Breaking News

Työväenpuolueen kansanedustajat hylkäsivät vetoomuksen yleisten vaalien järjestämisestä "misinformaation" ja "ulkomaisen puuttumisen" seurauksena.

Jaathan tarinamme!


Maanantaina alahuone keskusteli vetoomuksesta, jossa vaadittiin uusien yleisten vaalien järjestämistä. Tässä ovat tärkeimmät kohdat. Jos et ole yksi niistä, jotka ovat pettyneitä työväenpuolueen hallitukseen tai kansanedustajiin, sinun kannattaa seurata keskustelua. Se osoittaa, miksi miljoonat ihmiset ilmaisivat tyytymättömyytensä ja epäluottamuksensa nykyiseen Ison-Britannian järjestelmään allekirjoittamalla vetoomuksen.

Älkäämme menettäkö yhteyttä… Hallituksenne ja suuret teknologiayritykset yrittävät aktiivisesti sensuroida The:n raportoimia tietoja. Exposé omien tarpeidensa palvelemiseksi. Tilaa sähköpostilistamme nyt varmistaaksesi, että saat uusimmat sensuroimattomat uutiset. postilaatikossasi…

Pysy ajan tasalla!

Pysy ajan tasalla uutispäivityksistä sähköpostitse

Ladataan


Jamie Stone, Skotlannin parlamentin jäsen ja vetoomusvaliokunnan puheenjohtaja avasi keskustelun: ”Muistettakoon, että vetoomukset ovat ennen kaikkea kansalaisvaikuttamisen ja poliittisen ilmaisun väline. Yksittäisinä poliitikkoina jokainen meistä asuu tässä paikassa, tässä parlamentissa, vain äänestäjiemme pyynnöstä, ja on varmasti ensiarvoisen tärkeää, että meidän ja yleisön välillä edistetään aina vuoropuhelua... Viime kädessä työskentelemme kaikkien niiden hyväksi, jotka ovat antaneet nimensä tähän vetoomukseen.”

”Vaaleja ei voida määrätä määräyksen perusteella. On tosiasia, että työväenpuolue sai enemmistön 4. heinäkuuta, ja he pysyvät virassaan toimikautensa ajan tai kunnes pääministeri pyytää hallitsijalta lupaa hajottaa parlamentti haluamanaan ajankohtana.” hän sanoi.

"Mielestäni mikä tahansa hallitus olisi väärässä olettaessaan toimivansa tyhjiössä." hän lisäsi.

Yasmin Qureshi, työväenpuolueen parlamentin jäsen Bolton Southista ja Walkdenista, sanoi: ”Tämä vetoomus on kasvanut osittain suuren väärän tiedon ja osittain ulkomaisen puuttumisen vuoksi.”

Yritetään vetää selitys, että työväenpuolueen hallitus ajaa Ison-Britannian ja sen kansalaisten etuja, mikä oikeuttaa paljon mainostetut "vaikeat päätökset", joita sen on täytynyt tehdä, kuten vanhusten talvipolttoainelaskujen poistaminen, maanviljelijöiden perintöveron käyttöönotto ja kansallisten vakuutusmaksujen korottaminen. Quereshi sanoi: ”Kaikki puhuvat siitä, kuinka voimme elvyttää taloutta, ja se, mitä teemme vihreän energian ja uusiutuvien energialähteiden parissa, luo myös paljon työpaikkoja ja elvyttää talouttamme – [Keskeytys.] Kuulen joidenkin oppositiojäsenten hihittelevän ja nauravan.” 

Qureshin valitettavasti yleisö, joka on nähnyt Ed Milibandin vihreän agendan huijaukseksi, tulee myös virnuilemaan ja nauramaan kommentille. (RW: Minä virnistän ja nauran hänen naurettaville väitteilleen kirjoittaessani.)

Sir Edward Leigh, Gainsborough'n konservatiivipuolueen kansanedustaja, vastasi Qureshille”Olisi typerää jättää tämä vetoomus huomiotta, koska se olisi osoitus yleisön pettymyksestä ja vihasta. En halua olla avoimen puoluepoliittinen, mutta mielestäni hallituksen olisi hyödyllistä olla vain hylkäämättä vetoomusta ulkomailla – ilmeisesti – tai ilkeiden demokraattisten voimien keksimänä. Mielestäni olisi varsin viisasta kuunnella yleisöä. Jos he ovat mustassa aukossa – jos musta aukko todella on – sanon hallitukselle: lopettakaa vain kaivaminen.” (RW: Kuulkaa, kuulkaa)

Sir Edward, joka on Talon isä, antoi sitten työväenpuolueen hallitukselle kipeästi kaivattuja ”isällisiä neuvoja”. (RW: Jos työväenpuolueen hallitus käyttäytyy kuin makeiskaupassa irti päästetyt lapset, kuten he ovat tehneet 4. heinäkuuta lähtien, niin isälliset neuvot ovat juuri sitä, mitä he tarvitsevat.)

”Annoin juuri tuon neuvon hallitukselle. Tietenkään he eivät ota sitä huomioon, mutta uudistuksia tehtäessä on aina hyödyllistä ajatella suurta yleisöä ja sitä, miten nämä uudistukset vaikuttavat ihmisiin ja liittyvät heidän vieraantumisen tunteeseensa”, hän sanoi. (RW: Hän on oikeassa. Työväenpuolueen hallitus toimii kuin ärtyisä ja hemmoteltu lapsi, jolla on paisuteltu ja ylimielinen kuva itsestään.)

