Tiesitkö?

Gain of Function (GOF) -laboratoriosta vuodettu bioasejuttu on puhdasta tieteisfiktiota

Jaathan tarinamme!

kirjoittanut Simon Lee, tiedeasiantuntija, Anew UK

Syyskuun 11. päivän jälkeinen pelkoporno luo pohjan

Syyskuun 11. päivän iskujen jälkeen bioaseista tuli merkittävä huolenaihe valtamedian levittämillä pelottavilla tarinoilla laboratorioista, jotka muokkaavat "viruksia" geneettisesti tehdäkseen niistä tappavampia. Meitä rohkaistiin uskomaan, että terroristit saattaisivat päästää maailman ylle tappavan, tarttuvan virusruton.

Tämä tapahtui keskellä ilmeistä pernarutto-biologisen aseen käyttöä. Pernarutto on bakteeritauti, toisin kuin "virustauti". Tämä on erittäin tärkeä ero, koska toisin kuin "virukset", bakteerit todella ovat rakenteellisesti olemassa ja niillä on siten potentiaalia aiheuttaa sairauksia ja potentiaalia käyttää niitä aseina.

Vaikka yksinkertainen yksi bakteeri yksi tauti -teoria on liian pelkistävä ja bakteeritautien ihmisestä ihmiseen tarttumista on suuresti liioiteltu, en täysin hylkää kaikkia bakteeriteorian puolia, kuten jotkut tekevät. On tärkeää ymmärtää, että bakteeri- ja maastoteoria eivät ole täysin toisensa poissulkevia, ja molempien tietyt puolet voivat pitää paikkansa.

Kuvitteelliset virukset ovat kuitenkin aivan toinen tarina. SARSin käyttöönoton jälkeen vuonna 2003 on käytetty muita tekaistuja virusepidemioita valmistamaan ihmisiä strategisesti päätapahtumaa, "SARS-CoV-2:ta", varten.

Päätapahtuma

Virologit ovat väittäneet, että ”koronavirus” on todennäköisesti johtunut ihmisten ja eläinten säännöllisestä kontaktista, mahdollisesti Wuhanin märkien markkinoiden yhteydessä Kiinassa, missä ”viruksesta” raportoitiin ensimmäisen kerran.

Aluksi laboratoriossa tapahtuvaa alkuperää koskevaa narratiivia sensuroitiin, mutta siitä on nyt tullut valtavirran narratiivi. Pelkästään tämän pitäisi riittää herättämään kriittisissä ajattelijoissa epäilyksiä tämän tarinan riehakkuudesta, jolla on kaikki rajoitetun ajanvieton tunnusmerkit.

Monet tiedemiehet ja poliitikot vaativat nyt tutkimusta sen selvittämiseksi, onko ”SARS-CoV-2” voinut vahingossa vuotaa laboratoriosta tai siirtyä ihmisiin näytteiden keräämisen tai varastoinnin aikana. Wuhanin virologian instituutti on tulilinjalla, koska siellä ”sukulaisia ​​lepakoiden koronaviruksia on tutkittu laajasti”.

Yksikään virologi ei ole koskaan kunnolla puhdistanut ja eristänyt sairaasta ihmisestä suoraan hiukkasia, joita hän olettaa "viruksiksi", ja sitten todistanut niiden olevan patogeenisiä. Siksi pitäisi olla ilmeistä, että jos näitä "virus"-hiukkasia ei edes ole olemassa, on mahdotonta muokata näitä kuvitteellisia kokonaisuuksia geneettisesti laboratoriossa tarttuvan bioaseen luomiseksi.

Tämä yksinkertainen logiikka näyttää jääneen käsittämättä monilta ihmisiltä, ​​jotka uskovat, että ”SARS-CoV-2” on kehitetty laboratoriossa ja päästetty valloilleen maailmaan uuden tarttuvan taudin ja maailmanlaajuisen pandemian luomiseksi.

Laboratoriovuototarinaan uskovat ihmiset näyttävät jättävän huomiotta joitakin yksinkertaisia ​​tosiasioita. Yksikään "Covid-19":ään liittyvistä oireista ei ole uusi, ainutlaatuinen tai spesifinen, joten uutta tautia ei yksinkertaisesti ole olemassa. "Covid-19" on vain vanhojen tautien ja oireiden uudelleenbrändäys. Tartunnasta ja/tai tarttumisesta ei ole näyttöä lukuun ottamatta muutamia erittäin virheellisiä epidemiologisia tutkimuksia.

Ei ollut koskaan mitään tarvetta luoda "virus"-bioasetta, kun massojen hallitsemiseksi tarvittiin vain armotonta propagandaa ja vilpillistä PCR-testiä.

Ei ole olemassa uutta ”virusta”, ei uutta tautia, ei tarttuvaa bioasetta, eikä pandemiaa ole ollut. Se on puhdasta tieteisfiktiota, joka perustuu pseudotieteelliseen soluviljelyyn ja genomisiin kokeisiin.

Ne, jotka ovat tulleet GOF/bioase-narratiivin hämätyiksi, eivät näytä olevan tietoisia siitä, ettei ole mitään todisteita siitä, että puhdistetut ja eristetyt viruspartikkelit olisivat koskaan peräisin suoraan ihmisnäytteistä ja että ne olisivat osoittautuneet patogeenisiksi luonnollisella tavalla.

Virologia ei voi kiistää tätä. Jos he eivät löydä "virusta" luonnosta, he eivät voi muokata sitä laboratoriossa. Niin yksinkertaista se on.

Mikä on funktionlisäys (GOF)?

Toiminnan lisääntyminen (Gain of Function, GOF) viittaa mihin tahansa muutokseen, joka lisää patogeenin kykyä aiheuttaa tautia tai levitä isännästä toiseen. Tämän väitetään tapahtuvan "viruksille" muuttamalla soluviljelymateriaalia laboratoriossa yhdistämällä genomin sekvensointi.

Laboratoriossa tehtyä GOF-tutkimusta on kuvattu "ennakoivaksi" lähestymistavaksi luonnossa tapahtuvien asioiden ymmärtämiseksi.

Viraaliset GOF-tutkimukset eivät ole muuta kuin täsmälleen samoja soluviljelykokeita, joissa käytetään täsmälleen samoja genomisia sekvensointitekniikoita ja temppuja, joita virologit aina käyttävät. Ainoa ero on, että niissä yhdistetään eri viljelynestettä ja geneettistä materiaalia yhdeksi luodakseen upouuden keinotekoisen tietokoneella luodun sekvenssin.

Näissä tutkimuksissa ei missään vaiheessa käytetty puhdistettuja/eristettyjä hiukkasia. Itse asiassa uudesta "viruksesta" ei ole olemassa sähkömagneettisia kuvia. Sama pseudotieteellisten menetelmien ja epäloogisen päättelyn kaava, joka pätee alkuperäisiin virologian artikkeleihin, pätee myös GOF-tutkimuksiin.

On mielenkiintoista huomata, miten sanan "virus" määritelmä on muuttunut vuosien varrella. Nykyaikainen määritelmä on, että virukset ovat "pieniä ja yksinkertaisen koostumuksen omaavia tartuntatauteja, jotka voivat lisääntyä vain elävissä eläinten, kasvien tai bakteerien soluissa", kun taas vanhempi latinasta otettu määritelmä tarkoittaa yksinkertaisesti "nestemäistä myrkkyä".

GOF-tutkimukset eivät luo "viruksia" sanan nykyaikaisessa merkityksessä, vaan ne luovat nestemäisiä myrkkysoluviljelykeittoja, jotka eivät ole tarttuvia. Näitä soluviljelykeittoja ei voida levittää ilmateitse, joten ne voivat aiheuttaa haittaa vain, jos niitä ruiskutetaan elimistöön.

GOF-tutkimukset ja bioase-narratiivi ovat rajoitettu ajanviettopaikka, jonka tarkoituksena on pitää ihmiset uskomassa virologian valheisiin. Pelko näkymättömästä vihollisesta, joka voidaan päästää valloilleen maailman ylle joko vahingossa tai tahallaan, hetken varoitusajalla, on tehokas menetelmä massojen hallitsemiseksi.

Tarvitaan vain, että ihmiset uskovat edelleen "viruksiin" ja että niitä voidaan manipuloida laboratoriossa tappavammiksi.

Eläinten kidutus

GOF-menetelmään kuuluu myrkyllisen materiaalin viljely, myrkyllisten sekoitusten ruiskuttaminen eläimiin, niiden tappaminen ja jäännösten jauhaminen, ja sitten tämän myrkyllisen keiton ruiskuttaminen muihin eläimiin niiden sairastuttamiseksi. Tällaiset hirvittävät kokeet ovat olleet osa virologiaa aivan alusta asti.

GOF-tutkimuksissa tutkijat etsivät laboratorioeläimiltä subjektiivisia sairauden oireita, ja kun tietyt subjektiiviset kynnysarvot saavutetaan, eläimet lopetetaan. Nämä subjektiiviset oireet eivät usein liity tutkittavaan ihmissairauteen, esimerkiksi hiirten karvanlähtöä pidetään todisteena siitä, että hiirellä on "covid". Tämä mahdollistaa kuvitteellisen "viruksen" aiheuttamien kuolleisuuslukujen keinotekoisen liioittelun.

Korkeat kuolleisuusluvut ovat subjektiivinen arvio, joka perustuu mielivaltaiseen pisteytysjärjestelmään, mikä johtaa eläinten tarpeettomaan lopettamiseen ja niiden kuoleman syyksi luetaan "virus".

Muita sairauksien syitä, kuten eläinten ankaria koeolosuhteita, ei oteta lainkaan huomioon eikä niitä valvota tieteellisen menetelmän mukaisesti.

Väärennetyt virusgenomit

Tutkijat väittävät käyttävänsä nyt edistyneitä molekyyliteknologioita, kuten käänteisgenetiikkaa, joiden avulla he voivat tuottaa de novo -rekombinantti"viruksia" kloonatusta cDNA:sta. Todellisuudessa he sekoittavat eri lähteistä peräisin olevaa geneettistä materiaalia, ruiskuttavat tätä myrkyllistä keittoa laboratorioeläimiin, jolloin ne sairastuvat tai kuolevat, ja analysoivat sitten tuloksena olevan seoksen tietokoneilla ja väittävät, että tietokonemalli on uusi reaalimaailman virusluomus.

Ne luovat konsensussekvenssejä kohdistamalla ne referenssigenomeihin käyttäen tietokoneohjelmistoja ja algoritmeja puhdistamattomasta materiaalista.

Näiden pseudotieteellisten genomimenetelmien käyttö tarkoittaa, että virologit eivät voi sekvensoida täsmälleen samaa "virusta" joka kerta. Sen sijaan, että virologit myöntäisivät menetelmän olevan vakavasti puutteellinen ja toistettavissa, he väittävät, että "virukset" mutatoituvat luonnostaan ​​joka kerta, kun yksilö saa tartunnan.

Tutkijat käyttävät kohdennettua isännän tai "viruksen" genomin modifikaatiota käyttämällä pientä häiritsevää RNA:ta tai bakteerien CRISPR-assosioitunutta proteiini-9-nukleaasia muokkaustyökaluna GOF-kokeissa.

Nämä tutkimukset ovat joskus vain genomisten sekvenssitietojen vertailuja. Tutkimuksessa ei ole koskaan mukana varsinaista "virusta", vain satunnaisia ​​A-, C-, T- ja G-kirjaimia, jotka näkyvät tietokoneen näytöllä todellisen "viruksen" sijaisena. Monet näistä tutkimuksista eivät edes selitä, miten nämä genomiset sekvenssit on saatu.

He eivät tee muuta kuin tutkivat tietokoneella saatavaa dataa, eivätkä mitään fyysisesti olemassa olevaa todellisessa maailmassa. Tiedon kerääminen ja analysointi ei ole tiedettä tieteellisen menetelmän mukaisesti.

Virukseen uskovat saarnaavat uskollisille laumoilleen

Monet ihmiset levittävät nyt väärää kertomusta, jonka mukaan "virus" luotiin salaisessa GOF-tutkimuksessa ja sen on täytynyt joko vuotaa vahingossa laboratoriosta tai se on tarkoituksella vapautettu ilkeisiin tarkoituksiin.

Tätä väärää narratiivia levittävät ihmiset, jotka eivät ilmeisesti ole koskaan kyseenalaistaneet tieteellisen näytön puutetta "virusten" olemassaolosta. Niille, jotka ovat tutkineet tätä aihetta yksityiskohtaisesti, on täysin selvää, että toiminnan hyöty/bioase/laboratoriovuoto-narratiivi on pelkoon perustuva syötti, jolla pyritään houkuttelemaan virallisen lääketeollisuuden juonen kyseenalaistajat takaisin lääketieteellisen teollisen kompleksin laajempiin valheisiin.

Valitettavasti tätä väärää narratiivia levittävät nyt voimakkaasti niin kutsutun "vapausliikkeen" vaikutusvaltaiset ihmiset. Nämä ihmiset ovat saaneet monien luottamuksen saarnaamalla rokotteiden ja myrkyllisten lääkkeiden vaaroista sekä vastustamalla ankaria toimenpiteitä, jotka veivät meiltä vapaudet ja oikeudet.

