Breaking News

Biden ja Starmer aloittivat kolmannen maailmansodan vaivautumatta kertomaan meille

Jaathan tarinamme!


Britannian pääministeri ja Yhdysvaltain väistyvä presidentti ovat aloittaneet kolmannen maailmansodan sallimalla Ukrainan käyttää brittiläisiä ja amerikkalaisia ​​ohjuksia hyökätäkseen Venäjää vastaan. He ovat tehneet tämän julistamatta sotaa tai tiedottamatta äänestäjilleen. Starmer ja Biden ovat toimineet ilman kansalaistensa valtuutusta tai tietoa.

Venäjä on antanut lausunnon, jossa se ilmoittaa tuntevansa nyt oikeutetuksi puolustaa itseään ydinaseilla, ja on antanut presidentti Putinille valtuudet aloittaa ydinohjusten ampumisen Britanniaan ja Yhdysvaltoihin. 

Tri Vernon Coleman uskoo, että Britannia ja Yhdysvallat ovat nyt venäläisten ohjusten ensisijaisia ​​kohteita, ja Lontoo, Cheltenham ja Cotswolds ovat potentiaalisia kohteita.

Älkäämme menettäkö yhteyttä… Hallituksenne ja suuret teknologiayritykset yrittävät aktiivisesti sensuroida The:n raportoimia tietoja. Exposé omien tarpeidensa palvelemiseksi. Tilaa sähköpostilistamme nyt varmistaaksesi, että saat uusimmat sensuroimattomat uutiset. postilaatikossasi…

Pysy ajan tasalla!

Pysy ajan tasalla uutispäivityksistä sähköpostitse

Ladataan


By Tohtori Vernon Coleman

Samalla kun brittiläinen valtamedia pakkomielteisesti murehti epämiellyttävän, tekopyhän poliitikon kuolemaa, joka aiheutti valtavaa vahinkoa maalle, ja poplaulajan hautajaisia, joka ei ollut juurikaan tunnettu nimi, "Free Suits" Starmer (joka oli aiemmin tunnettu ilmaisten lahjojen nappaamisesta, valtavan määrän vanhusten tappamiseen tähtäävän politiikan kannattamisesta ja Britannian maataloudelle aiheutuneesta suuresta vahingosta) antoi hiljaa ja lähes salaa (ikään kuin äänestäjillä ei olisi oikeutta tietää, mitä tapahtui) Ukrainalle luvan käyttää brittiläisiä Storm Shadow -ohjuksia hyökkäykseen Venäjää vastaan. Ja ilman odotusta tai kiitosta Ukraina alkoi käyttää niitä. Tämä seurasi Bidenin päätöstä aloittaa kolmas maailmansota sallimalla Ukrainan ampua amerikkalaisia ​​ATACMS-ohjuksia Venäjälle.

Kaikella kunnioituksella Ukrainan asevoimia kohtaan, epäilen, että on epätodennäköistä, että Ukrainan armeija olisi pystynyt ampumaan mitään näistä hienostuneista ohjuksista ilman ainakin jonkinlaista apua ja tukea – ja siksi brittiläiset ja amerikkalaiset joukot olisivat käytännössä ampuneet ohjukset. Ja niin Amerikka ja Britannia, ilman perinteistä sodanjulistuksen kohteliaisuutta, taistelevat nyt Venäjää vastaan.

Kaikki tämä tarkoittaa tietenkin sitä, että Biden ja Starmer ovat hiljaa aloittaneet kolmannen maailmansodan ja veneet maansa todennäköisesti maailman ensimmäiseen ydinsotaan – ilman äänestäjiensä valtuutusta, lupaa tai tietoa. Kun oman maasi sotilaat ampuvat toisen maan tehokkailla aseilla, se on määritelmän mukaan sota.

Se on kenties juuri sitä, mitä odottaisi Starmerilta, joka jopa nykypolitiikan mittapuulla vaikuttaa häpeämättömältä ja välinpitämättömältä. (Hän ja hänen valtiovarainministerinsä Reeves ovat vastuussa siitä, mikä tulee olemaan Britannian suurin haavoittuvien vanhusten teurastus.)

Venäjä on antanut lausunnon, jossa se tekee selväksi, että se tuntee nyt omaavansa oikeuden puolustaa itseään ydinaseilla. Ja Venäjä on antanut yhdelle miehelle, Putinille, valtuudet aloittaa ydinohjusten ampumisen Britanniaan, Yhdysvaltoihin ja Naton jäsenmaihin.

Viikon alussa Norjan, Ruotsin, Tanskan ja Suomen hallitukset varoittivat kansalaisiaan sodasta. Kansalaisille jaettiin esitteitä, joissa heille kerrottiin, mitä tehdä, ja neuvottiin heitä hamstraamaan ruokaa ja muita tarvikkeita.