Ilmastonmuutoskultin kunnioittamisen lisäksi sanomalla "Meidän on ratkaistava ilmastonmuutos", Sir Edward esittää myös joitakin hyviä näkökohtia. Voit kuulla Sir Edwardsin puheen alkaen osoitteesta aikaleima 16:50.

Hän päätti puheenvuoronsa: ”Neuvoisin hallitukselle seuraavaa: voitte jättää tämän vetoomuksen huomiotta – tietenkin teette niin siinä mielessä, ettei yleisiä vaaleja järjestetä – mutta älkää jättäkö huomiotta sen taustalla olevaa vieraantumisen ja turhautumisen tunnetta.”

Mikä on tietenkin juuri sitä, mitä työväenpuolueen hallitus tekee, kuten Rayleighin ja Wickfordin konservatiivipuolueen kansanedustajan Mark Francoisin huomautus osoittaa.  Hän sanoi”On poikkeuksellista, että keskustelemme vetoomuksesta, jossa vaaditaan yleisten vaalien järjestämistä, vain kuusi kuukautta edellisten vaalien jälkeen. Vielä poikkeuksellisempaa on, että vetoomus keräsi yli 3 miljoonaa allekirjoitusta vain muutamassa viikossa. On myös erittäin huomionarvoista, että Yhdistyneen kuningaskunnan 650 parlamentaarisesta vaalipiiristä kuusi kymmenestä eniten allekirjoituksia keränneestä vaalipiiristä sijaitsee Essexin kreivikunnassa. Tähän sisältyy myös minun vaalipiirini Rayleigh and Wickford, joka on sijalla 10. En näe täällä yhtäkään Essexin työväenpuolueen kansanedustajaa.”

Francois oli tehnyt sen, mitä jokaisen kansanedustajan olisi pitänyt tehdä – hän oli puhunut äänestäjilleen ennen keskustelua siitä, miksi he olivat allekirjoittaneet vetoomuksen. Äänestäjiensä esiin nostamia huolenaiheita olivat talous, veronkorotukset, julkisen sektorin palkkojen korotukset, talvipolttoainekorvausten peruuttaminen, työväenpuolueen teeskentely korjata hallituksen budjetin "mustan aukon", "pienillä veneillä" laittomasti maahan saapuvien ihmisten määrä ja työväenpuolueen suunnitelma vallan hajauttamisesta.

”Työväenpuolueen suunnitelma niin sanotusta hajauttamisesta, sellaisena kuin se esitettiin valkoisessa kirjassa ennen joulua. Essexissä se korvaisi kaksitasoisen paikallishallintojärjestelmän toisella kaksitasoisella paikallishallintojärjestelmällä, joka veisi päätökset vielä kauemmas paikallisista ihmisistä. Se on Troijan hevonen, jonka tarkoituksena on betonittaa viheralueemme Essexissä, ja se perustuu pitkälti Sadiq Khanin järjestelmiin, kuten valkoisesta kirjasta käy ilmi. Voin kertoa parlamentille, että viimeinen asia, jota haluamme Essexissä, on toinen Sadiq Khani.” François sanoi.

Hän jatkoi: ”Rayleighin ja Wickfordin vaalipiirissäni on 7,287 40 ihmistä, jotka ovat allekirjoittaneet vetoomuksen. Emme voi tietää, miksi jokainen heistä allekirjoitti sen. Ehkä he olivat raivoissaan siitä, että työväenpuolue lupasi olla korottamatta uusia veroja ja sitten korotti veroja 10 miljardilla punnalla. Ehkä he ovat niiden jopa 3.8 miljoonan eläkeläisen joukossa, joilta valtiovarainministeri on ottanut pois talvipolttoavustuksensa. Ehkä he ovat niiden XNUMX miljoonan WASPI-naisen joukossa, jotka työväenpuolue johdatti puutarhapolulle pääministeristä alaspäin ennen vaaleja ja jotka sen jälkeen hylättiin seremonioitta. Ehkä he uskoivat työväenpuolueen lupauksiin jengien murskaamisesta, vain nähdäkseen tulijoiden määrän lisääntyneen kolmanneksella työväenpuolueen virkaanastumisen jälkeen. Tai ehkä he ovat juuri ymmärtäneet, että kun työväenpuolue lupasi muutosta, se todellisuudessa tarkoitti lisää veroja, lisää byrokratiaa ja vielä enemmän veneitä.”

”Oli miten oli, meillä on nyt työväenpuolueen hallitus, joka rikkomalla niin monia lupauksiaan niin aikaisin valitsijoilleen on jo melkein luopunut moraalisesta oikeudestaan ​​hallita. Britit haluavat muutosta, kyllä: he haluavat muutoksen työväenpuolueelta, ja mitä nopeammin, sen parempi”, hän päätti. (RW: Kuulkaa, kuulkaa.)

Clactonin uudistuspuolueen kansanedustaja Nigel Farage huomautti, että hänen vaalipiirissään oli kolmanneksi eniten vetoomuksen allekirjoituksia. ”He tiesivät, ettei [uusia vaaleja] järjestettäisi; he itse asiassa ilmaisivat täydellisen pettymyksen koko poliittiseen järjestelmään.” hän sanoi”Jotain [suurta] on tapahtumassa.”

Farage vastaa yleisten vaalien vetoomukseen, 6. tammikuuta 2024 (6 min)

”Useimmat uudet hallitukset tulevat valtaan myönteisillä suunnitelmilla asioiden nopeaksi hoitamiseksi; ne ovat usein tunnistettavissa ensimmäisten 100 päivän onnistumisista ja ne toimivat nopeasti vaalilupaustensa lunastamiseksi”, Berwickshiren, Roxburghin ja Selkirkin konservatiiviedustaja totesi. John Lamont sanoi”Tämä työväenpuolueen hallitus ei kuitenkaan ole normaali.” (RW: Aivan oikein!).