Tästä drakonisten toimenpiteiden vastustuksesta huolimatta he jatkavat ajatuksen levittämistä, että ilmassa leijuu tappavia, tarttuvia ja näkymättömiä hiukkasia, jotka voivat aiheuttaa sairauksia, mikä tekee juuri nämä samat toimenpiteet välttämättömiksi. Monet pitävät kiinni tästä kertomuksesta huolimatta ylivoimaisesta todistusaineistosta, jonka mukaan sillä ei ole todellisuuspohjaa.

Koska "viruksia" ei ole olemassa, ei ole ollut eikä tule koskaan olemaan tarvetta millekään niistä erilaisista drakonisista toimenpiteistä, joita kansalaisille pakotetaan "pandemian" nimissä. Minusta on itsestään selvää, että tämän käsitteen ymmärtäminen on ratkaisevan tärkeää, jotta kukaan ei enää lankea valevirusten ja -pandemian ansaan.

Yksi tapa, jolla virusvalheiden levittäjät yrittävät puolustaa uskoaan näihin kuvitteellisiin olioihin, on viittaukset geenitekniikkaan ja GOF-tutkimuksiin. He väittävät, että tämä on todiste siitä, että "viruksia" todella on olemassa. Tämä kanta on tieteellisesti pätemätön ja se tulisi hylätä riippumatta siitä, kuinka paljon luottamusta kommentaattori on muissa asioissa rakentanut.  

Jotta minkään "viruksen" manipulointia voitaisiin tehdä, kyseisen "viruksen" olemassaolo on ensin todistettava tieteellisesti. Tätä ei ole tehty kertaakaan yli sadan vuoden virologian aikana.

Todellisuudessa tässä GOF-tutkimuksessa luodaan samoja myrkyllisiä soluviljeltyjä keittoja, joita käytetään tavallisissa virologisissa tutkimuksissa, mutta käyttämällä vielä enemmän synteettisiä lisäaineita, mikä tekee niistä entistä tappavampia laboratorioeläimille, joille ruiskutetaan luonnottomasti myrkyllisiä keittoja tai jotka altistuvat niille.

Näissä kokeissa ei ole koskaan kunnolla puhdistettu, eristetty eikä tieteellisesti osoitettu, että yksikään "virus" toimisi itsenäisenä muuttujana, mikä on tieteellisen menetelmän vastaista. Näiden "virus"-hiukkasten oletetaan vain olevan näytteessä vilpillisten PCR-tulosten perusteella.

Mikään tästä ei kuitenkaan ole estänyt joitakin vaikutusvaltaisia ​​ihmisiä tyrkyttämästä tätä bioase-/laboratoriovuototarinaa yleisölleen, ja näyttää siltä, ​​että suuri osa heidän yleisöstään todella uskoo sen.

Tässä on muutamia esimerkkejä lausunnoista, joita vaikutusvaltaiset henkilöt ovat antaneet tyrkyttäessään tätä bioase-/laboratoriovuotokertomusta yleisölleen:

”Heidän johtopäätöksensä: SARS-CoV-2 on peräisin luonnosta. Minun johtopäätökseni: se oli ehdottomasti laboratoriovuoto.” Steve Kirsch

”Kaikki nykyään saatavilla oleva todistusaineisto selittyy parhaiten laboratorioalkuperähypoteesilla.” – Jeremy Hammond

”Tämä antoi tohtori Faucille, NIAID:lle, DTRA:lle ja NIH:lle verhon jättää huomiotta toiminnanlisääntymistutkimuksen kielto ja jatkaa tätä tutkimusta. Kuten nyt tiedämme, näin SARS-CoV-2 luotiin ja sitten vahingossa levitettiin kiinalaisille. Ainakin toivomme, että se oli vahinko.” Tohtori Robert Malone

”Yhdysvaltain viranomaisten halukkuus peitellä SARS-CoV-2:n alkuperä tarkoittaa, että maat voivat nyt hyökätä meitä vastaan ​​bioaseilla loputtomiin ja täysin rankaisematta.” – Dr. Joseph Mercola

"Uskon nyt, että tämä on ihmisen aiheuttama virus." Del Bigtree

”Maailmalla on nyt varmoja todisteita siitä, että SARS-CoV2 on laboratoriossa kehitetty virus, joka on luotu Ralph Baricin Yhdysvaltain hallituksen rahoituksella kehittämällä teknologialla.” Robert Kennedy Jr.

Onko todella mahdollista, että miljardeja on käytetty GOF-tutkimukseen sellaisen bioaseen kehittämiseksi, jolla olisi samat oireet kuin mitä yleisesti nähdään joka ikinen vuosi? Miljardeja on käytetty lievän influenssan aiheuttamiseen, jonka eloonjäämisaste on 99 % ja joka kohdistuu erityisesti vanhuksiin, sairaisiin, hauraisiin ja haavoittuvaisiin?

"Todisteet"

Bioase-narratiivin todisteena mainitaan usein Faucin GOF:n kesäkuulta 2021 "vuodettuja" sähköposteja. Sähköpostijäljen jättäminen otsikolla "Koronaviruksen bioaseen tuotantomenetelmä" ei ole kovin loogista. On erittäin todennäköistä, että näitä sähköposteja on väärennetty tai ne ovat luotu täydellä tarkoituksella "vuotaa" ne oikeaan aikaan.

Toinen "todiste" laboratoriovuoto-/bioase-narratiiville on EcoHealth Alliancen Faucin National Institute of Allergy and Infectious Disease -instituutille jättämä apurahahakemus. Tutkimuksen rahoituksen saaminen ei ole todiste tutkimuksen pätevyydestä, siitä, että tutkijat pystyvät tekemään väitteensä tai että tutkimus todella tehtiin. Faucilla on historia "ei mitään" -tutkimuksen rahoittamisesta 1980-luvulta lähtien.

NIH:n varajohtaja Lawrence Tabak totesi Yhdysvaltain kongressille lähettämässään kirjeessä nimenomaisesti, että suoritettu tutkimus ei täyttänyt GOF:n määritelmää eivätkä kokeet olisi voineet johtaa "SARS-COV-2":een tutkittujen "virusten" toisiinsa liittymättömien "genomien" vuoksi.

"Vuodetuissa" Faucin sähköpostiviesteissä, avustushakemuksissa ja kongressille osoitetuissa kirjeissä ei ole tieteellistä perustason näyttöä, joka osoittaisi "SARS-COV-2"-virusta valmistaneen laboratorion olemassaolon. Tämä ei ole kovin uskottava todiste laboratoriovuoto-/bioase-narratiiviselle puollelle, mutta monet ihmiset näyttävät uskovan siihen.

Ei ole olemassa tieteellisiä julkaisuja, jotka osoittaisivat, että GOF-kokeita olisi koskaan tehty, jotka olisivat johtaneet "SARS-COV-2":een.

Rahoitusjäljet, "vuodetuiksi julki tulleet" sähköpostit, apurahat ja kongressille osoitetut kirjeet häiritsevät pohjimmiltaan virologian tieteellisen validoinnin puutetta.

Gof/bioase-narratiivi on harhautus, jolla ihmisiä pidetään kroonisessa pelossa mahdollisesta biologisesta terrori-iskusta. Se on savuverho, jolla tietämättömät estetään kaivamasta syvemmälle. Se näyttää toimivan.

Robert Kennedy Jr.

Robert Kennedy Jr. on erittäin tunnettu GOF:n laboratoriovuotojen bioasevuosien kannattaja. Hän ei pidä itseään "rokotteen vastustajana", vaan itse asiassa kannattaa "turvallisempia" rokotteita rokotusten täydellisen poistamisen sijaan. Toisaalta hän on tehnyt hyvää paljastamalla Anthony Faucin todellisen luonteen yleisölle:

”Yhdysvaltain kansallisen allergia- ja infektiosairauksien instituutin (NIAID) johtajana tohtori Anthony Fauci jakaa vuosittain 6.1 miljardia dollaria veronmaksajien varoja vilpilliselle tieteelliselle tutkimukselle, minkä ansiosta hän voi sanella tieteellisen terveystutkimuksen aiheen, sisällön ja tulokset ympäri maailmaa – todellakin synkkä agenda. Fauci käyttää käytettävissään olevaa taloudellista vaikutusvaltaansa epäsuorasti käyttääkseen poikkeuksellista vaikutusvaltaa sairaaloihin, yliopistoihin, julkaisuihin ja tuhansiin vaikutusvaltaisiin lääkäreihin ja tiedemiehiin – joiden urakehitystä ja instituutioita hänellä on valta tuhota, edistää tai palkita autoritäärisesti.” – Robert Kennedy Jr. Oikea Anthony Fauci

AIDS-kriisin aikana Fauci mahdollisti vilpilliset "ei mitään" -tutkimukset ja painosti sitten Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirastoa (FDA) hyväksymään tappavan solunsalpaaja AZT:n, jonka hän tiesi olevan hyödytön AIDSia vastaan. Fauci rikkoi toistuvasti liittovaltion lakeja, jotka sallivat hänen lääketeollisuuskumppaneilleen käyttää köyhiä ja tummaihoisia lapsia laboratoriorottina tappavissa kokeissa myrkyllisillä AIDS-lääkkeillä ja syöpäkemoterapioilla.

Vuoden 2000 alussa Fauci aloitti kumppanuuden Bill Gatesin kanssa, mikä mahdollisti heille yhä kannattavamman 60 miljardin dollarin maailmanlaajuisen rokoteliiketoiminnan hallinnan, jolla oli rajaton kasvupotentiaali. Kehittämällä henkilökohtaisia ​​suhteita valtionpäämiehiin ja johtaviin media- ja sosiaalisen median yrityksiin, Pharma-Fauci-Gatesin liittouma hallitsee nyt maailmanlaajuista terveyspolitiikkaa.

Kummallista kyllä, vaikka Robert Kennedy Jr. paljasti Faucin rahoittaneen "vilpillisiä tekemättä mitään" -tutkimuksia HIV:n osalta 1980-luvulla, hän nyt levittää tarinaa, jonka mukaan Fauci on viime aikoina rahoittanut GOF-tutkimuksia, jotka eivät ole "vilpillisiä tekemättä mitään" -tutkimuksia. Hänelle ei näytä tulleen mieleen, että GOF-tutkimukset saattavat olla myös "vilpillisiä tekemättä mitään" -tutkimuksia, joista on tarkoituksella luotu paperijälki ihmisten löydettäväksi.

Robert Kennedy Jr. on väittänyt, ettei hän ole pätevä olemaan varma "virusten" olemassaolosta, koska hän ei ole tiedemies. Hän on kuitenkin päättänyt, että viruksia on olemassa tekemättä omaa itsenäistä tutkimusta. Hän pitää kuitenkin itseään riittävän pätevänä ymmärtämään GOF-tutkimuksen taustalla olevaa tieteellistä taustaa voidakseen myydä tarinaa Faucin luomasta tappavista "viruksista" Wuhanin laboratorioissa.

Omat edut

On selvää, että monet vaikutusvaltaisissa asemissa olevat pyrkivät yhdessä ohjaamaan kaikki "virus"-paradigmaa kyseenalaistavat bioase/toiminnan parantaminen -polulle, vaikka uskottavaa tieteellistä näyttöä sen tueksi ei olekaan.

Miksi näennäisen älykkäät ihmiset ovat omaksuneet pelkoon perustuvan bioase-narratiivin, mutta eivät ole halukkaita kyseenalaistamaan kuvitteellisten "virusten" olemassaolon perustavanlaatuista näyttöä? Todennäköisin selitys on, että monilla näistä ihmisistä on omia etujaan.

Steve Kirsch on Piilaaksossa asuva yrittäjä ja hyväntekijä, joka perusti COVID-19 Early Treatment Fund (CETF) -rahaston "pandemian" alussa. Tämä tiimi koostuu asiantuntijoista monilta eri aloilta, mukaan lukien lääketiede, teknologia, hyväntekeväisyys ja liiketoiminta. Heistä on tullut maailman johtava rahasto, joka keskittyy COVID-19:n varhaishoitoihin, joissa hyödynnetään uudelleenkäyttölääkkeitä. Ei ole yllättävää, että hän on äänekäs viruksen puolestapuhuja ja saarnaaja.

Tri Robert Malonella on lukuisia patentteja geenien kulkeutumisen, kulkeutumisformulaatioiden, DNA-rokotteiden ja mRNA-rokotteiden aloilla. Tammikuusta 2020 lähtien hän on johtanut suurta tiimiä, joka keskittyy kliinisen tutkimuksen suunnitteluun, lääkekehitykseen, tietokonemallinnukseen ja uudelleenkäytettävien lääkkeiden vaikutusmekanismeihin COVID-19:n hoidossa. Täysin sattumalta hän on myös virukseen uskova ja saarnaaja.

Viruskultin kannattaja Jeremy Hammond on ehdottanut typpioksidia, N-asetyyli-L-kysteiiniä, kversetiiniä sinkin kera ja D3-vitamiinia "covid"-hoitoina. Näitä voi kätevästi ostaa hänen verkkokaupastaan. Myös tohtori Joseph Mercola myy vastaavia tuotteita verkossa.

