Tohtori David E. MartinToimitusjohtaja M-CAM, liittyi Matt Weinglassin ja Stephanie Pieruccin seuraan Kodittomien vasemmisto podcastissa torstaina keskustellakseen raportista, joka kuvaa harjoitusta, joka muistuttaa Event 201 -pöytäharjoitusta, joka pidettiin vain kuukausia ennen kuin maailmalle kerrottiin koronavirus"pandemiasta".
Tämä raportti, jonka Yhdysvallat julkaisi Kahden puolueen biopuolustuskomissio huhti-/toukokuussa 2024 ja otsikolla 'Kansallinen biopuolustuksen suunnitelma', uhkaa bioterrori-iskulla, joka on "suunniteltu" tapahtumaan 4. heinäkuuta 2025. Skenaariossa ennustetaan, että 200,000 280,000 eläintä ja XNUMX XNUMX ihmistä kuolee yhdessä päivässä.

Seuraavat ovat otteita Dr. Martinin haastattelusta Kodittomien vasemmisto kuten tarjoaa Pétur Yngvi Leósson Twitterissä (nyt X). Olemme upottaneet haastattelusta videon tämän artikkelin loppuun.
Älkäämme menettäkö yhteyttä… Hallituksenne ja suuret teknologiayritykset yrittävät aktiivisesti sensuroida The:n raportoimia tietoja. Exposé omien tarpeidensa palvelemiseksi. Tilaa sähköpostilistamme nyt varmistaaksesi, että saat uusimmat sensuroimattomat uutiset. postilaatikossasi…
Tohtori David Martin antaa hätävaroituksen 29. toukokuuta 2025
Vuodesta 1998 lähtien olen tiedottanut sekä lainvalvontaviranomaisille että tiedusteluviranomaisille biologisten ja kemiallisten aseiden rikkomuksista.
Toin mukanani yhden salailemattomista tiedotustilaisuuksistamme. Tämä sattuu olemaan vuodelta 2005... 25. huhtikuuta 2003... Yhdysvaltain armeijalle myönnettiin patentti biologiseen aseen ammukseen, joten luen sen teille, jotta saatte käsityksen siitä, kuinka hyvin olemme suojattuja. Ja muistakaa, meille on kerrottu, että toiminnan hyötytutkimus koski sitä, että pahat tyypit saattavat tehdä jotain, joten meidän on löydettävä vastatoimia. Haluan vain lukea tämän suoraan patentista, joka muuten jätettiin useita vuosia aiemmin, ja tässä kohtaa sanotaan: "Aerosolikoostumuksen ammusvaatimus sisältää ryhmän aineita, mukaan lukien väkijoukonhallinta-aineet, biologiset aineet ja kemialliset aineet."
Kuulostaako tuo vastatoimilta vai ballistiselta laitteelta, jolla voidaan levittää biologista tai kemiallista ainetta, koska juuri sitä he sanovat tekevänsä?
Ja tässä meillä on patentti, joka julkaistiin vuonna 1997. Tämä patentti koskee räjähdyssuojattua rakettikranaattia, joka levittää, ai niin, aerosolisoituja biologisia ja kemiallisia aseita. Tämä on itse asiassa kirjassa, jonka teimme nimeltä 'Vektoriaseiden käyttö".
Heillä on rakettikäyttöisiä aseita koskevia määräyksiä biologisten ja kemiallisten aseiden levittämiseksi siviiliväestöä vastaan, luin ne juuri teille suoraan patenttiasiakirjasta.
Minua ei kiinnosta, kuinka paljon olen totuudenmukainen. Voin nostaa esiin dokumentin, voin näyttää teille, että Yhdysvaltain armeijalla on roolipeli, jolla voi ampua biologisia aseita jalkapallostadionin yllä, ja hyvä uutinen on, että he voivat tehdä sen. Näytin sen teille juuri.
Tai kuten tässä tapauksessa, jonka nyt tiedämme olevan pöytäkoneharjoitus, joka on: "Kansallinen biopuolustussuunnitelma: Biologisia uhkia vastaan puolustautumiseksi tarvitaan välittömiä toimia".
Ja jos luet kyseisen dokumentin pienellä präntätyn tekstin, huomaat, että siinä sanotaan, että 4. heinäkuuta 2025, eli vain puolentoista kuukauden kuluttua, meillä tulee olemaan biologinen hyökkäys, joka tulee, lainaan nyt, luen dokumentista: "... tappaa 4 280,000 amerikkalaista ja tartuttaa 400,000 200,000 välittömästi. Sama asia, kaksi 800,000 XNUMX eläintä kuollutta ja XNUMX XNUMX sairastunutta eläintä yhdessä päivässä."
Nyt kysyn teiltä kysymyksen. Jos tiedätte, että tapahtuma 201 määritteli täysin tarkasti covid-ajan tapahtumat ja että puolueiden välinen biopuolustuskomissio sanoo, että hyökkäys tulee aiheuttamaan 200,000 4 ihmisen kuoleman XNUMX. heinäkuuta, niin pysähdytäänpä hetkeksi siihen, mitä juuri sanoin, jos tarkastelemme sitä. Muuten, tein näin SARSin kanssa ja tein sitä, mitä teen nyt.
Sanon vain: Se tulee, he sanoivat sen tulevan. Ja ihmiset sanovat: "Niinpä, no, mutta he eivät oikeasti sanoneet, että se tulee. He eivät oikeasti tekisi sitä." Sanon vain: He vain esittivät sen!
Miten ihmeessä sait aikaan yhden ainoan hyökkäyksen 4. heinäkuuta 2025? Miten saisit aikaan yhden hyökkäyksen, joka oikeasti vahingoittaisi, tappaisi 280.000 800.000 ihmistä, toiset XNUMX XNUMX tai mitä tahansa muuta, ja saisit samaan aikaan eläimiä?
Ja hienoa on, että minulla sattuu olemaan tässä myös erittäin mielenkiintoinen dokumentti. Voit mennä CDC:n tai USDA:n sivustoille, 'Valitse aineiden ja toksiinien luettelo' (katso TÄÄLTÄ). Ja tällä listallani on 65 erilaista patogeenia ja toksiinia, joilla on tehty toiminnanlisäystutkimusta, joita olemme seuranneet ja joita erittäin todennäköisesti käytetään populaation tuhoamiseen 4. heinäkuuta 2025.
Ja voin taata, että tämän haastattelun jälkeen parhaimpina päivinä meillä saattaa olla 4,5,6.000 XNUMX, XNUMX XNUMX tai XNUMX XNUMX ihmistä, jotka oikeasti sanovat: "Hitto! Meidän on saatava tämä julki!!"