Hän sanoi: ”Yhdistyneen kuningaskunnan työväenpuolue ajaa Skotlannin työväenpuolueen ojaan, eikä kenelläkään Skotlannin työväenpuolueessa ole selkärankaa vastustaakseen heitä... Ei ihme, että niin monet ihmiset rajojen sisäpuolella ja kaikkialla Skotlannissa menettävät luottamuksensa työväenpuolueeseen. Yhä useammat ihmiset ovat hylkäämässä Skotlannin työväenpuolueen, koska he näkevät, ettei se kannata mitään muuta kuin rikottuja lupauksia. Se on pettänyt työntekijöitä, yrityksiä, eläkeläisiä, maanviljelijöitä ja öljy- ja kaasuteollisuuttamme. Työväenpuolue on rikkonut sanansa verotuksessa, naisten oikeuksissa, sosiaaliturvassa ja energialaskuissa. Anas Sarwarin [Skotlannin työväenpuolueen johtajan] täytyy olla kauhuissaan siitä, keitä tämä työväenpuolueen hallitus aikoo seuraavaksi iskeä.”

Itä-Hampshiren konservatiivipuolueen kansanedustaja Damian Hinds tunnusti vetoomusten tärkeyden. ”Tämä vetoomus on jo onnistunut erittäin tärkeällä tavalla: se on tuonut tämän keskustelun Westminster Halliin. Se on laajempi keskustelu kuin mitä meillä usein on mahdollisuus käydä.” hän sanoi.

Hän lisäsi: ”Aina on ihmisiä, jotka ovat tyytymättömiä hallitukseen, ja aina on ihmisiä, jotka tulevat olemaan tyytymättömiä tulevaan hallitukseen, mutta nykyisen hallituksen kaatumisen nopeus on todella silmiinpistävää.” (RW: Työväenpuolueen kansanedustajille tämä on ratkaiseva seikka, jota he eivät uskalla myöntää. Kyse on nopeudesta, jolla Starmer ja hänen kätyrinsä ovat kaatuneet, ja se tulee kaatumaan myös heidän, elleivät he lopeta puolueen keskustan käskyjen vastaanottamista ja ala puolustaa äänestäjiään.)

Kuten Hinds selitti: ”Järjestelmässämme mikään vetoomus ei voi pakottaa yleisiä vaaleja. Se on kulloisenkin pääministerin päätös tai jos hänet pakotetaan siihen luottamuslauseäänestyksellä.” (RW: Starmerilla ei koskaan ole rohkeutta tunnustaa, kuinka epäsuosittuja hän ja hänen politiikkansa ovat yleisesti, ja tehdä oikein. Pystyvätkö työväenpuolueen kansanedustajat arvioimaan tilannetta kriittisesti? Tuskin. Kuten… Sir John Whittingdale huomautti, ”Työväenpuolueen hallitus kaadettiin luottamuslauseäänestyksessä vuonna 1979. 170 äänen enemmistöllä on epätodennäköistä, että näin tapahtuisi tälle hallitukselle.”)

Douglas McAllister, työväenpuolueen kansanedustaja Länsi-Dunbartonshirestä, sanoi aivan väärin ja toisti työväenpuolueen mantraa ulkomaisesta vaikutuksesta ja jätti samalla täysin huomiotta brittiläisen yleisön: ”[Jotkut kansanedustajat] haluavat mielistellä populistista hölynpölyä uuden vuoden alussa ja, mikä vielä pahempaa, toistaa vaarallisia ulkomaisia ​​vaikutteita... Tämä ei ole tänään edessämme oleva vakava ehdotus [eli vetoomus], mutta meillä on nyt vakavasti otettava hallitus.” (RW: Tuolla ylimielisyyden tasolla työväenpuolue on piilossa.)

Toinen työväenpuolueen kansanedustaja, joka on täysin irtautunut yleisestä mielialasta ja keksi syitä sille, miksi ihmiset allekirjoittivat vetoomuksen, oli Deirdre Costigan.  Hän sanoi tyhmästi”Ymmärrän, että tämän vetoomuksen allekirjoittaneet ihmiset ovat vihaisia, ja monet ihmiset ovat vihaisia ​​vaalipiirissäni Ealing Southallissa. He ovat vihaisia, koska heidän lapsensa eivät voi ostaa kotia, he ovat vihaisia, koska heidän vanhempansa eivät voi saada tarvitsemaansa lonkkaleikkausta, ja he ovat vihaisia, koska kun heidän autoonsa murtaudutaan tai heidän taloonsa murtaudutaan, poliisi ei näytä pystyvän tekemään asialle paljoakaan. Mutta on selvää, kuka tästä on vastuussa... konservatiivipuolue.” (RW: Pitääkö Costigan äänestäjiään idiootteina?)

Mike Wood, Kingswinfordin ja Etelä-Staffordshiren kansanedustaja, sanoi hänen äänestäjänsä Michael Westwood ei ollut nostanut vetoomusta "ulkomaisen sekaantumisen" vuoksi, kuten Qureshi on syyttänyt. Qureshi kaivoi kuoppaansa syvemmälle keskeyttämällä ja selventämällä: "Sanoin, että kyse oli disinformaatiosta sekä ulkomaisesta sekaantumisesta ja politisoinnista. Mainitsin nämä kolme asiaa, en vain yhtä."

