka toteutettiin helmikuussa 2020.”
Ei tautia – Oireita – Brändäyskampanja.
Tohtori Martin vastasi kysymykseen ”Mikä oli hänen näkemyksensä viruksesta?” paljastamalla meille uuden ”teoriansa”, jonka mukaan "ei ollut mitään tautia, se oli oireiden joukko! ja tuo "Kansainvälinen virusten taksonomiakomitea (ICTV) oli erittäin selkeä määrää, että! ICTV julkaisi virallisen brändinsä 2. maaliskuuta 2020.
Tohtori Martin sanoo, että "se sanoi, että oli olemassa "uusi patogeeni", joka aiottiin nimetä SARS-cov2:ksi.". Martin jatkoi, "niin että me olimme, kuten tiedätte, "etnisesti" "etnisesti herkkiä" kiinalaisia kohtaan ja että oli olemassa, lainaten heidän sanojaan "tauti", jonka aiheutti, heidän sanoin, tämä "juttu", jonka he leimasivat taudiksi covid-19,"
"Mutta", hän väittää,"he totesivat hyvin selvästi, että kyseessä oli ei sairautta, se oli joukko oireita, ja nuo oireet yhdistettiin yleisesti influenssan kaltaiseen sairauteen ja ne on yhdistetty influenssan kaltaiseen sairauteen, sillä se on oireiden yhdistelmä.”
"Joten tämä ajatus siitä, että se oli, lainaus, 'uusi sairaus', oli brändäyskampanja."
Kansainvälinen terrorismi
Tohtori Martin pyytää sitten, että keskustelua varten voitaisiin vielä kerran täsmentää, että viimeiset neljä vuotta olivat kokonaisuudessaan harkittuja kotimaisia ja kansainvälisiä terrorismitekoja, "Ja mikä tärkeintä, tekijät myönsivät tämän tosiasian vuonna 2015."
"He sanoivat järjestävänsä tapahtuman, jossa mediahype saisi yleisön vaatimaan lääketieteellistä vastatoimenpidettä nimeltä rokote, joten siksi kyseessä oli yksiselitteisesti kotimaista ja kansainvälistä terrorismia, salaliittoa ja kiristystä..” Martin väittää ja lisää, että he itse asiassa ”määräsivät, että he aikoivat tehdä rikoksen vuonna 2015." ja "He toteuttivat rikoksen aikataulun mukaisesti."
Virukset yleisessä kysymyksessä
”Tohtori Martinin mukaan kyse on terminologiasta, joka on muuttunut siitä lähtien, kun se otettiin käyttöön 14-luvulla” […] ”sikäli kuin Virus tarkoittaa protoitaliaksi myrkkyä.
"Uskonko, että maailmassa on myrkkyjä? Martin kysyy: ”Vastaus on yksiselitteisesti kyllä, ja syy on se, että minuun on ruiskutettu myrkkyjä ja tiedän, että myrkyillä oli haluttu vaikutus, sikäli kuin uskomme, että myrkkyjä on olemassa?” Aniitä ehdottomasti on, eikä ole epäilystäkään siitä, että myrkkyjä itse asiassa joskus lisätään vahingossa ja joskus tarkoituksella toimintakyvyttömyyden tai kuoleman aiheuttamiseksi."
Virus tarkoittaa myrkkyä.
Tohtori Martin kysyy:Onko 18-luvulle tulossa mikrohiukkanen? Onko tautien aiheuttajaksi jokin mikrohiukkanen, jonka me nyt uudelleenbrändäämme? Ja muuten, jälleen kerran kyse on brändäämisestä, me uudelleenbrändäämme viruksen ja sitten yritämme ovelalla kielenkäytöllä hienovaraisesti korvata termin todellisen monisataisen käytön, joka on myrkky.
Kaiken aiheuttajalle on olemassa vastaus, ehdottomasti ei kausaliteetti, joka keksittiin vuonna 1663, aivan erityisesti kausaliteetti on älyllisesti laiskojen illuusio.Ajatus siitä, että voimme tunnistaa maailmankaikkeuden moninaisista olosuhteista jokaisen yksittäisen tekijän, joka luo jonkin asian synnyttävän olosuhteen, on yhtä ylimielinen ja harhainen kuin Nikean kirkolliskokous (kristillisen kirkon historian ensimmäinen kirkolliskokous) oli 4-luvulla yrittäessään teeskennellä, että he voisivat ottaa jumalallisen äärettömyyden ja sanella muutamassa kappaleessa yhteenvedon siitä, mitä uskonnon olemassaolo tarkoittaa.
”Tämä ajatus siitä, että voimme olla reduktionistisia niin tyhmyyden pisteeseen asti, että päätämme valita ontologian ja viitekehyksen, jossa ymmärrämme luontoa, ja sitten uskallamme sanoa pääsevämme syy-seuraussuhteeseen, on täysin idioottimaista.”
Hän lisää vielä todella tärkeän tosiasian, joka epäilemättä tapahtuu tänä päivänä, mutta sen sijaan ihmiset pelkäävät joutuvansa parjatuiksi, erotetuiksi, menettävänsä uransa jne.
"On tärkeää, että tässä keskustelussa olevat ihmiset ymmärtävät, että Gottfried Leibniz (1646–1716) vuonna 1663 hän julkaisi väitöskirjansa, ”joka antoi meille modernin regression”, ja mikä tärkeintä, samana vuonna tapahtui kaksi tärkeää asiaa. Toinen oli kerettiläisten noita- ja poltto-oikeudenkäyntien aloittaminen Euroopassa, ja Martinin mukaan ”kaveri, joka kirjoitti syy-yhteyden ja regression taustalla olevan perusmatematiikan, oli luterilainen” ja katolilaiset tukivat häntä kaupungissa, jossa ihmisiä poltettiin luterilaisuuden vuoksi.
Syy-seuraussuhteen motivaatio
”Olkaamme siis täysin selviä”, hän jatkaa, ”että jollakulla oli pieni motivaatio keksiä selitys kausaliteetille, jonka katolilaiset hänelle tilasivat, jotta hän ei joutuisi poltettavaksi roviolla samojen ihmisten toimesta, jotka maksavat hänelle, ja jos todella ymmärtäisimme, että kausaalinen regressio on sen johdannainen ja kaikki, mitä nykyään kutsumme lääketieteeksi ja tieteeksi, on suoraa johdannaista vuonna 1663 perustetusta ja julkaistusta harhaluulosta"Hän lisää,"jos ymmärtäisimme, että meillä olisi erilainen keskustelu"
Alec Zeck lisää sitten keskusteluun harvinaisen sanan (16:09) ja kysyy: ”Joten selvyyden vuoksi, kun puhumme viruksesta? ""En puhu aiemmasta myrkyn määritelmästä, vaan pienestä replikaatiokykyisestä solunsisäisestä loisesta, joka koostuu genomista, jota ympäröi tarttuva partikkeli, proteiinikuori.