”Vapaapukuiset” Starmer ja hänen kirjava miehistönsä eivät tietenkään ole edes vaivautuneet kertomaan Britannian kansalaisille, että he ovat nyt osallisina kolmannessa maailmansodassa – ja venäläisten ohjusten kohteita.

Mitkä Britannian osat ovat ensisijaisia ​​kohteita? Lontoo, tietenkin. Ja Cheltenham – GCHQ-donitsin koti. Cotswolds näyttää tuhoon tuomitulta.

Euroopassa Bryssel Belgiassa on ilmeinen kohde, koska se on Naton päämaja.

Valloittaako Putin ensin Kiovan? Vai tyytyykö hän "poistamaan" Amerikan satelliitit?

Kuka tietää? Mutta briteille, jotka ovat nyt Venäjän tärkeimpiä kohteita, ei ole edes kerrottu, mitä Starmer on aloittanut. Eikä meille ole edes kerrottu, miten sohvasta, vanhoista vessapaperirullien hyllyistä ja kahden metrin teippipalasta tehdään ydinsuojia.

Starmer on tietenkin taas poissa maasta juuri kun kirjoitan tätä. Ehkä hänen tiheät poissaolonsa Britanniasta ovat viesti, jota meidän pitäisi kuunnella.

Biden, joka käytti kuolleen presidenttikautensa viimeisiä viikkoja aloittaakseen sodan, jonka demokraatit epätoivoisesti halusivat aloittaa, on liittynyt Britannian historian huonoimman pääministerin kanssa aloittaakseen sodan, joka lopettaa kaikki sodat.

Toivotan teille kaikille onnea, ystäväni. Pelkään, että tarvitsemme kaiken onnen ja rukoukset, jotka voimme koota.

kirjailijasta

Vernon Coleman MB ChB DSc toimi lääkärinä kymmenen vuotta. Hän on ollut kokopäiväinen ammattikirjailija yli 30 vuoden ajanHän on romaanikirjailija ja kampanjointikirjailija, ja hän on kirjoittanut useita tietokirjoja. Hän on kirjoittanut yli 100-kirjojen jotka on käännetty 22 kielelle. Hänen verkkosivuillaan TÄÄLTÄ, satoja artikkeleita on luettavissa ilmaiseksi.

Tohtori Colemanin verkkosivuilla tai videoissa ei ole mainoksia, maksuja eikä lahjoituspyyntöjä. Hän rahoittaa kaiken kirjojensa myynnillä. Jos haluat auttaa rahoittamaan hänen työtään, osta vain kirja – Vernon Colemanin kirjoja on painettuna yli 100. Amazon.

Hallinto ja suuret teknologiayritykset
Yritä hiljentää ja sulkea The Expose.

Joten tarvitsemme apuasi varmistaaksemme
voimme jatkaa tuomista teille
tosiasiat, joita valtavirta kieltäytyy tunnustamasta.

Hallitus ei rahoita meitä
julkaisemaan valheita ja propagandaa heidän
kuten valtamedian puolesta.

Sen sijaan luotamme yksinomaan tukeenne.
tue meitä pyrkimyksissämme tuoda
sinä rehellinen, luotettava ja tutkiva journalismi
tänään. Se on turvallista, nopeaa ja helppoa.

Valitse alta haluamasi tapa osoittaa tukesi.

Pysy ajan tasalla!

Pysy ajan tasalla uutispäivityksistä sähköpostitse

Ladataan


Jaathan tarinamme!
tekijän avatar
Rhoda Wilson
Vaikka aiemmin se oli harrastus, joka huipentui artikkeleiden kirjoittamiseen Wikipediaa varten (kunnes asiat tekivät dramaattisen ja kiistattoman käänteen vuonna 2020) ja muutamien yksityiskäyttöön tarkoitettujen kirjojen kirjoittamiseen, maaliskuusta 2020 lähtien minusta on tullut kokopäiväinen tutkija ja kirjoittaja reaktiona covid-19:n myötä täysin näkyviin tulleeseen globaaliin valtaan. Suurimman osan elämästäni olen yrittänyt lisätä tietoisuutta siitä, että pieni ihmisryhmä suunnitteli maailman valloitusta omaksi hyödykseen. En mitenkään aikonut istua hiljaa ja antaa heidän tehdä sen, kun he ovat tehneet viimeisen siirtonsa.

Luokat: Breaking News, Maailman uutiset

Merkitty nimellä:

3.3 3 ääntä
Artikkelin luokitus
Tilaus
Ilmoita
vieras
55 Kommentit
Sisäiset palautteet
Näytä kaikki kommentit
Benton
Benton
1 vuotta sitten

Kolmannella maailmansodalla oli petollinen alku Convid-ruiskeilla.