Wood vastasi sanomalla: ”En ole varma, onko se täysin auttanut hänen tapaustaan.” (RW: Juuri niin.)

Qureshi yritti sitten perääntyä: ”En missään vaiheessa sanonut, että ulkomainen taho olisi vaikuttanut yksittäiseen äänestäjään. En, en sanonut sitä. Sanoin, että vetoomus sellaisenaan, sellaisena kuin se myytiin, on ollut useiden tekijöiden motivoima. En missään vaiheessa liittänyt mitään yksittäiseen äänestäjään.” (RW: Ei, hän ei ole vieläkään auttanut asiaa.)

Wood vastasi: ”Mielestäni sanat puhuvat puolestaan, ja herra Westwood istuu tässä esitettyään vetoomuksen ja kerättyään kolme miljoonaa allekirjoitusta. Allekirjoitukset heijastavat yleisön tyytymättömyyttä, turhautumista ja petosta työväenpuolueen hallituksen kyvyttömyyttä pitää kiinni vaalikampanjan aikana antamistaan ​​lupauksista... Kun [vaaliohjelman] lupauksia ei täytetä tai, mikä pahempaa, ne hylätään, äänestäjien ja hallituksen välinen luottamus murenee.”

Ja juuri tätä ongelmaa työväenpuolueen hallitus itsepintaisesti kieltäytyy tunnustamasta. Basildonin ja Billericayn konservatiivipuolueen kansanedustajana Richard Holden huomautti”Haluaisin vain varoittaa joitakin hallituksen jäseniä. Yksi heistä sanoi, että tämä oli keskustelu turhasta esityksestä, mutta yli kolme miljoonaa ihmistä on allekirjoittanut vetoomuksen, koska he ovat todella huolissaan hallituksen toimista... Kansalaiset ovat todella huolissaan siitä, että ihmisiä johdettiin harhaan ennen vaaleja... Pienten yritysten, perheviljelmien, tavallisten työssäkäyvien ihmisten ja eläkeläisten keskuudessa on todellista turhautumista ympäri maata.” (RW: Se on vain jäävuoren huippu.)

Hän jatkoi: ”Hallituksen epäonnistumiset ja rikotut lupaukset alkoivat jo varhain. Heinäkuun 5. päivän aamuna uusi pääministeri käveli Downing Streetin ovelle ja puhui palvelevasta hallituksesta. Sivusta katsoi työväenpuolueen tärkein lahjoittaja lordi Alli uudella kulkuluvalla ja uusilla kulkuoikeuksilla. Alusta alkaen on ollut selvää, että tämän hallituksen lupaukset rehellisyydestä, vastuullisuudesta ja läpinäkyvyydestä on rikottu. Työväenpuolueen hallituksen kirjaimellisesta ensimmäisestä päivästä lähtien yleisö on voinut olla ajattelematta, että työväenpuolue myy ja aliarvioi heitä.”

”Pian sen jälkeen kävi ilmi, että työväenpuolueen hallitus käytti poikkeuksellisia virkamiesten nimitysmenettelyjä asettaakseen työväenpuolueen lahjoittajia ja aktivisteja asemiin, joiden on tarkoitus olla pohjimmiltaan poliittisesti neutraaleja. Vaikutelma oli, että tämä hallitus tuhosi jo ensimmäisten viikkojensa aikana järjestelmällisesti mekanismeja, jotka pitävät valittua hallitusta tilivelvollisena koko yleisön edun nimissä.”

”Valitettavasti hallitus on hylännyt vetoomuksen, aivan kuten hallituksen jäsenet ovat tehneet tänään. He ovat jättäneet huomiotta yleisön äänet. Tämä työväenpuolueen hallitus antaa vaikutelman, että he eivät välitä ja että he tuntevat olevansa yleisön tunteiden yläpuolella... Kansa ei ole tyhmä. He näkevät tarkalleen, mitä tapahtuu ja mitä tämä hallitus tekee virassaan.”

Richard Holden, Vaaliväittely Westminster Hallissa 6. tammikuuta 2025

(RW: En löytänyt yhtäkään työväenpuolueen kansanedustajan kommenttia, joka olisi osoittanut ymmärtäneensä syyt tai käsitellyt miksi niin monet britit olivat allekirjoittaneet vetoomuksen pääministerille uusien vaalien järjestämiseksi. Tuomio: Tämän väittelyn jälkeen yleisöllä ei ole luottamusta työväenpuolueen hallitukseen tai kansanedustajiin. Tämä ei tule päättymään hyvin työväenpuolueelle.)

Voit katsoa koko keskustelun Eduskunta TV:stä TÄÄLTÄ tai lue keskustelu Hansardissa TÄÄLTÄ.

Hallinto ja suuret teknologiayritykset
Yritä hiljentää ja sulkea The Expose.

Joten tarvitsemme apuasi varmistaaksemme
voimme jatkaa tuomista teille
tosiasiat, joita valtavirta kieltäytyy tunnustamasta.

Hallitus ei rahoita meitä
julkaisemaan valheita ja propagandaa heidän
kuten valtamedian puolesta.

Sen sijaan luotamme yksinomaan tukeenne.
tue meitä pyrkimyksissämme tuoda
sinä rehellinen, luotettava ja tutkiva journalismi
tänään. Se on turvallista, nopeaa ja helppoa.

Valitse alta haluamasi tapa osoittaa tukesi.

Pysy ajan tasalla!