Tieteellisen näytön puutteen kyseenalaistaminen "virusten" olemassaolosta saa joko Steve Kirschin ja Jeremy Hammondin vihaiset hyökkäykset, Del Bigtreen tekosyyt, kuten yleisön kyvyttömyys hypätä "virus"-kaninkoloon, yritykset vakuuttaa ihmiset siitä, että "virusten" olemassaolon kyseenalaistaminen vahingoittaisi tohtori Mercolan ehdottamaa "totuusliikettä", tai väitteet tieteellisen pätevyyden puutteesta, kuten Robert Kennedy Jr.:n tapauksessa nähtiin.

Nämä ihmiset kirjoittavat artikkeleita ja kirjoja varoittaakseen yleisöä näiden GOF-kokeilujen uhasta, mutta he eivät tutki väitetyn "virusten" olemassaolon perustavaa laatua olevaa näyttöä.

He ilmeisesti eivät lue GOF:n tutkimuksia tai pohdi kriittisesti, ovatko tulokset ja johtopäätökset tieteellisesti päteviä. He vain raportoivat niistä ikään kuin ne olisivat totta ja käyttävät johtopäätöksiä vahvistaakseen pelkoon perustuvaa viestiään virusperäisten bioaseiden uhasta.

Päätelmät

Väärän bioase- ja virusnarratiivin kannattajat usein ansaitsevat ihmisten luottamuksen tuomitsemalla "rokotteet" ja pseudopandemian aikana toteutetut ankarat toimenpiteet. Usko näihin kuvitteellisiin geenimuunneltuihin hiukkasiin antaa heille kuitenkin mahdollisuuden perustella tarvetta löytää "turvallisempia" rokotteita tai myydä vaihtoehtoisia lääkehoitoja.

Todellisuudessa minkäänlaista hoitoa ei tarvita, eikä ole olemassa "turvallisempaa" vaihtoehtoa, koska ei ole koskaan ollut olemassakaan "virusta", joka aiheuttaisi uuden sairauden. Tämän petollisen käsitteen edistäminen pitää pelkoon perustuvaa propagandaa yllä ja houkuttelee ihmisiä takaisin valheiden verkkoon. Tämä voi olla tahallista tai tahatonta riippuen yksilöstä ja hänen omista eduistaan.

Vasta kun "virus" on käynyt läpi tiukan prosessin sen olemassaolon tieteelliseksi todistamiseksi, sitä voitaisiin geneettisesti muokata tappavammaksi. Vasta silloin GOF-tutkimukset ja minkä tahansa "viruksen" alkuperän löytäminen bioaseesta/laboratoriovuodosta olisivat hypoteettisesti mahdollisia. Tätä tieteellistä prosessia ei ole kertaakaan käytetty yli 100 vuoden virologian historiassa.

"Virus"-hiukkasten olemassaolo on ensin todistettava. Niiden olemassaoloa ei voida vain olettaa. Tämä on suoraviivaista ja yksinkertaista logiikkaa, joka on jostain syystä jäänyt monilta kommentaattoreilta ja heidän seuraajiltaan huomaamatta.

”Jokainen, joka tarkastelee virologiaa avoimesti ja rehellisesti, tulee siihen tulokseen, että tätä taakkaa ei ole koskaan täytetty minkään ”viruksen” kohdalla. Tarvitsee vain valita ”virus” ja tarkastella esitetyn perustutkimuksen näyttöä nähdäkseen, onko näin vai ei. Olen tehnyt tätä työtä viimeiset viisi vuotta. Olen lukenut alkuperäisiä tutkimuksia nähdäkseni, täyttivätkö tutkijat koskaan tieteelliset vaatimukset. Monet kollegani ovat tehneet samoin. Tämän vuoksi me kaikki tulimme samaan johtopäätökseen, että tieteellistä näyttöä minkään ”viruksen” olemassaolosta ei yksinkertaisesti ole olemassa. Siksi puhumme tästä aiheesta tietämättömyydestä, vaan tiedosta.”

Mike Stone

Hyvä tiedemies ei koskaan sokeasti seisoisi "jättiläisten harteilla". Hyvä tiedemies tarkistaa, olivatko jättiläiset alun perinkin oikeassa. Hyvä tiedemies harjoittaa ammattiaan mottonsa "nullius in verba" mukaisesti eli toisin sanoen hän ei ota kenenkään sanoja kirjaimellisesti ja tarkistaa todisteet itse.

Jos "virus"-uskovat lopettaisivat tieteiskirjallisuuden edistämisen ja oppisivat ymmärtämään oikeaa tiedettä, he ymmärtäisivät, että totuus tieteellisen näytön puutteesta "viruksista" ei estä terveysvapausliikettä, vaan pikemminkin vahvistaa sitä suuresti.

Kun he ymmärtävät, ettei "viruksia" ole olemassa eikä niitä voida siten valmistaa bioaseiksi, he ymmärtävät, ettei rokotusten myrkyllisille vaikutuksille ole lainkaan tarvetta. He myös hylkäävät kaikki mahdollisesti myrkylliset vaihtoehtoiset lääkehoidot.

Sen ymmärtäminen, ettei tarttuvia "viruksia" ole olemassa, vahvistaa viestiä täysin epäloogisia ja tarpeettomia sulkuja, karanteeneja, sosiaalista etäisyyttä, maskien käyttöä jne. vastaan.

Tiedon ja vahvuuden näkökulmasta väittäminen tietämättömyyden ja puolitotuuksien sijaan siirtää väitteiden esittäjien vastuulle todistaa väitteidensä olevan oikeita tieteellisen menetelmän mukaisesti.

Tämä antaa ihmisille mahdollisuuden paeta täysin pelkoon perustuvasta myrkyllisen farmaseuttisen paradigman sairastumiskierteestä, jossa ei ole koskaan ollut kyse hyvästä terveydestä ja pitkäikäisyydestä.

On aika hylätä tieteiskirjallisuus, lopettaa pelon levittäminen ja vaatia oikean tieteen tekemistä. Tämä voi tapahtua vain, jos ihmiset ovat valmiita olemaan älyllisesti rehellisiä.

On totuuden aika, koko totuuden ja vain totuuden "viruksista".

Viitteet

1) Kaunokirjallisuuden voitto. Mike Stone. viroLIEgy

2) On Gain of Fiction -tarina-aikaa RFK Jr.:n ja ystävien kanssa! Mike Stone. viroLIEgy

3) Märän markkinan teoria nousee uudelleen esiin https://stevekirsch.substack.com/p/the-wet-market-theory-re-emerges

4) SARS-CoV-2:n, sulkutoimien ja Covid-19-rokotteiden alkuperä https://www.jeremyrhammond.com/2021/06/18/interview-origin-of-sars-cov-2-lockdowns-covid-19-vaccines/

5) Malone, Ebola Tämä ei ole ohi https://rwmalonemd.substack.com/p/ebola-this-is-not-over

6) Lasten terveyden puolustus - Piilottivatko Fauci ja Collins todisteita COVID-laboratoriovuodosta poliittisista syistä? https://childrenshealthdefense.org/defender/fauci-collins-evidence-covid-lab-leak/

7) Del BigTree https://www.podchaser.com/podcasts/the-highwire-with-del-bigtree-519460/episodes/is-covid-19-a-bio-weapon-91383003

8) Uusi COVID-viruksen analyysi viittaa Faucin ja Baricin sormenjälkiin pandemiabakteerissa • Lasten terveys https://childrenshealthdefense.org/defender/covid-pandemic-nih-unc-fauci-baric/

9) Steve Kirsch https://www.treatearly.org/our-team

10) Tohtori Robert Malone https://www.vacsafety.org/about

11) Jeremy Hammond https://www.jeremyrhammond.com/shop/

12) Tohtori Mercola https://drjosephmercola.com/market/

Hallinto ja suuret teknologiayritykset
Yritä hiljentää ja sulkea The Expose.

Joten tarvitsemme apuasi varmistaaksemme
voimme jatkaa tuomista teille
tosiasiat, joita valtavirta kieltäytyy tunnustamasta.

Hallitus ei rahoita meitä
julkaisemaan valheita ja propagandaa heidän
kuten valtamedian puolesta.

Sen sijaan luotamme yksinomaan tukeenne.
tue meitä pyrkimyksissämme tuoda
sinä rehellinen, luotettava ja tutkiva journalismi
tänään. Se on turvallista, nopeaa ja helppoa.

Valitse alta haluamasi tapa osoittaa tukesi.

Pysy ajan tasalla!

Pysy ajan tasalla uutispäivityksistä sähköpostitse

Ladataan


Jaathan tarinamme!
tekijän avatar
Patricia Harrity

Luokat: Tiesitkö?

Merkitty nimellä:

5 6 ääntä
Artikkelin luokitus
Tilaus
Ilmoita
vieras
91 Kommentit
Sisäiset palautteet
Näytä kaikki kommentit
INGRID C. DURDEN
INGRID C. DURDEN
2 vuotta sitten

Hyvin mielenkiintoinen näkökulma. Tohtori Martin sanoi heti alkuun, ettei ole olemassa uutta virusta, ei uutta sairautta. "Virus" on sama kuin mitä sanotaan, aiheuttaa tavallisen flunssan. Mummo kertoi minulle, että flunssan saa aluksi heikkona ja sitten seisoo kylmässä vedossa. Mielestäni monet sairaudet johtuvat ruoassamme olevista myrkkyistä, joita ruiskutetaan maahan, ruiskutetaan eläimiin ja ihmisiin. Nämä eivät kuulu vihanneksiimme ja kehoomme. Luin hiljattain Guylaine Lanctotin kirjan, joka antaa jälleen uuden näkökulman terveyteen ja sairauksiin, mutta enimmäkseen hallituksen ja terveysvakuutusten (tai pitäisikö sanoa sairaiden), lääkäreiden, sairaaloiden jne. korruptiosta, jotka elävät rahoillamme. Kopioin tämän artikkelin, koska minun on luettava se useita kertoja. Kiitos sen julkaisemisesta.

John L. Bengfort, lääketieteen tohtori
John L. Bengfort, lääketieteen tohtori
2 vuotta sitten

Tämä artikkeli on valitettavasti pelkkää mielipidettä ilman perusteita. Ei hyödyllinen.
Se lisää syvää hämmennystä.

Sam
Sam

Olen tämän artikkelin kirjoittaja ja haastan sinut tukemaan perustelematonta mielipidettäsi tässä.

Mark Deacon
Mark Deacon
Vastata  Sam
2 vuotta sitten

Omasta kokemuksestani päättelen, että ympäristövaikutus, kuten 5G, vaikuttaa mahalaukun ja ties minkä muun bakteerikantaan ja aiheuttaa sairauksia.

Minulle annettiin ilmainen 5G-internet, enkä nyt laita sitä päälle, se tekee minut sairaaksi. Joten koko ajan olin tuote. Hallitus, joka yrittää lisätä 5G-kattavuutta, tarvitsee surkeita majakoita.

Kokeile testiä itse, 5G-lähetin ja säädä sitten keskimääräistä 5G-signaalia, mutta pakkaa aikajaksoa ja lisää amplitudia. Vaikka mittarisi näyttäisi sen olevan turvallinen, amplitudi ei välttämättä ole turvallinen.

He eivät kerro sinulle tätä 5G:stä.

Dave Owen
Dave Owen
Vastata  Mark Deacon
2 vuotta sitten

Hei Mark Deacon,
5G:stä on sanottu, että Putin on tuhonnut kaikki 5G-mastot Venäjällä.
Ehkä signaali on vuorovaikutuksessa magneettisten hiukkasten kanssa?
Sama järjestelmä, joka antaa sinulle Mac-osoitteen, jonka Bluetooth-puhelimet tunnistavat.

Abigail
Abigail
Vastata  Dave Owen
2 vuotta sitten

Hei Dave, anna minun korjata tämä. Sputnik, heidän rokotettaan tutkittiin aluksessa, koska he olivat myyneet rokotteita pulloissa. Siinä oli samaa/samankaltaista grafeenioksidipohjaista nanoteknologiaa, jota löydettiin kaikista suosituista länsimaisista covid-rokotteista. Koska yksi rokotteen tarkoituksista on yhdistää ihmiset kehojen internetiin, on hyvin epätodennäköistä, että Putin olisi poistanut 5G:n. Toisaalta lennonjohtajat yrittävät piilottaa antennit, ne eivät ole aina suuria mastoja kaikkialla, vaan ne on rakennettu puihin, savupiippuihin, tien alle mieskuoppiin, missä ne ovat näkymättömiä. Lisäksi tavallisille ihmisille ei ole saatavilla EMF-mittaria, jolla he voisivat mitata sitä, koska mittarit mittaavat vain 8 GHz:iin asti, mutta yli, kun taas 5G:n kantama on paljon laajempi.

Putin osallistui aktiivisesti covid-huijaukseen ja yritti aktiivisesti tyrkyttää kansalaisilleen "rokotettaan" käyttäen yhtä tytärtään "rokotetusta esimerkkinä". En tiedä mistä tietosi tulevat, mutta ne eivät vaikuta luotettavalta, pahoittelut.

