Vuonna 1952 Lynmouthissa, Devonissa, tapahtui pahimmat tulvat, joita Iso-Britannia oli nähnyt 300 vuoteen. Sitä kutsuttiin virallisesti "Jumalan kädeksi". Mutta vakuuttavat todisteet viittaavat siihen, että katastrofin syynä oli ihmisen käsi; salaiset kemikaalivanakokeet.
”Monet maat käyttävät nyt tätä teknologiaa, joka on parantunut huomattavasti viimeisten 50 vuoden aikana”, sanottiin vuonna 2001 julkaistussa artikkelissa.
Älkäämme menettäkö yhteyttä… Hallituksenne ja suuret teknologiayritykset yrittävät aktiivisesti sensuroida The:n raportoimia tietoja. Exposé omien tarpeidensa palvelemiseksi. Tilaa sähköpostilistamme nyt varmistaaksesi, että saat uusimmat sensuroimattomat uutiset. postilaatikossasi…
In kirje toimittajalle, jonka julkaisimme kesäkuussa 2022, lukija Exposé viittasi vuoteen 2019 Devon Liven artikkeli vuoden 1952 Lynmouthin tulvasta, "traagisimman tulvatapahtuman, jonka [Devon] on nähnyt yli 300 vuoteen". On vakuuttavia todisteita siitä, että tulvan aiheutti operaatio Cumulus, kuninkaallisten ilmavoimien ("RAF") ja kansainvälisen tiedemiesryhmän suorittaman kokeen nimi, joka pysähtyi äkillisesti Lynmouthin katastrofipäivänä.
In artikkeli aiemmin tänä vuonnaosana todisteita siitä, että salaisia kemikaalivanaoperaatioita on harjoitettu Isossa-Britanniassa vuosikymmenten ajan, mainitsimme jälleen Devonin vuoden 1952 tulvat. Viittauksena tähän oli vuonna 2001 julkaistu artikkeli, jonka julkaisi GuardianTämä artikkeli käsitteli myös Lynmouthin tulvakatastrofia, ja sitä lainasi myöhemmin Devon Livenä artikkeli.
Seuraavassa on Guardiann vuoden 2001 artikkeli. Emme ole muokanneet artikkelia, mukaan lukien oikeinkirjoituksen tai tyylien muutokset, kuten "m":n vaihtaminen "miljoniksi" tai "tonniksi" "tonniksi". Hyperlinkki alkuperäiseen artikkeliin sisältyy otsikkoon. Jos artikkeli poistetaan, siitä on arkistoitu kopio. TÄÄLTÄ.
Related: Takauma: Ilmastonmuutoshälyttäjät paljastavat omin sanoin, että heidän "ilmastonmuutos" on huijaus
RAF:n sadekonehyökkääjät aiheuttivat vuoden 1952 tulvan
Löydetyt asiakirjat viittaavat siihen, että kokeen laukaisema tulva tappoi 35 ihmistä Devonin katastrofissa.
By John Vidal ja Helen Weinstein, The Guardianin julkaisema 30. elokuuta 2001
15. elokuuta 1952 yksi Britannian historian pahimmista äkkitulvista pyyhkäisi Devonin Lynmouthin kylän läpi. Kolmekymmentäviisi ihmistä kuoli, kun 90 miljoonan tonnin vesi- ja tuhansien tonnien kivimäärä valui kyllästyneeltä Exmoorilta kylään tuhoten koteja, siltoja, kauppoja ja hotelleja.
Katastrofia kutsuttiin virallisesti "Jumalan kädeksi", mutta aiemmin luokitelluista hallituksen tiedostoista saadut uudet todisteet viittaavat siihen, että RAF:n kanssa työskentelevä kansainvälinen tiedemiesryhmä kokeili keinotekoista sateentekoa Etelä-Britanniassa samalla viikolla ja että se voisi olla osallisena onnettomuudessa.
Laivueenjohtaja Len Otley, joka työskenteli operaatio Cumulus -nimisen operaation parissa, on kertonut BBC:lle, että he kutsuivat sateentekoharjoitusta leikillään operaatio Noitatohtoriksi.