Mutta tiedättekö, mitä meillä ei ole? Meillä ei ole FBI:n tutkintaa, meillä ei ole kotimaista terrorismia koskevaa tutkintaa, meillä ei ole Dan Bonginoa tekemässä työtään, jota hänen on tarkoitus tehdä FBI:ssa, tai meillä ei ole Ag Bondia tekemässä työtä, jota hänen on tarkoitus tehdä. Meillä ei ole yhtäkään henkilöä tuossa hallinnossa, joka tekisi mitään siitä, koska kukaan meistä ei aio käyttää resurssejamme varmistaaksemme, että tämä tapahtuma saadaan estettyä.
Ja tämä video tulee olemaan siellä, aivan kuten video, jonka tein pari viikkoa sitten (katso TÄÄLTÄ) … Ja me menemme: ”MIKSI EMME KUUNNELLEET?”
Hyvät ihmiset, ainoa tapa pysäyttää tämä on puuttua asiaan etukäteen. Ainoa tapa päästä siitä yli on jakaa sanomani, koska jos tarpeeksi monet sanovat sen, emme kostaisi samalla tavalla kuin covidin kanssa. Ongelmana on kuitenkin, aivan kuten tein SARSin kanssa vuosina 2002 ja 2003, aivan kuten tein pernaruton kanssa, kun huomautin toukokuussa 2001, että Yhdysvaltain armeija oli hankkinut 300 miljoonaa annosta siprofloksasiinia, tautia, jota ei kenelläkään ole koskaan ollut Yhdysvalloissa. Meille on tilattu 300 miljoonaa annosta siprofloksasiinia toukokuussa syyskuussa sattunutta tapahtumaa varten.
Nämä eivät ole spekulaatioita. Luen kirjaimellisesti sivulta.
Ja ihmiset istuvat alas ja sanovat: "No, he eivät varmasti tekisi niin!" No, en tiedä, miten meillä menee tähän mennessä? Lyöntikeskiarvomme tähän mennessä on: Olen ollut oikeassa näissä asioissa joka kerta.
Ainoa mitä voimme tehdä on varmistaa, että pääsemme tämän tarinan edelle, jotta tarinan uskottavuus "laboratoriovuotona" tai "onnettomuudena" vaikeutuu, koska jos minä kerron teille siitä, se tapahtuu 29. toukokuuta 2025 ja 4. heinäkuuta 2025, aivan kuten tein, kun kerroin ihmisille, että kesällä 2011 on maanjäristys tai suuri seisminen tapahtuma kirjassa, jonka julkaisin kuusi viikkoa ennen tapahtumaa... Kuulitteko sen? Kirja, jonka julkaisin kuusi viikkoa aiemmin, on kirjassani ('Vallankaappaus d'12: Yritys, joka osti presidentin paikan').
Käy ilmi, että jos viestiä ei levitetä, faktat eivät auta.
Puhun neljännesmiljoonan ihmisen murhasta, ja 5,000 XNUMX ihmistä ajattelee, että siitä kannattaa puhua tai jakaa.
Tässä ovat ilkeät juonittelijat, jotka aikovat murhata 280,000 400,000 ihmistä ja tartuttaa ainakin 200,000 800,000 koko maassa yhdessä päivässä XNUMX XNUMX kuolleen ja XNUMX XNUMX sairaan eläimen ja muiden lisäksi:
- Joseph I. Lieberman, puheenjohtaja. Senaattori (1989–2013)
- Thomas J. Ridge, puheenjohtaja. Pennsylvanian kuvernööri (1995-2001), kotimaan turvallisuusministeri (2001-2003), kongressiedustaja (1983-1995)
- Donna E. Shalala, kongressiedustaja (2019-2021), entinen terveys- ja sosiaaliministeri (1993-2001)
- Thomas A. Daschle, entinen senaatin enemmistöjohtaja (2001-2003), senaatin vähemmistöjohtaja (2003-2005), senaattori (1987-2005), kongressiedustaja (1979-1987)
- Frederick S. Upton, kongressiedustaja (1987-2023)
- Susan L. Brooks, kongressiedustaja (2013-2021)
- James C. Greenwood, kongressiedustaja (1993-2005)
- Margaret A. Hamburg, elintarvike- ja lääkekomissaari (2009–2015)
- Yonah Alexander, PhD, on Kansainvälisen terrorismin keskuksen johtaja.
- William B. Karesh, eläinlääketieteen tohtori, Maailman terveysjärjestö ja Council on Foreign Relations.
- Rachel Levinson, MA, Brennan-keskus
- I. Lewis Libby, JD, varapresidentti Dick Cheneyn entinen kansliapäällikkö.
- Rajesh Panjabi, lääketieteen tohtori, Harvardin yliopisto, rokotteiden jakelun globaalin pääoman johtaja.
- Gerald W. Parker, eläinlääketieteen tohtori, filosofian tohtori, bioturvallisuusasiantuntija
- George Poste, DVM, PhD, DSc, biosuunnittelun asiantuntija Arizonan osavaltionyliopistosta
- Tevi Troy, filosofian tohtori, joka oli George W. Bushin terveys- ja sosiaaliministeri, aivan oikein, pernaruttokampanjan aikana.
Tiedämme itse asiassa kuka aseenvalmistaja on. Hänet paljastetaan. TÄMÄ asiakirja (s. 4 Viran puolesta toimivat jäsenet).
Useat heistä ovat eläinlääkäreitä ja bioaselaboratorioiden johtajia, jotka työskentelevät hevosenkefaliitin parissa. He työskentelevät kaikenlaisten muiden aseistettujen järjestelmien parissa. Jos katsot Gerald Parkerin ja George Postin kaltaisia ihmisiä (sivulla 4) ja otat selvää, mitä he ovat tehneet ja mitä he ovat aseistaneet, meillä oli suuri todennäköisyys tietää, mitä taudinaiheuttajia he tutkivat.
Meillä on itse asiassa kaikenlaisia potentiaalisia vastuita. Nipah-virusta on ehdotettu, ja tähän liittyy paljon muitakin asioita. Ja jos luet heidän rahoittamaansa tutkimusta, tiedämme, että enkefaliittiriski on korkea, tiedämme, että Nipah-riski on korkea, tiedämme, että verenvuotokuumeriski on korkea. Eikä meidän tarvitse edes arvailla tätä.
Tämä on aivan kuin Tapahtuma 201, eikö niin? He käyttivät koronaviruskuvaa Tapahtumassa 201 ja ihmiset kysyivät: "Mistä he arvasivat, että se olisi koronavirus?" He eivät arvanneet. Se oli heidän skenaarionsa. He esittivät sen.