Pysy ajan tasalla uutispäivityksistä sähköpostitse

Ladataan


Jaathan tarinamme!
tekijän avatar
Rhoda Wilson
Vaikka aiemmin se oli harrastus, joka huipentui artikkeleiden kirjoittamiseen Wikipediaa varten (kunnes asiat tekivät dramaattisen ja kiistattoman käänteen vuonna 2020) ja muutamien yksityiskäyttöön tarkoitettujen kirjojen kirjoittamiseen, maaliskuusta 2020 lähtien minusta on tullut kokopäiväinen tutkija ja kirjoittaja reaktiona covid-19:n myötä täysin näkyviin tulleeseen globaaliin valtaan. Suurimman osan elämästäni olen yrittänyt lisätä tietoisuutta siitä, että pieni ihmisryhmä suunnitteli maailman valloitusta omaksi hyödykseen. En mitenkään aikonut istua hiljaa ja antaa heidän tehdä sen, kun he ovat tehneet viimeisen siirtonsa.

Luokat: Breaking News

Merkitty nimellä:

3 2 ääntä
Artikkelin luokitus
Tilaus
Ilmoita
vieras
47 Kommentit
Sisäiset palautteet
Näytä kaikki kommentit
jsinton
jsinton
1 vuotta sitten

Voi ei. Ulkomaista sekaannusta? Donald Trump on velkaa Britannian hallitukselle ansaitun syytöksen sen roolista Russiagate-skandaalissa. Ehkäpä juuri näin onkin, koska Elon on tällä hetkellä vain yksityishenkilö, eikä hänen mielipiteitään pahasta Britannian johdosta ole rajoitettu. Trumpia estetään tekemästä tai sanomasta mitään ennen virkaanastumistaan.

Saarelainen
Saarelainen
1 vuotta sitten

Herätti, herätti, kuten sanonta kuuluu.

Tämä on demokratiaa toiminnassa sinulle!

Heitä KAIKKI anomukset näille pahantekijöille, minne ne kuuluvatkin – kuiluun.

"Valitut", pikemminkin-valittu, noudattavat Saatanan käskyjä.

jsinton
jsinton
Vastata  Saarelainen
1 vuotta sitten

Elon teetti kyselyn kysyäkseen amerikkalaisilta, pitäisikö meidän hyökätä Englantiin ja vapauttaa englantilaiset, tai jotain. Näyttää siltä, ​​että hyökkäämme. Valloitamme Lontoon pyökkimetsät, heitämme Starmerin Toweriin, alas tyrmään.

Mutta vakavasti puhuen, Musk avaa suunsa ja poliitikot ympäri Eurooppaa juoksevat kuin torakat. Loistavaa.

Saarelainen
Saarelainen
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Sanonta "paha voittaa, kun hyvät ihmiset eivät tee mitään" on... maallinen sanonta. En ole varma sen alkuperästä, mutta tiedän, että monet parlamentin jäsenet (ne, jotka kannattavat demokratian hyveitä) usein lainaavat sitä, eikö niin, JFK?

Olen sanonut tällä sivustolla lukemattomia kertoja, että demokratia on Saatanan käyttämä väline tuodakseen miesantikristuksensa valtaan (Raamattu opettaa tämän selvästi) – miksi siis asettaa toivomme järjestelmään, joka on suunniteltu toimimaan meitä vastaan? Äänestämällä ja allekirjoittamalla vetoomuksia me vain osallistumme tähän pahuuteen ja rohkaisemme sitä! Onko se sitä, mitä haluat? Vain, toistan, Vain Herran Jeesuksen Kristuksen henkilökohtainen paluu kirkkaudessa tuhoaa tämän antikristillisen järjestelmän, antikristuksen, ja pian tulevan tuhatvuotisen valtakunnan lopussa itse Saatanan.

"Paras toimintasuunnitelma"?

Tee niin kuin John Bunyanilla oli tapana saarnata: ”Lähesty Kristukseen.”
Ja varjella itsesi maailman saastutukselta. Jaakobin kirje 1:27 (eli raamatullinen erottelu).

Saarelainen
Saarelainen
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Aivan oikein, minun "toimintasuunnitelmani on pysyä piilossa ja odottaa parempia päiviä".

Ne TULEVAT, siitä voi olla varma!

Mutta vain uskon silmä voi tämän havaita.

Kätke minut siipiesi varjoon. Psalmi 17: 8.

Hän suojaa sinua höyhenillään, ja sinä turvaat hänen siipiensä alle. Hänen totuutensa on sinun kilpesi ja suojuksesi. Psalmi 91: 4.

Taistelu on Herran. 1. Samuelin kirja 17:47.

Taistelu ei ole sinun, vaan Jumalan. 2. Aikakirja 20:15.

Pysykää hiljaa ja tietäkää, että minä olen Jumala! Minut korotetaan kansojen keskellä, minut korotetaan maan päällä. Psalmi 46: 10.

Olen emme "demokratian ja itsevaltiuden sekoittaminen", ei, ei ollenkaan! Yritän olla niin ystävällinen kuin pystyn, mutta voin te emme nyt näemme, että demokratia tuo mukanaan itsevaltiaisuuden jälkeen plutokraattinen toimintatapa, jota me nyt käytämme selvästi näetkö edessämme tapahtuvan? Antikristus on oleva täydellinen itsevaltiuden ruumiillistuma. Kuinka hän sitten nousee tähän asemaan? Vastaus on DEMOKRAATTISEN äänestysprosessin kautta. Tai toisin sanoen, (typistetty enemmistö) asettaa hänet valtaan.

Ilman minua te ette voi tehdä mitään. Johannes 15:5.

Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen evankeliumi on Todistaja kadonneelle ja kuolevalle maailmalle – todistaja, ja että vain.
(Matteus 28: 18-20).

Alma Ravn
Alma Ravn
Vastata  Saarelainen
1 vuotta sitten

Olen täysin samaa mieltä, Islander. Niin kutsuttu demokratia on juuri se ongelma. Katsokaa tätä "keskustelua"! Se on enemmänkin kuulustelu! JOTEN RHODA, MIKÄ ON PARAS TOIMINTASUUNNITTELMASI, ROOVA??

Alma Ravn
Alma Ravn
1 vuotta sitten

Vastaus on nähdäkseni LOPETTAKAA ÄÄNESTÄMINEN. Erinomainen artikkeli korostaa asiaa sellaisenaan: Riippumatta siitä, kuinka moni ihminen selvästi ilmaisee tyytymättömyytensä ja vihansa, yksikään poliitikko ei kuuntele heitä. Miksi siis äänestää ketään heistä?
Sanon, että ÄLÄ HUOMIOI NEIDÄT.

NE OVAT ALHAISET ELÄMÄT.

Ja kuunnella jonkun yasmin quereshin luennoivan länsimaalaisille ULKOMAALAISESTA PUUTTUMISESTA on vain vitsi. KARKOTTAKAA HÄNET ulkomaisen puuttumisen vuoksi.

Alma Ravn
Alma Ravn
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Hei Rhoda Wilson, voitko keksiä yhtäkään ongelmaa, jonka poliitikot ratkaisivat jättämällä kansan mielipiteen huomiotta?

Alma Ravn
Alma Ravn
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Rhoda Wilson, ymmärrän täysin mitä sanot – rentoudu! Ymmärrän miksi kirjoitit tämän artikkelin – rentoudu! Yritin tuoda esiin sen ilmiselvän tosiasian, että politipaatit ovat APUTOMATTOMIA ilman sinua, minua ja kaikkia muita. Joten jos emme ruoki näitä petoja, eivätkö ne kuole nälkään? En kannata passiivisuutta, apatiaa tai mitään vastaavaa. Kaukana siitä. Rhoda Wilson, HALUAN HEIDÄN PANEVAN VITTUUN, LÄHTÄVÄN, KATOAVAN, EKSYVÄN, ja yritän selvittää, miten se voi tapahtua. Ja vastauksena kysymykseesi siitä, voidaanko ongelma mielestäni sivuuttaa olemasta, haluan kertoa, että KYLLÄ, olen nähnyt sen monta kertaa elämäni aikana. On ja pysyy tosiasiana, että liika keskittyminen ongelmaan voi tarkoittaa, että ongelma vain jatkuu ja muuttuu itsepäiseksi, jos niin haluat. Joskus on pirun hyvä idea KATKAISTA YHTEYS. Olen rehellisesti saanut tarpeekseni, ja kieltäydyn kommentoimasta enempää tänään MITÄÄN. Voi vittu miten tarvitsen tauon!!!!

päivänkakkara
päivänkakkara
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Jos muistan historiani oikein, Gandhi myös käski kaikkia lopettamaan puuvillavaatteiden tilaamisen Isosta-Britanniasta. Se toimi, se vei tehtaamme polvilleen.

Alma Ravn
Alma Ravn
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Älä saarnaa muita aikuisia ihmisiä, RW. Ja opi esittämään lausuntosi selkeästi. Opi puhuttelemaan ihmisiä äläkä vain hyökkää "masentuneiden ihmisten" kimppuun muiden, jotka eivät ole, kommenttien kautta.
Menetin kiinnostukseni artikkeleihisi.

Alma Ravn
Alma Ravn
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Pidättele itseäsi niin paljon kuin haluat.
Mitä luulet tapahtuvan, kun hoivaa aikuisia ihmisiä?
Pysy ansioissasi, tyttö.

Alma Ravn
Alma Ravn
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

"Vältäthän kirosanojen käyttöä tulevaisuudessa" tai minä teen niin...
Herrani!
Kyllä, rouva opettaja. Vannon, etten enää sorru VIHAPUHEESEEN. Älkää kertoko äidilleni.

Alma Ravn
Alma Ravn
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Mitä minua tai muita kiinnostaa, miten "he suhtautuvat hiljaisuuteen"? Onko mielestäsi välttämätöntä tulla itse psykopaatiksi voidakseen sanoa, mitä ajattelee muista, jotka ovat? Minusta tämä on lähes vainoharhaisuutta. Tiedätkö? PARA ja NOUS = Kahden hengen mielissä oleminen.

Alma Ravn
Alma Ravn
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

"Meidän pitäisi" "Meidän pitäisi" "Meidän pitäisi" Puhutko aikuisille vai oletko jonkinlainen lastentarhan saarnaaja, Rhoda Wilson? OLET TOIMITTAJA, ET KANSAN ÄITI.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Alma Ravn
1 vuotta sitten

Alma, näytät heittäneen raivokohtauksen. On lapsellista, että sinusta puhutaan kuin aikuisesta – käyttäydy sitten kuin aikuinen ja kunnioita kohteliasta kohteliaisuutta viesteissä.

Siihen on hyvä syy, ja lopeta loukkaantuminen. Se koskee kaikkia, ei vain sinua. Sinua ei kiusata epäoikeudenmukaisesti.