Hänen navigaattorinsa, ryhmän kapteeni John Hart, muistaa näiden varhaisten kokeiden menestyksen: ”Lensimme suoraan pilven huipun läpi, kaatoimme kuivajäätä pilveen. Lensimme alas nähdäksemme, tulisiko pilvestä sadetta. Ja niin tapahtui noin 30 minuuttia myöhemmin, ja me kaikki hurrasimme.”
Ilmatieteen laitos on aiemmin kiistänyt, että ennen vuotta 1955 olisi tehty sateentekokokeita, mutta BBC Radio 4:n tänä iltana lähetettävä historiatutkimus [katso artikkelin loppu] on paljastanut äskettäin julkisessa arkistossa julkaistuja asiakirjoja, jotka osoittavat, että niitä tehtiin vuosina 1949–1955. RAF:n lokikirjat ja henkilöstön tiedot vahvistavat todisteet.
Tähän asti puolustusministeriö on kategorisesti kiistänyt tietävänsä mistään pilvikylvökokeista, joita olisi tehty Isossa-Britanniassa elokuun alussa 1952. Asiakirjat kuitenkin viittaavat siihen, että operaatio Cumulus oli käynnissä 4. ja 15. elokuuta 1952 välisenä aikana. Tutkijat työskentelivät Cranfieldin ilmailukoulussa yhteistyössä RAF:n ja puolustusministeriön Farnborough'ssa sijaitsevan meteorologisen tutkimuslennon kanssa. Kemikaalit toimitti ICI Billinghamissa.
Näinä päivinä tehdyissä ilmatieteen laitoksen raporteissa kuvataan lentoja, joilla kerättiin tietoa kumpupilvien lämpötilasta, vesipitoisuudesta, jäätymisnopeudesta, pystysuuntaisista liikkeistä ja turbulenssista sekä vesipisaroiden ja jääkiteiden muodostumisesta. Pilvien kylvöstä ei mainita.
Mutta Radio 4:n löytämässä 50 vuotta vanhassa radiolähetyksessä kuvataan ilmailuinsinööri ja liitokonelentäjä Alan Yates, joka työskenteli tuolloin Operation Cumuluksen parissa ja lensi Bedfordshiren yllä suihkuttaen määriä suolaa. Hän oli riemuissaan, kun tiedemiehet kertoivat hänelle, että tämä oli johtanut rankkasateeseen 50 kilometrin päässä Stainesin yllä Middlesexissä.
”Minulle kerrottiin, että sade oli ollut rankinta moneen vuoteen – ja kaikki taivaalta, joka näytti kesäiseltä... ei voinut peitellä sitä tosiasiaa, että siemenmies oli sanonut saavansa aikaan sateen, ja niin hän tekikin. Maljapuheita nostettiin meteorologian kunniaksi, ja vasta kun BBC:n uutistiedote [Lynmouthista] luettiin myöhemmin, yhtiön ylle laskeutui jyrkkä hiljaisuus”, Yates sanoi tuolloin.
Operaatio Cumulus asetettiin odottamaan määräämättömäksi ajaksi tragedian jälkeen.
Ilmailuministeriön sotaministeriön kokouksen julkiseksi julkaissut pöytäkirja, joka pidettiin sotaministeriön toimistossa 3. marraskuuta 1953, osoittavat, miksi armeija oli kiinnostunut lisäämään sade- ja lumisadetta keinotekoisesti. Mahdollisten käyttötarkoitusten luetteloon kuuluivat "vihollisen liikkeen jarruttaminen", "jokien ja purojen veden virtauksen lisääminen vihollisen ylitysten estämiseksi tai estämiseksi" ja sumun poistaminen lentokentiltä.
Asiakirjoissa puhutaan myös sateentekemisen potentiaalista "räjäyttää ydinase myrskyjärjestelmässä tai pilvessä. Tämä tuottaisi paljon laajemman radioaktiivisen saastumisen alueen kuin normaalissa atomiräjähdyksessä".
Isossa-Britanniassa tehdyt säänmuokkauskokeet ennakoivat tuolloin nykyistä käytäntöä Yhdysvalloissa. Ajatuksena oli kohdistaa toimintaa "superviileisiin" pilviin ja lisätä jäätyvien vesihöyryhiukkasten määrää. Useimmat menetelmät käsittivät suola-, kuivajää- tai hopeajodidihiukkasten ampumisen pilviin joko lentokoneesta tai maassa olevista polttimista. Pilvet saostuivat sitten, ja tiheiden hiukkasten lisäpaino veti ne jäätymispisteen alapuolelle, jolloin sade alkoi nopeammin ja rankemmin kuin se olisi voinut tapahtua. Merkittävää on, että hopeajodidin väitettiin voivan aiheuttaa rankkasateen jopa 300 kilometrin päähän.