Tapahtuma 201 -yhteenveto: WHO:n maailmanlaajuiseen valmiusmonitoringlautakuntaan (GPMB) liittyvät tahot olivat keskeisessä roolissa Open Philanthropyn rahoittamassa maailmanlaajuisessa koronaviruspandemian "työpöytäharjoituksessa" Event 201 lokakuussa 2019. Tämä tapahtuma, jota rahoittivat Sherlock Biosciencesin (SARS CoV-2 EUA:n CRISPR-teknologian edunsaaja) pääsijoittaja ja GPMB:hen linkittävä rahoituskumppani Bill ja Melinda Gates -säätiö, määräsi hengitystiesairauksien maailmanlaajuisen valmiusharjoituksen, joka oli määrä suorittaa syyskuuhun 2020 mennessä, ja varoitti meitä ennakoimasta "epidemia"-skenaariota. (Lue lisää: 'Ehdotettu syyte(Tohtori David Martin, 2021)
Valitettavasti niille, jotka eivät pääse Rumbleen, emme löytäneet The Homeless Leftin podcastia muilta alustoilta kuin Rumblelta. Se on osa paljon pidemmästä podcastista, joka käsittelee useita eri aiheita. Voit katsoa koko podcastin Rumblessa. TÄÄLTÄ.

Paljastaja tarvitsee kiireellisesti apuasi…
Voisitko auttaa pitämään valot päällä The Exposen rehellisen, luotettavan, vaikuttavan ja totuudenmukaisen journalismin avulla?
Hallinto ja suuret teknologiayritykset
Yritä hiljentää ja sulkea The Expose.
Joten tarvitsemme apuasi varmistaaksemme
voimme jatkaa tuomista teille
tosiasiat, joita valtavirta kieltäytyy tunnustamasta.
Hallitus ei rahoita meitä
julkaisemaan valheita ja propagandaa heidän
kuten valtamedian puolesta.
Sen sijaan luotamme yksinomaan tukeenne.
tue meitä pyrkimyksissämme tuoda
sinä rehellinen, luotettava ja tutkiva journalismi
tänään. Se on turvallista, nopeaa ja helppoa.
Valitse alta haluamasi tapa osoittaa tukesi.
Luokat: Breaking News, Maailman uutiset
Ralph Baricin koronaviruspatentti vuodelta 2018 (9884895B2):
”Venezuelan hevosen enkefaliittiviruksen kapsidi- ja E-glykoproteiinigeenit korvataan koronaviruksen piikkiproteiinigeenillä S.”
Olipa valittu myrkky mikä tahansa, se ei ole viruspatogeeni… niitä ei ole olemassa tietokoneen ulkopuolella, eikä minkään viruksen ole todistettu tarttuvan.
Evo, znam ja koji otrov će odabrati…
Biti će to (2+3)G frekvencije
Lähettäjä Mark Steele
Barie Trowerin seuraaja
(2+3)G on minun
(2+3)G on tappaja
Microsoftin patentit: US6754472B1 “Tietokoneista ihmiskeho” Yritykset voivat poimia tietoja, valvoa ja hallita ajatuksia
https://www.naturalnews.com/2024-02-09-microsoft-patents-method-to-computerize-human-body.html
Moderna-patentti: US 11,622,972 2 19, BXNUMX, Ohjelmoitavat ihmiset, hydrogeelit COVID-XNUMX-JAB-rokotteiden sisällä
Huhtikuu 11, 2023
https://banned.video/watch?id=65cf2b9c0d63da299ef26520
Covid-19 JABBED -tiedoista saadut ihmiskehotiedot lähetettiin takaisin israelilaiselle yritykselle.
Koronavirus on patentoitu laite, jota käytetään ihmisten seuraamiseen ja geneettiseen muokkaamiseen kyborgeiksi, ja jonka omistavat patentinhaltijat.
(10) Yhdysvaltain patentti: 7,220,852 1 XNUMX BXNUMX
(45) Patentin päivämäärä: 22. toukokuuta 2007
Todd Callender liittyy Maria Zeeen seuraan esitelläkseen todisteita siitä, kuinka valehallitukset (väärennetyillä virkavaloilla) hakkeroivat ihmisiä, aiheuttavat sairauksia ja aikovat muuttaa ihmiset "borgeiksi".
Katso haastattelussa viitattu tutkimus täältä:
Koronaviruksen vaikutus maailmanlaajuisesti langattomien anturiverkkojen väärinkäytön kautta
Patentti, jonka he löysivät oikeusjutun ja FOIA-pyynnön jälkeen.
Alun perin oli 44,000 XNUMX sotilasperhettä, mukaan lukien sotilaat, jotka rokotteiden ottamisen jälkeen "koronavirus"-asejärjestelmä lähetti TIETOA ihmiskehosta takaisin ISRAELILAISEEN yritykseen.
(2007-2023)
* Ihmiskehon jokaisesta osasta, silmien näkökyvystä ruoan makuun ja ihmisen aistimiin hajuihin, lähetetty DATA lähetetään koehenkilöltä takaisin israelilaiselle yritykselle.
* Ihmiskeho on kuin pilvi-
laskentasolmu
(IBM ja Cisco)
Tätä tietoa käytetään uuden valuutan suunnitteluun ja siihen, miten he aikovat kontrolloida ihmisiä.
* Väestönkatko samalla kun löydetään tottelevaisia kansalaisia, jotka "KUOLEVAT tai TOTTELEVAT" hallitusta. Ihmis"borgeja" voidaan manipuloida ruoan avulla tai käyttää kokeisiin tai työllisyyteen pakottaakseen ihmiset muuttamaan jne.
Okei, katsoin tämän esityksen. Mutta huomasin siinä loogisen virheen. Dokumentissa sanotaan, että kyseessä on hypoteettinen päivämäärä, 4. heinäkuuta. Joten jos seuraamme tapahtuman 201 esimerkkiä, voimme odottaa varsinaisen tapahtuman seuraavan sitä hieman myöhemmin! Minua huolestuttaa se, jos neljäs päivä tulee ja menee ilman, että mitään epätavallista tapahtuu, ja ihmiset sitten hylkäävät hänen varoituksensa pelotteluna.
hyvin vähän aikaa jäljellä, 3 vuotta tai vähemmän Ylöstempaus on lähellä, ja se tapahtuu varmasti paljon nopeammin kuin monet ymmärtävät tai uskovat. Syy: uudestisyntyneet uskovat eivät voi jäädä tänne. Asiat ovat menneet aivan liian pahaksi. Jeesus ja taivaallinen Isämme eivät jätä lapsiaan tänne maan päälle tähän langenneeseen, turmeltuneeseen maailmaan.