Dave Owen
Dave Owen
Vastata  Abigail
2 vuotta sitten

Hei Abigale.
Päätin tutkia väitteeni 5G:stä.
Vau, vastaavia väitteitä on paljon, suunnilleen 50/50.
Tarvitsemme tietoa Venäjältä.
Onko 5G-mastoja vai ei?

Jean-Marc PENNORS
Jean-Marc PENNORS
Vastata  Mark Deacon
2 vuotta sitten

Käytetyt säteilyt vaikuttivat kantasoluihin, jotka sairastuttivat ihmisiä. Aallot, jotka aiheuttivat monien ihmisten sairastumisen samalla alueella, syntyivät paikallisen maantieteellisen alueen säteilystä. Nämä säteilyt ovat voineet tulla Wi-Fi-verkosta; se on mahdollista.

Chris C
Chris C
Vastata  Sam
2 vuotta sitten

”Tohtori” Bengford on syvästi hämmentynyt, koska hän harjoittaa valtaviranomaisille tyypillistä vale”lääkettä”, joka on enimmäkseen myrkkyä, jotta ihmiset saisivat enemmän sairaiksi, jotta Big Pharma saisi lisää rahaa.

Mikä ihmeellinen maailma olisikaan, jos ennaltaehkäisevän ja luontaislääketieteen annettaisiin kukoistaa, kuten esimerkiksi tohtorit Amandha Vollmer, Tom Cowan, Andrew Kaufmann jne.

Abigail24 MD
Abigail24 MD
Vastata  Sam
2 vuotta sitten

Tuen argumenttiasi ja todisteitasi Sam 😁

marlene
marlene
Vastata  Sam
2 vuotta sitten

KYLLÄ!

Emma
Emma

Hei täällä Ranskassa ja Belgiassa, olemme lukeneet viruksista, joita ei ole olemassa.
Argumentit ovat vakuuttavia.
Lääkäreiden ja virologien on nyt vaikea pyyhkiä taulusta ja miettiä asiaa uudelleen.

Dave Owen
Dave Owen

Hei John L. Bengfort, lääketieteen tohtori.
Dropping Dead Suddenly -pelissä ei ole epäselvyyttä.
Tämän aiheuttaa C19-neste, joka on bioase.
Pääasiassa rahoitettu sotilassopimuksilla Yhdysvalloissa.

Merkitse
Merkitse
2 vuotta sitten

Onko tämä "The Expose" -järjestön virallinen kanta? Että tauteja aiheuttavia viruksia ei ole olemassa?
Koska jos näin on, väittäisin, että omaksut tällaisen spekulatiivisen teorian kyseenalaistaa kantasi (ja mahdollisesti väitteidesi pätevyyden) monissa muissa kysymyksissä.
Tilaajana ja satunnaisena avustajana minun on voitava luottaa siihen, että raportointisi on tarkkaa ja perustuu todellisuuteen. "Ei tauteja aiheuttavia viruksia" -teorian esittäminen tosiasiana heikentää vakavasti julkaisusi uskottavuutta.

Minulla ei ole ongelmaa esittää spekulaatioita ja "salaliittoteorioita"... kunhan ne on merkitty sellaisiksi ja niihin on liitetty asianmukainen vastuuvapauslauseke.
Haluan tietää, että luen todennettuja FAKTOJA…

Chris C
Chris C
Vastata  Merkitse
2 vuotta sitten

Paljastus-kirjan puolustukseksi, katsokaa kaunopuheisen tohtori Sam Baileyn upeita videoita ja KIRJOJA: hän auttaa teidät suoraan virusmanian/harhan yli.
Vuoteen 2020 asti itse uskoin viruksiin jossain määrin. Siskoni sai polion 4–80-prosenttisesti, mutta hän altistui teollisuusmyrkkyille. KAIKKI ”virustaudit” johtuvat itse asiassa asioista, jotka mainitsin pääkommentissani: näin yksinkertaista se on eikä rakettitiedettä tai kvanttimekaniikkaa (vaikka protonikvanttitunnelointi aiheuttaa virusjätteen mutaatioita, jotka eivät aiheuta paljon muutoksia kehossamme).

Kay
Kay
Vastata  Chris C
2 vuotta sitten

Mietin vain – entäpä tuhkarokko? Sitä on ollut olemassa vuosisatoja ja sillä on ollut tuhoisia vaikutuksia alkuperäiskansoihin ensikosketuksella. Sairastin sen itse lapsena. Useimmille amerikkalaisille se oli lievä sairaus, mutta minä synnyin heikolla kilpirauhasella ja olin erittäin sairas. Muistan vieläkin makanneeni pimennetyssä huoneessa kurjuudessa.

Sam
Sam
Vastata  Kay
2 vuotta sitten

Kukaan ei kiistä, etteikö tuhkarokon kaltaisia ​​sairauksia olisi olemassa. Kiistellään niiden syytä. Yhdenkään tuhkarokkoviruksen olemassaoloa ei ole todistettu.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Kay
2 vuotta sitten

Ei virus, sen kehittymiseen tarvitaan tietyn vitamiinin puutos, en muista mikä, löydät siitä paljon materiaalia whale.to:sta. Parannuskeino on tuo vitamiini (oliko se A? en ole varma) ja suuret C-vitamiiniannokset.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Kay
2 vuotta sitten

Muistan... Oli lapsuusiän rokote, joka esti A-vitamiinin imeytymisen? ja aiheutti tartuntatapauksia. Parannuskeino on A- ja C-vitamiini. C-vitamiini tehoaa kaikkiin niin sanottuihin virusperäisiin sairauksiin.

Lapsen nopean kasvuvaiheen vuoksi keho käyttää kaikkia sairastumisalueita, myös ihoa, myrkkyjen tai kuolleiden solujen poistamiseen.

Tarinasi on mielenkiintoinen, olisin utelias tietämään, millaisia ​​rokotteita sait ennen sitä, mutta on myös mahdollista, että heikko kilpirauhasesi (joka osallistuu kasvuun) aiheutti pahemman myrkytystapauksen. Joka tapauksessa Stefan Lanka voitti lopulta "tuhkarokkovirusta ei ole olemassa" -jutun Saksan korkeimmassa oikeudessa.

Luin myös, että se käytännössä katosi kehittyneissä maissa, joissa lapset eivät olleet aliravittuja ennen rokotusta, joka toi sen takaisin.

Tarkkailija Etsijä
Tarkkailija Etsijä
Vastata  Chris C
2 vuotta sitten

”kaunopuheinen tohtori Sam Bailey” – monet historian suurimmista valehtelijoista olivat kaunopuheisia. Ihmiset lankeavat kaunopuheisuuteen.

Tarkkailija Etsijä
Tarkkailija Etsijä
Vastata  Tarkkailija Etsijä
2 vuotta sitten

En väitä, että tohtori Bailey olisi valehtelija, sanani olivat yleisluontoinen kommentti, samansuuntainen kuin monet muutkin, kuten Pinokkion tarina.

Tarkkailija Etsijä
Tarkkailija Etsijä
Vastata  Merkitse
2 vuotta sitten

”Viruksen alkuperä ja dystopia” – professori Angus Dalgleish.
https://www.youtube.com/watch?v=42uoERKuzo4

Professori Angus Dalgleish on yksi pätevimmistä lääketieteen tutkijoista. Tässä haastattelussa hän kertoo paljon rokotteisiin liittyvää totuutta, mukaan lukien kritiikkiä Faucia kohtaan, joka perustuu hänen tapaamisiinsa Faucin kanssa.

"Professori Dalgleish"
https://www.youtube.com/watch?v=PnJ5T1Enwq4

Clive Bragdon
Clive Bragdon
2 vuotta sitten

Erinomainen artikkeli!! Olen vanha mies ja olen tiennyt tai ainakin epäillyt suurimman osan elämästäni, että "virukset" ja itse asiassa lähes kaikki muukin on PETOSTA, joka on keitetty kuin spagettia tekemään massoista äärimmäisen taipuisia manipuloinnille. Ja niin ne ovatkin.

Saarelainen
Saarelainen
Vastata  Clive Bragdon
2 vuotta sitten

Saatat olla vanha, mutta aivosi ovat täydessä toimintakunnossa!

Abigail
Abigail
Vastata  Clive Bragdon
2 vuotta sitten

Ne ovat hyvin näkyvästi väärennettyjä, mutta ongelmana on, että unohdimme käyttää omaa aivoamme ja maalaisjärkeämme. Meille näyttämässämme esineessä oli pallonmuotoisia värikkäitä viruksia, joissa oli "piikkejä" (ns. koronailmiö). Mutta tunnistamisen sääntö on, että niiden kaikkien tulisi näyttää samanlaisilta (samanlainen muoto, koko jne.). Todellisuudessa elektronimikroskooppikuvat ovat mustavalkoisia. Ne pilaavat materiaalin prosessin aikana, mutta vaikka ne olisi viipaloitu, se ei muuttaisi petoksen todisteita.

Kun viipaloit pallon, kuten appelsiinin (tai niiden virukset), saat ympyröitä, joissa on eri halkaisijat... Mutta ne eivät näytä sinulle mitään sellaista.

Peer Sutton
Peer Sutton
2 vuotta sitten

Anteeksi, mutta en ole täysin vakuuttunut "ei viruksia ole olemassa" -teoriasta.
Jos se olisi totta, miksi äitini vei minut "tuhkarokkojuhliin" 1960-luvun alussa ja muutamaa päivää myöhemmin minulla olisi "ihmeellisesti" ihottuma, kuten kaikilla muillakin juhliin osallistuvilla lapsilla?

Onko GOF olemassa?
Epäilen sitä kovasti
Onko koskaan ollut "covid-pandemiaa"?
Ehdottomasti ei.
Ovatko rokotteet turvallisia, tehokkaita vai välttämättömiä?
Ei kaikissa kohdissa.

Sam
Sam
Vastata  Peer Sutton
2 vuotta sitten

Minä ja monet muut olemme kirjoittaneet yksityiskohtaisia ​​artikkeleita virologien käyttämistä pseudotieteellisistä menetelmistä. Niitä todellakin on ”Virusta ei ole olemassa”, se on tosiasia, ei teoria. Oireiden, kuten tuhkarokkoihottuman, samanaikainen esiintyminen ei todista kuvitteellisten viruspartikkelien olemassaoloa. Voit ehkä lukea artikkelini ”Virology is out of control” saadaksesi lisätietoja tai ehkä tutustua Mike Stonesin erinomaiseen viroLIEgy-verkkosivustoon.

Chris C
Chris C
Vastata  Peer Sutton
2 vuotta sitten

"Tuhkarokkojuhlien" yhteydessä sinun kannattaa tutkia biofotoneja, "heimojen triggeriä", somaatteja jne. ja kysyä itseltäsi, söitkö samaa myrkyllistä ruokaa kuin luokkatoverisi/ystäväsi.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Peer Sutton
2 vuotta sitten

Eivät kaikki lapset, jotkut eivät ole terveitä, vaikka he osallistuvat näihin juhliin, enkä minäkään ole koskaan ymmärtänyt. On kaksi asiaa, jotka on otettava huomioon. Ensinnäkin kirjoitin yllä, että nopeasti kasvavat lapset tarvitsevat menetelmän päästä eroon tarpeettomista soluista ja kudoksista, ja keho käyttää ihoa myös näiden poistamiseen. Toinen on biokenttämme, lähetämme näkymättömiä signaaleja ympärillämme oleville ihmisille. Jos he resonoivat sen kanssa ja tarvitsevat tällaista puhdistusta, hekin sairastuvat. Ei oikeastaan ​​sairastu, kun sen tuntee, se on osa paranemisprosessia.

Rokkotautien todelliset syyt kohdassa 2:22:51, mutta suosittelen katsomaan koko elokuvan, täynnä todisteita ja erittäin valaiseva.

https://truthcomestolight.com/the-end-of-germ-theory-documentary-an-easy-to-understand-step-by-step-analysis-of-the-history-of-germ-virus-theory-the-erroneous-science-behind-vaccination-a-close-look-at/

Chris C
Chris C
2 vuotta sitten

Loistava artikkeli, joka kaikkien tulisi lukea ennen kuin sanovat "tädilläni on covid".

Covidia ja viruksia ei ole olemassa, eikä pandemioita ole koskaan ollut: jos ne olisivat olemassa, ne sammuisivat itsestään, kuten Mike Yeadon selittää.
Espanjantaudin on todistettu olevan bakteeriperäinen keuhkokuume, ja kuten artikkelissa huomautetaan: bakteereja on olemassa, MUTTA ne ovat kehomme puhdistusaineita, jotka on luotu somaateista ja jotka yleensä pystyvät selviytymään paikallisesta ongelmasta.

Noin 99 % niin sanotuista tarttuvista taudeista johtuu myrkyllisestä ympäristöstä (lisäaineet, stressi, 5G jne.) tai aliravitsemuksesta, loput johtuvat ulosteiden tai raa'an lihan siirtymisestä, hyönteisten puremista jne., ja flunssa/vilustuminen ovat parantavia vieroitusprosesseja, joissa somatidit tuottavat hyviä biofotoneja soluissamme: tietoa kätketty meiltä MSM:n ja pahan Illuminatin omistaman kultin toimesta.