Monet maat käyttävät nyt teknologiaa, joka on parantunut huomattavasti viimeisten 50 vuoden aikana.
Mutta näiden varhaisten pilvikylvökokeilujen tehokkuudesta on edelleen kiistaa. Vuonna 1955 parlamentin alahuoneessa esitettiin kysymyksiä vastuu- ja korvausvaatimusten mahdollisuudesta. BBC:n näkemät asiakirjat viittaavat siihen, että sekä ilmailuministeriö että valtiovarainministeriö huolestuivat ja olivat tietoisia siitä, että sateenteko voisi aiheuttaa vahinkoa paitsi sotilaskohteille ja henkilöstölle, myös siviileille.
British Geological Survey on äskettäin tutkinut Lynmouthin alueen maaperäsedimenttejä selvittääkseen, onko niissä hopea- tai jodidijäämiä. Testaus on ollut rajallista suu- ja sorkkataudin aiheuttamien rajoitusten vuoksi, eikä siitä ole saatu yksiselitteistä tietoa. Hopeajäämiä on kuitenkin löydetty Lyn-joen valuma-alueelta. BGS jatkaa tutkimuksiaan seuraavien 18 kuukauden aikana.
Lynmouthin tulvan uhrit vaativat – mutta eivät koskaan saaneet – täydellistä tutkimusta katastrofin syistä. Huhut lentokoneista, jotka lensivät ympyrää ennen tulvaa, liikkuvat edelleen.
[Olemme upottaneet alla mainitun BBC 4:n radio-ohjelman.]
Related:
- Sateen aiheuttama yhteys tappaviin tulviin, BBC, 30. elokuuta 2001 (arkistoitu TÄÄLTÄ)
- Pilvien kylvö, RAF:n meteorologi
Kuvan pääkuva: Lynmouthin katastrofi (1952). Lähde: British Pathe

Paljastaja tarvitsee kiireellisesti apuasi…
Voisitko auttaa pitämään valot päällä The Exposen rehellisen, luotettavan, vaikuttavan ja totuudenmukaisen journalismin avulla?
Hallinto ja suuret teknologiayritykset
Yritä hiljentää ja sulkea The Expose.
Joten tarvitsemme apuasi varmistaaksemme
voimme jatkaa tuomista teille
tosiasiat, joita valtavirta kieltäytyy tunnustamasta.
Hallitus ei rahoita meitä
julkaisemaan valheita ja propagandaa heidän
kuten valtamedian puolesta.
Sen sijaan luotamme yksinomaan tukeenne.
tue meitä pyrkimyksissämme tuoda
sinä rehellinen, luotettava ja tutkiva journalismi
tänään. Se on turvallista, nopeaa ja helppoa.
Valitse alta haluamasi tapa osoittaa tukesi.
Luokat: Iso-Britannian uutiset
Sen sijaan, että he olisivat tuhonneet kuvitteelliset vihollisensa, he tappoivat omansa ja tuhosivat tietämättömien ihmisten omaisuuden...
Kuulostaa siltä, että olet aika antisemitistinen lol.
Oikeastiko?? Selitä. Vaikuttaa siltä, että nöyristelet uhriutumisen ja erilaisten kurjuuksien heimoa. Ja itse asiassa he eivät ole seemiläisiä, kuten väittävät, vaan arabit, palestiinalaiset ja muut Lähi-idän alkuperäiskansat ovat. Silti on vastuutonta antaa yhden tietyn ryhmän välttää oikeutettua palautetta, olipa se sitten negatiivista tai positiivista, valitun narratiivin perusteella.
Tarkoitatko viattomia ihmisiä? He pitävät meidät tietämättöminä pirullisista suunnitelmistaan ja projekteistaan. Emme ole tyhmiä tai yritä ottaa selvää. Hallitukset ovat pitäneet salaisuuksia vuosisatojen ajan ja ovat siinä erittäin hyviä.
https://m.youtube.com/watch?v=bDMVpewv_lU
Tämä säänmuokkaus pitäisi kieltää maailmanlaajuisesti useista syistä.