1. Tessalonikalaiskirje 5:9 kuuluu: "Sillä Jumala ei ole määrännyt meitä kärsimään vihaa, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta."
Ikävä kertoa, mutta ylöstempaus itse asiassa lisättiin Raamatun opetuksiin jesuiittojen toimesta 19-luvun puolivälissä preterismin, futurismin ja dispensationalismin ohella. En sanonut Raamattuun, vaan sen tulkintoihin, joihin useimmat kristityt luottavat. He tulivat näyttämölle John Nelson Darbyn, jesuiittojen adjutantin ja myös veljeskunnan pastorin, kautta johdattaakseen kristittyjä eskatologisten opetusten vääriin umpikujiin. Näitä opetuksia ajettiin eteenpäin yhtä kovasti silloin ja sen jälkeen kuin Covid-kertomusta vuonna 2021. Joten uudestisyntyneille uskoville ei ole mitään "vankilasta vapaata korttia" tässä lopun aikojen helvetissä paitsi kestävyys (itse asiassa Raamatussa) ja/tai kuolema. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että aika on hyvin lyhyt. Ja Jumalan kansa on kärsinyt kaikenlaisia julmuuksia historian kauheina aikoina, jotka ovat täynnä korruptiota ja pahuutta.
Hei Redsheep, sanot, että "jesuiitat itse asiassa lisäsivät ylöstempauksen Raamatun opetuksiin 19-luvun puolivälissä".
Onko sinulla linkkiä lähteeseen, josta löysit tuon tiedon?
Ajanhukkaa kyselemiseen. Kaikki uskonnot ovat vääriä!
Etsi Manuel Lacunza Wikipediasta!
Oppi siitä, että tempaus tapahtuu minä hetkenä hyvänsä ennen ahdistuksen aikaa, on saatanallinen petos – se EI ole raamatullinen. Noin 1830 vuoteen kirkko ei tiennyt siitä mitään.
Hei saarilainen, The Manuel Lacunzan Wikipedia-sivu ei väitä, että jesuiitat keksivät tempauksen idean ennen ahdistusta, kuten Redsheep oli sanonut. Wikipedia sanoo:
”Vuonna 1827 [Rooman vuonna 1790 julkaisema käsikirjoitus vuodelta 1812] käännettiin ja julkaistiin englanniksi…” [Presbyteerikirkon pastori Edward] IrvingLacunzan perusjärjestelmään, Irving lisäsi "ahdistusta edeltävän ylöstempauksen" idean, jonka hän on saattanut saada skotlantilaistytöltä, Margaret Macdonaldilta. Järjestelmä levisi kuitenkin koko maailmaan Darbyn nimen (darbyismi) ja taitavan ohjauksen avulla. Siitä tuli Plymouthin veljeskunnan perusta.”
Plymouthin veljet sai alkunsa Dublinissa, Irlannissa, 1820-luvun puolivälissä ja lopulla, ja laajeni myöhemmin Englantiin. Se alkoi useiden kristittyjen ryhmien (?) epävirallisilla tapaamisilla, jotka kokoontuivat yhdessä juhlimaan ehtoollista. Keskeisiin henkilöihin kuuluivat Anthony Norris Groves, Edward Cronin, John Nelson Darby ja John Gifford Bellett. Jotkut kuvailevat Plymouthin veljiä gnostilaisena kulttina, ks. TÄÄLTÄ ja TÄÄLTÄ.
Manuel Lacunzan Wikipedian sivu sanoo myös:
”Irving oli hionut Ben-Ezran uudet ideat hyvin täydellisiksi veessään ne Powerscourtin konferenssiin vuonna 1833 – löysät päät oli sidottu yhteen … Meidän tulisi mainita, että Darby vastasi kysymykseen: 'Onko apostolisten kirkkojen heräämisen mahdollisuutta ennen Kristuksen tulemista?' … Powerscourt näki esiteltävän opetuksen ahdistuksen aikaa edeltävästä tempauksestaSe kehittyi täyteen kukoistukseensa näissä kokouksissa… Vaikka toiset esim Irving tarjosi salaisen tempausidean, useimmat tutkijat ovat sittemmin liittäneet sen alkuperän Darbyyn"
Olin kiinnostunut Redsheepin mainitsemasta jesuiittojen näkökulmasta. Haluaisin nähdä, mitä lähdettä Redsheep käyttää; se saattaa tarjota tai olla tarjoamatta joitakin vankkoja yksityiskohtia.
Hei Rhoda,
Demonisen pre-trib-opin lähde minä hetkenä hyvänsä oli todellakin Margaret Macdonaldin/Edward Irvingin lausunnot.
Mainitsin Manuel de Lacunzan vain, koska uskon hänen olevan se jesuiitta-punalammas, johon hän viittasi. Hän saattaisi haluta korjata minua, jos olen väärässä. Jotkut esivihkimystä opettavat yrittävät kirjoittaa tätä väärää oppia joidenkin varhaisten kirkkoisien, erityisesti Pseudo Efraimin, kirjoituksiin. Mutta ilmiselvä tosiasia on, että sitä ei voida selittää Raamatusta – ja se on KAIKKI, millä on väliä.
Monet syyttävät jesuiittoja melkein kaikesta! (tuskin yllättävää!?) En uskoisi jesuiittaa, jos hän kertoisi minulle, että Maa on litteä! Joten he eivät joskus koskaan pääse asian ytimeen – jyvien erottamiseen akanoista.
Redsheep sekoittaa myös "futurismin" ja dispensationalismin (huomaa iso D).
Dispensationalistit ovat "futuristeja", kuten minäkin olen, mutta en ole dispensationalisti! Olen niin sanottu historiallinen premillenialisti. Herran toinen tuleminen on premilleniaalinen.
Toinen tuleminen ja ylöstempaus ovat yksi ja sama tapahtuma.
Hei saarilainen, kiitos mielenkiintoisesta selityksestäsi.
Tässä on ajatukseni, mutta ne ovat toistaiseksi vain pohdintoja, kun odotan, mitä muut lähteet sanovat, kuten mitä tahansa Redsheep pystyy tarjoamaan. Se on tavallinen skenaario: kun ihmiset ja ryhmät toimivat varjoissa, on vain vähän faktoja, joihin perustaa, joten paljon jää spekulaatioiden varaan, kun yritämme täyttää aukot. Mitä enemmän mielipiteitä/tutkimuksia eri lähteistä tarkastelemme, sitä lähempänä toivomme olevamme totuutta.