Kultti ei koskaan päästäisi itseään vastaan ​​todellista tappavaa virusta, joten he antoivat (puolustusministeriölle) mahdollisuuden luoda kuvitteellisen in silico -viruksen variantteineen, kalibroimalla väärennettyä PCR-testiä ja nuuhkimalla oireita "tapausten" luomiseksi.

Kaikki mitä Kultti keksi "suojellakseen" meitä kuvitteellisilta viruksilta, on ollut haitallista: sulkutoimet, käsigeeli, nanoteknologiaa sisältävät nenätestit, maskit, paholaisenmehu-C-19-injektiot, sosiaalinen etäisyys kuoleviin sukulaisiin, jotka he tappoivat jne.

"Ihmiset", jotka tietoisesti tekivät kaiken tämän meille, ovat syyllistyneet rikoksiin ihmisyyttä vastaan.

Dave Owen
Dave Owen
2 vuotta sitten

C19-nesteessä tärkeintä on grafeenioksidi.
Isossa-Britanniassa kolikkomme on valmistettu teräksestä.
Ihmiset työnsivät kolikoita C19-pistoskohtaan.
Grafeenioksidi poistaa verestä rautaa ja tekee siitä magneetin.
Kun useita tällaisia ​​magneetteja valmistetaan, ne tarttuvat yhteen muodostaen magneettisen hyytymän.
Nämä hyytymät voivat tukkia laskimot tai valtimot ja aiheuttaa äkillisen kuoleman.
Mitä enemmän verta pumppaat, sitä suurempi on vaara.
Urheilijat, kuten pyöräilijät, painonnostajat, jalkapallo- ja rugbypelaajat, juoksijat, tennispelaajat ja lentäjät, ovat kuolleet yhtäkkiä.

Demeter
Demeter
Vastata  Dave Owen
2 vuotta sitten

Siunatkoon sinua Dave, olet yksi niistä ihmisistä, joita rakastan täällä ja tiedän rakastavani heitä oikeassa elämässä.

Kommenttisi on niin ihana ja looginen, jos uskot kertomukseen. En usko, rakas, en usko sitä monella tapaa.

Demeter
Demeter
Vastata  Demeter
2 vuotta sitten

Hups! Arvasin toisen kerran ja sotkin kommenttini. No, tiedän että ymmärrät sen joka tapauksessa.

Demeter
Demeter
Vastata  Demeter
2 vuotta sitten

Ei heitä täällä montaa, mutta nauran kyllä ​​sille ilkeämieliselle roskalaiselle, joka luulee nousujen olevan samanarvoisia, joten äänestä negatiivisia kommentteja, joista he eivät pidä.

Pienet mielet tekevät mitä tekevät.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Dave Owen
2 vuotta sitten

Aivan marginaalissa grafeenioksidi itsessään muuttuu magneettiseksi, kun se koskettaa biologista materiaalia. Äkillinen sydänkuolema ei yleensä johdu hyytymästä (mikä voisi olla), vaan useammin rytmihäiriöistä. Grafeeni vaeltaa kohti vahvempaa magneettikenttää, kehossa nämä ovat sydän ja aivot. Kun sitä vahvistavat sähkömagneettiset aallot (langaton säteily), se aiheuttaa rytmihäiriöitä. Rotan sydämellä on havaittu erittäin näkyvää vaikutusta grafeeniin, joka "valaistuu", kun sitä vahvistetaan.
He selittävät sen.
https://truthcomestolight.com/dr-jose-luis-sevillano-on-how-graphene-oxide-triggers-arrhythmias/

Tässä näet videolla itse sydämen ja prosessin.
https://www.orwell.city/2022/01/myocytes.html

Dave Owen
Dave Owen
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Hei Abigail24,
Tykkään pitää asiat yksinkertaisina.
Jos John O' Looney Isossa-Britanniassa löytäisi hyytymiä kuolleiden ruumiiden suonista.
Se riittää minulle.

Tarkkailija Etsijä
Tarkkailija Etsijä
2 vuotta sitten

”Viruksen alkuperä ja dystopia” – professori Angus Dalgleish.
https://www.youtube.com/watch?v=42uoERKuzo4

Professori Angus Dalgleish on yksi pätevimmistä lääketieteen tutkijoista. Tässä haastattelussa hän kertoo paljon rokotteisiin liittyvää totuutta, mukaan lukien kritiikkiä Faucia kohtaan, joka perustuu hänen tapaamisiinsa Faucin kanssa.

"Professori Dalgleish"
https://www.youtube.com/watch?v=PnJ5T1Enwq4

Demeter
Demeter
2 vuotta sitten

Löysin lehdestä tämän lainauksen, joka on minulle aivan liian gnostilainen, mutta mielestäni se kuvaa lähes täydellisesti sitä, mitä koemme:

"Asiat eivät mene pieleen, ne vain paljastuvat."

Eikö se olekin totta! Olen vanha kaveri, jolla on ollut jonkinlainen käsitys siitä, mitä nyt tapahtuu, yli 40 vuoden ajan.

Frank S.
Frank S.
2 vuotta sitten

Karen Kingston on tutkimuksensa kautta todistanut, että ”COVID-virus” ja ”COVID-rokote” ovat yksi ja sama asia. Alkuperäinen ”tartunta” ei ollut muuta kuin myrkyllisen keiton tarkoituksellinen vapauttaminen aerosolisoituneen ilman, pintojen ja ruoan saastumisen kautta. Kaikki tämä tehtiin jäljittelemällä todellista tartuntaa ja ruiskuttamalla sitä ”huolestuneeseen kaivoon”.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Frank S.
2 vuotta sitten

Se on hyvin todennäköistä, en tiedä kuinka moni teistä Isossa-Britanniassa muistaa syksyn/talven 2019. ”Covid” oli täällä ennen kuin ensimmäiset uutiset siitä levisivät. Tuona syksynä monet olivat erittäin sairaita erittäin ikävän ”flunssan” kanssa, pitkän jakson ärsyttävää kuivaa oloa ja sitten hirvittävän määrän vuotoa. Meidän piti istua sängyllä öisin pystyäksemme hengittämään ja yskimään. Se tuli kolmessa aallossa, toivuit, aloitit alusta, viimeinen tällä alueella oli joulukuun lopulla. Mutta jos matkustit ulkomaille, toivuit ihmeellisesti vain 3–4 päivässä – jatkuvaa, toistuvaa myrkytystä. Lemmikit eivät kuitenkaan kärsineet tuolloin, se ei ollut ilmassa. Mielestäni ei myöskään ruoassa tai lihassa. Ainoa ero meidän ja lemmikkien välillä oli se, etteivät ne käyneet suihkussa. Epäilimme silloin jotain legionellabakteerin kaltaista, jota hengitettiin suihkun synnyttämän höyryn/kosteuden mukana. Oli käsitys, että he laittoivat jotain syanidipitoista ainetta (en muista tarkkaa nimeä) bensiiniin tai dieselpolttoaineeseen. Myös mahdollista, lemmikit eivät ajaneet vilkkailla teillä, me ajoimme.

Alan Cummings
Alan Cummings
2 vuotta sitten

Olen vain tavallinen ihminen, ja kaikki tämä väittely / valheet / "todisteet" jne. tekevät päätöksenteosta mahdotonta. Minulla ei ole tietoa totuuden arvioimiseksi. Monet ovat kuitenkin väittäneet, ettei "virusta" ole eikä ole. No, jos se pitää paikkansa, tilanne avaa kokonaisen purkillisen uusia matoja. Yksi näistä on tietenkin se, miten "rokote" on voitu tuottaa? Jos se pitää paikkansa, oliko väärennetty virus vain tapa ajaa lampaat syömään sitä – ja oliko se vain pieleen mennyt "koe" vai tahallinen bioase? Ovatko hallitus ja muut virastot olleet osallisina joukkomurhaan?

Me "tavalliset" ihmiset tarvitsemme riippumattomia, tietäviä ja rehellisiä tiedemiehiä selventämään asian meille yksiselitteisesti. Tämä voisi olla se laukaiseva tekijä, joka kaataa hallitukset, yritykset, urat jne., ja tällaisten seurausten laajuuden vuoksi luultavasti mikään edellä mainituista ei koskaan toteudu.

Demeter
Demeter
Vastata  Alan Cummings
2 vuotta sitten

Rakas, nuorempien on vaikeampi ymmärtää, mutta voin vannoa, että väitetyt rokotteet ovat aina olleet mekanismi, jolla ihmiset on suostuteltava hyväksymään jotain, mikä on heille haitallista.

Monella tapaa. Koin henkilökohtaisesti useita pandemiapelkoja, jotka olivat valheita. Covid ja oletetut lukemattomat mahdolliset ovat täyttä hölynpölyä.

Demeter
Demeter
Vastata  Demeter
2 vuotta sitten

Kyse on pelkonappien painamisesta, niin että pelkäät niin paljon, että otat myrkyn.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Alan Cummings
2 vuotta sitten

Kyllä, he ovat osallisina joukkomurhaan, Mark(?) Saxton, entinen rikosylikomisario, ja Mark Steele jopa ilmoittivat heistä poliisille, mutta he hautasivat tapauksen. Expose kirjoitti siitä, ja siihen oli liitetty laboratorioraportti ainesosista (grafeenioksidi, grafeenikomposiitit). He hautasivat sen ja jatkoivat myrkyn pistämistä.

https://expose-news.com/2022/02/13/mp-refuses-to-answer-questions-on-case-6029679-21-it-would-be-inappropriate-to-comment-on-a-live-criminal-investigation/

Demeter
Demeter
2 vuotta sitten

Voi hyvänen aika, kykymme käyttää tietoa on nykyään niin rajallinen, että edes Anatoli Fomenkon New Chronology -sivustoa on mahdotonta löytää edes aloitussivulta.

Toisin kuin hän, minä uskon, että elämme simulaatiossa. Hän ei näytä uskovan, mutta osoittaa hyvin loogisesti, että kronologia on 1 000 vuotta vanha. Kuten jos meille annettuun näennäiseen muinaishistoriaan lisätään 1 000 vuotta, se on varmasti mielenkiintoista.

ICFUBAR
ICFUBAR
2 vuotta sitten

No tämä todellakin avaa vakavan tieteellisen keskustelun. Tämä muistuttaa minua kosmologiassa parhaillaan käytävästä keskustelusta tämän maailmankaikkeuden luonteesta ja sitä hallitsevista voimista. Kyse on isosta asiasta, johon liittyy paljon investointeja ja jopa machismia. Mitä eroa bakteeri- ja viruskeuhkokuumeella sitten onkaan... jos mitään eroa on?

Demeter
Demeter
Vastata  ICFUBAR
2 vuotta sitten

Hieno kommentti, mutta se, mitä pidät tieteenä, kuten niin monessa muussakin asiassa, on sitä, mitä meille on kerrottu. Valitettavasti kaikki tärkeät asiat ovat todistettavasti vääriä, itse asiassa valheita.

Kyse on vain ensimmäisen ja toisen maailmansodan, niin monien vallankumousten jne. väitetyistä syistä. Henkilökohtaisesti mielestäni elämme jonkin todellisen paikan simulaatiossa, mistä johtuu kaikki totuuden paljastuminen/ennustava ohjelmointi monien medioiden kautta.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  ICFUBAR
2 vuotta sitten

Ei mitään, tässä tulee juju. Edes bakteeriperäisessä keuhkokuumeessa bakteereja ei voida löytää keuhkoista heti, vain noin 48 tuntia myöhemmin. Tämä tarkoittaa, että bakteeri ei ole syy, vaan seuraus, sillä se yrittää päästä eroon kuolleesta keuhkokudoksesta. Mutta prosessi vaatii paljon energiaa ja tuottaa jätettä, joten jos olet epäonninen, paranemisvaihe voi tappaa sinut. Siksi uskon edelleen, että antibiootit voivat olla erittäin hyödyllisiä vakavissa tapauksissa hidastamaan prosessia.

Keuhkokuumeeksi kutsuttu keuhkovaurio on joko myrkkyä tai viimeisimpänä ilmaisua "He kypsensivät keuhkot Wuhanissa mikroaaltosäteilyllä" (aivan kuten mikroaaltouuni kypsentää ruoan).
Osa 2 alussa.
https://www.laquintacolumna.info/translations/dr-enrique-luis-farracani-ristenpart-confirms-the-findings-of-la-quinta-columna/

Demeter
Demeter
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Tykkään todella paljon kommenteistasi, Abigail, mutta henkilökohtaisesti mielestäni nykytilanne on pelkkää hölynpölyä, mutta meidät on kirjaimellisesti ohjelmoitu uskomaan siihen.

Kasvoin aikana, jolloin oletettiin olevan samanlaisia, vielä pahempia uhkia, mutta ihmiset eivät eläneet elämäänsä pelossa. Suurin osa meistä ei ole uskaltanut polttaa puukenkiään, Filthin suureksi harmiksi, se on heille vielä työn alla.