Tohtori Martin ylistää ”KAIKKEA PASKUA, 100 % paskaa”
Vaara, että se voisi toistua.
Tohtori Martin on melkein selittänyt ja puolustellut muuttunutta näkemystään, sillä hänellä on nyt "tehtävä" "ei keskustella viruksista", vaan pitää ihmiset vastuullisina yhteiskuntaa vastaan tehdyistä rikoksista".
"Se on minun tehtäväni. Yksi yhteiskuntaan kohdistuvista rikoksista oli keksiä väärennetty virus. a tietokone. Jos ihmiset eivät ymmärrä rikoksen todellista luonnetta, on olemassa vaara, että se toistuu.”
Rokotteet aiheuttavat monia tulehdustiloja ja turbosyöpiähän sanoo tämän olevan ".Se, mitä näissä rokotteissa oikeastaan on ja millä mekanismeilla nämä sairaudet syntyvät, on edelleen keskustelunaihe ja epäselvää. Selvää on, että ne on tarkoituksella suunniteltu aiheuttamaan kroonisia sairauksia ja kuolemaa.” ja ”Propagandaa keinotekoisesta, ihmisestä toiseen leviävästä viruksesta käytettiin suostuttelemaan monia ihmisiä ottamaan pistoksen.”
Lopuksi:
Yllä oleva on vain mielipiteeni joistakin tärkeistä asioista, jotka tohtori Martin otti esiin tässä haastattelussa. Hän tarjosi kuitenkin paljon muutakin tietoa, joka kuuluu alla olevasta videosta.
Yksi asia saattaa kuitenkin pistää monille meistä silmään, ja se on se, että tohtori Martin tukee ajatusta, että ihmiset joskus kirjoittavat tai sanovat asioita, joita he eivät itsekään usko.
Muutama vuosi sitten opiskeluaikoinani eräs viisas luennoitsija moitti minua siitä, että lainasin klassisia ajattelijoita ja sanoin heidän "uskovansa". Saatan esimerkiksi kirjoittaa "Voltaire uskoi, että "jokaisella, jolla on valta saada sinut uskomaan järjettömyyksiin, on valta saada sinut tekemään epäoikeudenmukaisuuksia".”Minulla ei ollut aavistustakaan, uskoiko Voltaire tähän ollenkaan, minulle kerrottiin. Tämä oli totta, tietenkään, minä en.
Tämä on asia, joka on käynyt yhä selvemmäksi viimeisten kolmen ja puolen vuoden aikana: se, että joku sanoo jotain, vaikka olisikin vakaumuksellinen, ei todellakaan tarkoita sitä, että hän... Uskoa mitä he sanovat.
Otetaan esimerkiksi Pfizerin toimitusjohtaja Albert Bourla, joka sanoi kaksi vuotta sitten, että "rokotteen suhteen ei ole turvallisuushuolia,”hän ei varmasti uskonut sitä, jos hän olisi katsonut Pfizerin omia tutkimustietoja?”
Joka tapauksessa yksi asia, jonka pandemia-aikakausi on meille opettanut, on se, että kenties enemmän kuin koskaan olemme nähneet tavallisesti hyvien ihmisten ajavan naurettavaa ja haitallista agendaa, ja voimme olla varmoja, että ulkopuoliset tekijät vaikuttavat heidän usein puolueellisiin argumentteihinsa. Voimme olla varmoja, että nämä älykkäät ihmiset eivät rehellisesti usko sanomisiaan. Ja monet meistä ovat menettäneet luottamuksensa niihin, joiden tiedämme suojelevan uraansa ihmiskunnan kustannuksella.
Kuuluuko David Martin, PhD, tähän kategoriaan? Onko häneen aiemmin vaikuttanut jonkin agendan noudattaminen? Jos on, miksi olemme nyt tietoisia tästä hänen uudesta narratiivistaan, jonka monet meistä uskoivat olevan totta ja jota alun perin puolustimme?
Paljastaja tarvitsee kiireellisesti apuasi…
Voisitko auttaa pitämään valot päällä The Exposen rehellisen, luotettavan, vaikuttavan ja totuudenmukaisen journalismin avulla?
Hallinto ja suuret teknologiayritykset
Yritä hiljentää ja sulkea The Expose.
Joten tarvitsemme apuasi varmistaaksemme
voimme jatkaa tuomista teille
tosiasiat, joita valtavirta kieltäytyy tunnustamasta.
Hallitus ei rahoita meitä
julkaisemaan valheita ja propagandaa heidän
kuten valtamedian puolesta.
Sen sijaan luotamme yksinomaan tukeenne.
tue meitä pyrkimyksissämme tuoda
sinä rehellinen, luotettava ja tutkiva journalismi
tänään. Se on turvallista, nopeaa ja helppoa.
Valitse alta haluamasi tapa osoittaa tukesi.
Luokat: Uncategorized
Mitä sitten on tapahtunut hänen ja hänen yhteistyökumppaneidensa pandemiahuijauksen ja sen hirvittävien seurausten tekijöitä vastaan nostamalle oikeusjutulle?
Tarinasta näyttää puuttuvan tärkeä osa.
Se onkin eri tarina.
Tämä koskee hänen "uusia" näkemyksiään haastattelussa, jonka hän antoi Alec Zeckin kanssa. Olen varma, että "tärkeä juttu", johon viittaat, on käsitelty myös Exposessa. Tätä ei kuitenkaan ole käsitelty tähän mennessä.
David Martin on vapaamuurari ja kontrolloidun opposition jäsen. Hänellä on käsivarressaan tatuointi, joka on näytetty aiemminkin. Miksi levitätte juttua, jolla yritätte houkutella yleisöä kontrolloituun aitaukseen sen sijaan, että julkaisisitte hänen todellisesta taustastaan? Hän on kaikkialla internetissä aivan kuten Robert Malone. Molemmat huonoja näyttelijöitä. Se on TOTUUS.
Jon, olisitko kiitollinen, jos jakaisit dokumenttisi herra Martinista täällä. Vihkimiset ovat kuin pölyä tuulessa. Miten paljastuneet voivat julkaista uudelleen kirjoittamiasi asioita? Tai miten muut voivat oppia niistä? Jotkut ihmiset keräävät listoja, kiitos.
En ole koskaan tavannut ketään, joka väittäisi Robert Malonea vapaamuurariksi tai että häntä pitäisi muutenkaan epäillä. Voisitko antaa linkkejä, kiitos.
Jon sanoi, että David Martin on vapaamuurari, ei Robert Malone. Hän kuitenkin sanoi, että sekä Martin että Malone ovat kontrolloitua oppositiota.
Hölynpölyä. Malone aiheuttaa hämmennystä. Tohtori Martin on johdonmukainen ja täysin selkeä.