Darbylle annetaan kunnia ahdistusta edeltävästä ylöstempauksesta kertovasta kertomuksesta, mahdollisesti Plymouth Brethrenin kautta (kenties Plymouth Brethen jopa perustettiin tätä tarkoitusta varten?). Alkuaikoina Plymouth Brethren Matt Ehretin mukaan, oli yhteyksiä Britannian tiedustelupalveluihin. Viime aikoina jotkut ovat sanoneet kaikki tiedustelupalvelut olivat/ovat jesuiittojen hallinnassaOliko Darby siis tiedustelupalvelu ja/tai jesuiittojen agentti/avustaja? Onko Darby se jesuiittojen punalammas, johon Darby viittaa, vaikka ahdistusta edeltävä tempaus ei alun perin ollut hänen ideansa?
Toinen mahdollinen käänne tässä tarinassa on Irving. Aina kun ajattelen noita Skotlannin varhaisia vaikuttajia, mieleeni tulee heti pahamaineinen skotlantilainen riitti. Ja riippuen siitä, mitä ajanjaksoa tarkastelemme (koska mielestäni se vaihtelee), vapaamuurarit ovat oletettavasti... joko Illuminatin tai jesuiittojen hallinnassaJoten kenties Irvine oli vapaamuurari (skotlantilainen riitus) ja vaikka presbyteeriläinen, (myös) jesuiitta, jota ohjasi yhteistyön kautta? Mutta toisaalta, kenties koko juttu oli pikemminkin tiedusteluoperaatio kuin jesuiitta sinänsä – joka joko alkoi elää omaa elämäänsä ajan myötä tai on edelleen aktiivinen tiedusteluoperaatio/jesuiittojen psyko-op.
Kaikki tämä on spekulaatiota (ääneen ajattelua, niin sanoakseni). Voi olla muitakin skenaarioita ja muita asiaan liittyviä ihmisiä, joista en ole edes kuullut, saati sitten harkinnut. Siksi olisin kiinnostunut näkemään Redsheepin lähteen/lähteet – se on osa pyrkimystäni tutkia kaikkia keinoja, jotka auttavat minua päätökseni tekemisessä. Kutsu sitä vaikkapa henkilökohtaiseksi kehitykseksi, jonka toteutuminen voi viedä vielä vuosia 🙂
On mielenkiintoista, että suuri kristitty evankelista CH Spurgeon on julkisesti kutsunut Darbyä "perusteelliseksi paaviksi"!
Absoluuttisen predestinaation kannattajana uskon, että on oikein sanoa, että "kenties Plymouthin veljet jopa perustettiin tätä tarkoitusta varten?"
Hyvin lyhyesti sanottuna B. W. Newton, SP. Tregelles, George Muller ja muut erosivat Darbysta, koska he eivät hyväksyneet tätä uutta opetusta – veljien liikkeessä syntyi kiivas jakautuminen – Newtonista ja hänen ystävistään tuli Avoimet Veljet, Darbysta ja hänen seuraajistaan Yksinoikeudella toimivat Veljet.
Liikkeellä on epäilemättä paljon arvailuja, spekulaatioita ja puolitotuuksia! Olen tutkinut veljesliikettä laajasti (ei tyhjentävästi), koska juuri tämän liikkeen kautta tämä uusi oppi syntyi ja levisi kulovalkean tavoin Yhdysvalloissa, pääasiassa Darbyn monien vierailujen kautta siellä ja Scofieldin (CI Scofield, erittäin mielenkiintoinen hahmo!) uuden viiteraamatun avulla, jossa on reunaviitteet ylöstempauksesta.
Ehkä B.W. Newton tiesi paljon enemmän kuin mitä julkisuuteen tuotiin (mutta en tiedä), mutta hän oli silti hyvin ystävällinen mies, joka ei koskaan herjannut – toisin kuin hänen vastustajansa Exclusive-liikkeessä, jotka kiihkeästi kannattivat ahdistusta edeltävää tempausta melkein kaiken muun yläpuolella...
Palatakseni tähän artikkeliin, mitä mieltä olet tästä 4. heinäkuuta tapahtuvasta ennustuksesta?
Hei saarilainen, kiitos näkemyksistäsi.
Mitä tulee 4. heinäkuuta tehtyyn "ennustukseen" – en usko, että se on ennustus, mielestäni se on tarkoitus. Mutta meidän on muistettava, että globalistit, kontrollinhaluiset, eivät ole niin nokkelia tai tapahtumien hallinnassa kuin luulevat olevansa – heidän suunnitelmansa eivät usein toteudu toivomallaan tavalla. Tähän on useita syitä.
Esimerkiksi he kehittävät taas yhden taudinaiheuttajan (viruksen, bakteerin ja arvelen, että hyttyskokeidensa perusteella he yrittävät nyt myös geenimuunnella loisia) saadakseen aikaan kriisin ja väestökadon, johon he pyrkivät, toivoen esimerkiksi tappavansa satojatuhansia 4. heinäkuuta 2025.
Mutta heillä on vain laboratoriokokeita, joihin he voivat luottaa, ja tiedemiehiä, jotka ovat valmiita liioittelemaan löydöksiään (tai jopa valehtelemaan) saadakseen lisää rahoitusta kontrollinhaltijoilta. Kyllä, ei-kontrollinhaltiat voivat leikkiä kontrollinhaltijoita yhtä paljon kuin he leikkivät meitä.
Kun he saavat nuo kokeet tosielämään, ne eivät toimi toivotulla tavalla – injektioita ja haitallisia hoitoja lukuun ottamatta ne eivät ole vielä onnistuneet. Sikainfluenssa ja covid olivat klassisia esimerkkejä tästä. He luulivat kehittäneensä virulentin/tappavan taudinaiheuttajan, laboratoriokokeet osoittivat heidän tehneen tämän (ehkä hieman liioiteltuna miellyttääkseen isäntiään) – mutta kun he vapauttivat taudinaiheuttajan tosielämään (ennen taudinaiheuttajaa sisältäviä injektioita), ne olivat märkiä sikaria, koska "tappavat" virukset aiheuttivat vilustumisia tai flunssaa, ja jos se oli melko laajalle levinnyttä, laumasuoja saavutettiin kuukausien kuluessa (Jumala on luonut/suunnitellut ihmiskunnan ja luonnon selviytymään). Siksi he tarvitsivat varasuunnitelmaksi psykoterapeutin luodakseen illuusion tappavasta taudinaiheuttajaepidemiasta tai pandemiasta.