Nah
Nah
Vastata  Rhoda Wilson
1 vuotta sitten

Jos haluat estää kiroilun, niin peitä se kokonaan. Kaiken estäminen on sensuuria, aivan kuten scumbook ja kaikki muutkin tekevät.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Alma Ravn
1 vuotta sitten

Olet oikeassa, Alma. Adressit ja rauhanomaiset mielenosoitukset jätetään huomiotta. Jos mielenosoituksesta tulee levoton, hallitsijamme näkevät ihmisten vihan ja sen leviämisen estämiseksi käytetään ankaria keinoja sen tukahduttamiseksi – esimerkiksi Southportin mielenosoitukset.

Puhemies Mao sanoi, että poliittinen valta tulee aseen piipusta. Hän oli oikeassa, mutta en näe kenenkään Britanniassa toimivan kuten Luigi Mangione, joten jäljelle jää vain kansalaistottelemattomuus.

”Paha voittaa, kun hyvät ihmiset eivät tee mitään” – jos tarpeeksi moni ei äänestä (tai pilaa äänensä), niin se tekee jotain. Se osoittaa, että meillä on heistä tarpeeksi.

Se on eräänlaista kansalaistottelemattomuutta ja se lähettää viestin.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Alma Ravn
1 vuotta sitten

Myski juonittelee brittiläisen Starmerin poistamista – FT

Lähteet kertovat sanomalehdelle, että miljardööri on keskustellut suunnitelmasta heikentää pääministerin suosiota.

https://www.rt.com/news/610617-musk-starmer-ouster-plot/

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Yasmin Qureshi sanoi: ”Tämä vetoomus on kasvanut osittain suuren määrän väärän tiedon ja osittain ulkomaisen sekautumisen vuoksi” – totuus on, että se kasvoi yleisön vihan vuoksi tätä pahaa työväenpuolueen hallitusta kohtaan, koska he valehtelivat kansalle tullakseen valituksi. Ihmiset eivät saaneet sitä, mitä he äänestivät. Vaalit perustuivat valheisiin ja siksi ne olivat vilpilliset.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Myski juonittelee brittiläisen Starmerin poistamista – FT

Lähteet kertovat sanomalehdelle, että miljardööri on keskustellut suunnitelmasta heikentää pääministerin suosiota.

https://www.rt.com/news/610617-musk-starmer-ouster-plot/

Dave Owen
Dave Owen
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Hei Iloinen Charles,
Mietin, miten Starmer suhtautuu tähän.
https://tapnewswire.com/2025/01/09/uk-economic-crash-uk-bond-market-bloodbath/

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Dave Owen
1 vuotta sitten

Kiitos Dave.

Monet työväenpuolueen äänestäjät syyttävät edelleen konservatiiveja. Ne, jotka tunnen, elävät kieltämisvaiheessa. He eivät halua kuulla mitään negatiivista sanottavan työväenpuolueesta. En voi kuvitella Daily Mirrorin raportoivan siitä tarkasti, ja jos he sattuisivat näkemään sen esimerkiksi Telegraphissa, he sanoisivat sen olevan valhetta.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Dave Owen
1 vuotta sitten

Hän puhuu suurten ikäluokkien edustajista, jotka koettelevat heidän eläkkeilleen koituvia vahinkoja ja heidän ostovoimansa vähenemistä, jotka vahingoittavat taloutta.

Ennustan, että he takavarikoivat suurten ikäluokkien säästöt eläkeläisten säästöjen korkeiden verojen ja mahdollisesti varallisuusveron kautta. He vihaavat kaikkia eläkeläisiä, joilla on säästöjä. He ottivat heiltä pois talven polttoainetuen, mutta ne, joilla ei ole säästöjä ja jotka ovat eläketuella, saavat pitää sen, ja eläketuki avaa oven monille uusille avustuksille. En usko, että suurten ikäluokkien edustajilla on mitään ja he ovat onnellisia.

isomurjottaja
isomurjottaja
1 vuotta sitten

Tärkein väärän tiedon lähde on establishment ja heidän propagandasiipensä, BBC ja muu valtamedia. Erityisesti viimeisten viiden vuoden aikana!

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Tuosta "puuttumisen" tekosyystä. Kauan ennen kuin Tommy Robinson aloitti jalon kampanjansa raiskausjengien hirvittävien rikosten lopettamiseksi, BNP oli varoittanut maata siitä.

BBC sanoi: "Se ei ole totta, he valehtelevat. He ovat vain ilkeitä rasisteja."

Joko 1980-luvun lopulla tai 1990-luvun alussa Channel Four jatkoi BNP:n väitteiden pohtimista ja teki niistä dokumentin. Nykyään, tietäen kuinka tehokkaita "Three Girls" ja "Mr. Bates Versus The Post Office" olivat, voi kuvitella, mitä tuo dokumentti olisi tehnyt.

Joten juuri ennen sen esitysaikaa silloiset viranomaiset kielsivät sen. Heidän tekosyykseensä he totesivat, että muutaman viikon kuluttua olisivat vaalit ja että tämä olisi "häirintää".

He eivät halunneet brittiläisen yleisön tietävän totuutta, koska totuus vaikuttaisi heihin äänestäessään. Mitäs sanot demokratiasta?

Muistaako kukaan sitä?

Nykyään en voi kuvitella Channel Four:n tekevän sellaista ohjelmaa, mutta epäilen, että se oli toinen kanava, koska silloin meillä oli vain BBC1, BBC2, ITV ja Channel Four.

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Muistini on pettänyt, siitä on kaksikymmentä vuotta eikä kolmekymmentä tai enemmän –

Televisiokanava kieltää BNP:n vaalilähetykset

Viimeksi päivitetty klo 12 35. toukokuuta 28

Channel Five ilmoitti tänään, ettei se aio esittää Britannian kansallispuolueen (BNP) eurovaalien lähetystä, koska sen pelätään lietsovan rotuvihaa.