Se on valhe
No Jon, ehkä sinun kannattaisi katsoa seuraava video, koska se tarkoittaisi, että hän heittelee mielikuvituksellisia faktoja ja päivämääriä Euroopan parlamentin edessä? https://todaynewsafrica.com/video-dr-david-martin-claims-covid-19-pandemic-was-pre-meditated-domestic-terrorism-speaks-at-european-parliament-summit/
Se heitettiin ulos.
Tämän tapauksen todistusaineisto käsitteli "virusta" ja "variantteja":
https://dockets.justia.com/docket/utah/utdce/2:2022cv00149/130857
"Hakemus 3 Muokkaus asiakirjassa: Virhe:" Kantaja nosti kanteen itseään vastaan. Korjaus: Asiakirjatekstiä on muokattu vastaamaan sitä, että valitus on tehty vastaajia eikä kantajaa vastaan;”
ja
"19. Hakemus hylkäämiseksi toimivallan puutteen vuoksi ja muistio tukena, Hakemus hylkäämiseksi vaatimuksen esittämättä jättämisen vuoksi"
PÄÄTÖSMUISTIO JA MÄÄRÄYS, JOLLA HYVÄKSYTÄÄN VASTAAJIEN HAKEMUS HYLÄTÄ JA HYLÄTÄÄN OIKEUDENMUKAISENA KANTEEN NOSTAJAN ALUSTAVAA KIELTOMÄÄRÄYSTÄ KOSKEVA HAKEMUS, löytyvät verkosta.
Oletan, että olet sama Christine Massey, joka on lähettänyt satoja tiedonvapauspyyntöjä terveysviranomaisille ja yliopistoille pyytäen asianmukaisia todisteita SARS-CoV-2:n olemassaolosta? Yksikään näistä organisaatioista ei pystynyt toimittamaan tällaista näyttöä yksinkertaisesti siksi, ettei sitä ole olemassa. Tämä johtuu siitä, että SARS-CoV-2 luotiin tietokoneella käyttäen molekyylibiologian ja bioinformatiikan kikkailuja. Hiukkanen ei ole fyysisesti olemassa sellaisena kuin sitä mainostetaan, eikä hiukkanen, jota ei ole olemassa, voi mitenkään aiheuttaa mitään sairautta. Covid-19 on vain uudelleenbrändätty yleisiä oireita, joilla ei ole mitään tekemistä kuvitteellisen viruksen kanssa.
Christine Massey on täysin tietoinen mainitsemistasi tosiasioista!
Kyllä, olen täysin tietoinen siitä, että hän on täysin tietoinen. Tärkeintä on, että muutkin tulevat täysin tietoisiksi.
Onko hän siis sama Christine Massey? Tarkoitatko sitä?
Ei. Hän sanoi selvästi, että oikeuslaitos hylkäsi jutun.
"Virusmyytti" (https://www.virusmyth.com/aids/) on kansainvälinen lääketieteen ammattilaisten ryhmä, joka perustettiin 1980-luvun alussa. Keri Mullins RIP (PCR-testin keksijä, Nobelin rauhanpalkinnon voittaja) oli tämän ryhmän keskiössä, ja monet heistä menettivät lääketieteelliset tulonsa ja lisenssinsä (?), kirjoittivat kirjoja ja perustivat lääkäriasemia perinteisten vakuutusmaksujärjestelmien ulkopuolelle. Saaga jatkuu…
KIITOS viimeisimmästä haastattelusta, se selittää PALJON tohtori Martinista..!!!
Muuten, vainajat (kuten monet sotilaat taistelukentällä, jotka itse levittivät kuolemaa ja lopulta tapettiin, koska he olivat rikosten silminnäkijöitä):
https://karymullis.com/
Etunimi oli KARY…
Kuten muistatte, virukset olivat olemassa jo kauan ennen vuotta 1980!!! Suuri pandemia vuonna 1918 oli yksi (ainakin bakteeriperäinen) injektioiden seurauksista. Vuoden 1913 Nobelin anafylaksian palkinto osoittaa, miksi meillä on kuolemantapauksia ja vammoja covid-aikoina, joista olemme tekemisissä, ja kaikki injektioiden JA sähkömagneettisten kenttien vaikutukset ihmiskehoon.
Dokumentti, jonka on tehnyt -Virus Myth- Group. “House of Numbers” 2:44 https://www.houseofnumbers.com/
Pelkkä maalaisjärki sanoo meille, että kaikkia viruksia ei ole olemassa. Sinun täytyy todistaa, että jokin on olemassa. Et voi todistaa, etteikö jokin olisi olemassa. EI OLE MITÄÄN TODISTEITA SIITÄ, ETTÄ MINKÄÄN VIRUSTA ON OLEMASSA.
Onko kukaan koskaan todistanut Jumalan olemassaoloa? Tällä sivustolla on säännöllisiä kirjoittajia, jotka uskovat vahvasti Jumalan sanaan.
Voin sanoa, että Jumala on olemassa! Hän on ollut kanssani läpi elämäni vuosien. Olen nähnyt Hänen vastaavan lukuisiin rukouksiin. Jos en ymmärrä jotakin tiettyä asiaa, kysyn ja Hän opastaa minua vastauksen löytämiseen. Hän puhuu minulle rauhantekijänä olemisesta, ja kun seuraan Häntä, minulla on sellainen rauha. Hän ratkaisee tilanteet, jotka huolestuttavat minua. Joten minulla on täysi luottamus Häneen. Minulla on tämä syvään juurtunut ilo siitä, että Jumala hallitsee tilannetta, ja siksi voin levätä! Uskon myös, että ylöstempaus tulee pian. Jos ei tulekaan, lepään silti Hänessä.
Usko on uskoa. Se ei tarkoita, että se olisi totta. Voit uskoa mihin tahansa.
Ongelmana on, että jotkut väittävät lainauksen "viruksia on olemassa" olevan tieteellinen väite. Ilman tieteellistä näyttöä tämän tueksi tämä ei ole tiedettä. Se on uskomusta.
Tietääkseni kukaan ei väitä, että "Jumalan olemassaolo" olisi tieteellisesti todistettavissa oleva väite. Se on aivan eri asia, eikä se tarkoita, että Jumala on olemassa tai ei ole olemassa.
ELÄMÄ LUOTIIN… se on todistettavissa
Voidaanko evoluutioteoria ja alkuräjähdysteoria todistaa? Tai suhteellisuusteoria? ne ovat kaikki teorioita.
Katso ympärillesi ja peiliin. Kuka/mikä mielestäsi loi tämän paikan? Oliko niitä yksi vai monta, kuka tietää. Älä liioittele uskonnon kanssa. Tätä paikkaa ei luonut sattumanvaraiset tapahtumat.
Toisena päivänä, kun itse kuulin Covidista, he sanoivat, etteivät pienet lapset voi saada sitä. Tiesin heti, että se oli hölynpölyä, koska lapset ovat virustehtaita.