Ensinnäkin sään muokkaamiseen käytetyt kemikaalit ovat erittäin myrkyllisiä kaikille eläville organismeille. Käyttämiinsä kemikaaleihin kuuluvat muun muassa barium, strontium, hopeajodi ja alumiini. Nämä kemikaalit voivat aiheuttaa synnynnäisiä epämuodostumia, syöpää ja neurotoksisuutta.
Toiseksi, sään muuttaminen yhdellä alueella vaikuttaa väistämättä säähän muilla alueilla tai maissa. Se voi aiheuttaa tulvia yhdellä alueella, kun taas toisilla alueilla vallitsee kuivuus. Käytetyt kemikaalit voivat myös kulkeutua kauas ja vaikuttaa maaperään, kasvillisuuteen, eläimiin ja ihmisiin vuosikymmenten ajan. Nämä kemikaalit päätyvät ravintoomme ja vesilähteisiimme ja vahingoittavat ympäristöä, ekosysteemejä, luonnon monimuotoisuutta, pölyttäjiä (mehiläiset ovat kuolemassa sukupuuttoon) ja tappavat maaperän mikrobiomin.
Ihmisiä ei ole informoitu tästä, eikä heidän kanssaan ole annettu suostumusta tai neuvotteluja altistumisesta näille myrkyllisille kemikaaleille. Läpinäkyvyyttä ei ole ollut, vaan sen sijaan on tapahtunut järjestelmällistä salailua. Siksi säänmuokkaus on laitonta toimintaa ja rikos ihmiskuntaa vastaan. Vastuu on oltava.
60 miljardia kuutiokilometriä ilmakehää. Luonto tekee paljon pahempaa. Onko kukaan nähnyt Hunga Tongan tulivuorenpurkausta? Suurin purkaus sitten Krakataun. Ilmakehässä on 10 % enemmän vesihöyryä sen takia, mutta kukaan ei puhu siitä.
Eivät he tehneet niin. Sekoitat edelleen tiivistymisvanat johonkin aivan muuhun. Chentrail-ilmiötä ei ole olemassa edes litteällä maapallollasi. Väitteellesi ei ole lainkaan empiiristä näyttöä. Lopeta vedyn ja hiilen palamisesta hapessa ja typessä aiheutuvan normaalin ilmiön, jonka sivutuotteena on vesihöyryä, sekoittaminen pilvien muodostumiseen, joka jo lähtökohtaisesti tarvitsee pilviä. Nämä kaksi eivät liity toisiinsa, paitsi ehkä litteällä maapallollasi.
Deus ex machina viittaa johtopäätöksiin, joihin liittyy jumalallinen väliintulo tai muita epätodennäköisiä tapahtumia.
Esim. ellei useita deus ex machina -tapahtumia, kuten omituisia tornadoja ja satunnaisia maanjäristyksiä, hänellä ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia tuhota armeijaa vakavasti heikentyneenä.
Katso tästä olennaiset todisteet: https://geoengineeringwatch.org/ – namaste
Kysyin sinulta kysymyksen toisessa viestissä, oi viisas ihminen. Haihtuvatko tiivistymisvanat normaalisti?
Tämä oli lähelläni olevaa viljelysmaata myöhään aamulla...
Kyllä, useimmat niistä pian niiden päästämisen jälkeen. On kuitenkin olemassa pidempikestoisempiakin, jos ilmankosteus on korkea. Kyseessä on fyysinen reaktio kuumien lentokoneiden moottoreiden ja kylmän, ohuemman ilman välillä korkeilla korkeuksilla. Jääkiteet saostuvat vesihöyrystä lämpötilan vaihteluiden vuoksi. Kemikaalivanat eivät haihdu päästämisen jälkeen, koska ne eivät ole normaali ilmiö, vaan ihmisen aiheuttama ilmiö, joka syntyy heittämällä tonneittain kemikaaleja, joihin on sekoitettu vesihöyryä, ilmakehään paineistetuista kaasusäiliöistä. Näin ollen vapauduttuaan ne laajenevat ja putoavat hitaasti pinnallemme. Tulen ilmailuperheestä, ja olemme aina pyrkineet valistamaan ihmisiä kemikaalivanojen ja tiivistymisvanojen välisestä erosta. Kemikaalivanalennoilla voi olla sekä tiivistymisvanoja että kemikaalivanaviivoja.