Saarelainen
Saarelainen
Vastata  Benton
1 vuotta sitten

Tämä on totta, mutta TPTB ei ole aina ovat olleet sodassa "meitä ihmisiä" vastaan, emmekä me kollektiivisesti sitä koskaan todella tienneet – se tuli vasta selvemmäksi "Convid"-aikakaudella, ainakin niille, joilla on silmät nähdä se.

Toki aikakausia on aina ollut, huomattavimpina niin kutsutut kaksi suurta maailmansotaa viime vuosisadalla, mutta ne olivat vain keinotekoisia väestökadon tapahtumia, joissa suuri joukko ihmisiä kuoli tarpeettomasti.

Ajan täyttyessä se nähdään ja tallennetaan yksi Suuri sota kautta aikojen; se käytiin Suuren Pettäjä ja Murhaajan (Saatanan) ja ihmiskunnan välillä.

Eli ei kolmatta maailmansotaa – vain saman tapahtuman jatkoa…

Benton
Benton
Vastata  Saarelainen
1 vuotta sitten

Kyllä, mutta Convidin bio-/kemiallisilla aseilla tehty isku koski kaikkia maapallon maita, mikä tekee siitä täysin uuden maailmansodan tapahtuman. Ja he tekivät saman paskan niin kutsutun espanjantaudin kanssa, joka myös oli injektioihin perustuva isku. Onko tämä kolmas osa vai jatkoa heidän aina ennenkin tekemälleen, sillä ei ole lopputuloksen kannalta väliä.

Benton
Benton
Vastata  Saarelainen
1 vuotta sitten

Unohdin Bluetooth-jutun. Ostin "Asus USB-BT500":n noin 20 punnalla ja toolBLEx-ohjelmistolla näen tietokoneella enemmän palveluntarjoajia kuin puhelimellani. Annoin sen toimia 24 tuntia tallennustoiminnolla ja se poimi noin 1800 laitetta. Kun käynnistän sen ilman tallennusta, laitteita on silti noin 350. Aion tilata toisen BT-sovittimen, jota voi käyttää liikenteen nuuhkimiseen ja poikkeavuuksien etsimiseen. Mutta tämä johtaa luultavasti hieman jyrkkään oppimiskäyrään.

Kyllästynyt
Kyllästynyt
Vastata  Benton
1 vuotta sitten

Mikä kolmas maailmansota? Jos jokin on totta, ei tarvitse käyttää väärennettyjä kuvia sodasta.

Benton
Benton
Vastata  Kyllästynyt
1 vuotta sitten

Maailmansodan injektiopuoli on varsin todellinen, ja kaikki tahdottomat uhrit voivat edelleen saada ajan milloin tahansa.

Ukraina-juttu on vain rahankeräys ja yksi "rokotteen" aivovaurioiden keskipisteistä heidän omien vaurioidensa lisäksi.

Kyllästynyt
Kyllästynyt
Vastata  Benton
1 vuotta sitten

Olen samaa mieltä. Tavallista karsintaa.

Ei ole muita puolia kuin yhdistynyt, loismaista "eliittiä" ja tavallista kansaa tuhoava joukko.

Benton
Benton
Vastata  Kyllästynyt
1 vuotta sitten

Suuri osa sumussa tehdystä sodan propagandasta selviää sodasta ja siitä tulee "totuutta", kuten jotkut Ad Nauseam -jutut tekivät toisen maailmansodan jälkeen.

Mutta he ovat pian tyhjentäneet Ukrainan hedelmällisen maaperän, jotta toinen kansa voi muuttaa tilalle, mikä oli luultavasti yksi tämän jutun tärkeimmistä syistä.

CharlieSeattle
CharlieSeattle
Vastata  Kyllästynyt
1 vuotta sitten

Kukaan ei ole enää ottamassa kuvia sodan JÄLKEEN!

ben
ben
1 vuotta sitten

LOL. Muut sivustot ovat puhuneet tästä jo kuukausia. "Ukrainan" koomikko ja hänen amerikkalaiset apurinsa ovat hävinneet sotansa, joten nyt he haluavat yllyttää Putinia tekemään jotain, jotta he voivat sanoa HÄNEN aloittaneen kolmannen maailmansodan. Vain valtamedian idiootit lankeavat siihen (ja siten 3 % Isosta-Britanniasta). Henkilökohtaisesti odotan innolla Lontoon ydinasepommitusta. Se on parasta, mitä on tapahtunut vuosikymmeniin. Veikkaan kuitenkin, että Sax-Coburg ja hänen kaverinsa ovat Bahamalla tuolloin.