Viiden minuutin televisiolähetyksessä teini-ikäisen tytön äiti väittää, että aasialaiset miehet huumasivat ja joukkoraiskasivat hänen tyttärensä Keighleyssä, Länsi-Yorkshiressä.

Se perustui Channel 4:n dokumentissa esitettyihin väitteisiin, joiden mukaan aasialaiset miehet Bradfordissa houkuttelevat ja kohdistavat iskuja jopa 11-vuotiaisiin valkoisiin tyttöihin seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja huumeidenkäyttöön.

Tämäkin ohjelma vedettiin pois sen jälkeen, kun Länsi-Yorkshiren poliisi sanoi sen uhkaavan yhteisön häiriöiden lietsomista alueella.

... "

https://www.dailymail.co.uk/news/article-304581/TV-channel-bans-BNP-election-broadcast.html

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Sen piti tulla Neloskanavalla –

Poliisipäällikkö Colin Cramphorn sanoi elokuvan "lisäävän yhteisöjännitteitä" ennen 10. kesäkuuta pidettäviä paikallis- ja eurovaaleja.

Kirjeessään hän pyysi Channel 4:ää harkitsemaan lähetyksen lykkäämistä.

https://news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/3750557.stm"

Lisää –

https://news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/3757641.stm

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
Vastata  Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

Tämä nainen väittää olevansa ensimmäinen, joka ilmoitti raiskausjengien skandaalista – mutta hän oli silti vuosia myöhässä, ja se johtui hänen poliittisesta puolueellisuudestaan. Katso, mitä hän teki sen jälkeen, kun äiti pyysi häneltä apua sen jälkeen, kun kunta ja poliisi eivät suostuneet auttamaan häntä pelastamaan tytärtään.

”Uskollisena työväenpuolueen äänestäjänä hän pyysi ensin apua Lancashiren kaupunkinsa valtuutetuilta. Kun hän ei löytänyt sieltäkään iloa, hän kokeili paikallista kansanedustajaansa, sitten poliisia ja lopulta sosiaalityöntekijöitä. Mutta kukaan ei kuunnellut.”

”Epätoivoissaan hän haki apua fasistisen British National Partyn paikallisosastolta.” – ja siksi Sue Reid jätti tämän ja kaikki muut uhrit huomiotta.

Hän kirjoittaa: ”Vasta 13 vuotta myöhemmin – vuonna 2010 – minusta tuli ensimmäinen brittiläinen sanomalehtitoimittaja, joka kirjoitti lasten hyväksikäyttöskandaalista, jonka tiedämme nyt peitelleen vuosikymmeniä liberaalivasemmistolaisen virkamieskunnan toimesta, joka palvoi väärän jumalan, monikulttuurisuuden, alttarilla.”

”SUE REID: Olin ensimmäinen kirjailija, joka paljasti grooming-jengit – ja teetätin taloni ulkopuolelle tekstin 'Rasistinen räävi'. Vain kansallinen tutkinta paljastaa näkemäni peittelyn laajuuden.”

https://www.dailymail.co.uk/news/article-14267983/SUE-REID-writer-expose-grooming-gangs-Racist-Scum-national-inquiry-expose.html

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

”Ison-Britannian ääriajattelun vastainen yksikkö tutkii Elon Muskin twiittejä jengien houkutteluskandaalin jälkeen”

https://www.dailymail.co.uk/news/article-14268251/Elon-Musks-tweets-probed-UK-counter-extremism-unit-grooming-gangs.html

Meitä hallitsevat ihmiset ovat armottomia totuuden tukahduttamisessa ja rikostensa peittelyssä.

X kielletään. He sanovat sen olevan uhka kansalliselle turvallisuudelle, mutta totuus on, että totuus on vaarallinen eikä sitä pidä sallia. (katso kirjoitukseni Channel Fourin dokumentin kieltämisestä).

Media hyökkää Muskin kimppuun kaikin voimin. Historiaa kirjoitetaan uudelleen totuuden piilottamiseksi –

Sir Keir Starmer ilmoittaa kansallisesta tutkinnasta

https://www.youtube.com/watch?v=nlrf4wOS_B0

Iloinen Kaarle
Iloinen Kaarle
1 vuotta sitten

He eivät siis halua "ulkomaista sekaantumista", mutta he haluavat viedä meidät takaisin EU:hun, jotta vaaleilla valitsemattomat EU-johtajat voivat puuttua politiikkaamme.

MCC
MCC
1 vuotta sitten

Kostaakseni tälle hallitukselle ja vallanpitäjille, joiden asenne on, että meidän on siedettävä mitä tahansa he meille heittävät ja oltava hiljaa: Romuttakaa NHS-sovellus (älä lataa sitä ensinnäkään tai jos sinulla on jo, poista se): ja yrittäkää niin pitkälle kuin mahdollista elää riippumattomana yritys- ja digitaalisista järjestelmistä.
He vihaisivat sitä, joten lyö heitä sattumaan.
Minun on myönnettävä, että allekirjoitin itse vetoomuksen, vaikka tiesin, ettei siitä mitään seuraisi. Parempi kuin jäädä makaamaan.

Nah
Nah
Vastata  MCC
1 vuotta sitten

Se mitä teet on sama kuin et tekisi mitään, kun raiskausjengit pieksevät sinut jauhelihaksi. TAISTELE! Asein.