Eikö tohtori Martin sanonut alusta alkaen, ettei tämä ole uusi sairaus? Niin kuulin hänen sanovan yli kaksi vuotta sitten. En ole seurannut asiaa, mutta tuolloin hän sanoi, että se on sama kuin vuoden 2 sairaus ja että siihen on haettu useita patentteja.
Mitä tulee oikeudenkäyntiin, luulen, että sen aloitti Rainer Fuelmilch, eikö niin? En ole varma, tuleeko siitä mitään, ilmeisesti jonkun muun (vaikutusvaltaisen) on aloitettava juttu. Nämä ovat kuitenkin vain minun ajatuksiani.
Riippumatta keskustelusta viruksen olemassaolosta vai ei, meille valehdeltiin. Tapahtunut ei ollut pahempi kuin normaali influenssakausi ja oli lievässä vauhdissa. Ohjeeksi annettiin kuolemantapausten merkitseminen covidin aiheuttamiksi, todellisesta syystä riippumatta. Tämä valtava lukujen inflaatio antoi hallituksille mahdollisuuden kylvää projektipelkoa yleisön keskuudessa ja väkisin toteuttaa ankaria toimenpiteitä "hätätilan" vuoksi.
Juuri tämä oli ensimmäinen ajatukseni. Mielestäni joskus voimme jäädä jumiin keskusteluun siitä, mitä jokin on tai ei ole, sen sijaan, että keskittyisimme siihen, että JOKA TAPAUKSESSA tämä oli massiivinen psykologinen operaatio yleisöä vastaan (sotilaallisessa mittakaavassa), jonka tavoitteena oli varmistaa, että mahdollisimman moni ihminen pistäisi itseensä näitä aineita, joilla on kyky paitsi vahingoittaa, vammauttaa ja tappaa (väestönkatoagenda) IHMISIÄ, myös muuttaa omaa DNA:ta! Mielestäni tähän tietoon tulisi keskittyä. Jälleen kerran, joka tapauksessa, tämä oli MASSIIVINEN RIKOS IHMISYYTTÄ VASTAAN, ja oikeutta on haettava ja se on toteutettava.
Huomauttaisin lisäksi, että seuraavan kysymyksen pitäisi olla: Voivatko nämä pistokset johtaa muuttuneeseen ihmisen tietoisuuteen?
Väitän, että ehdottomasti KYLLÄ, se voisi. Tätä kysymystä esittää myös tohtori Guy Hatchard, joka on tutkija ja psykologi. Minun on myönnettävä, että olin helpottunut nähdessäni jonkun kysyvän tätä, koska se oli ENSIMMÄINEN kysymykseni (koska olin jo olettanut, että rokotukset kohdistuisivat DNA:haamme – kuten kävi ilmi, aivan oikein). Hän sanoi:
"Tietoisuuden ja geneettisen toiminnan välinen suhde on pitkälti jätetty huomiotta geenimuokkauksen turvallisuutta harkittaessa.”
Väitteeni on, ettei sitä ole lainkaan "jätetty huomiotta"; ehdotan, että tämä oli yksi rokotteen suuremmista TARKOITUKSISTA. He eivät ainoastaan JO tienneet, että covid-rokotteet EIVÄT TOIMI (johtuen CoV:n nopeasta mutatoitumisnopeudesta), vaan ainakin yksi lähes 100 vuotta sitten kuollut henkilö ENNAKOI nämä rokotukset! Olet ehkä kuullut ihmeellisestä Rudolf Steinerista (myös biodynaamisen viljelyn keksijästä – jonka MIKSI ja MITEN se toimii, mutta se toimii), joka ennusti nämä rokotukset mielestäni.
”Nämä rokotukset vaikuttavat ihmiskehoon tavalla, joka estää sitä antamasta kotia sielun hengellisille taipumuksille. Ihmiset rokotetaan taipumusta vastaan heijastaa hengellisiä ajatuksia... Olen kertonut teille, että pimeyden henget inspiroivat ihmisisäntiään, joissa ne asuvat, löytämään rokotteen, joka ajaa kaiken hengellisyyden taipumuksen pois ihmisten sieluista heidän ollessaan hyvin nuoria.”
~ Rudolf Steiner
Kuten sanoin, Steiner kuoli vuonna 1925, lähes sata vuotta sitten, mutta uskon, että olemme juuri kokeneet ensimmäisen niistä "rokotuksista", joihin hän tässä viittaa.
Koska KONTROLLILLA on niin vahva rooli näillä eliiteillä, mikä olisikaan parempi tapa kontrolloida ihmiskuntaa kuin kontrolloimalla heidän genomiaan. Genomisi eli DNA:si on SUUNNITTELUSI ja mielestäni myös "portaasi taivaaseen". Se on kierreportaat!
Ajattelin siis vain käsitellä tätä TÄRKEINTÄ asiaa yrittääkseni kertoa ihmisille tämän kauaskantoisista vaikutuksista, koska rehellisesti sanottuna monet ihmiset eivät puhu tästä asiasta.
Toivottavasti tämä selittää ihmisille vielä yhden syyn, MIKSI on tärkeää välttää näitä pistoksia.
Mielenkiintoista, oletko raamatullinen? Uskon, että minulle on kerrottu, että Israelia kutsuttiin aikanaan "Jaakobin ongelmiksi", pahimmaksi koskaan heitä vastaan tehdyksi hyökkäykseksi. Välitön kysymykseni oli, miksi Jaakobin, mistä hänet parhaiten tunnettiin, vastaus oli "unelma tikkaista, jotka yhdistävät taivaan ja maan". Olin kuin "voi hyvänen aika, nyt tiedämme, että DNA:mme on spiraalimainen tikkaat, jotka kuvaavat fyysistä olemassaoloamme. Löytämämme DNA on kaiku tästä maailmasta toisesta. Näkikö Jaakob kaksoisspiraalin? Luulen niin. Eikö tuon yhteyden katkaiseminen olisi Saatanan märkä uni. Rukoilkaa Israelin puolesta."
Hieno kommentti.
Katso Harald Kautz Vellan ja lääketieteen tohtori Ana Maria Mihalcean viimeaikaiset videot saadaksesi kiehtovia näkemyksiä kokemastamme hengellisestä sodasta.
Michael Yeadon on samaa mieltä (ei virusta), mutta hän muutti mieltään vähitellen saatuaan lisää tietoa ajan myötä.
Puolustusministeriössä työskentelevä neurotieteilijä Giardino selittää tempun hyvin Karen Kingstonin jakamilla videoilla: kohdistat kohteeksi muutaman vaikuttajan (kenties jotain heidän juomassaan) ja he luovat oireita, hysteriaa, johon kaikki hypokondrikot seuraajat lankeavat. Hulluksi tulemisen ilosta. Koska kohde (mukaan lukien toiminnan parantaminen) on rokotteena myytävä "parannuskeino", mutta todellisuudessa sotilaallinen vastatoimenpide, joka ei ole kliinisten kokeiden ja normaalien turvallisuusprosessien alainen; ranskalainen sanonta: "vain idiootit eivät muuta mieltään". Yeadon ja Martin ovat oikeassa: jos uskomme ilmeiseen kertomukseen, he voivat toistaa operaation helposti uudelleen.