CharlieSeattle
CharlieSeattle
Vastata  ben
1 vuotta sitten

Nordstream ei onnistunut suututtamaan Putinia, joten nyt tämä.

Kyllästynyt
Kyllästynyt
1 vuotta sitten

Harhautus. Putin on WEF:n työkalu, Venäjä on osa Etelämanner-sopimusta, osa kuulentohuijausta, osa verihyytymämyrkytystä.

Lajiteltu sota, kai se toimii hyvin rahanpesuun ja huomiomme kääntämiseen. En epäile, että he tappoivat viattomia tehdäkseen siitä todellisempaa tai/ja maananastusta on meneillään. Ukrainalla on erinomainen maaperä maataloudelle. Auta heitä myös luomaan ruokapula pakottaakseen meidät enemmän kontrolliin.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Kyllästynyt
1 vuotta sitten

Entäpä tämä teoriana. Kuten Mee sanoo, Ikuinen sota on suunniteltu, ja taistelut käydään pääasiassa Ukrainassa, Venäjällä, Valko-Venäjällä, Moldovassa ja kyseisellä alueella.

Isossa-Britanniassa, Yhdysvalloissa, Irlannissa ja muissa eurooppalaisissa maissa syntyneet miehet asetetaan asevelvollisiksi ja lähetetään sotaan kuolemaan. Maat, joista he lähtevät, valtaavat sitten vastasaapuneet maahanmuuttajat. Siksi heidät tuotiin maahan, eikä heidän ole tarkoitus kuolla ydinsodassa. He ovat täällä hallitsemassa. Se on suunnitelma.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

”Raivostuneet työmatkalaiset hyökkäsivät Sadiq Khania vastaan, kun Elizabeth-linja on JÄLLEEN suljettuna toisena päivänä peräkkäin 'kaikkien aikojen pahimman merkinantohäiriön' jälkeen – viivästykset vaivasivat kahdeksaa metrolinjaa.”

https://www.dailymail.co.uk/news/article-14131371/TfL-Elizabeth-line-suspended-Sadiq-Khan-London-travel.html

Se näyttää olevan useammin suljettu kuin avoinna. Ehkä sitä ei koskaan tarkoitettukaan rautatieksi, ehkä se rakennettiin ydinsuojuksi.

Kuten näette, olen täysin pätevä salaliittoteoreetikko.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Tuo oli vain hieman sarkastista. Elizabethin linja on hyvin syvällä, YouTubessa on melko monta videota sen rakentamisesta (hae "Crossrail", kuten sitä kutsuttiin rakentamisen aikaan). En yllättyisi, jos siihen rakennettaisiin salaisia ​​ydinsuojia.

Muutamat valitut arvoisista hallitsijoistamme saattavat selvitä hengissä ja myöhemmin nähdä sodanlietsojien juonittelujen seuraukset. Postista – paitsi että tilanne tulee olemaan tätä pahempi, kaupungeissa, joihin iskut kohdistuvat, ei ole jäljellä yhtään muuria –

kommenttikuva.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Tuo oli vain hieman sarkastista. Elizabethin linja on hyvin syvällä, YouTubessa on melko monta videota sen rakentamisesta (hae "Crossrail", kuten sitä kutsuttiin rakentamisen aikaan). En yllättyisi, jos siihen rakennettaisiin salaisia ​​ydinsuojia.

Muutamat valitut arvoisista hallitsijoistamme saattavat selvitä hengissä ja myöhemmin nähdä sodanlietsojien juonittelujen seuraukset. Postista – paitsi että tilanne tulee olemaan tätä pahempi, kaupungeissa, joihin iskut kohdistuvat, ei ole jäljellä yhtään muuria –

kommenttikuva.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

En ole ainoa, jolla on epäilyksiä Lontoosta, katso kirjoitukseni Elizabethin linjasta, tällä miehellä on jonkin verran näyttöä, jota hän käyttää pohjana hyvälle analyysille.

"Suunnittelevatko he Lontoossa valelipun tapahtumaa?"

https://www.zerohedge.com/news/2024-11-29/are-they-planning-false-flag-event-london

jsinton
jsinton
1 vuotta sitten

Katsoin juuri CNN:ää. Ei mitään. Yksi pieni artikkeli aiheesta "Brittiläinen mies vangittu Ukrainassa". ABC:n uutiset, ei mitään. Uskomatonta.

ben
ben
Vastata  jsinton
1 vuotta sitten

Tämä on hyvä todiste median kontrolloinnista. Poikien paskiaisyrityksellä on aivan sama juttu.