Useissa Yhdysvaltojen osavaltioissa on lakeja, jotka kieltävät hallitusta ruiskuttamasta kemikaalivanoja osavaltioidensa ylle, ja näyttää siltä, että lisää tällaisia lakeja on tulossa.
Haihtuvatko tiivistymisvanat yleensä?
Enkä KOSKAAN työskennellyt Britannian sotilastiedustelussa
Ja Operaatio Indigo Skylinea EI OLE OLEMASSA
Säälittävät yrityksenne peitellä totuutta johtavat teidät paljaiksi, herra!
Haihtuvatko tiivistymisvanat normaalisti?
Ehkäpä herra "asiantuntija" haluaisit käyttää kolme minuuttia arvokasta aikaasi tämän videon katsomiseen, jossa Yhdysvallat keskustelee juuri näistä asioista ja oikeuttaa ne meistä, jotka ovat vaivautuneet "omaan tutkimukseemme", kuinka kehtaammekaan?!
https://www.youtube.com/watch?v=ohjyerkdlU4
"Nyt kaikki tulee esiin"
Operaatio Indigo Skyfold, josta minulla on jonkin verran henkilökohtaista kokemusta, joten lopetathan "misinformaation", "disinformaation" tai todennäköisemmin "väärän tiedon" levittämisen (jälkimmäinen siksi, että se saa "vallanpitäjät" näyttämään pahalta!).
Koska olet joutunut kuninkaallisen kohun valtaan, osoitan teille osanottoni brittiläisen armeijan ylivääpelin tavoin.
"Voi rakas, mikä sääli, unohda se"
Huomenta Rhoda. Saanko kysyä, miksi kommenttini odottavat hyväksyntää ja sitten katoavat? Niissä ei ole mitään antisemitististä, ei linkkejä verkkosivustoille eikä loukkaavaa kielenkäyttöä. Voisiko olla niin, että käyttäjätunnuksia merkitään nyt, jos ne eivät ole linjassa kertomuksesi kanssa?
Hei Yousleh Zeeter, kyse ei ole vain sinun kommenteistasi. Eilisestä lähtien kaikkien käyttäjien kommentit on estetty. Työskentelemme ongelman ratkaisemiseksi. Siihen asti meidän on hyväksyttävä kaikki kommentit manuaalisesti, jotta ne näkyvät kommenttiosiossa.
Pyydämme kärsivällisyyttä asian selvittämisen aikana, sillä kommentin lähettämisen ja sen siirtämisen välillä voi olla viive, jotta se näkyisi haluamassasi paikassa. Emme ole paikalla 24/7, ja roskapostin läpi kahlaaminen aitojen kommenttien löytämiseksi voi olla hieman aikaa vievää.
Olin juuri kommentoimassa tänään yhteen artikkeleistasi, mutta verkkosivustosi käyttäytyi... tODELLA omituinen tapa – joka ei anna minulle siihen mahdollisuutta.
Ystävällisin terveisin, toivon että saat sen korjattua…
Hei Islander, voisitko kuvailla verkkosivuston "omituista" käytöstä?
Meillä on todella hyviä IT-ihmisiä työskentelemässä sen parissa. Olen täysin varma, että he saavat sen korjattua nopeammin kuin useimmat pystyvät.
Rhoda,
Pahoittelut, etten vastannut aikaisemmin.
Siivoan edelleen jälkeensä jäänyttä sotkua suunniteltu Myrsky Floris.
I do Asuimme Ulko-Hebridien saarilla! Tunsimme sen täysillä täällä ylhäällä. Meitä ympäröivät sotalaivat, sukellusveneet ja paljon muuta.
Todella outo tapahtuma - maanantaina noin kello 11:een asti tuulen nopeus oli melko keskimääräinen - noin 20-25 mph - sitten klo niin tarkka kerran oli kuin joku olisi "napsauttanut kytkintä" - sillä a hetki tunnelma muuttui - tuulen nopeus välittömästi kolminkertaistui – puuskissa jopa 90 km/h.
Mitä tulee Exposen verkkosivustoon – voin vain sanoa, että näin useita uusia artikkeleita, mutta ei yhtään kommenttia – menin kommentoimaan yhtä, ja viestejä (EI EXPOSE:STA), joita en ollut aiemmin nähnyt, ilmestyi jatkuvasti – jokaisen artikkelin kohdalla, jota klikkasin (käyttääkseni uutta sanastoa); oliko tämä niin kutsuttu kyberhyökkäys?