Olen samaa mieltä kanssasi ihmisistä, jotka muuttavat mieltään. Tätä ei pitäisi pitää ongelmana – tiede ja yleisemminkin kriittinen ajattelu mahdollistavat mielen muuttamisen uuden tiedon tullessa käsiin. Se on HYVÄ asia. Ne, jotka eivät muuta mieltään uuden tiedon tullessa, ovat kognitiivisen dissonanssin armoilla.
"Ne, jotka eivät muuta mieltään uuden tiedon tullessa" – eli he jättävät faktat huomiotta – eikö se ole bigottin määritelmä?
Covid-19 oli niin tappava, että heidän piti murhata hoitokotien asukkaita todistaakseen sen. Se oli niin tarttuva, että heidän piti manipuloida PCR-testiä toimimaan 45 syklillä tuottaakseen 90 % vääriä positiivisia. Tosin minä sain sen alkuvuodesta, eikä se ollut miellyttävää. Ei yskän tai flunssan oireita, mutta äärimmäistä pahoinvointia. En syönyt kymmeneen päivään. Laihduin puoli kiloa. Joten miten perustelen tämän? Saatan epäillä, että he olivat huolissaan siitä, että monet ihmiset ajattelisivat kuten tohtori Martin, joten heidän oli pakko päästää jotain irti. No, niin minä tekisin, jos olisin psykopaatti.
Kokemukseni mainitsemiesi "antisosiaalisten persoonallisuushäiriöiden" ryhmän kanssa on, että heitä huvittaisi enemmänkin huijata ihmiskunta uskomaan johonkin, mitä ei edes ole olemassa! Aivan kuten lastenkirjassa "Keisarin uudet vaatteet". Minulla on ollut merkittäviä kokemuksia lähikontakteista näiden ihmisten kanssa – valitettavasti näytän herättäneen heidän huomionsa elinaikanani. Olisin ollut se lapsi, joka huomauttaa, että keisari oli OIKEASTI ALASTI!
Kuten Orwell sanoi:
”Puolue käski teitä hylkäämään omien silmienne ja korvienne todisteet. Se oli heidän viimeinen ja tärkein käskynsä.”
~ George Orwell, 1984
"Sain sen kyllä aikaisin tänä vuonna, eikä se ollut miellyttävää. Ei yskän tai flunssan oireita, mutta äärimmäistä pahoinvointia" – älä anna Samin kuulla sitä.
Sam kyllä kuuli sen. Vahvistettiinko "äärimmäinen pahoinvointisi" täysin epäluotettavalla PCR-testillä vai täysin epäluotettavalla lateraalivirtausantigeenitestillä? Minua oksettaa "äärimmäinen pahoinvointi", kun ihmiset pitävät huijausta käynnissä joko tietoisesti tai tietämättään.
DID vapautti jotakin. Eläinten myrkkyjä juomavedessä, kemikaalivanoja, influenssarokotteita (terveydenhuollon työntekijöillä Pohjois-Italiassa ennen suurta COVID-epidemiaa) jne.
Katso video alta. Katso myös dokumentit Watch the Water 1 ja 2.
https://rumble.com/v330ry6-dr.-ardis-reveals-the-venom-is-in-the-vaxxs-food-water-drugs-etc.-and-how-t.html
Kuolleita ihmisiä. KAIKKIEN tätä rokotetta levittäneiden pitäisi olla kuolleita.
ja kaikki ne, jotka tarjoutuivat työskentelemään rokotuskeskuksissa antamaan rokotteita.
Kukaan ei ole koskaan osoittanut, että mitään väitettyä "virusta" todella on olemassa virologian historiassa, ja David Martin on valitettavasti hämmentänyt miljoonia ihmisiä selkeällä viestintätyylillään. Lue menetelmät mistä tahansa "viruseristystä" käsittelevästä artikkelista – se on määritelmän mukaan pseudotiedettä. Menetelmät ovat aina virheellisiä ja niihin liittyy kehäpäättelyä.
Aivan oikein, mutta useimmilla "viruksilla" on itse asiassa patenttinumerot. Muutamia esimerkkejä (minulla on LISÄÄ) ovat: AIDS US-patentti 5676977, SARS US-patentti 7897744 ja 8506968 sekä Coronavirus US-patentti 10130701.
Patentteja tutkimalla voi oppia paljon – minulla on kahdeksan esimerkkiä.
Huomasin, että KAIKKI 8 on patentoitu Yhdysvalloissa, ja yksi niistä jopa sanoo avoimesti, että sen patentoi Rockefeller-säätiö, jolla näyttää olevan enemmistövalta koko länsimaisessa lääketieteessä ja joka on tehnyt niin yli 100 vuotta.
Meidät myrkytettiin.
Kyllä, hänen kielenkäyttönsä on ongelma.
Tässä on esimerkki hänen hölynpölytyylistään – ”Tämä ajatus, että voimme olla reduktionisteja siihen tyhmyyden pisteeseen asti, että päätämme valita ontologian ja viitekehyksen, jossa ymmärrämme luontoa, ja sitten uskallamme sanoa pääsevämme kausaliteettiin, on idioottisuuden rajojen ulkopuolella” – mutta ehkä juuri oma idioottisuuteni aiheuttaa minulle vaikeuksia ymmärtää sitä.
Tohtori Martin, olen yksi heistä, ainakin yritin alusta alkaen selittää, minkä kanssa olemme tekemisissä, NIH:n tietopankkien kanssa, jotka sisältävät synteettisiä sekvenssejä myrkyllisistä proteiineista, jotka ruiskutettuina tappavat... Tein kaiken tämän omin rahoin ilman ulkopuolista apua, paitsi että sain pääsyn joihinkin tieteellisiin dokumentteihin ystäviltä, joilla on pääsy...
OLEN NIIN PAHOILLANI KUULLENI Dr. Martinsin henkilökohtaisesta tragediasta!!! Ja mikä ironia, että juuri se, mitä hän vihaa niin paljon, pelasti henkeni monta kertaa…
HYVIN ERI MIELIPITEESEEN. Yrtti, jota VIHASIN eniten, korianteri, ei ole nyt "enää saatavilla" makuuni!!! En vain maista sitä OLLENKAAN, koronan jälkeen vuonna 2021!! TÄMÄ ON TOSI PELOTTAVAA minulle, kun ymmärrän GMO:ita... JA muuten, tehdessäni kristallografiaa koko ikäni, on myönnettävä, että näin SIINÄ PALJON TYHJÄÄ TILAA!!!!! Matemaattisten temppujen täytyy alkaa Fourier-muunnoksella, luulen...