Olen myös samaa mieltä tohtori David Martinin kanssa siitä, että tehokkain keinomme pysäyttää heidät on tehdä mahdollisimman monelle ihmiselle selväksi (joista osa ryhtyy asianmukaisiin toimiin) – meillä on puolellamme joukko ihmisiä, ja he itse asiassa pelkäävät meitä, minkä vuoksi he tekevät näitä asioita pitkälti salaa ja jaarittelevat jatkuvasti "disinformaatiosta" ja "misinformaatiosta". Ihmisten on lakattava näkemästä itseään avuttomina uhreina ja ymmärrettävä, että valta muokata tulevaisuutta on meillä – ei kontrolloijilla.
Neuvo kaikille on, että aina kun he uhkaavat vapauttaa maailmaan uuden geneettisesti muunnellun/kimeerisen/hybridipatogeeninsa (joko aerosolien, injektioiden tai hyttysten muodossa), älä hyväksy heidän ratkaisuaan, vaan pidä immuunijärjestelmäsi vahvana luonnollisella tavalla ja kieltäydy kaikista heidän tilaisuuteen tekemistään interventioista – esim. ei-lääkkeellisistä interventioista (maskit, turvavälit, elvytyskielto jne.), injektioista tai hoidoista – kunnes olet varma, etteivät he yritä vahingoittaa sinua (psykologisesti tai fyysisesti) käyttämällä niitä.
Mielestäni tällä tempausidealla on edeltäjänsä Kabbalassa ja Blaken mytologiassa. Milton O. Percivalin Kohtalon ympyrä on hyvä lukukokemus. Blaken eskatologia peilaa Kabbalaa ja sen Adam Kadmon -hahmoa. On mielenkiintoista, että Percivalit kirjoittavat aina kohtalosta. Kuten Harold Percivalin kuuluisassa kirjassa Ajattelu ja kohtalo. Puhumattakaan ritari Percivalin Kohtalon kivestä. https://www.scribd.com/document/252097137/William-Blake-s-Circle-of-Destiny-by-Milton-O-Percival
Hei Rhoda,
Kun käytän paljon aikaa ja mietin täällä keskustellen Herran paluusta suuressa, vertaansa vailla olevassa kirkkaudessa, minun on syytä olla hyvin kiinnostunut siitä, mitä muilla on sanottavaa tästä mittaamattoman tärkeästä aiheesta!
Olisi hyvä, jos Punalammas olisi vastannut – eikö terveellinen vuoropuhelu ole toivottavaa? (Sananlaskut 27:17).
Oli kaksi muuta jesuiittaa, jotka voin nimetä ja jotka olivat kiireisiä Saatanan työn parissa - Francisco Ribera ja Luiz del Alcazar (voit haluta etsiä heidät Wikipediasta).
Nämä kaksi viimeksi mainittua jesuiittaa olivat vastareformaation johtohahmoja täyttymättömien profetioiden suhteen, mutta käsittääkseni eivät juuri muuta.
On vaikea todella käsittää sitä valtaa, joka paaveilla/jesuiitoilla oli massoihin nähden silloin ja on sitä edelleen!
Hei Islander, alkuaikoina jesuiitat olivat katolisen kirkon tiedustelu- ja sotilasyksikkö. Nykyään he eivät tietenkään enää kanna aseita eivätkä tapa vastustajiaan (esim. protestantteja). Vaikka viime aikoina on liikkunut huhuja, että he edelleen salamurhaavat ongelmallisia ihmisiä, kuulin tällaisia huhuja noin 30 vuotta sitten, mikä on vasta tuore ajankohta, kun otetaan huomioon jesuiittojen olemassaolosta kuluneet vuosisadot.
Mutta käsittääkseni he olivat hyvin nokkelia siinä mielessä, että he ymmärsivät, että massojen mielien hallitsemiseksi, vaikuttamiseksi, manipuloimiseksi ja muokkaamiseksi heidän oli hallittava koulutusta ja viihdettä (elokuvia, musiikkia jne.). Ymmärtääkseni he tekivät niin jo hyvin varhain, ja jotkut sanovat, että heillä on edelleen rooli koulutuksessa ja viihteessä nykyaikana.
PS Redsheep vastasi, mutta viesti oli pitkä ja vaati hyväksynnän. Kirjauduin vasta nyt. Hänen vastauksensa pitäisi näkyä.
...ali...maa on maa.
Dispensationalismilla ei ole mitään tekemistä futurismin kanssa.
Dispensationalismi on uskomus, jonka mukaan juutalaiset ovat edelleen Jumalan valittu kansa ja että heidät voidaan vapauttaa kritiikistä tai kostotoimista kaiken pahan vuoksi, jota he tekevät. Tätä ajatusta ei ollut olemassa ennen kuin sitä levittivät itäeurooppalaiset tai kasaarijuutalaiset, jotka tulivat joukoittain maahan 19-luvun puolivälistä 1930-luvulle. Ennen sitä juutalaisia pidettiin rutiininomaisesti Jeesuksen Kristuksen murhaajina ja Venäjän vallankumouksen lietsojina, ja heidät häädettiin lukuisista maista kumouksellisen toimintansa vuoksi. Jacob Rothschild rahoitti henkilökohtaisesti tätä juutalaisten muuttoliikettä Yhdysvaltoihin sillä ehdolla, että heidän on aina äänestettävä liberaaleja. Aivan kuten holokaustitarinassa, Rothschildin suuret rahat rahoittivat väärää armotaloustarinaa, joka on ristiriidassa Uuden testamentin kanssa, sillä Jumala oli periaatteessa tehnyt lopun juutalaisista sen jälkeen, kun he hylkäsivät messiaan, Jeesuksen Kristuksen.
En ole raamatunasiantuntija enkä lainaa lukuja jakeista, mutta olen lukenut Raamattua useita kertoja englanniksi, kreikaksi ja latinaksi. Elämme tätä dispensationalismia antisemitisminä, jossa Israelia, sionismia, juutalaisten valtaa kongressissa, AIPACia jne. ei voida kritisoida ilman, että niitä raa'asti tukahdutetaan tällä perusteella.
Futurismi on uskomus, jonka mukaan kaikki Raamatun profetiat tapahtuvat tulevaisuudessa. Preterismi puolestaan väittää, että kaikki Raamatun profetiat ovat jo tapahtuneet. Kumpikaan ei pidä paikkaansa.
Jumala EI ole lopettanut "valitun kansansa", juutalaisten, kanssa. On olemassa jäännös jotka pelastuvat Hänen vapaan ja suvereenin armonsa kautta – katso Room. 9,10, 11 ja 12, Sakarja 10:13–8:9-XNUMX.
'Klassisella' dispensationalismilla on kaikki tekemistä futurismin kanssa!
Darby oli dispensationalismin isä.