Katsoin juuri "Historia"-sivuani, eikä siellä mainita viestejä, jotka tulivat näkyviin, kun artikkelisi eivät näkyneet. Ajattelin, että ehkä monet lukijoistasi kärsivät "kommentointiapatiasta"... Olen varma, että jotkut kärsivät!
(Kirjoitin tämän kaksi päivää sitten – painoin LÄHETÄ KOMMENTTI -nappia – eikä se toiminut!)
Toivottavasti pysyt pinnalla!
Hei saarelainen, myrsky Floris? Voi ei... Toivottavasti sinä ja läheisesi olette selvinneet siitä vahingoittumattomina!
Kommentoinnin viivästymisestä ja julkaisun estymisestä – palasimme normaaliin vasta tänään. Pariin päivään kommentit eivät olleet edes odottaneet hyväksyntää. Kukaan ei pystynyt julkaisemaan, joten en odottanut vastausta 🙂
"Normaali"???
Etkö tarkoita sitä, että uusi normaali?
Mistä tiedän, ettei tekoälyn (niin kutsutun) lumoissa oleva TPTB ole kaapannut The Exposen???
Joka tapauksessa, kiitos huolenpidostasi.
Hyvää iltapäivää Rhoda. Sensuroitko nyt käyttäjätunnuksia julkaistun sisällön sijaan? Pyydän vain ystävän nimeä!
Hei Mustaf Ahmeds, vastaus on "ei". Sivustollamme on ollut eilisestä lähtien ongelma, ja kaikkien käyttäjien kommentit on estetty. Tällä hetkellä meidän on suodatettava manuaalisesti useita kommentteja löytääksemme aidot kommentit (eli ei roskapostia) ja julkaistaksemme ne. Pyydämme kärsivällisyyttä, kunnes saamme ongelman ratkaistua. Emme ole sivustolla 24/7, joten kommenttisi rekisteröityminen voi kestää jonkin aikaa – edellyttäen, että se ei ole roskapostia tai loukkaavaa sisältöä, jolloin se ei koskaan ilmesty.
Kyllä, elämme mielenkiintoisia aikoja
Kuka tahansa voisi luulla, että elämme Neuvostoliiton aikaa...
Hei Tom Wilks, Emme ole aivan varmoja, mikä sen takana on, ja yritämme edelleen selvittää sitä – kyseessä voi olla vain ohjelman häiriö, päivitys tai jokin harmiton asia. Tietokoneohjelmien kohdalla ei ole olemassa "älykkyyttä", "tekoäly" on harhaanjohtava nimitys.
Mutta mitä tulee kommenttiisi yleisesti, omasta näkökulmastani olen kokenut, että olemme eläneet Isossa-Britanniassa kommunistihallinnon alaisuudessa vuodesta 2021 lähtien. Näin vuoden 2020 "kasta varpaamme veteen ja katso, pääsemmekö pälkähästä" -vaiheena, ja kun niin monet ihmiset eivät ainoastaan mukautuneet kommunistihallintoon, vaan myös auttoivat sitä, mielestäni he vahvistivat jo saavuttamaansa edistystä ja veivät sitten asioita pidemmälle. Ja tässä me olemme... he astuvat eteenpäin, yleisö ei juurikaan vastusta, liian monet pysyvät hiljaa ja liian monet yllyttävät heitä, he vahvistavat edistymistään ja sitten he ottavat seuraavan askeleen.
Kiitos Rhoda, valitettavasti olen samaa mieltä, tämä on inkrementalismia pahimmillaan!
Näin tarpeeksi kommunismia Itä-Saksan (DDR) muodossa ollakseni huolissani tämän myrkyllisen hallinnon leviämisestä Isoon-Britanniaan.
Minut itse "pysäyttivät" paikalliset, jotka soittivat poliisille maaliskuussa 2021, kun johdimme rauhanomaista mielenosoitusta puistossa. Stasin ilmiantajat, muistatteko vitsin "rikkauksia vasikoille"?!
Tämä on se artikkeli;
https://www.devonlive.com/news/devon-news/scores-people-gather-barnstaple-park-5209238
Lainaan sanojani itse asiassa aika tarkasti!