Käytä 7 mg:n nikotiinilaastareita kuuden päivän ajan, niin makuaistisi todennäköisesti palautuu. Sinulla on myrkytys. Kuuntele tohtori Ardisia.
https://rumble.com/v330ry6-dr.-ardis-reveals-the-venom-is-in-the-vaxxs-food-water-drugs-etc.-and-how-t.html
Olen kuunnellut haastattelua, ja mielestäni Dr. Martin käy akateemista keskustelua haastattelijan kanssa ja palaa aikoihin tehtyihin oletuksiin siitä, milloin, miten ja miksi lääketieteellinen terminologia luotiin ja miten syy-seuraussuhde määriteltiin jne. Hän sanoo myös selvästi, että jos alkuperäiset parametrit olisi määritelty eri tavalla, kävisimme nyt erilaista keskustelua. Tämä on mielestäni täysin loogista. Dr. Martinin panos Covid-keskusteluun asetetaan olemassa olevien parametrien puitteissa, olipa hän niistä samaa mieltä tai ei. Hyvän taistelun käymiseksi hän on mielestäni viisaasti valinnut, ettei taistele niitä rakennuspalikoita vastaan, joilla olemme suunnitelleet nykyisen lääketieteellisen todellisuutemme.
Joten en näe hänen "muuttaneen mieltään" mistään. Onko niin kutsuttuja viruksia olemassa vai ei, ja aiheuttavatko nämä niin kutsutut virukset sairauksia, on aivan eri keskustelu. Sellainen, joka pitäisi tietenkin käydä. Mutta se on perustavanlaatuinen keskustelu.
Kyllä, olen samaa mieltä, hän ei ole muuttanut mieltään lainkaan.
En ole varma, onko yleisön luottamuksen saavuttaminen mutta samalla bioaseen julkaisun pelon lietsominen itse asiassa "hyvän taistelun taistelemista".
Jos hän olisi sanonut kolme vuotta sitten, että SARS-CoV-3 oli vain joukko oireita ja brändäyskampanja, hän olisi saattanut pelastaa paljon ihmisiä joutumasta oikean bioaseen pistämäksi.
Hänen ei edes tarvinnut "taistella rakennuspalikoita vastaan"... hänellä oli tilastoihin, PCR-testien virheelliseen käyttöön ja kuolemantapausten väärään luokitteluun, kuten midatsolaamikuolemat, perustuva tieto todistaakseen, ettei pandemiaa ollutkaan maallikon termein, vaan sen sijaan hän käytti tavanomaista sanastoa, joka hämmentää ihmisiä.
Hänen viimeaikainen kantansa on aivan liian myöhään astunut, mutta hän toki tietää tämän.
SOTILASPIDÄTYKSET PFIZERIN TOIMITUSJOHTAJA ALBERT BOURLA
Lähettäjä: Seawitch [Lähettää sähköpostia]
Päivämäärä: keskiviikko, 9. elokuuta 2023 klo 19
http://www.rumormill.news/227317
Ymmärtääkseni hän vältti pidätyksen jonkin aikaa painumalla takaisin kotimaahansa Kreikkaan Bancelin pidätyksen yhteydessä. Ymmärtääkseni hän kuitenkin palasi äskettäin Yhdysvaltoihin, ja he pystyivät noutamaan hänet.
Olin niin lähellä, kun tämä alkoi, että kutsuin sitä röyhkeäksi nenäksi.
Eikä Trumpilla ole mitään asiaa, LOL.
Tulevat biolaboratoriosta ja laitetaan suoraan ruiskuun, aivan kuten KAIKKI rokotteet ja neulat, kaikki sielläkin on MYRKKYÄ, Myrkyllistä, RIPULIA, bionoituutta.
Sain oudoimman influenssan sitten Hongkongin influenssan, elämäni jouluna ennen kuin Corolla-virusta mainostettiin. Kun he alkoivat mainostaa sitä, tajusin, että minulla oli Corolla-virus. Voi mikä tunne, kaikki nuo auringonpaistetikkarit jäykkiä.
Joka tapauksessa se vain sai minut tuntemaan oloni raskaaksi ja uneliaaksi. Se ei ollut mitään verrattuna Hongkongin influenssaan, jossa luulin kuolevani minä hetkenä hyvänsä.
Ja jäljitin sen Kiinasta Woolies-liikkeen polyeteenipusseihin pakattuihin maapähkinöihin. Tunsin niissä jotain outoa jo ostaessani niitä, mutta jätin sen huomiotta. Coyrse-liikkeessä ne kulkivat kaikenlaisten vaiheiden läpi Kiinasta Woolies-liikkeeseen.
COVID-cheerleaderit ovat taas vauhdissa
Juokse henkesi edestä! He ovat juuri löytäneet pelätyn BS-muunnoksen.
Covid-mutantteja on kaikkialla!
Hanki seitsemäs BS-boosterisi nyt, ennen kuin on liian myöhäistä!
”COVID-huijaus on palannut. Tavanomaisilla COVID-huijareilla on käsikirjoituksensa ja valtamedia suoltaa propagandaa.”
https://www.globalresearch.ca/new-covid-variants-propaganda-ramping-covid-con/5828204
He eivät koskaan lopeta. He ovat hellittämättömiä. He eivät ole luovuttajia, siksi tuollaiset ihmiset pääsevät valta-asemiin.
Veikkaan, että meillä oli todennäköisesti flunssa, johon oli lisätty 5G-säteilymyrkytys (huomaamalla, että myrkytys antaa melko lailla SAMAT oireet kuin "virus"). Epäilen lisäksi, että grafeenia tai jotain vastaavaa ainesosaa on ehkä lisätty EDELLISEN kauden flunssarokotteisiin. D-vitamiinia (ja K2-vitamiinia) olisi pitänyt antaa ikääntyneille, ja sillä olisi mielestäni ollut merkittävä vaikutus.
Uskon, että se oli kaikki huijausta ja juoni, ja yksi sen pääsyistä oli, kuten edellä mainittiin, "suostutella moniin ihmisiin ottamaan pistämisen".
Toivottavasti jaksatte, koska tunnustan, etten ymmärrä noita kahta osiota – ”Virus tarkoittaa myrkkyä” ja ”Syy-seuraussuhteiden motivaatio”. Ehkä olen älyllisesti laiska.
Haluan väitellä siitä, että ”syy-seuraussuhde on älyllisesti laiskojen ihmisten illuusio”. Mitä tämä tarkoittaa, että asiat vain tapahtuvat, eikä millään ole koskaan syytä?
Lainaus – ”Tämä ajatus, että voimme olla reduktionisteja siihen tyhmyyden pisteeseen asti, että päätämme valita ontologian ja viitekehyksen, jossa ymmärrämme luontoa, ja sitten uskallamme sanoa pääsevämme syy-seuraussuhteeseen, on täysin idioottimaista” – no, minun täytyy olla idiootti. Luulin, että asioilla on syy.