Nicholas Ricketts
Nicholas Ricketts
Vastata  ben
1 vuotta sitten

Tai CBS News.

Saatanan hallitsema

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  ben
1 vuotta sitten

”Tukistettu: Scott Hortonin esiintyminen Dave Smithin podcastissa sensuroitiin YouTuben toimesta”

”Suuret teknologiayritykset ovat jälleen kerran yrittäneet hämätä yleisöä sensuroimalla Scott Hortonin esiintymisen, jossa hän keskusteli Ukrainan sotaan johtaneista väärinkäytöksistä libertaarikollegansa Dave Smithin podcastissa.”

Smithin mukaan YouTube poisti hänen viimeisimmän Hortonin esittämän jaksonsa, koska se väitti haastattelun rikkovan sen yhteisöstandardeja. Väitteen monitulkintaisuus on kostotoimi suurten teknologiayritysten rautaiselle mediahallinnolle, jossa ne käyttivät mielivaltaista ja oikukasta omien sääntöjensä täytäntöönpanoa taka-ajattelun saavuttamiseksi. Vaikka taktiikka ei ole mitään uutta, viime vaalikaudella tapahtunut kulttuurinen muutos, jossa suurten teknologiayritysten sensuuri, niiden motiivit ja niiden takana oleva hallituksen vaikutus paljastuivat, sai monet uskomaan, että populismi oli vihdoin voittanut teknokratian.

”Toisin kuin Twitterin omistusvaihdoksen myötä, YouTubea pyörittää edelleen Google, joka on edelleen horjumaton sitoutumisessaan olla yksi sensuuriteollisuuskompleksin eli leviatanin teknokraattisista lonkeroista.”

https://www.zerohedge.com/news/2024-11-27/suppressed-scott-hortons-appearance-dave-smiths-podcast-censorsed-youtube

Haastattelu on saatavilla X:ssä. https://twitter.com/ComicDaveSmith/status/1861771530398580972?ref_src=twsrc%5Etfw

CharlieSeattle
CharlieSeattle
Vastata  jsinton
1 vuotta sitten

AB☪/☭BS?
or
AB/Hölynpölyä?

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  jsinton
1 vuotta sitten

CNN – sarjakuvauutisten verkosto.

Clayton
Clayton
1 vuotta sitten
meee
meee
1 vuotta sitten

Se on pelottelua. Maailman todelliset piilevät voimat hallitsevat jokaista maata. He saattavat haluta monien meistä kuolevan, mutta he eivät aio muuttaa maailmaa taas kivikaudeksi. Miksi he tuhoaisivat oman leikkikenttänsä? Ei tule koskaan olemaan ydinsotaa.

Kyllästynyt
Kyllästynyt
Vastata  meee
1 vuotta sitten

On toinenkin syy: ydinpommit ovat huijausta. Niitä ei ole olemassa. Eivät Hiroshimaan eikä Nagasakiin pommitettu ydinaseella, niitä pommitettiin pahasti, mutta ne pommitettiin ydinaseella. On asia, jonka ihmiset olivat niin tyhmiä, että unohtivat, nimeltään puoliintumisaika. Ydinpommien tapauksessa nuo alueet olisivat asumiskelvottomia satoihin, ellei tuhansiin vuosiin.

Mauin tapauksessa ero ei tietenkään ole suuri. He valloittavat maata ja suuntasivat lämpimämpiin ja mukavampiin alueisiin samalla ohjaten paikallisia länteen sodilla ja enemmän tai vähemmän luonnollisen näköisillä katastrofeilla.

jen
jen
Vastata  Kyllästynyt
1 vuotta sitten

taas yksi, joka höpistää siitä, ettei Hiroshimaan ammuttu ydinasetta tajuamatta, että se oli atomi-, ei ydinasepommi. Jos ydinaseen laukaiseminen tekisi paikoista asumiskelvottomia "sadoiksi, ellei tuhansiksi vuosiksi", niin kaikki koepaikat olisivat myös asumiskelvottomia saman ajan. Mutta sinä vain sanot, että siksi niitä ei ole olemassa!

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  jen
1 vuotta sitten

"Se oli atomi, ei ydinvoima" – Luulin, että ydinpommi ja atomipommi tarkoittavat samaa asiaa? Olenko väärässä, kiitos.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Tarkistin asian – atomipommit ovat ydinpommeja, eräänlainen ydinpommi. Toinen tyyppi on vetypommi, joka tunnetaan myös nimellä vetypommi.

Tarkoitit siis sanoa, että se oli atomi-, ei ydinvoimareaktio.