"Hän sanoi ihmisten menettäneen luottamuksensa hallitukseen ja selitti, että olimme edelleen sulkutilassa Boris Johnsonin ilmoituksen vuosipäivänä, jonka mukaan tulisi kolmen viikon sulku 'käyrän madaltamiseksi' NHS:n suojelemiseksi."
”He käyttävät meihin käyttäytymistiedettä ja SAGE painostaa meitä täysin noudattamaan sitä, siihen pisteeseen asti, jossa nyt olemme. Vuoden kuluttua lapsemme ovat virallisesti valtion hyväksikäyttämiä, he käyttävät maskeja, meillä on jopa rokotetta käytössä. Tämä on heidän pitkän aikavälin tarkoituksensa.”
Profeetallista vai mitä?!
Tunne vihollisesi, he kertovat sinulle suunnitelmansa!!!
Hei Tom Wilks, olen samaa mieltä kanssasi ja kiitos tarinasi kertomisesta. Minäkin olen nähnyt marxilaisen hallinnon läheltä. Kun on kerran kokenut kommunismin, olipa se kuinka "liberaali" tai lyhyt tahansa, sitä on vaikea unohtaa ja helppo havaita.
Valitettavasti suurin osa korkeakoulu- tai yliopistojärjestelmän läpi käyneistä nuorista luulee tietävänsä kaiken eivätkä pidä henkilökohtaisia kokemuksiaan mainitsemisen arvoisina. Itse asiassa he kiistävät täysin varmasti sen, että heille opetettu (tai aivopesty) on oikein ja kaikki muut ovat väärässä.
Totuus on, että sosialismi ja kommunismi ovat pohjimmiltaan ihmisyyden ja Jumalan vastaisia.
Haastan kaikki ne länsimaalaiset, jotka ajattelevat, että sosialismi tai kommunismi on hyvä ajatus muuttaa vuodeksi kommunistiseen maahan. Itse asiassa, miksi he eivät hyppää mukaan ja lähde Pohjois-Koreaan (parasta olisi, että he varmistaisivat, että heillä on testamentti ennen lähtöään).
Ehdottomasti Rhoda!
Kuvitteletko olevasi niin tyhmä, että olisit pukeutunut sosiaalisen median juhla-asuihin minkä tahansa Yhdistyneen kuningaskunnan kaupungin pääkadulla?
Yleisen järjestyksen rikkomukset heti!
Kyllä, käytä kommunistisia juhla-asuja, eikä kukaan räpäyttäisi silmääkään.
Molemmat "hallitusmuodot" johtavat miljoonien ihmisten teurastamiseen
Kuten sanoit, ja voin todistaa sen liiankin hyvin, maailman järjestelmien "koulutusjärjestelmä" on täysin evoluution, tieteellisyyden ja muokatun historian vangitsema!
Hei Tom Wilks, mikä on ”SSNa##”?
Väittäisin, että siitä lähtien, kun Marx levitti tappavaa kommunistista agendaansa, satoja miljoonia ihmisiä on kuollut kommunististen ideologioiden vuoksi. Kommunismi on muun muassa kuolemankultti. Sosialismi on puolitiehen ratkaisu – tapa saada väestö psykologisesti sopeutumaan hyväksymään siirtyminen kapitalistisesta yhteiskunnasta kommunistiseen (kuten kiehuvan sammakon analogia). Joten kaikki sosialistit ovat pohjimmiltaan kommunisteja.
David Kopel arvioi, että kommunistihallinnot ovat tappaneet yli 168 miljoonaa ihmistä vuosina 1900–1987. Arvelisin tämän olevan aliarvio ottaen huomioon Pohjois-Korean sortavan hallinnon, uiguurien ja Falon gongin kansanmurhan sekä yhden lapsen politiikan Kiinassa – emme ehkä koskaan saa tietää, kuinka monta on kuollut vuosikymmenten aikana näissä maissa kommunistihallintojen politiikan ja sorron seurauksena.