Ymmärtääkseni sana influenssa sai 20-luvulla uuden merkityksen. Sen vanha merkitys tuli sanasta vaikutus. Ihmiset uskoivat, että elämämme on tähtien ja muiden taivaankappaleiden vaikutuksen alaisena ja että taudit lähetettiin ylhäältä. 20-luvulla sitä alettiin käyttää samalla tavalla kuin me sitä käytämme nyt – sairaudena, jonka aiheuttaa yleisesti hyväksytty, mutta täällä kiistelty, ajatus influenssaviruksesta.
Joten "influenssa" tarkoitti minkä tahansa sairauden syytä, se oli lähetetty tähdistä, jotka vaikuttavat elämäämme. Palaammeko takaisin noihin aikoihin? Tiedemiehet eivät koskaan löydä syytä, sairaus on taivaan lähettämä?
Minulla on toinenkin huomio totuudesta, valheista ja siitä, mihin uskoa.
Lainaus – ”vaikka joku sanoo jotakin, vaikka olisikin vakaumuksellinen, se ei todellakaan tarkoita, että hän uskoo sanoihinsa” – se on totta, ja opimme jo varhain, että ihmiset valehtelevat. Pinokkion tarina opettaa meille tämän, ellemme ole sitä jo kokemuksen kautta huomanneet.
Niin valitettavasti valehtelu on inhimillinen ominaisuus, joka vaikeuttaa totuuden löytämistä.
Mitä tulee siihen, mitä sanot Voltairesta – ”Jokaisella, jolla on valta saada sinut uskomaan järjettömyyksiin, on valta saada sinut tekemään vääryyksiä” – jos hän sanoi niin, miksi sinun pitäisi ajatella, ettei hän uskonut sitä? Se on varmasti pätevä ja arvokas lausunto. Järjettömyydet ovat monta kertaa saaneet ihmiset sotaan – Tonkinlahden välikohtaus (jota ei koskaan tapahtunut), joukkotuhoaseet Irakissa ja niin edelleen.
Älä epäile ketään, ellet ole oikeassa uskossa, että hän valehteli.
Vaikka opimmekin jo varhain, että ihmiset valehtelevat, monet aikuiset tuntuvat unohtavan tämän läksyn ja luottavat poliitikkoihin ja tiedemiehiin, jotka seisovat puhujakorokkeen takana, sekä uutistenlukijoihin, jotka levittävät propagandaa. Voltaire osoittautui oikeassa ihmisten suostuttelussa epäoikeudenmukaisuuteen – esimerkiksi kaikkien niiden, jotka tarjoutuivat työskentelemään rokotuskeskuksissa antamassa ihmisille verihyytymän.
Joten kaiken tuon "Kuuluuko David Martin, PhD, tähän kategoriaan? Onko häneen aiemmin vaikuttanut jonkin agendan noudattaminen?" - johtopäätökseni - en tiedä, ja olen siitä ehdottomasti samaa mieltä!
Muuten, Peter Hitchens on tietääkseni kahdesti kirjoittanut samanlaisesta kokemuksesta kuin sinä, eli opettajasta, joka kertoo hänelle totuuden luonteesta Frances Baconin esittämän ja Josephine Teyn tarkistaman mukaisesti.
”Tony Blairin hurraavista väkijoukoista parjattuun kyttyräselkäiseen kuningas Rikhard III:een: PETER HITCHENS paljastaa, kuinka esikoulun opettajan hänelle antama dekkari opetti hänelle elämän arvokkaimman läksyn – ÄLÄ KOSKAAN usko totta sitä, mitä kaikki muut sanovat.”
Tuosta artikkelista – ”Kirjan nimi on Ajan tytär, ja sen on kirjoittanut Josephine Tey, itse melko salaperäinen nainen, josta tiedämme hämmästyttävän vähän.”
Otsikko viittaa Sir Francis Baconin huomautukseen, jonka mukaan "Totuus on ajan, ei auktoriteetin tytär", mikä pitäisi tuntea paremmin.
Se on tavallaan kaikkien aikojen paras dekkari. Ne, jotka sen tietävät, kuuluvat huomattavan pieneen, onnekkaiden salaseuraan. Niille, jotka eivät ole vielä lukeneet sitä, on luvassa suuri ilo ja järkytys.”
...
Olipa kyseessä sitten Covid-paniikki (aivan järjetön), kuka todella voitti Yhdysvaltain itsenäisyyssodan (ranskalaiset), "pitkänperjantain" sopimuksen todellinen luonne (laaja antautuminen terrorille amerikkalaisten painostuksen alla) tai Ukrainan nykyinen konflikti (joskus muulloin), muistan nyt aina Rikhard III:n mustamaalaamisen ja kapinoin kaikkia näkemyksiä vastaan.
https://www.dailymail.co.uk/debate/article-11966835/PETER-HITCHENS-reveals-detective-novel-taught-NEVER-believe-says.html
”PETER HITCHENS: Tänään julkaisen dokumentin, joka voisi pelastaa meidät sodalta”
Tuosta artikkelista – ”Jonain päivänä monet muutkin ihmiset mediassa ja politiikassa hyväksyvät, että viime kuukausina he ovat laiminlyöneet velvollisuutensa totuutta kohtaan pysymällä hiljaa tai – mikä pahempaa – liittymällä räyhäävään yritykseen tukahduttaa tärkeitä tosiasioita.”
ja – ”Rohkeat toisinajattelijat, jotka protestoivat totuuden salaamista vastaan, ovat hyvin vakavia miehiä, täysin epäpoliittisia tiedemiehiä, jotka eivät yksinkertaisesti kestäneet keräämiensä ja tutkimiensa todisteiden tukahduttamista. Heidän entiset työnantajansa ovat kastelleet heidät limalla.”
https://www.dailymail.co.uk/debate/article-8060973/PETER-HITCHENS-Today-Im-publishing-document-save-war.html
Tuo oli erittäin erinomainen kommentti sanasta "influenssa/influenssa"! En ollut koskaan yhdistänyt pisteitä ennen kuin luin kommenttisi! En ollut aiemmin pohtinut "influenssan" etymologiaa.
Kaikki on järkevää nyt.
Koska kunnioitan Jumalan pysyvää sanaa, se iski minuun heti! Job 38:31-33:
Pystytkö sitomaan Plejadien suloiset vaikutteet tai irrottamaan Orionin nauhat?
Voitko synnyttää Mazzarothin hänen aikanaan?
Vai voitko opastaa Arcturusta poikiensa kanssa?
Tunnetko taivaan säädökset?
Voitko sinä asettaa sen herruuden maan päälle?
Monet kiitokset.
ps – ”Totuus on ajan eikä auktoriteetin tytär” – Francis Bacon, eikä minulla ole mitään syytä epäillä, etteikö hän uskoisi sitä.