Keith
Keith
Vastata  jen
1 vuotta sitten

Olen samaa mieltä Fed Upin kanssa, mutta vaikka ydinaseita olisi olemassa, niitä ei tarvitsisi käyttää, koska kastetyllä aseella ja sääaseilla tehdyt aseet ovat tehokkaampia ja tuhoisampia, ja kastetyllä aseella niitä voidaan käyttää paljon tarkemmin ja täsmällisemmin.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  meee
1 vuotta sitten

Tuo ajatus oli iskenyt minuun, Meee. Eliitti ei halua kuolemaa, ja vaikka he selviäisivätkin räjähdyksistä, he eivät halua ylellisen maailmansa muuttuvan kurjaksi elämäksi rauniokasojen keskellä (ehkä he ovat jo paenneet eteläisen pallonpuoliskon piilopaikkoihin), MUTTA NATOn ampuessa nyt ohjuksia Venäjään, Putinilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin taistella vastaan ​​tehokkailla aseillaan, joten mitä NATO tekee? Tuollainen vastakkainasettelu voi johtaa ydinsodan päättymiseen.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

... ja oletko nähnyt Lynsey Grahamia? Hän on hullu, täysin hullu. Hän haluaa saada sodan käyntiin.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  meee
1 vuotta sitten

”Entinen MI6-päällikkö myöntää, että Eurooppa on ”oikeassa sodassa” Venäjän kanssa ja varoittaa, että ”asiat voivat mennä pahasti pieleen hyvin nopeasti” – päiviä sen jälkeen, kun entinen ukrainalainen kenraali vakuutti ”kolmannen maailmansodan alkaneen”

https://www.dailymail.co.uk/news/article-14137271/Ex-MI6-chief-admits-Europe-actual-war-Russia-warns-things-badly-wrong-quickly-days-former-Ukrainian-general-insisted-WW3-begun.html

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  meee
1 vuotta sitten

Tässä on hieman pelottelua, mutta se perustuu näyttöön

"Suunnittelevatko he Lontoossa valelipun tapahtumaa?"

https://www.zerohedge.com/news/2024-11-29/are-they-planning-false-flag-event-london

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  meee
1 vuotta sitten

Tämä on hieman pelottelua, mutta perustuu moniin todisteisiin.

Katso luettelo väärien lippujen tapahtumista, joita on käytetty sotien aloittamiseen.

"Suunnittelevatko he Lontoossa valelipun tapahtumaa?"

https://www.zerohedge.com/news/2024-11-29/are-they-planning-false-flag-event-london

Paavali_741852369
Paavali_741852369
1 vuotta sitten

Sota on keinotekoisesti luotu ja sitä käydään kansaa vastaan; se on vain epätoivoinen lisääntynyt hyökkäysten määrä, joita ihmiset ovat kokeneet vuodesta 2020 lähtien.
Se on kokonaan käsikirjoitus ja sitä on käytetty ainakin Sumeriasta lähtien. Tämä ei ole heidän ensimmäinen "nollauksensa", se on liiketoimintakäytäntö.
Täysin merkityksetöntä kuolemaan johtanutta taistelua keinotekoisesti tehdyssä sodassa.
He kaikki haluavat saman CBDC-orjajärjestelmän, mutta ovat sodassa? Vai onko sodan tarkoitus pakottaa orjuus?
He kaikki työskentelevät väsymättä myös Vatikaanin piilottamiseksi, älkää antako hämätä teitä.

Nicholas Ricketts
Nicholas Ricketts
1 vuotta sitten

Tämä on väistämätöntä. Jumalan sana
sanoo niin. Mutta usko siihen,
Herra Jeesus Kristus TÄNÄÄN
ja pelastu.

jen
jen
1 vuotta sitten

Sotaa ei tule ennen kuin sotaa oikeasti syttyy. Jos niin käy, toivon, että Britannia ja kaikki sen lima pyyhitään pois.

Keith
Keith
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Minäkin asun Britanniassa ja vastasin juuri – kohteliaasti – kahteen kommenttiisi, Jen. Voisitko myös kertoa, miksi se tekee minusta liman?

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  jen
1 vuotta sitten

”Sotaa ei ole ennen kuin sota todella syttyy” – oletko nähnyt Ukrainan kuolonuhrien lukuja? Kuinka monta ruumista tarvitaan ennen kuin näet, että kyseessä on sota?

Saatat luulla sen olevan jonkinlaista ihmeellisen syvällistä ja nokkelaa filosofiaa, mutta se ei ole.

Länsimaat \ NATO eivät enää vaivaudu julistamaan sotaa. He provosoivat sotaa jollain tavalla, esimerkiksi järjestämällä "kapinallisia" Libyassa, perustamalla ISISin jne. ja sitten hyökkäävät. Joten ei ole olemassa sodanjulistusta, joka antaisi sinulle tarkkaa aloituspäivämäärää. Tarkkaile tapahtumia ja havaitse tosiasiallisia sotia.