https://reason.com/volokh/2022/11/09/data-on-mass-murder-by-government-in-the-20th-century/
Väitän myös, että fasismi ja natsismi kehittyivät sosialistisista/kommunistisista ideologioista, joten fasismi oli (ja uusfasistit ovat edelleen) itse asiassa sosialismin/kommunismin haara. Miksi sanon näin? Kaikki fasistit, alkaen sosialisti Benito Mussolinista, olivat joko sosialisteja tai kommunisteja ennen kuin he loivat sille oman leimansa ja kutsuivat sitä fasismiksi. Poliittinen oikeisto liittyy talouteen, esimerkiksi yksityisomistukseen (eli sinä ja minä voimme vapaasti omistaa omaisuutta tai perustaa yrityksen jne. ilman suurta valtion puuttumista asiaan). Kommunismi/sosialismi on sosioekonominen ideologia ja siihen kuuluu yksityisomistuksesta luopuminen valtion omistuksen hyväksi. Meidän on muistettava, että sosialistit/kommunistit tekevät aina yhteistyötä suuryritysten kanssa likaisissa sopimuksissa (usein kommunistidiktaattori tai joku hänen perheenjäsenistään saa osuuden), joten kommunistinen valtio on itse asiassa "yksipuoluevaltio" (kommunistinen diktatuuri) ja heidän valitsemansa liikemiehet/naiset. Joten... minun mielestäni voimme lisätä fasismin aiheuttamat kuolemat kommunismin aiheuttamiin kuolemiin.
Totta, mutta historian tunteminen on vaarallista ja luultavasti vihapuhetta juuri nyt!
Niin tottunut vartioimaan kieltäni asianmukaisesti ohittaakseni sensuurin – SS-natsi oli oikea termi!
Teknokratia on nykyään jo vähemmän moderni korvike, jossa hiilidioksidipäästöoikeudet ja ilmastonmuutos toimivat tulevan digitaalisen orjuuden välineinä!
Hei Tom Wilks, kiitos selityksestä. Mitä tulee teknokratiaa koskevaan huomautukseesi – aivan osuu kohdalleen.
Kiitos tästä!
Samalla kun me kaikki taistelemme katurostojen hyökkäyksiä vastaan, hallitukset jatkavat hyökkäystään meitä ja kaikkea ylhäältäpäin elävää vastaan.
Ei yllätys, koska olen aina epäillyt työskennelleeni Britannian sotilastiedustelulle Berliinissä lähellä Jamabalaya-kupolia "Teufelsbergillä" (Paholaisen vuorella), jossa epäiltiin tällaisten kokeiden olevan tehty silloista miehitysjoukkojen joukkoa vastaan (Itä)Saksassa.
Ironista kyllä, lähdettyäni kyseisestä virasta vuonna 1991 liityin Devonin ja Cornwallin poliisilaitokseen, ja ensimmäinen komennukseni oli Ilfracombessa, lyhyen matkan päässä Lynmouthista.
Yksi vastaanottovirkailijoista oli eläkkeellä oleva poliisi Derek Harper, johon tutustuin todella hyvin.
Koska tunsin ”RAF:n” jo vuosia ja olin itse asiassa ollut ilmakadetti 11–18-vuotiaana, en ole yllättynyt, että tällaisia ilkeitä tekoja tapahtui.
Ottaen huomioon, että vielä 1990-luvulle asti RAF:n henkilöstöä kehotettiin voimakkaasti olemaan käyttämättä univormujaan Hampurin kaupungissa, ihmettelen miksi?!!!
Taas yksi typerä ja pirullinen armeijan tekemä tutkimus, jonka on järjestänyt joku holtiton idiootti, joka "noudattaa käskyjä". Ei ole hyvä ajatus sotkea Jumalan maailmankaikkeutta. Nämä armeijan, akateemisen maailman, hallitusten ja yritysten johtamat typerät tutkimukset ovat luonteeltaan erittäin kieroutuneita, haitallisia ja räikeitä? Eivät koskaan hyödytä ihmiskuntaa tai planeettaamme. Ilman herrojen (Musta aatelisto, Rooman klubi, CFR, Tavistock, CIA, MI6, katolinen kirkko mukaan lukien heidän jesuiittojen sotilasjärjestönsä, vapaamuurarit ja kaikki salaseurat, katolisen kirkon erilaiset sotilasritarikunnat, kasaarimafia, erilaiset okkulttiset ryhmät ja hallituksen ministerien salaliitto) saatanallista sortoa ajatelkaa, mitä olisi voitu tehdä ihmiskunnan, kaikkien elävien lajien ja luonnon hyödyksi.