"FDA pudottaa ivermektiinipommin"
https://www.zerohedge.com/covid-19/fda-drops-ivermectin-bombshell
On KORKEA aika saada enemmän huomiota tälle näkökulmalle.. Olen sanonut tätä hypystä lähtien, enkä ole saanut pelkkää vastustusta.
INFLUENSSAA MILLÄ TAHANSA MUULLA NIMELLÄ ON YHÄ INFLUENSSAA.
Olet väärässä sanoessasi kappaleessa 2 otsikon "Syy-seuraussuhteiden motivaatio" alla, että David Martin keskeytti jatkuvasti Alec Zeckin... tapahtui juuri päinvastoin – Zeck keskeytti Martinia jatkuvasti. Katsoin juuri haastattelun, ja Zeck tuskin antoi Martinin viimeistellä lausuntojaan. Ja Zeck sanoi useammin kuin kerran esimerkiksi "Anna minun lopettaa" tai "Anna minun puhua", vaikka HÄN oli se, joka keskeytti Martinin. Tämä olisi voinut antaa sinulle väärän vaikutelman. Mutta olipa syy mikä tahansa, olet väärässä.
Hmm, en todellakaan nähnyt sitä niin. Minusta Martin tuntui täyttävän keskustelun sanasalaatillaan, jotta hänen ei tarvitsisi vastata suoriin kysymyksiin siltä varalta, että hänen olisi pakko antaa selkeämpiä vastauksia. Vai olenko vain minä?
Ronan huijarilla ei ole mitään tekemistä KK:n kanssa. Kun luen tällaista hölynpölyä, laitan vain äänen pois. Martin ei tiedä juuri mitään KK:sta, tai edes "tieteen" historiasta. Lääketieteellisen totalitarismin juuret löytyvät aina 19-luvulta asti – kaikki ne ovat peräisin "järjen aikakaudesta".
Mielipiteeni. Olen erittäin kiitollinen sellaisten miesten kuin tohtori David Martinin nerokkuudesta. Minun on luotettava siihen, että hän saa oikeudenmukaisuuden ihmiskunnalle. Viimeisten kolmen vuoden aikana olen oppinut laajan tutkimuksen (yli 3 tuntia) kautta, etten voi luottaa mihinkään. Minun on kyseenalaistettava ehdottomasti kaikki. Hyväksyn nyt, että ollessani sairas koko pitkän elämäni ajan, minut myrkytettiin. Covid-5000 oli hyvin suunniteltu rikollinen salaliitto, jonka tarkoituksena oli vähentää ihmiskunnan väestöä ja ottaa se täysin hallintaansa ja auttaa itseään ottamaan valtavia summia veronmaksajien rahaa jokaisesta maasta. Tavoitteena oli varmistaa, että rahaa riittää lahjomaan kaikkia maailman auktoriteetteja. En koskaan uskonut, että raha olisi kaiken pahan alku ja juuri, tähän asti.
Ennen rokotteita ei koskaan tarttunut ihmisestä toiseen, vaan myrkky oli aluksi ilmassa, kun rokotteista vapautui laboratoriossa valmistettuja myrkkyjä. Italialaisissa ja ranskalaisissa tutkimuksissa tiedemiehet löysivät peräti 36 myrkkyä ja toksiinia. (Tohtori Bryan Ardis.com luki tutkimukset ääneen) Epäilemättä sitä suihkutettiin ilmaan. Kaikkien WEF:n soluttautuneiden hallitusten avustuksella he pelotteluleikeillään väärensivät niin kutsuttujen covid-kuolemien lukuja ja murhasivat vanhuksiamme hoitokodeissa ja sairaaloissa nostaakseen lukuja. Lääkintähenkilökunnan avustuksella, joka koki palkkansa tärkeämmiksi kuin muiden ihmisten hengen. Sitten he pakottivat lisää myrkkyä miljardien ihmisten käsiin. Nyt näemme massakuolemia ja työkyvyttömyyttä näiden myrkkyjen vuoksi. Olen ollut kahdesti erittäin sairas viimeisten kolmen vuoden aikana vakavien flunssan kaltaisten oireiden kanssa. Olen hoitanut itseäni viimeiset neljä kuukautta myrkkymyrkytyksen vuoksi ja olen nähnyt valtavan parannuksen terveydessäni ja energiatasoissani. David Martin on ilmiselvästi traumatisoitunut lapsuudestaan. Tuollainen vamma kertoo minulle, ettei hän liittyisi mihinkään ryhmään. Luin kommentin, jossa hänestä saattaisi tulla kontrolloitu oppositio – mikä vitsi!
Hän vastaisi aina vain itselleen. Kuten kuulit, hän ei salli kenenkään sanoa mitään, mistä hän ei ole samaa mieltä, ja hänellä on ylivoimainen äly väitelläkseen siitä. Löysin hänet kolme vuotta sitten, eikä hän alusta alkaen koskaan kutsunut covid-3:ää virukseksi. Hän kutsui sitä rikolliseksi huijaukseksi, kuten teki myös tohtori Mike Yeadon, jonka löysin onneksi samaan aikaan. Mike Yeadonkin hyväksyy nyt, että kyseessä oli myrkkyä, luultavasti ilmasta. Mike kyseenalaistaa myös virusteorian, koska hän on virologi, mikä on hänelle aika vaikeaa.
Fyysikkona, jos julistan löytäneeni uuden planeetan tai uuden perushiukkasen, minun odotetaan esittävän jonkinlaisia todisteita, esimerkiksi kuvan.
YHTÄÄN VIRUSTA EI OLE KOSKAAN ERISTETTY, PUHDISTETTU, KUVATTU, SEKVENSOITU jne. EIKÄ SEN EI OLE KOSKAAN NÄYTETTY LEVITTAVAN TAUTEJA, joten meidän on ensisijaisesti paljastettava kaikki tämä satanistien YDINVALTHE, josta kaikki muut siitä johtuvat valheet (naamarit, sulkutilat, "rokotteet" jne.) tulevat ilmeisiksi.
Rukoilkaa Karen Kingstonin puolesta, joka väittää, että tohtori Malonen kätyrit kohdistavat hyökkäyksensä häneen, koska hän paljasti, että "kokeellinen geeniterapia" (ha ha) on itse asiassa puolustusministeriön "sotilaallinen vastatoimenpide" EUA:n kanssa ja "sähkömagneettinen laite" (yhteyden muodostamiseksi esineiden internetiin, tekoälyyn, 5G/6G/7G:hen jne.), joka silpoo, steriloi, tappaa ja transhumanisoi meidät ihmiset digitaalisiksi orjiksi psykopaattisille pahoille globalisteille.
Mielestäni Alec on holhoava ja keskeyttää Davidin suurimman osan ajasta kesken lauseen, eikä anna vieraansa puhua useita kertoja. Toisin kuin hän sanoo kirjallisessa yhteenvedossa, David EI ole muuttanut mieltään.
Minusta Alec näyttää heikentävän vieraansa asemaa.