Darby oli futuristi! Pretribulationismi tunnettiin aiemmin darbyismina – hänen seuraajansa darbyilaiset. Näitä termejä käytetään edelleen tietyissä kristillisissä piireissä, mutta vähemmän, koska:
Mukana tuli muita teologeja, erityisesti EW Bullinger, joka muutti teologiaansa paljon, ja hänen teologiaansa kutsuttiin ultradispensationalismi or Bullingerismi meillä on myös hyperdispensationalismiVedet samenivat pahasti ja hämmennys rehottaa tässä epäraamatullisessa teologiassa.
Poikkeuksetta kaikki dispensationalistit olivat futuristeja! He uskoivat (kuten minäkin) Kristuksen tulevaan 1000-vuotiseen hallituskauteen maan päällä. Heidän virheensä oli Raamatun taivuttelu teologiaansa sopivaksi sen sijaan, että olisivat antaneet teologiansa mukautua Raamatun tulkintaan.
Hei Rhoda,
En. Olen tutkinut näitä asioita koko ikäni ja olen nyt 71-vuotias. Koska en ollut kiinnostunut kirjoittamaan kirjaa, en pitänyt kirjallisuusluetteloita. Tehtyäni laajaa tutkimusta jesuiitoista ja altistuttuani heidän kaksinaamaisuudelleen kasvaessani katolisessa kirkossa voin kertoa, että he ovat viekkaita, äärimmäisen oppineita, moraalittomia ja päättäväisiä tuhoamaan protestantismin keinolla millä hyvänsä, ja tarkoitan todellakin millä tahansa. Lue heidän verivalansa Scrib'distä.
Onneksi minulla on hyvä muisti historian ja lukemani suhteen. Tässä lyhyesti:
Ignatius Loyola oli Muhammedin järjestyksen mukainen uskonnollinen kiihkoilija, jolla oli sekä kuulo- että näköharhoja.
He harjoittavat eräänlaista mustaa magiaa ja ovat levittäneet vahvaa kiinnostusta wiccaan, kabbalistiseen (juutalaiseen) ja muihin esikristillisiin pakanallisiin kultteihin.
Jesuiitat johtivat inkvisitiovaltaa, kunnes saivat dominikaanit valtaan, jotta he voisivat omistaa enemmän aikaa kaaokselle ja tuholle.
Ovat kaikkien nykyaikaisten tiedustelupalveluiden johtajia ja suoraan niiden kanssa tekemisissä, ja nämä kaikki ovat roistomaisia virastoja, joita heidän omat hallituksensa eivät voi kontrolloida. He valehtelevat, huijaavat, murhaavat, levittävät propagandaa ja psykoterapiaa väestölle, varastavat ja murhattaisiin jopa oma äitinsä.
Ovat vallankumousten ja sisällissodan lietsojia kaikissa maissa. CIA:n lempinimi on Toiminnassa olevat katolilaiset.
Erilaiset vapaamuurariloosit ja salaseurat ovat osa jesuiittojen adjutanttijoukkoja. Vastoin molempien tahojen toisiaan kohtaan levittämää vihapropagandaa, ne ovat liittoutuneet lonkalta. Korkean tason vapaamuurarit ovat heidän kenttähenkilökuntaansa. Alemmat tasot eivät tunne isäntäänsä, jota he palvelevat, joka on Lucifer. He ovat vastuussa Ranskan vallankumouksesta, jossain määrin Amerikan vallankumouksesta, Venäjän vallankumouksesta ja muista kansannousuista ja konflikteista, mukaan lukien kaikki 20-luvun kansannousut ja konfliktit.
He tekevät yhteistyötä juutalaisen salaliittolaisen kanssa toteuttaakseen monia suunnitelmistaan. He käyttivät ulkomaalaisia juutalaisia, Leniniä ja Trotskia, toteuttaakseen Venäjän vallankumouksen vuonna 1917, koska jesuiitat halusivat kostaa venäläisille tsaarin vuonna 1820 tekemän häätöretken. He huomasivat, että juutalaiset pystyvät tappamaan jopa tehokkaammin kuin he itse.
He keksivät kommunismin/bolsevismin Etelä-Amerikan siirtomaa-aikana varastaen miljoonia ja murhaten talonpoikia pienimmästäkin rikkomuksesta. Termi "keskittymisleirit" (Concentraciones) juontaa juurensa tästä. Se toimi heille niin hyvin, että he päättivät käyttää sitä ja pakottaa juutalaiset tekemään sen. Juutalaiset tekevät sitä tänäkin päivänä.
He työskentelivät Hitlerin kanssa, kuten tekivät myös Rooman kirkko ja korkea-arvoinen juutalaisyhteisö. Hitler itse sanoi rakastavansa jesuiittojen ajattelutapaa ja heidän hierarkkisia sääntöjään. Todellisuudessa he maksoivat Saksalle takaisin Martti Lutherista, joka aloitti heidän ongelmansa. Kosto on heille tärkeä asia, eivätkä he välitä odottamisesta.
Heidän lonkeronsa ja adjutanttinsa (jotka yleensä, mutta eivät aina, ovat katolilaisia, usein juutalaisia) ulottuvat syvälle korkeimpaan oikeuteemme, oletettavasti arvostettuihin organisaatioihimme ja korkeisiin asemiin hallituksessa ja/tai diplomaattipiireissä.
Voisin jatkaa loputtomiin, mutta nyt niiden hedelmät ovat hyvin esillä:
Vääriä oppeja, kuten ylöstempaus ja menestyskristillisyys, joita ei mainita Raamatussa tai jotka eivät ole suorassa ristiriidassa Raamatun kanssa. Koska hyvin harvat kristityt todella lukevat Raamatun, Vanhan ja Uuden testamentin kokonaisuudessaan, he ovat alttiita kaikille väärille opetuksille. Monet pastorit eivät ole yhtään parempia, sillä seminaarit ja uskonnolliset koulut itse opettavat vääriä oppeja.
Ihmisen moraalin ja yhteiskunnan alentaminen Jumalan opetuksia vastaan, erityisesti sellaisten ihmisten kohdalla, joiden pitäisi tietää paremmin, jotka ovat altistuneet todellisille kristillisille opetuksille eivätkä ole syntyneet villi-ihmisiksi, joilla ei ole altistumista tai temperamenttia.
Sukupuolten yhdistyminen, jonka vuoksi typerät naiset lankesivat ja taistelivat. Älkää ymmärtäkö minua väärin, olen nainen ja olen työskennellyt miesvaltaisella alalla monta vuotta. Mutta kunnioitan Jumalan minulle antamia eroja ja hyväksyn ne.