Tässä on sinulle ihmeellisen syvällinen ja nokkela filosofianpätkä – Jos se kävelee kuin ankka ja vaakkuu kuin ankka, niin se on ankka.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Sanoitko, Jen?

”Entinen MI6-päällikkö myöntää, että Eurooppa on ”oikeassa sodassa” Venäjän kanssa ja varoittaa, että ”asiat voivat mennä pahasti pieleen hyvin nopeasti” – päiviä sen jälkeen, kun entinen ukrainalainen kenraali vakuutti ”kolmannen maailmansodan alkaneen”

https://www.dailymail.co.uk/news/article-14137271/Ex-MI6-chief-admits-Europe-actual-war-Russia-warns-things-badly-wrong-quickly-days-former-Ukrainian-general-insisted-WW3-begun.html

Roger Lewis
Roger Lewis
1 vuotta sitten

Sekä laittomia että roistovaltioita. Sama pätee Uudessa-Seelannissa, Australiassa, Kanadassa jne.

Clayton
Clayton
Vastata  Roger Lewis
1 vuotta sitten

Themythiscanada.com

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

George Galloway oli oikeassa. Kesäkuussa hän sanoi näin:

George Galloway väittää Britannian olevan 'sodassa' kuuden kuukauden kuluessa Keir Starmerin vaalivoitosta ja varoittaa länsimaiden laukaisemasta 'Harmagedonista' työväenpuolueen vaaliohjelman julkistamisen yhteydessä, jossa vannotaan hylkäävän Ukrainan ja Naton.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13547719/George-Galloway-Britain-war-six-months-Keir-Starmer-election-win.html

Heinäkuussa 2024 George Galloway toisti ennustuksensa, jonka mukaan jos Starmer valitaan, hän vie Britannian sotaan kuuden kuukauden kuluessa. Kohdassa 11 minuuttia 20 sekuntia – kuunnelkaa hänen ennustuksensa – aloitus alkaa kohdassa 9 minuuttia 40 sekuntia.

https://www.youtube.com/watch?v=FpwFW_HDW5A

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

SJ, olet oikeassa tässä: "Kaikki niin kutsutut sodat ovat pankkiirien sotia".

Mutta kyseenalaistan tämän: ”Se, että niin kutsutun tiedotusvälineiden prestiitit julistavat ensimmäisen maailmansodan, ei tee siitä totta.” Vaikuttaa siltä, ​​että olet unohtanut tämän tohtori Colemanin kirjoituksessa: ”Kun maasi sotilaat ampuvat maansa tehokkailla aseilla toista maata kohti, se on määritelmän mukaan sota.”

Nuo ohjukset tekevät siitä totta, ja on venäläisiä kenraaleja ja muita huippupoliitikkoja, jotka ovat sanoneet kolmannen maailmansodan todella alkaneen. Minulla on sellainen tunne, että luin yhden artikkelin brittikenraalista, joka sanoi niin. Valehteleva BBC on pitänyt sen salassa, mutta muut brittimediat ovat uutisoineet siitä.

Päätyykö se ydinsotaksi? Toivottavasti ei.

En ole koskaan lukenut Orwellin teosta Vuodesta 1984, mutta uskon sen kertovan eräänlaisesta "ikuisesta sodasta", jota käytetään tekosyynä lisääntyvälle sorrolle ja ihmisten kontrollille. Ihmisille sanotaan: "Sota on rauhaa". Eikö se ole vähän uuskieltä, jota he käyttävät? Hieman kuin "turvallinen ja tehokas".

Ehkä vältämme ydinkatastrofin, mutta elämäämme rajoitetaan vuosien ajan, ruokaa ja energiaa säännöstellään, ja asevelvollisuuttamme rajoitetaan. Niille, jotka lähetetään Ukrainaan, se on todellinen sota.

”Viikon alussa Norjan, Ruotsin, Tanskan ja Suomen hallitukset varoittivat kansalaisiaan sodasta. Kansalaisille jaettiin esitteitä, joissa heille kerrottiin, mitä tehdä, ja neuvottiin heitä hamstraamaan ruokaa ja muita tarvikkeita.”

Siihen mennessä, kun Trump astuu virkaan, meillä pitäisi olla selkeämpi kuva siitä, mihin suuntaan asiat ovat menossa.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Entäpä tämä teoriana. Kuten Mee sanoo, Ikuinen sota on suunniteltu, ja taistelut käydään pääasiassa Ukrainassa, Venäjällä, Valko-Venäjällä, Moldovassa ja kyseisellä alueella.