Maljan kohottaminen meille on heille ensiarvoisen tärkeää. Muistamme ajan, jolloin tavallisilla ihmisillä oli valtaa ja minun kaltaiseni yrittävät siirtää tietoa nuorille.

Mielestäni sekä Orwell että Huxley olivat oikeassa, mutta Huxley on olennaisempi sen kannalta, mitä he yrittävät saada aikaan. Nuoremmat ihmiset hyväksyvät orjuutensa/orjuutensa, koska heidät on ohjelmoitu tekemään niin.

Molemmat olivat varmasti hyödyllisiä työkaluja vihollisillemme, mutta heillä oli epäilyksiä ja he kirjoittivat niistä. Henkilökohtaisesti mielestäni Huxley oli relevanttisempi lopullisten tavoitteiden kannalta, joita hän ei esittänyt hyvänä, mutta totesi oikein, että useimmat ihmiset noudattaisivat niitä.

Abigail
Abigail
Vastata  Demeter
2 vuotta sitten

Olen täysin samaa mieltä kanssasi pelon suhteen. He yrittävät jatkuvasti pitää meidät pelossa, ja siihen täytyy olla syynsä.

En kuitenkaan ole samaa mieltä tuosta hölynpölyosuudesta, kokemuksemme ovat luultavasti erilaiset. Mielestäni he kohdistavat iskun ihmiseen, ihmisiin tai alueeseen silloin, kun se heille sopii, ja he tekevät sen säteilyn avulla.

Osa siitä on mitattavissa ja voin todistaa sen. "Ihmeen" ansiosta matkapuhelimeni säteilevät ihan helvetisti (mitattu, minulla on kuvia todisteeksi). Ei haittaa, vaikka vaihdan SIM-kortin (numeron), kun matkapuhelimen (ohjelmisto) tunnistaa minut, se käynnistyy alusta.

Se alkoi vuoden 2020 alkukeväällä. Sain oudon puhelun, jossa soittaja halusi tietää vain yhden asian: olinko minä se, joka käytti puhelinta. Pian tämän jälkeen sain puhelimesta erittäin pahoja astmakohtauksia. Käytin sitä jutellessani vain 2–3 minuuttia. Se oli kuin painetta rinnassa, enkä pystynyt hengittämään normaalisti ja kesti noin 8–12 tuntia. En aluksi epäillyt, en vain ymmärtänyt.
Pian tämän jälkeen viisi kissanpentua ilmestyi yllättäen ja eläinlääkärin mukaan "ei ole tiedossa tällaista kissasairautta". Aluksi ne näyttivät osittain halvaantuneilta ja ontuivat, sitten kaksi päivää myöhemmin ne kaikki saivat hengenvaarallisen tason keuhkokuumeen, kaikki! Raukat nukkuivat pöydän alla matolla, ja niiden yläpuolella oli puhelimeni yöksi. Siinä vaiheessa yhdistimme pisteet ja luovuimme matkapuhelinten käytöstä niin paljon kuin mahdollista, romutimme wifi-yhteyden (verkko on kaapeliyhteydellä) ja suojasimme talon. Siitä lähtien ne ovat olleet kunnossa.
Oli toinenkin tapaus, paljon lievempi (vain ontumisvaihe), ja he toipuivat parissa tunnissa. Se tapahtui, kun unohdimme sammuttaa Bluetoothin tabletista, jota olimme käyttäneet ihmisten MAC-laitteiden tarkistamiseen, ja sitten unohdimme sammuttaa sen ja jätimme sen lähelle nojatuolia, jossa he nukkuivat.

Olen sataprosenttisen varma, että he käyttävät laitteitamme ohjelmiston kautta tai vihaisesti sinua vastaan ​​G- ja satelliittikäyttöön, en tiedä. Jotkut ihmiset, jotka ovat "rokotettuja" perusteellisesti, ovat edelleen terveitä. Minä ja mieheni kärsimme usein sähköiskuista. Pahinta oli, kun hän sai "auringonpolttaman" yöllä poltettuaan savua avoimessa ikkunassa. "Auringonpolttama" vaikutti vain ikkunan "puitteiden" yläpuolella oleviin kehon osiin. Ikkunan alla oleva seinä on EMF-suojattu, ikkunassa (tällä kertaa hänen selkänsä takana) on hopeakalvot (peilaavat, lähettävät säteilyä takaisin) – hänen selkänsäkin sai "auringonpolttaman" ja hänellä oli aivan yhtäkkiä erittäin pahasti turvonneita imusolmukkeita.

Ne pommittavat meitä, piste.

Demeter
Demeter
Vastata  Abigail
2 vuotta sitten

Olen täysin samaa mieltä kanssasi Abigail, en vain pysty ilmaisemaan kaikkia henkilökohtaisia ​​ajatuksiani yhdessä kommentissa. Se olisi joka tapauksessa kirjan kokoinen, jos yrittäisin, eikä kukaan vaivautuisi lukemaan sitä.

Kuten Icke, minäkin ajattelen, että elämme käyttöjärjestelmätyyppisessä simulaatiossa, mikä on minusta todella järkevää. Kommentissasi kuvailemasi asiat ovat sitä, mitä kutsun taajuuksiksi, uskoen, että meihin vaikuttavat sekä hyvät että huonot taajuudet. Olen täysin varma, että meitä pommitetaan haitallisilla, jopa pahoilla taajuuksilla.

Henkilökohtaisesti pyrin edistämään hyviä taajuuksia elämässäni. Olen ollut kasvissyöjä/vegaanismiin taipuvainen yli 40 vuotta, käytän eteerisiä öljyjä hajusteissa, rauhoittavaa valoa yöllä jne. Kyllä, olen yksi niistä rentoista ihmisistä, jotka pitävät silmällä, mitä tapahtuu, mutta eivät murehdi siitä, mille en voi mitään.

Uskomus siitä, että tämä on simulaatio, auttaa minua todella paljon. Mielestäni on tärkeää olla tietoinen tapahtumista ja tiedottaa siitä muille, jotta toivottavasti hekin pystyvät käsittelemään useimpia huonoja taajuuksia.

Toivottavasti siinä on jotain järkeä.

Demeter
Demeter
Vastata  Demeter
2 vuotta sitten

Voi ei, joku raukka, pimeyden vallassa oleva sielu on ollut todella kiireinen äänestäessään kommenttejani. Se saattaa tarjota heille tilapäistä helpotusta vaivoihinsa, mutta pahentaa vaivaa hyvin nopeasti.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Demeter
2 vuotta sitten

Icke on myös valeprofeetta, jolla on paljon totuutta, mutta joka vastineeksi johtaa meidät polulle, joka ei johda mihinkään. Matrix-elokuva ei ollut vihje, ilmestys, vaan vertauskuva nykyajan orjuudesta.

Tämä avaruusolentoihin, Matrix-elokuviin ja avaruuselokuviin liittyvä repliikki tuli hyvin yllättäen. SEN JÄLKEEN he lähettivät amiraali Byrdin Etelämantereelle, hän palasi kertomaan löydöstä ja kuoli äkillisesti.
Nämä tapahtuivat nopeasti:
NASA perustettiin ja lavasti kuulaskeutumisen
Selkämme takana olevat maat tekivät Etelämanner-sopimuksen.
NASAn idiootit yrittivät murtaa taivaankannen ydinaseilla, mutta epäonnistuivat. Jopa nimet olivat paljastavia, operaatio Fishbowl ja operaatio Dominik (Herran).

Pointtina on, ettei ole olemassa tunnettujen psykopaattien yläpuolella olevia auttajia ja ylivaltiaita. He löysivät Etelämantereelta jotain tärkeää, yhtä tärkeää, että he aloittivat täysimittaisen desinfokampanjan ja sodan meitä vastaan.

He alkoivat pommittaa meitä UFO-tarinoilla, matelijoilla, valeavaruudella ja nyt uusimpia ovat "elät matriisissa" tai liittyminen YHDEN olemukseen (mukava vaihtoehtoinen nimi suunnitellulle yhden uskonnolle).

Vaikka kyseessä olisi Jumalan matriisi Saatanan henkilökohtaista matriisia vastaan, minusta kontrollointi- ja teurastuskokeet ovat hyvin todellisia.
Minkään todellisen, hyödyllisen avustajan kanssa he eivät tekisi sellaisia ​​virheitä kuin sulkeessaan taivaankannen.

Todennäköisesti tunnet olosi matriisimaiseksi, koska he jatkuvasti pilaavat yhteiskuntaa uusilla sairailla poikkeavuuksilla. Mene ulos, rakas Demeter, halaa kissaa tai koiraa, tunne kuinka lämpimiä, rakastavia ja aitoja he ovat. Poimi omena puusta, sano "tank sinut puuhun" ja ala pureskella hedelmää, tuo makea, virkistävä tunne tuntuu matriisilta?🙂

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Demeter
2 vuotta sitten

Kirjoitin pitkän vastauksen otsikolla "odottaa moderointia". Emme, emme elä matriisissa. Halaa koiraa tai kissaa, haistele sitä, suutele sitä, nauti niiden onnesta ja rakkaudesta – onko se tarpeeksi todellista?
Jos uskot eläväsi Matrixissa, et enää arvosta elämää, koska sillä ei ole väliä mitä tapahtuu, kaikki on vain simulaatiota. Niin kauan kuin kyseessä on vain sinä – se on sinun päätöksesi. Mutta se ei todellakaan ole Matrix millekään lemmikeilleni, olivatpa ne onnellisia tai kärsiviä.

Näen tämän matriisijutun erittäin vaarallisena psykopaattina, erityisesti lapsillemme, jotka elävät jo valmiiksi hyvin sairaassa ja julmassa maailmassa. Kun he uskovat siihen, he joko jäävät entistä enemmän koukkuun valheelliseen todellisuuteen, kuten metaversumiin, tai tekevät itsemurhan paetakseen matriisista.

Aika ostaa lapsille lemmikkejä ja raahata heidät luontoon tasapainon löytämiseksi.

Demeter
Demeter
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Siunatkoon sinua Abigail, mutta olet väärässä. En todellakaan usko, että elämme minkäänlaisessa Hollywood Matrixin kaltaisessa tilanteessa. Icke voi hyvinkin olla väärä profeetta, joka tarjoaa totuuden murusia, ja hän voi myös olla vilpitön sanomisissaan. Minulle sillä ei ole väliä, koska niin monessa muussakin asiassa kuuntelen sitä, mikä minusta tuntuu loogiselta, vaikka se olisi vain hetken aikaa, kunnes jotain todennäköisempää ilmaantuu.

Uskon rakastavaan Luojaan ja mielestäni me elämme hänen luomansa kauniin kodin simulaatiossa, jossa esiin nousseet eksistentiaaliset kysymykset voidaan esittää. Minusta tuntuu loogiselta, että todellinen kotimme oli rakkauden työ ja olen varma, että se on ihmeellisempi kuin nykyinen ymmärryksemme. Olen myös varma, että hän tiesi, että hänen luomukselleen annettu vapaa tahto tarkoitti, että eksistentiaalisia kysymyksiä tulisi aina esiin, joten hän teki järjestelyjä niiden esittämiseksi. Siksi simulaatio, jossa luulen meidän olevan olemassa, on olemassa.

Olen henkilökohtaisesti melko avoin mielelle, joten olen aina avoin uudelle tiedolle, mutta yllä selittämäni vaikuttaa minusta tähän mennessä loogisimmalta.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Demeter
2 vuotta sitten

Kiitos selvennyksestä ja anteeksi, jos ymmärsin väärin. Jakaisin mielelläni näkemyksesi, mutta luultavasti surullisen elämäni vuoksi näen Luojan erittäin älykkäänä, mutta myös melko sadistisena voimana. Tietysti silti paljon parempana kuin nykyiset hallitsevat satanistipsykopaatit, mutta jos olisin Luoja, olisin luonut maailman, jossa meitä ei tuomita syömään toisiamme. Kasveillakin on tunteet, Roselab: Vera, laulava aloe vera -kasvi. Lisäksi luomistapamme vuoksi uusin ja parhaiten toimiva syöpähoito on tiukasti lihansyöjäruokavalio. Mutta vaikka emme söisi lihaa, olemme kauhuissamme, kun hai syö ihmisen tai karhun, mutta pienimmästäkin tasosta lähtien syömme toisiamme kauhutappamisessa, enimmäkseen puoliksi elävältä, hämähäkki ötökän, kissa hiiri jne. Tuolla älykkyyden tasolla, miksi maailma on niin julma? Joka tapauksessa päädyin ihailemaan Luojan älykkyyttä, mutta myös tuomitsin hänet/heidät tästä sadismin tasosta.

Demeter
Demeter
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Ei hätää Missy, kuten sanoin edellisessä kommentissa, voimme ilmaista vain niukasti ajatuksiamme kirjoittamatta kirjan mittaista kommenttia. Väärinkäsityksiä on hyvin helppo syntyä.