Demokraatti, Rino-liberaali yhtenäispuolue, on läheisesti sidoksissa jesuiittoihin ja toimii heidän äänitorvenaan, useita kerroksia alaspäin. Nukkejen kerrokset ovat välttämättömiä heidän oman identiteettinsä salassa pitämiseksi. Useimmat näistä nukeista eivät tiedä tai välitä alkuperästä, mutta he tietävät, että heidän levittämänsä pahuus on hyväksi heidän diktatuurin, lusiferismin ja maailmankirkon ja uskonnon asialle.
Jos joku luulee näiden olleen orgaanisia ruohonjuuritason liikkeitä, hän elää harhakuvitelmissa, jotka ovat heille turvallisempia kuin totuus.
Edellä mainittu on vain mitätön määrä tietoa, jonka olen kerännyt yli 50 vuoden tutkimusten aikana. Koska etsin aina totuutta, olipa se kuinka kamala tahansa, olen analysoinut ja lukenut läpi paljon kirjoitettua aineistoa. Tietenkin jokainen voi vapaasti uskoa tai hylätä sen. Vapaa yhteiskunta sallii ja kannustaa sitä, mutta huipulla olevat eivät halua vapaata yhteiskuntaa.
Hei Punapää, kiitos kattavasta selityksestäsi.
Törmäsin jesuiittojen ilkeämieliseen historiaan ja toimintaan ensimmäisen kerran teini-ikäisenä. Vaikka osa sanomastasi on minulle jo tuttua ja olen tuntenut sitä vuosikymmeniä, osaa en ole aiemmin kuullut.
Mutta minun on korjattava sinua yhdessä asiassa, sillä juutalaisten haukkumista tapahtuu paljon, yleisesti ottaen siinä määrin, että siitä on tulossa lähes uskonto, tai ehkä pitäisi sanoa kultti, koska siihen liittyy potentiaalia väkivallalle ja kuolemantoivotukselle sen innokkaimmille seuraajille. Jesuiittojen yhdistäminen "juutalaisiin" ei ole oikein. Saattaa olla tiettyjä ihmisiä, jotka naamioituvat juutalaisiksi ja jotka ovat jesuiittojen kanssa sängyssä, mutta sanoa "juutalaiset" ja siten vihjata, että kaikki juutalaisuutta kannattavat ihmiset ovat sidoksissa jesuiittoihin, on täysin väärin. Se on sama kuin sanoisi, että kaikki katolilaiset ovat jesuiittoja tai kaikki katolilaiset ovat vapaamuurareita – ja tiedät selvästi, että se ei ole totta.
Kuten olet ehkä huomannut aiemmista kommenteista, olin kiinnostunut lähteestäsi, koska yritin selvittää lisää jesuiittojen yhteydestä ahdistusta edeltävään tempaukseen. Kuten yllä olevassa kommentissani mainitsen, John Darby yhdistetään ahdistusta edeltävän tempauksen idean levittämiseen maailmanlaajuisesti Plymouthin veljien kautta. Arvaan, ettet ole tutkimuksissasi törmännyt John Darbyyn tai Plymouthin veljiin, koska olet todennäköisesti muistanut heidän nimensä. Joten tiedossa on aukko siitä, miten kaikki tämä, kuten sanoit, liittyy jesuiittoihin.
Myös, kun käytän termiä dispensationalismi, käytän sitä substantiivina kuvaamaan JN Darbyn edistämää ahdistuksen aikaa edeltävää teologista käsitettä – hänelle se tarkoittaa jotain täysin erilaista…
Odotan täysin jonkinlaista massasukupuuttoa vuonna 2025 Deal (sp) -raportissa mainitun ennustetun populaation vähenemisen vuoksi. Raportti on sittemmin poistettu internetistä. Yhdysvalloissa populaatio laskisi vuoteen 2026 mennessä yli 50 % ja jopa enemmän muissa maissa, kuten Isossa-Britanniassa. Demonieliitit menevät DUMBS-alueille, joita on ympäri maailmaa. Selviytymisvinkkejä:
Pysy poissa väkijoukoista.
Ruokaa ja vettä on varastoitu ainakin useille kuukausille.
Hanki vahvoja yrttiantibiootti-, virus- ja sienilääketinktuuroita (ei kapseleita), ne toimivat eri tavalla kuin lääkevalmisteiset antibiootit ja toimivat paremmin. Älä osta halvinta, osta parasta, kuten Herb Pharmia Amazonista (ei, en tienaa rahaa tällä suosituksella).
Pidä itsesi ja immuunijärjestelmäsi huippukunnossa… syö terveellisesti luomua, älä tupakoi/sähkötupakointia, päihteitä tai usein alkoholia, harrasta liikuntaa ja vahvista lihaksiasi. Tämä onnistuu, vaikka olisit iäkäs ja ilman tavanomaisia liitännäissairauksia.
Ole päivittäin auringossa ilman aurinkovoidetta.
Suojaa mielenterveyttäsi.
On varmasti muitakin tapoja, mutta näin minä teen.
Se vie jonkin aikaa, joten aloita nyt.
Jos mitään ei tapahdu, olet silti paremmassa asemassa kuin ennen ja elät pidempään ja laadukkaammin.
Maailman lainvalvontaviranomaisten on pidätettävä Bill Gates, Walensky, Birx, Fauci, tohtori Peter Marks, Collins, Daszak ja kaikki entiset ja nykyiset puolustusministeriön, CIA:n, CDC:n, NIH:n, WHO:n, FDA:n, HHS:n sekä suurten lääke- ja teknologiayritysten johtajat rikoksista ihmiskuntaa vastaan!
Petos ja kansanmurha ovat…ei sisälly ...suurille lääkerikollisille tarkoitetussa täydellisessä oikeudellisen vastuun poissulkemista koskevassa sopimuksessa PREP-lain nojalla!
Nürnbergin lakikokoelma ja RICO-lait ovat nyt voimassa! Trumpin oikeusministeriön on parempi herättää FK ja ryhtyä toimeen!
Nürnbergin säännöstö ei ole lakikokoelma, eikä sitä voida panna täytäntöön.
Yhdysvaltain hallitus ei ole ainoastaan mukana depop-agendassa, vaan myös johtaa sitä.
Kaikkiin hallituksiin on vuosikymmenten aikana soluttautunut pettureita. He kaikki ovat samalla sivulla, riippumatta siitä, kuka on vallassa. Biden, Trump, leikkivät hyvää/pahaa poliisia, ja molempien tehtävänä on johdattaa sinut kuiluun.
Ihmiset eivät halua uskoa tätä. Hallituksen roistot vievät heidät leireille, ja he uskovat edelleen, että hallitus pelastaa heidät.
Vihaiset joukot liekehtivine talikkoineen ovat ainoa kieli, jota mielipuolet despootit ymmärtävät. Näin on aina ollut läpi historian.