Isossa-Britanniassa, Yhdysvalloissa, Irlannissa ja muissa eurooppalaisissa maissa syntyneet miehet asetetaan asevelvollisiksi ja lähetetään sotaan kuolemaan. Maat, joista he lähtevät, valtaavat sitten vastasaapuneet maahanmuuttajat. Siksi heidät tuotiin maahan, eikä heidän ole tarkoitus kuolla ydinsodassa. He ovat täällä hallitsemassa. Se on suunnitelma.

Keith
Keith
1 vuotta sitten

”… Lontoon, Cheltenhamin ja Cotswoldsin ollessa potentiaalisia kohteita”.

Toisin sanoen, parlamentti, GCHQ ja Jeremy Clarkson.

Jostain syystä koen tämän ajatuksen oudon rauhoittavana.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Keith
1 vuotta sitten

”Raivostuneet työmatkalaiset hyökkäsivät Sadiq Khania vastaan, kun Elizabeth-linja on JÄLLEEN suljettuna toisena päivänä peräkkäin 'kaikkien aikojen pahimman merkinantohäiriön' jälkeen – viivästykset vaivasivat kahdeksaa metrolinjaa.”

https://www.dailymail.co.uk/news/article-14131371/TfL-Elizabeth-line-suspended-Sadiq-Khan-London-travel.html

Se näyttää olevan useammin suljettu kuin avoinna. Ehkä sitä ei koskaan tarkoitettukaan rautatieksi, ehkä se rakennettiin ydinsuojuksi.

Kuten näette, olen täysin pätevä salaliittoteoreetikko.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Keith
1 vuotta sitten

En ole ainoa, jolla on epäilyksiä Lontoosta, katso kirjoitukseni Elizabethin linjasta, tällä miehellä on jonkin verran näyttöä, jota hän käyttää pohjana hyvälle analyysille.

"Suunnittelevatko he Lontoossa valelipun tapahtumaa?"

https://www.zerohedge.com/news/2024-11-29/are-they-planning-false-flag-event-london

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Nato herättää uudelleen puheet eurooppalaisten joukkojen lähettämisestä Ukrainaan ja varoittaa yritysjohtajia valmistautumaan "sodan aikaiseen skenaarioon"

Artikkelissa – ”Britannia on jälleen kerran eturintamassa vaatimassa Naton syvempää osallistumista sotaan, joka uhkaa minä hetkenä hyvänsä räjähtää kolmanneksi maailmansodaksi ydinasevaltojen kesken. Esiin astuu Keir Starmer… Boris Johnsonin haukkamaisten jalanjäljissä.”

– ja – ”Samaan aikaan Naton sotilaskomitean puheenjohtaja, hollantilainen amiraali Rob Bauer, varoitti yrityksiä varautumaan ’sodan aikaiseen skenaarioon’.”

https://www.zerohedge.com/geopolitical/nato-revives-talk-sending-european-troops-ukraine-war

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

”Entinen MI6-päällikkö myöntää, että Eurooppa on ”oikeassa sodassa” Venäjän kanssa ja varoittaa, että ”asiat voivat mennä pahasti pieleen hyvin nopeasti” – päiviä sen jälkeen, kun entinen ukrainalainen kenraali vakuutti ”kolmannen maailmansodan alkaneen”

https://www.dailymail.co.uk/news/article-14137271/Ex-MI6-chief-admits-Europe-actual-war-Russia-warns-things-badly-wrong-quickly-days-former-Ukrainian-general-insisted-WW3-begun.html

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

En ole ainoa, jolla on epäilyksiä Lontoosta, katso kirjoitukseni Elizabethin linjasta, tällä miehellä on jonkin verran näyttöä, jota hän käyttää pohjana hyvälle analyysille.

Katso Lontoossa tapahtunutta hyvin epäilyttävää asiaa ja katso listaa väärien lippujen tapahtumista, joita on aiemmin käytetty sotien aloittamiseen.

"Suunnittelevatko he Lontoossa valelipun tapahtumaa?"

https://www.zerohedge.com/news/2024-11-29/are-they-planning-false-flag-event-london

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

He eivät anna periksi ennen kuin ovat provosoineet kolmatta maailmansotaa.

Boris Johnson vaatii jälleen Nato-joukkoja Ukrainaan

https://www.zerohedge.com/geopolitical/boris-johnson-calls-nato-troops-ground-ukraine-yet-again

Älkäämme unohtako, että huhtikuussa 2022 Johnson lensi Kiovaan romuttamaan rauhansopimuksen. Ukrainan sota olisi voinut päättyä vain kahden kuukauden kuluttua, mutta länsimaat eli NATO eivät aio sallia sen tapahtuvan, joten he lähettivät Johnsonin pysäyttämään sen.