Olen itse ollut siellä ja ajattelin samaa monesta muustakin mainitsemastasi asiasta. Jos kuitenkin luet, mitä Ensimmäisessä Mooseksen kirjassa sanotaan olemassaolostamme ennen lankeemusta täydellisyydestä, vaikuttaa siltä, ​​että mainitsemasi julmuudet ja pahuus ovat lankeemuksen tuotetta.

Siksi mielestäni me olemme olemassa todellisen kotimme simulaatiossa. Kysymykset Luojamme ohjauksen kuuntelemisen tarpeesta saavat nyt selkeimmän vastauksen, eivätkä ne enää tule esiin.

Toivottavasti tämä on jotenkin järkevää. Itse toivon eläväni oikeassa kodissamme, jossa voimme saavuttaa todellisen potentiaalimme.

Jean-Marc PENNORS
Jean-Marc PENNORS
Vastata  Abigail
2 vuotta sitten

Olet täysin oikeassa; COVID-19 alkoi marraskuussa 2019; huhtikuussa 2020 he lähettivät "taivaalle", korkealle ilmaan TUHANSIA "satelliitteja"...joita EI tarvittu...mikään muu.

Dukes
Dukes
2 vuotta sitten

En ole tiedemies, olen insinööri. Mutta koska olen ollut skeptikko koko ikäni (nyt 63), olen tehnyt valtavasti tutkimusta siitä lähtien, kun tuo ilmiselvästi tekaistu pandemia alkoi.

Furiinin pilkkoutumiskohta…

Lukiessani tästä pari vuotta sitten saattoi päätellä, ettei tätä tiettyä "kohtaa" voinut esiintyä luonnossa. Se oli manipuloitu laboratoriossa. Uskon, että Modernalla (CIA) on patentteja tähän. Heillä oli myös patentteja "rokotteen" ainesosille ennen "pandemian" alkua.

Tämä kaikki on vain hämmennystä jo ennestään hämmentyneessä tilassa.

Olen lukenut NO-viruksen kannattajista, mutta koska en ole virologi, en voi vahvistaa tai kumota heidän teorioitaan.

Toivottavasti tämä ratkeaa jollain tapaa, koska se vain mudoittaa jo ennestään paksua suota.

Muistakaa, että tämä on PSYKOLOGISTA sotaa mielissämme.

Pysy turvassa, pysy terveenä ja pidä mielesi avoimena.

ÄLÄ luota KENENKÄÄN tässä nykyisessä tilanteessa.

Paljastus? Mieleeni nousee kysymyksiä..

Kiitos

Sam
Sam
Vastata  Dukes
2 vuotta sitten

Olen tämän artikkelin kirjoittaja. Olen kokenut biolääketieteen tutkija, joka on tehnyt diagnostisia virologisia testejä useiden vuosien ajan. 

Mitä tulee tutkimukseesi "furiinin pilkkoutumiskohdasta", tutkimasi data on bioinformatiikkaa. Tämä data ei ole peräisin tieteellisen menetelmän mukaisesti puhdistetuista/eristetyistä viruspartikkeleista. Se on luotu sekvensseistä, jotka on saatu monimutkaisesta monilajisesta biologisesta keitosta, ja sitten manipuloitu epätieteellisillä bioinformaattisilla tietokoneohjelmilla. 

Furiinin pilkkoutumiskohta ei syntynyt luonnossa, se luotiin tietokoneella. Sitä ei manipuloitu laboratoriossa, koska manipuloitavaa hiukkasta ei ollut. Rokotteiden ainesosien patentit eivät millään tavalla todista virushiukkasen olemassaoloa, eivätkä myöskään "covid"-psyko-operaation edistyneet tiedot ennen sen lanseerausta.

Ei ole mitään syytä hämmentyä, sillä monet ihmiset ovat kirjoittaneet tästä aiheesta laajasti. Mike Stone (viroLIEgy) ja tohtorit Sam ja Mark Bailey ovat erinomaisia ​​tiedonlähteitä aiheesta. Olen myös kirjoittanut useita artikkeleita tästä tärkeästä aiheesta (lisää tulossa).

Vesien sotkejilla on omat etunsa tai he eivät tiedä virologien käyttämien pseudotieteellisten menetelmien yksityiskohdista.

Frank Jacob
Frank Jacob
Vastata  Sam
2 vuotta sitten

Sam, kiitos tämän upean ja hyvin tutkitun artikkelin kokoamisesta. En ole tiedemies, mutta käytin muutaman vuoden "virus"-teorian tutkimiseen. Johtopäätökseni heijastelevat sitä, mitä olet tässä osuvasti tiivistänyt. Uskon paljon enemmän, että tapahtumilla on tekemistä nanoteknologian käytön kanssa transhumanistisen agendan edistämiseksi. jota pohdin haastattelussa Dr. Ana Mihalcean kanssa. Olisiko mahdollista haastatella sinua kanavaani varten? Mielestäni tämän tiedon pitäisi levitä mahdollisimman monelle. Jos kyllä, lähetä minulle yhteystietosi. Kiitos paljon.

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Dukes
2 vuotta sitten

Anteeksi Duke, tämä on uusi rivi, jota nyt kuuluu kaikkialta.OLEN lukenut NO-viruksen kannattajista, mutta koska en ole virologi, en voi vahvistaa tai kumota heidän teorioitaan.

Koska he eivät pysty todistamaan olemassaoloa, uusin on: Se on EI OLE PÄÄTTÄNYT, mutta on hyvin todennäköisesti olemassa "mikä sai minut sairastuttamaan" tai "pakenevat bioaseet ovat todellisia" perusteella – ehdotettu johtopäätös massoille: Älä välitä siitä, tämä keskustelu ei lopu koskaan, mutta sinulla oli influenssa, joten virusten on oltava olemassa.

En minäkään ole ammattilainen, mutta vilpillisen eristämisen prosessin ymmärtäminen on hyvin yksinkertaista. Jopa lapselle.

HART yritti juuri samaa: "emme voi todistaa, mutta niiden on oltava olemassa"

Mockingbird-median uusin.

Lumihiutale
Lumihiutale
2 vuotta sitten

Uutta virusta ei ehkä ole, mutta veritulpparuiskeet ovat silti tappavia aseita. Niiden on todistettu sisältävän nanoteknologiaa ja hydrogeeliteknologiaa, ja "äkillisestä kuolemasta" kertovien raporttien pitäisi riittää herättämään empatiaa tällaista artikkelia kirjoitettaessa.

Sam
Sam
Vastata  Lumihiutale
2 vuotta sitten

Kirjoitin tämän artikkelin. Olen myös kirjoittanut verihyytymispistoksista. Kaksi sukulaistani on nyt kuollut verihyytymispistosten seurauksena. Serkkuni joutui sairaalaan ensimmäisen pistoksensa jälkeen ja eräs toinen sukulainen on nyt vakavasti sairas. Väitätkö, että minulta puuttuu empatiaa?

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Sam
2 vuotta sitten

Hyvä Sam, jos sinulla on aikaa, etkö olisi niin ystävällinen ja perehtyisi DNA-petoksiin? Heidän toinen ja edelleen vahva "aseensa" on "sekvensointi" ja sen käyttäminen todisteena. Tietenkin vain jos olet kiinnostunut, olet jo kirjoittanut loistavaa materiaalia.

Sam
Sam
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Olen aina kiinnostunut levittämään totuutta. Voitko selittää tarkalleen, mitä tarkoitat "DNA-petoksella"?

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Sam
2 vuotta sitten

Northen Tracyn amino-aika, totuus genetiikasta
Lääketieteellinen keskustelu, Genome in Dissolution, 2008 Kalifornia
Tohtori Tom Cowan (odysee) DNA: Onko se todella sitä, mitä luulimme? Webinaari 3. toukokuuta 2023 alkaen

Yksi suurimmista huijauksista ikinä, muuttaa kaiken, mutta englantini on heikkoa enkä tiedä myöskään asianmukaista ammatillista tietämystä.

Hyvin todennäköistä, että jopa heidän patentoitu siemenpelinsä on huijaus. Puhumattakaan heidän "testeistään", joissa he päättävät sinun olevan murhaaja DNA:si perusteella. Se tekee mRNA:n ja geenien muokkaamisen (kohdennetun mutta satunnaisen) mahdottomaksi. Ole hyvä ja tutustu, aloita Northern Tracyn testistä. Kiitos.

Islander
Islander
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Englantisi kuulostaa minusta ihan hyvältä!

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Islander
2 vuotta sitten

Ei kiitos, mut ei. 🙂
Northern Traceyn materiaali itsessään on hieno tutkimustyö, mutta liian pitkä ja monimutkainen, sillä ihmiset eivät pidä paljoa lukemisesta. Annan Samille linkin kirjallisiin materiaaleihin.

Sam
Sam
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Tämä on mielenkiintoinen aihe. Teknisistä syistä en pysty tekemään pitkiä videoita. Onko sinulla tästä mitään hyvää kirjallista tietoa, jota voisin opiskella?

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Sam
2 vuotta sitten

Helppo ymmärtää, suurelle yleisölle levitettävä yhteenveto, kiitos? (En täysin ymmärrä kaikkea osittain ammatillisen perustaidon puutteen ja rajoittuneen englannin kielen taitoni vuoksi), en sovi, yksi virhe ja voin kyseenalaistaa koko asian. Se on liian tärkeä.
https://northerntracey213875959.wordpress.com/2021/06/30/the-amino-age-and-the-new-abnormal-doctors/
(kommentitkin kiinnostavat)

Genetiikan keskustelu (Traceyn tueksi)
https://www.medicdebate.org/node/2208?language=en

Sam
Sam
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Mielenkiintoista. Yhdessä näistä artikkeleista mainitaan tohtori Harold Hillman. Olen jo kirjoittanut hänestä artikkelin otsikolla "nykyaikainen lääketiede hiekalle rakennettu linna", joka saattaa kiinnostaa sinua.

Saarelainen
Saarelainen
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Noilla linkeillä on paljon teknisalan sanastoa, mutta yksi asia jäi KYLLÄ mieleeni kaiken luettuani (etenkin toisen linkin), ja se on JUMALA!
Tiedemiehet yrittävät päästä perille asian ydin (Job 19:28) on kuin he yrittäisivät laittaa munakokkelin takaisin kuoreensa – se ei onnistu (vain videon toistolla!).

Voitko etsimällä löytää Jumalan, voitko löytää Kaikkivaltiaan täydellisesti?
Se on korkea kuin taivas; mitä sinä sille voit tehdä?
Syvemmällä kuin helvetti, mitä sinä siitä tiedät?

Job 11:7–8.

John Rawlins
John Rawlins
2 vuotta sitten

Jos viruksia ei ole olemassa, miten ihmiset ovat saaneet polion (Googlen mukaan viruksen aiheuttaman) ja miksi poliorokotteet suojaavat ihmisiä?

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  John Rawlins
2 vuotta sitten

Sen aiheuttivat lasten päälle ruiskutetut torjunta-aineet. Voit edelleen löytää sanomalehtimainoksia silloisilta ajoilta, joissa luki "DDT on hyväksi sinulle", hymyilevällä lehmällä, kotirouvalla ja lapsella. Kun se kuihtui, Yhdysvallat myi varastot Eurooppaan, ja polio"epidemia" alkoi täälläkin.
Tiedot: Eleanor McBeanin Myrkytetty neula, ladattavissa ilmaiseksi osoitteesta whale.to ja osoitteesta Truthcomestolight.com

Dave Owen
Dave Owen
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

Hei Abigale24,
Olet niin oikeassa, poliota jopa kutsuttiin kesätaudiksi.
Koska silloin maanviljelijät käyttivät DDT:tä.
Se parani pääasiassa vasta, kun DDT kiellettiin.
Myöhemmin se oli peräisin rokotteesta, kuten C19.

Islander
Islander
Vastata  John Rawlins
2 vuotta sitten

"Googlen raportoimana"? Sen pitäisi herättää varoitusmerkki!!

marlene
marlene
2 vuotta sitten

Kuten epäilinkin. Loistavaa. Miksi sinulta kesti niin kauan jakaa se, mutta kiitos että annoit minulle, meille, keskustelunaiheet, jotka tarvitaan puhkaistaksemme hölynpölyn verhon.

Schantz
Schantz
2 vuotta sitten

Lauantai, 30. marraskuuta 2019

Yhteysraportti 728

Ptaah:
Joten kaikkia Yhdysvaltain valtion virkamiehiä on kutsuttava samalla tavalla valtio- ja ihmiskuntarikollisiksi ja tässä suhteessa heidät on asetettava samalle tasolle kuin natsi-imperiumi 20-luvulla.

Sama periaate on aina vallinnut myös Kiinassa, ja vallitsee edelleen, … (Huomaa kuva: Koronavirusta koskevan rikosoikeudellisen tutkimuksen alkuperä on 1970-luvulta peräisin oleva päätös. 

Tuolloin Kiinan johtaja Mao Zedong tapasi kostonhimoisen amerikkalaisen kansalaisen, joka esitteli Kiinan puoluejohtajalle ajatuksen viraalisen bioaseen kehittämisestä. Mao Zedong otti ajatuksen omakseen ja oli pannut sen täytäntöön salassa. Tätä työtä tehdään edelleen ja josta koronavirus on nyt syntynyt. 

Tämä kuitenkin ilman, että Kiinan nykyinen hallitus olisi millään tavalla mukana hankkeessa tai sillä olisi siitä pienintäkään tietoa).

1970-luvulla Kiinan valtionhallitsija Maon ja erään amerikkalaisen välillä tehtiin päätös salaisesta laboratoriotutkimuksesta, ja tämä päätös on pysynyt voimassa tähän päivään asti ja sitä jatketaan edelleen, koska viha kirjaimellisesti kestää sukupolvien ajan.

https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/Contact_Report_728

https://www.futureofmankind.co.uk/w/index.php?search=Mao&title=Special%3ASearch&go=Go

https://www.futureofmankind.co.uk/w/index.php?search=Wuhan&title=Special%3ASearch&go=Go

Mao ja kostonhimoinen amerikkalainen näkyvät alla olevassa linkissäni.

https://brighteon.social/@Schantz

Skyfallonhead
Skyfallonhead
2 vuotta sitten

Virus? Taivas putoaa päällemme? Syy homeostaasimme muutoksiin ei ole koskaan yksi asia. Suurin paljastus tässä on se, mitä on tapahtunut alan veteraaneille, jotka ovat samaa mieltä siitä, että virusteoria on väärä. Tässä on kyse isoista rahoista. Hyvin surullista, että ihmiset eivät pysty unohtamaan omaa tietämättömyyttään ja pelkoaan ja ymmärtämään, mitä raha tekee.

Kalle Möllmann
Kalle Möllmann
2 vuotta sitten

Jos ymmärrän oikein – sanaa "virus" (määritelmä: myrkky) on käytetty naamiointina – tuossa hiljattain käydyssä salaisessa VÄESTÖKAUDEN SODASSA, jossa oikeita ihmisiä kuoli useista syistä... ?
.
Mitä tarkalleen ottaen käytettiin tuona tuntemattomana BIOAseena – TAPPAA IHMISET JA VÄESTÖTTÄMÄÄN PLANEETALTA – ellei se ollut mikään virus?
.
Vai ovatko BIOASEET – kuten natsien käyttämä "SARIINI" tai Yhdysvaltain ilmavoimien Vietnamin "agent orange" tai heidän SÄÄMANIPULOINTIIN käyttämänsä myrkky, jota "Me kansa" kutsumme "kemikaalivanoiksi" – myös tieteisfiktiota...?

Abigail 24
Abigail 24
Vastata  Kalle Möllmann
2 vuotta sitten

Säteily + tappavat sairaalaprotokollat.
Jopa vuoden 2019 influenssarokotteet (ainakin kaksi tyyppiä) sisälsivät grafeenioksidia, joka reagoi ympäristön ionisoimattoman säteilyn kanssa (langattomat laitteemme ja niiden antennit), mutta 5G itsessään voi ja luultavasti aiheuttikin joitakin tapauksia, esim. Wuhanissa, New Yorkissa, risteilyaluksilla. 60 GHz:n taajuudella pelaaminen ei vaadi ylimääräistä grafeenioksidia ollakseen tappava.

Yhteenveto: He käyttivät erilaisia ​​tappamismenetelmiä, mutta kaikki kutsuttiin covid-tapauksiin.

Jean-Marc PENNORS
Jean-Marc PENNORS
Vastata  Abigail 24
2 vuotta sitten

oikein; he testasivat kaikkia erilaisia ​​teknologioitaan/aseitaan. Kuten he tekevät monissa sodissa, Afganistanissa jne.

Demeter
Demeter
2 vuotta sitten

Tarkistin tämän artikkelin uudelleen ja olen henkilökohtaisesti kiehtonut siitä, ettei siinä käytetä muita kuin totuuspohjaisia ​​uutissivustoja, altnews.orgia lukuun ottamatta. Se oli kommenttiemme alussa.

Vihjaa, että monet kommentit täällä ovat liian epämukavia/totta tavallisten työryhmien suositeltaviksi. Ehdottomasti kaukana vain minun kommenteistani, paljon mielenkiintoista asiaa käsitellään tämän artikkelin alla.

Kiinnostaisi tietää, onko muilla mielipiteitä tästä.

DMX
DMX
2 vuotta sitten

Hei herra Simon Lee
Toivottavasti vastailet edelleen kommentteihin täällä.
Luin tämän artikkelin suurella mielenkiinnolla. Tämä on ensimmäinen kerta, kun näen perusteluja, jotka tukevat virusten puuttumista koskevaa argumenttia. Kiitos.
Minulla on kysymys:
Olen lukenut, että niin kutsuttua espanjantautia pitäisi oikeasti kutsua Rockefellerin flunssaksi... He ruiskuttivat kymmeniä tai tuhansia amerikkalaisia ​​sotilaita ja lähettivät heidät sitten ensimmäisen maailmansodan loppupuolelle levittäen näin "tautia" maailmanlaajuisesti palaavien joukkojen mukana.
Voitko selittää, miten sotilaat, joihin oli ruiskutettu mitä tahansa käytettyä myrkkyä, saattoivat levittää tuon sairauden satoihin tuhansiin muihin ihmisiin?

Sam
Sam
Vastata  DMX
2 vuotta sitten

Hei. Ei ole näyttöä siitä, että espanjantauti olisi tarttuva. Useat yritykset tartuttaa tautia ihmisestä toiseen epäonnistuivat. Mainitsemasi rokotteet olivat bakteeriperäiseen keuhkokuumeeseen, ja ne aiheuttivat sairastumisen vastaanottajilla. Tuolloin otettujen kudosnäytteiden retrospektiivinen analyysi paljasti, että monet ihmiset kuolivat bakteeriperäiseen keuhkokuumeeseen eivätkä "virukseen". Tuolloin oli myös yleistä käyttää erittäin suuria aspiriiniannoksia, mikä oli toinen kuolinsyy monilla ihmisillä. Myös muut tekijät, kuten stressi, aliravitsemus, huono sanitaatio, myrkylliset kaasut ja uusien sodankäyntiin liittyvien viestintäsähkömagneettisten kenttien käyttöönotto, vaikuttivat asiaan.

Vilpitön
Vilpitön
2 vuotta sitten

Koko tämä artikkeli, joka yrittää osoittaa virusten olemattomuuden, ei tarjoa mitään näitä väitteitä tukevaa tutkimusta, saati sitten näyttöä. Ensi kerralla, olkaa hyvä ja yrittäkää ensin, edes etäisesti, esittää jonkinlaista todistetta, joka voidaan jäljittää ja tarkistaa, ja jos joku tiedemies on kiinnostunut, se voidaan toistaa missä tahansa tässä maailmassa. KIITOS. Näin kirjoittajalla näyttää paljon enemmän olevan "oma" agenda.

Jean-Marc PENNORS
Jean-Marc PENNORS
2 vuotta sitten

Laboratoriovuototeorian tarkoituksena on vain "häiritä huomiomme" eli viedä huomiomme pois paljon tärkeämmästä. Kukaan ei halua vapauttaa mitään keinotekoisesti muokattua virusta vahingoittaakseen jotakuta toista yksinkertaisesti siksi, että se voisi laukaista takaisin milloin tahansa. Nämä laboratoriot ovat todennäköisesti tapa varastaa rahaa "meidän" hallitukseltamme.
Mikään virus ei aiheuttanut tautiaaltoja; nuo aallot aiheutti SÄTEILY yöllä tarkasti ajoitetuissa sykleissä. Nämä työkalut olivat luonteeltaan sotilaallisia. Eikö kenelläkään muulla ole näitä työkaluja?

Angie Bold
Angie Bold
2 vuotta sitten

Lipidinanohiukkasjärjestelmä kuljettaa hyötykuormia, jotka ovat uinuvina näissä ihmisissä, kunnes ne aktivoituvat tietyllä taajuudella. Matkapuhelin pitäisi hylätä, koska nämä nanobotit rakentavat kristalliantenneja hermoston ympärille. He ohjaavat ihmisiä etänä. Mutta myös rabieksen kaltainen hyötykuorma on se, mitä on sanottu aiheuttavan heidän fantasiansa zombiapokalypsistä. Ja heidän matkapuhelimensa lähettävät signaalin NaNoboteille ja uusi myrkky vapautuu. Lääkärit ovat monissa podcasteissa sanoneet, ettei ole olemassa sairauksia, on vain myrkkyjä ja loisia. Ja että rokotteet ovat täynnä loisia, jotka ovat lepotilassa vuosia, kunnes jotkin muut toksiinit joutuvat kosketuksiin niiden kanssa ja tässä tulee uusi tauti. Ja että sieniparasiiteilla on itiömunapusseja, jotka näyttävät identtisiltä kasvainten kanssa. Demoniset psykopaatit, joilla on langenneilta enkeleiltä saatua tietoa, luultavasti uhkaavat tappaa meidät kaikki, elleivät johtajat suostu vanhusten ja vammattomien kansanmurhaan ja tiedota, että mielestäni he haluavat vain ihmisiä, jotka selviävät näistä myrkkyistä. Koska silti loi hybridi-mutanttirodun. Kävelevät keskuudessamme ja juovat verta ja syövät meitä, Jeesuksen verilinjan ihmisiä. Mutta vain pelastumattomat voidaan vangita ja uhrata. En usko, että uudestisyntyneiden kristittyjen lapsia voidaan varastaa ja uhrata. Miksi niin kutsutut kristilliset kanavat, jotka paljastavat näitä kauheita asioita, raportoivat siitä, kuinka moniin tosi kristittyihin nämä juonet ovat vaikuttaneet vuosien varrella? Miksi johtajamme konsultoivat samoja langenneita enkeleitä, jotka loivat Genesiksen jättiläiset? Ihmiset ovat itse asiassa ylpeitä siitä, että kuuluvat kaltaisiinsa. He uskovat olevansa valloittajia, hallitsevaa rotua, ja he vetävät jälkeläisiään ajattelemaan, että Raamatun Jumala on valehtelija tai paha, ja he rakentavat armeijan Jumalaa vastaan ​​käyttäen kristillissydämisiä sotilaitamme tekemään likaisen työn. Tässä on tarina eronneista lapsista unelmamaassa. Mielestäni nämä okkulttiset paskiaiset ovat keksineet miten sieluja pinotaan ja vaihdetaan jne. mutta Jumala salaa suunnittelee kaiken tämän tarkoitustaan ​​varten. Heidän täytyy olla Jaakobin kadonneiden heimojen verilinjan lapsia. Rukoilkaa uhrattujen ja abortoitujen vauvojen sielujen puolesta, sillä Jumala on löytänyt kaikki kadonneet lampaansa pois kadonneelta valtatieltä. Maapallo on meidän keskellämme. Mihin heidän kestävyytensä ja itsemurha-ajatusten ylijäämisensä ansioksi luetaan särkyneiden sydämien aiheuttama kunnia? Musiikki. Saarnaajat kutsuvat sitä paholaismusiikiksi, vaikka okkulttisia symboleja on kaikkialla kristillisessä musiikkimediassa. Jälleen kerran Gif on salaa (heille) vallassa, ja ainoa tapa, jolla enkelit voisivat palvella meitä, hänen valittuja lapsiaan, olisi jos he olisivat maan enkeleitä, jotka kirjoittavat lauluja rakkaudesta ja menetyksestä ja parantavat särkyneitä sydämiä. Se on teoriaa. Mutta minulla on Pyhä Henki oppaanani, ja jos olen väärässä, tämä on täällä jopa luettavana. Minä etsin, missä ovat Jaakobin kadonneet heimot. Tälle lapsiryhmälle, joka etsii kehoja sisäänpääsyyn, tuntuu laulettavan monia lauluja, mutta ainoat, joihin he pääsevät sisään, ovat ne, joita tiedemiehet valmistavat demonisten riivaukseen MK-ultra-ohjelmoinnissaan. Jumala avaa oven tai ikkunan niille lapsille, jotka kärsivät traumaperäisen mielenhallinnan ja saatanallisen rituaaliväkivallan demonisista rituaaleista. Saatana on todellinen, ja hän on pahan takana. Mutta Jumala tekee sen niiden parhaaksi, jotka rakastavat Häntä. Meillä on tapana elää kultaisen säännön mukaan ja antaa kaikki kunnia Isälle ja Jeesukselle, Vapahtajallemme. Tule Isän luokse kuin pieni lapsi. Jotkut sanoisivat herkkäuskoista naiivia sokeaa luottamusta. Ja he pitävät sitä todella pahana asiana, kerronpa teille, että se on ainoa tapa tehdä vaikutus Jumalaan
...Isä. Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala. Raamattu sanoo, että me voitamme Saatanan Karitsan veren ja todistuksemme sanan kautta. Tämä on minun todistukseni ja osa on minun teoriaani. Mutta minä vain etsin Jumalan valtakuntaa. Ja totuutta niistä mysteereistä, jotka Isä ilmoittaa. Ensin hänen lapsiaan ja sitten kaikille muille, jotka välittävät. Kokeile Jeesusta. Kaikki rakkauteni. Angela Bold, syntynyt aprillipäivänä 1965. (Ironisen huomion vuoksi*) ei astrologiaa.